Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Wyniki na żywo

Nadchodzące
Eibar eib
Valencia Val
Dzisiaj, 20:45
Orlando Magic ORL
Utah Jazz UTA
Dzisiaj, 23:00
Detroit Pistons DET
Boston Celtics BOS
Jutro, 01:00
Charlotte Hornets CHA
Los Angeles Lakers LAL
Jutro, 01:00
Memphis Grizzlies MEM
Houston Rockets HOU
Jutro, 02:00
San Antonio Spurs SAS
Chicago Bulls Chi
Jutro, 02:30
Phoenix Suns PHX
Minnesota Timberwolves MIN
Jutro, 03:00
Oklahoma City Thunder OKC
Los Angeles Clippers LAC
Jutro, 03:00
Sevilla Sev
Girona FC Gir
Jutro, 12:00
SPAL SpaL
Chievo Verona Chv
Jutro, 12:30
Southampton FC SOU
Arsenal Londyn ARS
Jutro, 14:30
Brighton & Hove Bri
Chelsea Londyn che
Jutro, 14:30
Ajax Amsterdam AJAX
De Graafschap GRA
Jutro, 14:30
Sampdoria Sam
Parma Par
Jutro, 15:00
Frosinone Calcio fro
US Sassuolo Calcio Sas
Jutro, 15:00
Fiorentina Fio
Empoli emp
Jutro, 15:00
RB Lipsk rbl
1. FSV Mainz 05 mai
Jutro, 15:30
Śląsk Wrocław Ślą
Korona Kielce Kor
Jutro, 15:30
Espanyol Barcelona Esp
Betis Sevilla Bet
Jutro, 16:15
Nice NIC
Saint Étienne STE
Jutro, 17:00
Liverpool FC Liv
Manchester United MUn
Jutro, 17:00
Cagliari CAG
Napoli Nap
Jutro, 18:00
Eintracht Frankfurt einf
Bayer Leverkusen BAYL
Jutro, 18:00
Zagłębie Sosnowiec ZAGS
Lech Poznań lech
Jutro, 18:00
SD Huesca HUE
Villarreal vil
Jutro, 18:30
AS Roma ROM
Genoa gen
Jutro, 20:30
Levante LEV
FC Barcelona FCB
Jutro, 20:45
Sporting Lizbona SLI
Nacional Funchal FUN
Jutro, 21:00
Olympique Marsylia OLYM
Bordeaux BOR
Jutro, 21:00
Olympique Lyon LYO
AS Monaco ASM
Jutro, 21:00
Brooklyn Nets BRO
Atlanta Hawks ATL
Jutro, 21:00
Cleveland Cavaliers CLE
Philadelphia 76ers PHI
Jutro, 21:30
Indiana Pacers IND
New York Knicks NYK
Jutro, 23:00
Washington Wizards WAS
Los Angeles Lakers LAL
Pojutrze, 00:00
Dallas Mavericks DAL
Sacramento Kings SAC
Pojutrze, 01:00
New Orleans Pelicans NOP
Miami Heat MIA
Pojutrze, 01:00
Denver Nuggets DEN
Toronto Raptors TOR
Pojutrze, 02:00
Miedź Legnica mie
Lechia Gdańsk gda
Pojutrze, 18:00
Atalanta Ata
Lazio Rzym Laz
Pojutrze, 20:30
Deportivo Alavés ALA
Athletic Bilbao atb
Pojutrze, 21:00
Detroit Pistons DET
Milwaukee Bucks MIL
18/12, 01:00
New York Knicks NYK
Phoenix Suns PHX
18/12, 01:30
Oklahoma City Thunder OKC
Chicago Bulls Chi
18/12, 02:00
Houston Rockets HOU
Utah Jazz UTA
18/12, 02:00
Minnesota Timberwolves MIN
Sacramento Kings SAC
18/12, 02:00
San Antonio Spurs SAS
Philadelphia 76ers PHI
18/12, 02:30
Los Angeles Clippers LAC
Portland Trail Blazers POR
18/12, 04:30
Golden State Warriors GSW
Memphis Grizzlies MEM
18/12, 04:30
Borussia M'gladbach BMG
1. FC Nürnberg Nur
18/12, 18:30
Hertha BSC Berlin her
FC Augsburg aug
18/12, 20:30
Bologna Bol
AC Milan Mil
18/12, 20:30
VfL Wolfsburg WOL
VfB Stuttgart STU
18/12, 20:30
Fortuna Düsseldorf for
Borussia Dortmund dor
18/12, 20:30
Leicester City FC lei
Manchester City MCI
18/12, 20:45
Orléans ORL
PSG PSG
18/12, 21:00
Indiana Pacers IND
Cleveland Cavaliers CLE
19/12, 01:00
Brooklyn Nets BRO
Los Angeles Lakers LAL
19/12, 01:30
Atlanta Hawks ATL
Washington Wizards WAS
19/12, 01:30
Denver Nuggets DEN
Dallas Mavericks DAL
19/12, 03:00
Schalke 04 S04
Bayer Leverkusen BAYL
19/12, 18:30
SC Freiburg Fre
Hannover 96 Han
19/12, 20:30
1. FSV Mainz 05 mai
Eintracht Frankfurt einf
19/12, 20:30
Bayern Monachium bay
RB Lipsk rbl
19/12, 20:30
Werder Brema Wer
Hoffenheim Hof
19/12, 20:30
Arsenal Londyn ARS
Tottenham Hotspur tot
19/12, 20:45
Chelsea Londyn che
AFC Bournemouth BOU
19/12, 20:45
AS Monaco ASM
Lorient LOR
19/12, 21:05
Philadelphia 76ers PHI
New York Knicks NYK
20/12, 01:00
Orlando Magic ORL
San Antonio Spurs SAS
20/12, 01:00
Charlotte Hornets CHA
Cleveland Cavaliers CLE
20/12, 01:00
Toronto Raptors TOR
Indiana Pacers IND
20/12, 01:30
Boston Celtics BOS
Phoenix Suns PHX
20/12, 01:30
Milwaukee Bucks MIL
New Orleans Pelicans NOP
20/12, 02:00
Minnesota Timberwolves MIN
Detroit Pistons DET
20/12, 02:00
Houston Rockets HOU
Washington Wizards WAS
20/12, 02:00
Chicago Bulls Chi
Brooklyn Nets BRO
20/12, 02:00
Utah Jazz UTA
Golden State Warriors GSW
20/12, 03:00
Sacramento Kings SAC
Oklahoma City Thunder OKC
20/12, 04:00
Portland Trail Blazers POR
Memphis Grizzlies MEM
20/12, 04:00
Zagłębie Sosnowiec ZAGS
Legia Warszawa LEG
20/12, 20:30
Polska
{{supporters}}
{{supporters}}
2-3 {{score_string}}
Data
11 paź 2018 | 20:45 ( {{time}}'
{{extra}}'
)
(zakończony) (przełożony) ( 90' ) (zakończony) (przełożony)
Rozgrywki
Sędzia
Carlos Del Cerro Grande
Kibiców
48783
Portugalia
{{supporters}}
{{supporters}}
1 Połowa
18'
 
 
31'
(as Pizzi)
 
 
37'
42'
(samobój)
 
 
2 Połowa
48'
52'
 
 
62'
64'
74'
 
75'
77'
78'
90'
1'
{{periods_name[current_period]}} {{(current_period == 4) ? ps_score : ''}}
{{time_item.order}}
{{event.time}}'
{{event.extra}}'
(niestrz. karny)
(obr. karny)
(samobój)
(rzut karny)
(gol cofnięty)
 
 
{{event.time}}'
{{event.extra}}'
(niestrz. karny)
(obr. karny)
(samobój)
(rzut karny)
(gol cofnięty)
 
 
Zakończony
Zakończony Przerwa Oczekiwanie na dogrywkę Przerwa Oczekiwanie na rzuty karne Trwa {{time}}' + {{extra}}'
Czas doliczony: +{{injury}}'
Mecz jeszcze się nie rozpoczął. Wynik i zdarzenia meczowe będą aktualizowane na bieżąco od pierwszego gwizdka sędziego.
Statystyki meczu
Strzałów
6 {{sum_A}}
Polska
14 {{sum_B}}
Portugalia
Strzałów
6 {{sum_A}}
14 {{sum_B}}
Strzałów celnych
3 {{sum_A}}
7 {{sum_B}}
Strzałów niecelnych
3 {{sum_A}}
7 {{sum_B}}
Ataków
101 {{sum_A}}
125 {{sum_B}}
Groźnych ataków
45 {{sum_A}}
51 {{sum_B}}
Rzutów rożnych
4 {{sum_A}}
6 {{sum_B}}
Fauli
14 {{sum_A}}
12 {{sum_B}}
Kartek
2 {{sum_A}}
4 {{sum_B}}
Rzutów wolnych
16 {{sum_A}}
17 {{sum_B}}
Spalonych
3 {{sum_A}}
4 {{sum_B}}

Skrót meczu

Materiał dodany przez: totil 11 paź 2018 | 22:33
Materiał dodany przez: Kevinmecz 11 paź 2018 | 22:37
Materiał dodany przez: fanatic 11 paź 2018 | 22:38
Długi skrót:
Materiał dodany przez: totil 11 paź 2018 | 23:50

Gracz meczu
Głosuj na najlepszego Twoim zdaniem piłkarza meczu. Weź pod uwagę dyspozycję piłkarza, jego wkład w grę zespołu i wartość jaką dał swojej drużynie w ocenianym meczu. Wybierz zawodnika z rozwijalnej listy i kliknij "Wybieram"

1
Polska
45% głosów
2
12% głosów
3
Portugalia
8% głosów
1
{{players[0].team_name}}
{{players[0].percentage}}% głosów
{{player.place}}
{{player.team_name}}
{{player.percentage}}% głosów
Oddano: 231 głosów
Twój wybór:
Dyskusja 200
14 paź 2018 | 13:32
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
stara sprawa nasza obrona do wymiany w całości i jak zwykle brak szczęscia
12 paź 2018 | 20:27
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nasze gwiazdy się starzeją i nie grają w ligach , młodzieży nie widać
Gracz meczu: André Silva
12 paź 2018 | 19:26
(Edytowany)
Polacy nie pierwszy raz strzelają bramkę po błędzie bocznego sędziego.Akcja po której strzelono drugą bramkę powinna być przerwana,ponieważ piłka całym obwodem przekroczyła linię boczną i powinien być aut.I nie było by w tym nic dziwnego gdy sędzia stał kilometr od tej akcji ale stał 1 metr od tego zdażenia.Tyle na temat...
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Polacy nie pierwszy raz strzelają bramkę po błędzie bocznego sędziego.Akcja po której strzelono drugą bramkę powinna być przerwana,ponieważ piłka całym obwodem przekroczyła linię boczną i powinien być aut.I nie było by w tym nic dziwnego gdyby sędzia stał kilometr od tej akcji ale stał 1 metr od tego zdażenia.Tyle na temat...
12 paź 2018 | 19:21
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wynik jak zwykle do przewidzenia. Przód wygląda jeszcze w miarę, ale defensywa kuleje, że szok.
12 paź 2018 | 19:13
(Edytowany)
ustawienie i sklad nawet sensowne. kurzawa jest za wolny - dwie bramki z tego powodu padly. sorry, ale sam fakt, ze czasem wyjdzie mu wrzutka ze stalego frsgmentu tego nie rekompensuje. jedrzejczyk to tez nie to, szczegolnie z lewej. linetty za kurzawe. kto na lewa obrone - nie wiem. chyba jednak rybus. w ogole sprowalbym wrocic do 352, ale nie 532... i wtedy wywalic krychowiaka, zamiast tego trzeciego srodkowego obronce. beres i rybus moga grac na wahadlach, linetty i klich w srodku, zielinski na 10, piatek, lewy.
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ustawienie i sklad nawet sensowne. kurzawa jest za wolny - dwie bramki z tego powodu padly. sorry, ale sam fakt, ze czasem wyjdzie mu wrzutka ze stalego frsgmentu tego nie rekompensuje. jedrzejczyk to tez nie to, szczegolnie z lewej. linetty za kurzawe. kto na lewa obrone - nie wiem. chyba jednak rybus. w ogole sprowalbym wrocic do 352, ale nie 532... i wtedy wywalic krychowiaka, zamiast tego trzeciego srodkowego obronce - od biedy to moze byc jedza, ale jest jeszcze ten mlody z bundesligi. beres i rybus moga grac na wahadlach, linetty i klich w srodku, zielinski na 10, piatek, lewy.
12 paź 2018 | 16:38
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To nie jest wina trenera ,tylko piłkarzy ,nie mówię że wszystkich ,zauważcie że przy podaniach nawet nie chciał im się wystawić do piłki ,i out dla rywali. Na ten moment to poza Lewandowskim ,Piątkiem ,Zielińskim ,Bereszyńskim ,i Bednarkiem ,to reszta zawodników co grała przeciwko Portugalii może wypieprzać. Jedynie nad Błaszczykowskim można się zastanowić ,ale to raczej ,w roli zmiennika.
12 paź 2018 | 15:54
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zobaczcie co zrobił Krychowiak przy trzeciej bramce dla Portugalii. To ma być defensywny pomocnik? I dziwić sie, że nie chcą go w PSG... Gracze bez ambicji, dziady!!!
12 paź 2018 | 15:37
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czyli wracamy do normy, jesteśmy i raczej będziemy zespołem przeciętnym, jedynie jak trafimy na dobra formę reprezentantów Polski, to możemy coś więcej ugrać. Cieszy mnie jedna rzecz, że Błaszczykowski pozamykał gęby, tym co po nim ostatnio jechali, przynajmniej na razie .
12 paź 2018 | 13:55
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To bylo do przewidzenia. Nie wiem czemu Blaszczykowski cieszyl sie z bramki kontaktowej tak jak bysmy wygrali mundial...
12 paź 2018 | 13:28
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mimo wszystko brawa dla Brzęczka za spróbowanie nieco innego ustawienia. Co do podstawowego składu jaki wystawił to mam jedynie zastrzeżenia do Jędrzejczyka. Facet po prostu stoi w miejscu, zero agresji, stoi kilka metrów od przeciwnika w rogu boiska i daje mu czas na spokojne rozegranie. Szkoda, że obrona zagrała tak słabo. Bednarka można tłumaczyć jeszcze młodością i brakiem doświadczenia ale Glik powinien tam rządzić i dzielić a był cieniem samego siebie. Ja wiem, że wielu oczekiwało, ze kiedy w Portugalii zabraknie Ronaldo to staną się chłopcem do bicia. Wbrew pozorom może to być dla nich dobre bo teraz będzie większe nastawienie na drużynę niż na pojedynczego zawodnika. Tak czy inaczej koniec marzeń o wyjściu z grupy w Lidze Narodów.
12 paź 2018 | 15:24
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A co powiesz o Kurzawie? Zero zwrotności. Tak go objeżdżali, że się w głowie nie mieści. Same stałe fragmenty to za mało
12 paź 2018 | 15:42
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Aż się ciśnie na usta... Mierzejewski też nie pracuje w obronie i to jest powód jego długiej nieobecności :D Kurzawa raz wrzuci dobrze i raz prosto w ręce bramkarza.
12 paź 2018 | 13:12
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dlaczego mecze sa na slaskim i we wro? Nasi tam chujowo graja
12 paź 2018 | 14:25
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nasi wszędzie grają chujowo..
12 paź 2018 | 15:25
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W sumie racja
12 paź 2018 | 12:17
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bez sensu te statystyki :P
12 paź 2018 | 11:45
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Blaszczkowski to jest gosc. Nie ogladalem meczu, tylko skroty, ale brameczka elegancka :D
12 paź 2018 | 11:32
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tyle hejtu się tu wylewa, a wszyscy zapomnieli, że jesteśmy po prostu europejskim średniakiem z kilkoma wybitnymi piłkarzami, dzięki którym możemy czasami, ale tylko czasami nawiązać walkę z topem.

Pretensje do Brzęczka o powołania i skład? A kto inny ma grać? Piłkarze z naszej ekstraklasy, której poziom to 3cia liga angielska? W Portugalii jest tak wysoki poziom szkolenia, że mogliby wystawić trzecią 11, a i tak potrafili by grać z naszymi w dziadka przez cały mecz, w taki sposób że nie dotykalibyśmy piłki. My nie mamy takiego komfortu i przez następne 20 lat będziemy rozpamiętywać wygraną z Niemcami czy Portugalią za Beenhakera. Nie oszukujmy się, ale dopóki nie ogarniemy szkolenia z prawdziwego zdarzenia, to z topowymi drużynami wygramy 1 na 10 lat i to gdy cała drużyna zagra mecz życia.
12 paź 2018 | 11:41
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ciekawe czy w lidze Irańskiej i Marokańskiej ogarnęli już szkolenie?
12 paź 2018 | 11:55
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Serio do tych reprezentacji chciałbyś nas równać ?
12 paź 2018 | 11:58
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie o to chodzi,ale jak widać bez szkolenia można grać jak równy z równym co obie ekipy pokazały na mundialu..A tutaj było widać przepaść..Czy jak Portugalią grała z Iranem lub Maroko czy widziałeś przepaść pomiędzy tymi drużynami? Bo ja szczerze to nie widziałem.
12 paź 2018 | 15:26
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To ile tych meczów Iran i Maroko wygrały i jak daleko doszli?
12 paź 2018 | 15:30
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spokojnie z Polską reprezentacją mogli by się równać.
12 paź 2018 | 13:02
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Liga angielska jest slaba.
12 paź 2018 | 11:30
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Meczu nie oglądałem... widzę Piątek super wejście i bramiączka. Emeryt tez widzę strzelił. . Nawet niech strzela dziesięć w meczu ale jego nie powinno tu być bo za dwa lata Euro i co znów dwa starszy i po co on tu teraz jest. Porażka. .. a gwiazdeczka coś grał czy spacerkiem przez cale mecz jak ostatnie czasy ?
12 paź 2018 | 11:17
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
12 paź 2018 | 10:56
(Edytowany)
1.Mimo ze media i 80% polakow powie ze jest nadzieja pilka polska jest lata swietlne od Europy, co bylo widac w meczu ponownie, nie ma tu wplywu dobor selekcjonera itp.
2.Lewy nie powinien juz wystapic w zadnym meczu kadry.
3.Piatek na szpice na kazdy mecz, niewazne czy wygyrwamy czy przegrywamy, to jest nowy napastnik do repr. i koniec, reszta napastnikow lawa.
4.Blaszczykowski zwariowal z zaangazowaniem. Wstapil w niego jakis mutant i chcial wszystkim polamac nogi. Strzelil i nalezalo mu sie ale co on wyprawial, przeciez ma juz pokazne konto to po co mu ryzykowac powazna kontuzje?
5.Mecz ogolnie tragiczny, ale na MS czy ME polska wygladalaby dokladnie tak samo, portugalia podobnie ale CR7 pewnie dodalby troche jakosci i gola i pewnie byloby 2-4.
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
1.Mimo ze media i 80% polakow powie ze jest nadzieja pilka polska jest lata swietlne od Europy, co bylo widac w meczu ponownie, nie ma tu wplywu dobor selekcjonera itp.
2.Lewy nie powinien juz wystapic w zadnym meczu kadry.
3.Piatek na szpice na kazdy mecz, niewazne czy wygyrwamy czy przegrywamy, to jest nowy napastnik do repr. i koniec, reszta napastnikow lawa. Dzieki temu Piatek zarowno rozwinie sie w kadrze jak i w klubie a po tym sezonie odejdzie do powaznego klubu i bedzie na solidnym poziomie przez nastepne 5 lat.
4.Blaszczykowski zwariowal z zaangazowaniem. Wstapil w niego jakis mutant i chcial wszystkim polamac nogi. Strzelil i nalezalo mu sie ale co on wyprawial, przeciez ma juz pokazne konto to po co mu ryzykowac powazna kontuzje?
5.Mecz ogolnie tragiczny, ale na MS czy ME polska wygladalaby dokladnie tak samo, portugalia podobnie ale CR7 pewnie dodalby troche jakosci i gola i pewnie byloby 2-4.
12 paź 2018 | 11:03
(Edytowany)
Nie zgodzę się z nr.1 trener ma wpływ tylko trzeba go wybrać dobrze...Maroko czy Iran nie byli wirtuozami techniki,ale potrafili się przeciwstawić mocnym rywalem bo mieli dobrych trenerów,który dobrze ustawiał i ustalał taktykę na mecz.
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie zgodzę się z nr.1 trener ma wpływ tylko trzeba go wybrać dobrze...Maroko czy Iran nie byli wirtuozami techniki,ale potrafili się przeciwstawić mocnym rywalem bo mieli dobrych trenerów,którzy dobrze ich ustawiał na boisku i ustała taktykę na mecz.
15 paź 2018 | 08:12
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Moim zdaniem w kadrze jak nasza o ile to mozna nazwac kadra (zlepek slabych zawodnikow z roznych swiatow) nie ma pojecia selekcjoner/trener. Jest to koles ktory ponapedza troche grajkow zeby switalo im w glowach ze warto pobiegac. Nic wiecej nie wnosi.
12 paź 2018 | 10:10
(Edytowany)
Przyznam, że mecz oglądałem tylko fragmentami bo tego inaczej oglądać się nie dało. Moje spostrzeżenia. Piątek to jest lis pola karnego, jedna szansa jeden gol. Przy takim wsparciu więcej nie będzie. Nasza obrona to jakiś dramat. Portugale dosłownie kilka razy skopiowali akcję po prawej stronie kilka razy, żadnej reakcji naszych. Technika na poziomie juniorskim. Krychowiak po prostu to ktoś zbędny, zwalniacz akcji idealny. Ale jak zobaczyłem Lewego jako defensywnego pomocnika to już całkiem coś nowego. Czyżby Brzęczek chciał zaskoczyć Portugalów? :D Generalnie Portugale na totalnym luziku, ogrywali naszych jak na treningu. Potej już grali w głupiego Jasia, ośmieszali naszych. No i na koniec dwójka perspektywicznych jokerów wchodzi, jeden nie gra w klubie a drugi kopie w jakiejś drugiej lidze, przyszłość naszej piłki :D Fabian nie jest zły choć ten trzeci gol to trochę babol. Ale mimo wszystko stawiałbym na Szczęsnego bo to jednak jeszcze przyszłość. Na razie wiele roboty w Juve nie ma, ale ekipa taka, że może dojść finału LM i szkoda takiego bramkarza na ławkę. Brzęczek nie ma żadnego pomysłu. A tu trzeba budować od nowa bo w tej chwili poziom na 5 koszyk wraz z Armenią Kazachami
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przyznam, że mecz oglądałem tylko fragmentami bo tego inaczej oglądać się nie dało. Moje spostrzeżenia. Piątek to jest lis pola karnego, jedna szansa jeden gol. Przy takim wsparciu więcej nie będzie. Nasza obrona to jakiś dramat. Portugale dosłownie kilka razy skopiowali akcję po prawej stronie kilka razy, żadnej reakcji naszych. Technika na poziomie juniorskim. Krychowiak po prostu to ktoś zbędny, zwalniacz akcji idealny. Ale jak zobaczyłem Lewego jako defensywnego pomocnika to już całkiem coś nowego. Czyżby Brzęczek chciał zaskoczyć Portugalów? :D Generalnie Portugale na totalnym luziku, ogrywali naszych jak na treningu. Potej już grali w głupiego Jasia, ośmieszali naszych. No i na koniec dwójka perspektywicznych jokerów wchodzi, jeden nie gra w klubie a drugi kopie w jakiejś drugiej lidze, przyszłość naszej piłki :D Fabian nie jest zły choć ten trzeci gol to trochę babol. Ale mimo wszystko stawiałbym na Szczęsnego bo to jednak jeszcze przyszłość. Na razie wiele roboty w Juve nie ma, ale ekipa taka, że może dojść finału LM i szkoda takiego bramkarza na ławkę. Brzęczek nie ma żadnego pomysłu. A tu trzeba budować od nowa bo w tej chwili poziom na 5 koszyk wraz z Armenią Kazachami. Wynik nie odzwierciedla różnicy klas. Portugalia spokojnie mogła wygrać 4, 5oma bramkami
12 paź 2018 | 09:38
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie wiem dlaczego zawsze jak strzelimy bramkę mocniejszym rywalom to cofamy się do obrony i odpuszczamy, czy trener tak ustawia czy chłopaki już tak mają z natury... tak to nie może być
12 paź 2018 | 09:33
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
przecież jest tyle różnych zajęć, które można wykonywać,a nie ludzie bez pojęcia o piłce chcą być piłkarzami
12 paź 2018 | 08:55
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
tylko Fabianski poziom trzymał we wczorajszym meczu. Gdyby nie on to Portugalia z 6 by strzeliła
Gracz meczu: Ł. Fabiański
12 paź 2018 | 13:43
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
CO? XD
Zawalił dwie bramki. Jakby to był Szczęsny to by już został powieszony i wyhejtowany przez wszystkich. Zasrani hipokryci :)
12 paź 2018 | 08:25
(Edytowany)
Wszyscy się śmiali z Portugalii, że niezasłużony Mistrz Europy, a przecież oni grają na bardzo wysokim poziomie... Grali na wyjeździe, więc teoretycznie stadion powinien być po naszej stronie. Niby był, ale oni grali jak u siebie, albo jak na treningu. Pozwalaliśmy im praktycznie na wszystko. Man of the match - Cancelo, zdecydowanie. Był wszędzie, chociaż lekkie problemy z defensywą chłopak ma, ale jak ruszy do przodu, to nie do za trzymania. Szybki, zwinny, świetny technicznie, pomysłowy... Jeden z najlepszych na Świecie. Świetnie również Carvahlo w środku pola (wciągał nosem całą, naszą linię pomocy i odcinał Lewego przez cały mecz). Trzecim, takim cichym bohaterem - zdecydownie Bernardo Silva. Sposób poruszania, technika, szybkość, niskie usadzenie na nogach. Bardzo przypominał chwilami grą Hazarda, taki niski, ale kręcił jak tylko mógł. Brzęczek na plus tylko zmiany... Portugalia nie spodziewała się, że aż tak ukujemy skrzydłami. Nie plujcie na Błaszcza, bo formy nie ma, w klubie nie gra, ale jak to się mówi... Klasy nie kupisz. Technicznie i pomysłowo przepaść. Wystarczy zagrać szybko i kombinacyjnie, a nie istniejemy. Wyobraźcie sobie nasz mecz z Hiszpanią, która gra jeszcze szybszy futbol od Portugalii. Dramat. Teraz pyknąć Włochów, bo to jest do zrobienia, ale jak Italia się zmobilizuje, to mogą wygrać to spotkanie...
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wszyscy się śmiali z Portugalii, że niezasłużony Mistrz Europy, a przecież oni grają na bardzo wysokim poziomie... Grali na wyjeździe, więc teoretycznie stadion powinien być po naszej stronie. Niby był, ale oni grali jak u siebie, albo jak na treningu. Pozwalaliśmy im praktycznie na wszystko. Man of the match - Cancelo, zdecydowanie. Był wszędzie, chociaż lekkie problemy z defensywą chłopak ma, ale jak ruszy do przodu, to nie do za trzymania. Szybki, zwinny, świetny technicznie, pomysłowy... Jeden z najlepszych na Świecie. Świetnie również Carvahlo w środku pola (wciągał nosem całą, naszą linię pomocy i odcinał Lewego przez cały mecz). Trzecim, takim cichym bohaterem - zdecydownie Bernardo Silva. Sposób poruszania, technika, szybkość, niskie osadzenie na nogach. Bardzo przypominał chwilami grą Hazarda, taki niski, ale kręcił jak tylko mógł. Brzęczek na plus tylko zmiany... Portugalia nie spodziewała się, że aż tak ukujemy skrzydłami. Nie plujcie na Błaszcza, bo formy nie ma, w klubie nie gra, ale jak to się mówi... Klasy nie kupisz. Technicznie i pomysłowo przepaść. Wystarczy zagrać szybko i kombinacyjnie, a nie istniejemy. Wyobraźcie sobie nasz mecz z Hiszpanią, która gra jeszcze szybszy futbol od Portugalii. Dramat. Teraz pyknąć Włochów, bo to jest do zrobienia, ale jak Italia się zmobilizuje, to mogą wygrać to spotkanie...
12 paź 2018 | 08:19
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Panie Boniek zabieraj pan ten swój wynalazek w postaci Brzęczy - Szczykiewicza a do tego najlepiej jeszcze Borki ,Hajty i inne specjalisty i wypierdalajcie marnować potencjał na Wyspy Owcze.!
12 paź 2018 | 09:30
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Marnować potencjał ... Tak się składa ,że Reprezentacja Portugalii ma dużo lepszy skład od nas i marnowanie potencjału nie ma nic do wyniku meczu .
12 paź 2018 | 08:13
(Edytowany)
naszej kadrze potrzebny jest mourinho
mamy zbyt wielu zawodników na zbyt niskim poziomie, którzy wszystko co mogą zaoferować kadrze to waleczność w bieganiu za piłką, o jakimkolwiek rozegraniu, czy utrzymaniu się przy piłce na połowie przeciwnika możemy zapomnieć, dlatego najlepszym rozwiązaniem by był totalny autobus i liczenie na kontry
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
-------naszej kadrze potrzebny jest mourinho--------
mamy zbyt wielu zawodników na zbyt niskim poziomie, którzy wszystko co mogą zaoferować kadrze to waleczność w bieganiu za piłką, o jakimkolwiek rozegraniu, czy utrzymaniu się przy piłce na połowie przeciwnika możemy zapomnieć, dlatego najlepszym rozwiązaniem by był totalny autobus i liczenie na kontry
12 paź 2018 | 07:46
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po meczu naszej kadry nasuwają mi się pewne wnioski, którymi chciałbym się z wami podzielić.
1. SMUTNO, że czytając komentarze ktoś mówi o "utarciu nosa" / "niesłusznym wieszaniu psów" na naszym reprezentancie, który JEDYNIE statystycznie bije rekordy występów reprezentacji... mowa o Jakubie Błaszczykowskim, który przecież strzelił gola ...":)" W takim razie pytam ile dryblingów i pojedynków 1-1 wygrał Kuba? Jaką miał celność % podań? Czy ten gość ciągle ma wogóle jeszcze gaz? Czy powinniśmy dziś na niego stawiać przygotowując się do EURO 2020 skoro on już ma 34 lata? ... Wybaczcie ale strzelone gole to nie jedyny wskaźnik za który ocenia się reprezentanta... To nie jest flame w kierunku Kuby, tylko realne spojrzenie. I nawet bez tej bramki "wujek" dałby mu wystąpić w reprezentacji dla podbicia występów w kadrze.
2. POZYTYWNIE, że Krzychu Piątek daje impuls dla kibiców, dla młodych piłkarzy, że będąc outsiderem można po 2-3 miesiącach od rozpoczęcia sezonu zrobić coś z czego będziemy się cieszyć. Kolejny gol i oby tak dalej.
3. SMUTNE, że obrona przypomina poziomem ligę okręgową. Przysłowiowa "laga" przy bramce 1-2? Na takim poziomie to wstyd. I nie mówmy tutaj o jakimkolwiek liderze obrony bo już nawet Glik to nie ten sam gość, i nie bez powodu też AS Monaco jest w takim dołku...
4. POZYTYWNE, ... (chciałęm znaleźć, lecz nie potrafiłem)
5. SMUTNE, że opieramy kadrę na przysłowiowych "dziadkach". Nie lepiej przegrać grając frankowskim, szymanskim, zurkowskim ?? Przecież to nie ma znaczenia czy przegramy 1 bramką wyżej czy dwiema, a chlopaki dostają impuls gry w kadrze/zdobywają doświadczenie etc...

Podsumowując, optymizm w waszych opisach jest dla mnie niezrozumiały, aczkolwiek jest to jedynie moje zdanie i rozumiem jeśli ktoś ma inne. Ogólnie nie liczę nawet, że ta kadra zrobi po Adamie Nawałce jakikolwiek progres, ale jak są tacy, którzy w to wierzą to powodzenia.
Gracz meczu: R. Kurzawa
12 paź 2018 | 15:33
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gracz meczu Kurzawa? Ty chyba inny mecz oglądałeś. Zero szybkości, zero zwrotności. Objeżdżali go jak jakiegoś old boya
12 paź 2018 | 05:51
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie może tak być że taką różnice robią po wejściu Błaszczykowski i Grosicki, obaj bez formy. Co to świadczy o ich zmiennikach z pierwszego składu.
A co do obrony to Portugalia wjeżdżala w nasze pole karne jak chciała i kiedy chciała, dobrze że trochę się bawili i chcieli wjechać z piłką do bramki bo ten mecz to mogła być katastrofa.
12 paź 2018 | 09:40
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
dokładnie nasze skrzydła leżą po całości bez kuby i grosika
12 paź 2018 | 11:35
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No tak nie ma co zapominać ze na przyszłych mistrzostwach będzie biegal u wujka z łaską. ... ale da rade. Zamiast próbować to co trzeba i kogoś kto bEddie grał w przyszlm roku to Kubuś bo kubus.... a później znów będzie jakurat będzie
12 paź 2018 | 04:51
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No to Pistolero pokazal sie na poczatek....a na Kubie psy juz wieszano , a jednak zbobyl gola.Brawa dla obydwu zawodnikow.
12 paź 2018 | 04:19
+40
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie ma już słabych drużyn w Europię, oprócz Polski .Trzy celne strzały przez 90 minut kopaniny. Taktyka ta sama od lat. Jak się uda coś strzelić ,cofamy się i czekamy ile dostaniemy od przeciwnika.
12 paź 2018 | 04:53
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Cala prawda o polskiej mysli szkoleniowej z tym ze czakamy co zrobi przeciwnik.Nie ma pojscia za ciosem.
12 paź 2018 | 04:15
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie sądziłem że tak szybko zatęsknię za Nawałką ale Wujek Jurek to jeszcze lepszy Dyzma niż Adaś...
Teraz jest trzy razy bardziej chujowo niż za Nawałki, bo nie dość że nie istnieją skrzydła, nie ma środka pola, to jeszcze obrona jest chujowa do potęgi trzeciej. Jaki mamy pomysł na grę? Po chuj taktyka, myślał pewnie Wujek Jurek najlepiej jak obrona i pomoc będzie wybijać na oślep w kierunku Lewego i Piątka. Wujek Jurek po prostu mistrz taktyki.
Za Nawałki to przynajmniej się grało nieźle jedną połowę. Za Wujka Jurka się gra po 15 minut na początek i na koniec. A środek meczu? A na chuj tam się pocić biegać za piłką lepiej popodawać w szerz i do tyłu. Ta lewa strona to dramat. Jędrzejczyk, Kurzawa jak muchy w smole, dymał ich ten portugalski . Zielek się nakręcił ale starczyło mu werwy tylko na 15 minut w pierwszej połowie potem zgasł jak to zwykle on. Krychowiak to chyba za sezon lub dwa w Ekstraklapie wyląduje. Piątek i Lewy znowu bez podań od kolegów. Piątek fajnie że strzelił ale to nie Lewy, on tylko strzelać umie, przytrzymać piłkę czy odegrać już nie bardzo. Pomoc to już był dramat na mundialu ale gorzej niż teraz chyba być nie może. Zero kreatywności. Dinozaury weszły z ławki i zrobiły trochę wiatru niestety Kuba i Grosik nie nadają się do gry na tym poziomie, po strzeleniu bramki znikli.
Jak Zibi czym prędzej nie wyjebie Wujka Jurka z tej ciepłej posadki i nie zatrudni kogoś z zagranicy to czarno widzę przyszłość kadry.
12 paź 2018 | 05:16
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Świetny komentarz. Warto też jednak podkreślić, że Nawałka A.D. 2016 miał lepszą kadrę. U szczytu formy byli Krycha, Grosik, Milik, Glik, Lewy. Topowy poziom trzymali Kuba i Piszczu. Pazdan wzniósł się na wyżyny. Teraz nie bardzo kto ma zapanować w środku pola, bo prócz świetnego technicznie ale ciągle zasypiającego Ziela jest tam przygaszony Krycha, średni Klich i ruchliwy jak posągi z Wyspy Wielkanocnej Kurzawa. Nie ma skrzydeł, są snajperzy, no to gramy znów lagę na napastników. Zwłaszcza w meczu z kapitalnie panującą nad piłką Portugalią. Oni mają teraz więcej finezji w środku niż dwa lata temu, stawanie z nimi w szranki o kontrolowanie środka to przegrana sprawa. Żeby tylko było trochę agresji w grze i zgrania w grze obronnej, to może udałoby się wywalczyć chociaż remis... 12 lat temu w Chorzowie kadra była słabsza niż wczoraj, ale każdy Portugalczyk miał na plecach Polaka jeszcze zanim zdążył przyjąć piłkę...
12 paź 2018 | 09:16
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
12 lat temu to Portugalczycy tak dali w gaz przy barze i dlatego Polacy mogli za nimi nadążyć i taka to prawda
12 paź 2018 | 01:55
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Najlepszy zawodnik meczu? - Kibice
12 paź 2018 | 01:54
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
OD MUNDIALU LEWY BEZ FORMY...JEDZIE JESZCZE NA REPUTACJI
MAM NADZIEJE ZE ODNAJDZIE MOJO W KLUBIE I REPREZENTACJI
12 paź 2018 | 03:28
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
12 paź 2018 | 03:58
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
12 paź 2018 | 04:14
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
12 paź 2018 | 06:01
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wypowiedział się ekspert spod Żabki po degustacji czteropaka Taterki .....masz problemy emocjonalne to za.........j do psychiatry .
12 paź 2018 | 01:51
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
KONCA KRYZYSU NIE WIDAC...
12 paź 2018 | 01:50
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Piłka na aucie przez błąd sędziów przed golem Błaszczykowskiego fajnie fajnie :D Ciekawe ile takich bramek wejdzie na farcie, bo raczej wątpie że dużo. Podniecajcie się dawajcie miliony w naszych gównopiłkarzyków, a w reszte sportów, w których osiągamy duże sukcesy miejcie wyjebane jak i sercem tak i pieniężnie. Dobrze, że żyje siatkówką. Piłka nożna sportem narodowym tfu na was leczcie się.
12 paź 2018 | 02:55
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przychodzisz tu się pożalić? :/
12 paź 2018 | 03:29
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
12 paź 2018 | 05:53
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a od kiedy to wynagrodzenia piłkarzy sa finansowane z publicznych pieniędzy?
12 paź 2018 | 00:11
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
POLSKA-PORTUGALIA (2:3) PODSUMOWANIE MECZU

BRAMKA (ocena 3/10):
Fabiański - 3 razy sam na sam i 3 razy dał się ograć. 1 raz miał szczęście, bo sędzia gwizdnął spalonego, które go po obejrzeniu powtórki moim zdaniem raczej nie było. 2 razem padł gol. 3 razem dupę uratował mu Kędziora. Przynajmniej 1 z tych 3 sytuacji sam na sam powinien był inie dać się ograć. Albo nie jest w formie, albo to jego słaby punkt - meczy Swansea nie oglądam, więc nie wiem. Powinien nad tym elementem regularnie pracować, bo strasznie kiepsko to wyglądało, tyle razy dać się minąć w jednym meczu. Gol nr 3 też wydaje mi się był do wyjęcia. To zdecydowanie nie był jego dzień.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------OBRONA (ocena 2/10):
Kiepsko w pierwszej połowie, trochę lepiej w drugiej, ale w końcówce parę razy mieliśmy farta, bo mogły paść znowu 2-3 bramki dla rywali.
Jędrzejczyk - za wolny. To słowo najlepiej opisuje jego możliwości. Nawet jeśli coś tam potrafi, to nie jest w stanie tego pokazać, bo zwyczajnie nie nadąża za rywalami. Mijają go i tyle. Nie było Ronaldo, to grali akurat częściej na stronę Jędrzejczyka i tylko wjeżdżali w pole karne. Powstrzymywanie ich nie wychodziło.
Bednarek - młody, popełnia głupie błędy. Jako obrońca musi wiedzieć, co dzieje się za jego plecami. Zamiast kontrolować piłkę, jak zostania zagrana, powinien pilnować rywala, wiedzieć co się z nim dzieje. Pierwszy gol dla przeciwnika idzie na jego konto.
Glik - też nie za dobrze. Też ponosi odpowiedzialność za pierwszą bramkę. Plus ustrzelił samobója, ale tu już i tak pewnie by bramka padła, bo kto inny znowu wcześniej zawalił. Występ poniżej jego możliwości. Za dużo niepotrzebnych, niecelnych podań do przodu. Za mało gry piłką, krótkich poddań od nogi do nogi.
Bereszyński - zawalił drugą bramkę. Nawet nie starał się pobiec szybciej do rywala. jego pasywność kosztowała nas utratę remisu. Słaby występ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------POMOC (ogółem 5/10):
* Za grę w obronie pomocników wycenię na 4/10. Nie zdominowali środka pola, byli na zbyt małym wsparciem dla linii obrony, nieraz zbyt wolno reagowali na boiskowe wydarzenia. Sporo podań niedokładnych, głupich strat które nakręcały rywali. Czasem się zawieszali i nie wracali w porę. Mało skuteczny pressing. Za często pozwalali na to, że Portugalczycy nazbyt łatwo przedzierali się w okolice pola karnego.
* Za grę w ofensywie daję 6/10. Podczas gry w ofensywie nie byli w ciągłym ruchu, mało pokazywali się do gry. Portugalczycy przewidywali jak zagramy i już tam byli. Nasi tego nie potrafili. Grali za wolno i przewidywalnie. Brakowało kreatywności pod koniec i dokładnych zagrań pod bramką przeciwnika, takich przygotowujących piłkę do strzału. Operując piłką w takim tempie nie da się zaskoczyć przeciwnika, który jest przygotowany do gry na 2 krotnie wyższych obrotach. Jedynie Zieliński błysnął utrzymaniem się przy piłce pod presją.
Kurzawa: w ofensywie może być, ładnie wykonuje stałe fragmenty, precyzyjnie podaje i dogrywa, o czym wiemy. Dobrze wykonał rożnego, czym zaliczył asystę przy bramce Piątka. Niestety stanowczo za mało daje w defensywie. Wolny Jędrzejczyk + nieefektywne wsparcie od Kurzawy = katastrofa na lewej stronie. Portugalia dominowała w tej części boiska.
Klich: w miarę poprawnie. Nie mniej jednak czegoś tam jeszcze brakowało. Oczekiwałem więcej po grze ofensywnej polaków. A tu było za mało gry środkiem, szybkich podań z pierwszej piłki, takiego polotu, który towarzyszył naszej reprezentacji w pierwszych latach za Nawałki.
Krychowiak - w ofensywie tak sobie, w defensywie w miarę ok. Jest naturalnie dużo lepiej, niż w zeszłym sezonie,ale to jeszcze nie to. Oczekuję od niego większej przebojowości w grze do przodu,jak za czasów, gdy grał w Sevilli.
Zieliński: zdecydowanie najlepszy na boisku. To był jego dzień. Zagrał przyzwoicie, pokazał się z dobrej strony. Spełnił moje oczekiwania. Zagrał efektywnie i efektownie. Utrzymywał się przy piłce. te kółeczka z piłką pod presja kilku rywali. Byłem pod wrażeniem. Zaskoczył mnie, bo spodziewałem się jego kolejnego średniego występu. Oceniam go dziś najwyżej z kadry: 7/10.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------NAPASTNICY (5/10):
Piątek - Bardzo go lubię. Świetnie że zagrał ("Znafca" futbolu przez małe "f" Hajto może się schować pod kołdrę i nie wychodzić), super, że nawet całe 90 minut (musi się zgrywać z zespołem i nauczyć gry Roberta, Zielińskiego, skrzydłowych). Wszedł podtrzymał passę - strzelił bramkę ze stałego fragment (obrońcy byli zajęci kryciem Lewego i Glika, którzy dotąd strzelali ze stałych, a strzelił właśnie niezawodny Piątek). Naprawdę fajnie, że strzelił. Zamknął buzie kolejnym niedowiarkom. Widać, że będzie przydatny. Niestety, to nie Lewandowski i nie potrafi rozgrywać. swoje co ma strzelić, strzela i potem znika z pola widzenia. Musi się jeszcze wiele nauczyć. ale początek ma całkiem niezły. Już jestem jego fanem. Już widzę te włoskie gazety,które zapewne to odnotują, jak udany występ Piątka w reprezentacji, zwłaszcza, że za parę dni gramy właśnie w Włochami. I mam nadzieję, że Piątek znowu zagra, choćby jako zmiennik Milika od 65 minuty.
Lewandowski - jestem pod wrażeniem. Znowu się poświecił dla zespołu. Jak ktoś jest laikiem, to nie będzie wiedział o czym mówię. On naprawdę potrafi grać w piłkę. Zastawia się, rozgrywa, kreuje, blokuje, przepycha, daje się faulować. Z piłką przy nodze czuje się swobodnie. Nie jest co prawda Zielińskim, ale operuje nią lepiej,niż nie jeden polski pomocnik. Co więcej, wie jak i do kogo zagrać. Zasługa po części Kloppa, który wystawiał go za plecami napastnika w pierwszych latach w BVB. Robert dziś znowu poświęcił swoje aspiracje i był takim piątym pomocnikiem dzisiaj. Gdyby linia pomocy była piłkarsko dojrzała, on mógłby znowu wrócić do swojej roli goleadora. Można tylko żałować, że nie ma wokół siebie lepszych grajków. Generalnie na plus, mimo, ze nic nie strzelił.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ZMIENNICY (ogółem 5/10):
Grosicki 3/10. Dostał aż 3 pkt, bo zrobił jedną akcję na spidzie i dośrodkował piłkę co prawda źle, ale ta jakoś się odbiła i trafiła do Błaszczykowskiego, który strzelił bramkę. Tak to nie wniósł czegoś extra na boisko. Nie błysnął. Moim zdaniem szansy nie wykorzystał.
Błaszczykowski 6/10. Ma 6 za ta bramkę. Ładna. Tak to występ w ocenie samej gry zawodnika taki 4,5/10. Nie ma tego polotu sprzed 3-4 lat. Bramka genialna, ładnie się złożył. Wiedział jak się w takiej sytuacji zachować, wykorzystał to, co dostał. I bardzo dobrze.
Kędziora 6/10. Uratował Fabiańskiego i wynik 2:3, bo przegrywalibyśmy wyżej, gdyby nie jego obrona.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OGÓLNA OCENA REPREZENTACJI POLSKI 4/10
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------1) Podobał mi się skład wystawiony przez trenera (poza Jędrzejczykiem, uważam, że to pomyłka,gdyż zawodnik ten jet zwyczajnie za wolny). Świetnie, że zdecydował się zestawić Piątka z Lewandowskim. Gdyby nie trzeba był zmieniać Bereszyńskiego, pewnie w 60 wszedłby Milik za Piątka. A tak, brakło tej jednej zmiany.
2) Fajnie, że strzelamy ze stałego fragmentu, ale gra ofensywna zbyt wolna, mało kreatywna, bez polotu z mnóstwem niedokładności. Brak klepki na jeden kontakt, prostopadłych piłek, przyśpieszenia gry, dokładniejszych zagrań z linii obrony do przodu. Trzeba tez próbować przedzierać się środkiem, wbiec w pole karne, zrobić zagrożenie, dać się sfaulować. Plus więcej strzałów z dystansu jak ten Zielińskiego.
3) Gra w obronie całej drużyny katastrofalna. Obrońcy + bramkarz, dziś fatalnie i to każdy z nich. Pressing źle zakładany, pomoc i napastnicy też słabo w obronie. Najsłabszy punkt Polski dzisiaj. Za łatwo. A Portugalia mogła dzisiaj spokojnie strzelić 6 goli. Mieliśmy momentami farta, ze im nie wychodziło.
4)Już mam pewność, codo tego, co i tak wiedziałem już we wrześniu. Polska nie ma szans na zwycięstwo w grupie i angaż przez LN do ME. Występy Polski w Lidze Narodów traktuję jako poligon do nauki i przygotowań do eliminacji do ME, które rozpoczną się w przyszłym roku. Na razie słabo to widzę, ale mam nadzieję i staram się zachować spokój. Czas pokarze, czy damy radę. Nie mniej jednako oczekuję zwycięstwa z Włochami w niedzielę.
~Pozdrawiam i bez odbioru...
Gracz meczu: P. Zieliński
12 paź 2018 | 02:11
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przestałem czytać po "meczy Swansea nie oglądam, więc nie wiem."
Taki z ciebie znawca że nawet nie wiesz że Fabiański gra już w West Hamie
12 paź 2018 | 02:16
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wiem, ale to jego 1-szy sezon. A mnie interesuje czy potrafi bronić sam na sam w dłuższej perspektywie kariery. W Arsenalu nie zawsze był pierwszym wyborem, a w Swansea grał długo pierwsze skrzypce. To właśnie tam należało by szukać odpowiedzi na pytanie jak Fabiański spisuje się w grze 1 na 1 , na nie w zaledwie kilku kolejkach w nowym klubie. ~Pozdro.
Gracz meczu: P. Zieliński
12 paź 2018 | 03:33
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
12 paź 2018 | 05:29
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentuj jak chcesz, ale chamstwa pokazywać nie musisz. Trzymaj jakiś przyzwoity poziom kultury.
Gracz meczu: P. Zieliński
11 paź 2018 | 23:45
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Miałeś chamie złoty róg , miałeś chamie czapkę z piór , ino został ci się sznur! kom do wyboru bonka !
11 paź 2018 | 23:39
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ogólnie to chciałbym zawołać wszystkie pipy co mówili ze Błaszczykowski grać kompletnie nie umie a kogo ma powołać? lepiej starego dziada czy hul wie kogo z ekstraklasy
12 paź 2018 | 03:36
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
11 paź 2018 | 23:38
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mówiłem ze Piątek lepiej zagra niż Lewandowski
11 paź 2018 | 23:37
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
tu skrót https://sport.tvp.pl/39435582/liga-narodow-polska-portugalia-23-skrot-meczu
11 paź 2018 | 23:33
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co za idioci głosują na Lewego dla gracza meczu ? Lewus dzisiaj tragedia !
Gracz meczu: K. Piątek
12 paź 2018 | 03:37
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
12 paź 2018 | 09:34
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A co za idioci głosują na Piątka ,który nie zagrał lepiej od lewego ,po prostu strzelił gola po stałym fragmencie gry ,graczem meczu ewidentnie ktoś z Portugalii :P
11 paź 2018 | 23:31
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A teraz kolej na wpierdol od Wlochow i pozamiatane.Niech ich leja wszyscy po kolei, moze w koncu dotrze do nich ze sa patalachami.Wuefista jak zwykle bedzie pial z zachwytu jak swietnie zagrali.
11 paź 2018 | 23:41
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Serio wymagasz od nich by lali Portugalczyków i Włochów? rozumiem jakby ta porażka z Czarnogórą ale bez przesady z byle kim nie przegrali chodź błędy w defensywie ostre równie dobrze mogli stracić 5goli