Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w Polityce prywatności

Borussia znów ukarała Dembele. Został zawieszony do odwołania

13 sie 2017 | 10:53 167
Borussia znów ukarała Dembele. Został zawieszony do odwołania
Źródło zdjęcia: YouTube8

Ousmane Dembele w najbliższym czasie nie będzie trenował z Borussią Dortmund. Klub przedłużył zawieszenie 20-latka.

Reprezentant Francji, który chce odejść do Barcelony, w czwartek nie pojawił się na treningu Borussii. Trener Peter Bosz mówił, że piłkarz zapadł się pod ziemię i w żaden sposób nie można nawiązać z nim kontaktu. Klub zareagował błyskawicznie - ukarał piłkarza tygodniowym zawieszeniem i grzywną. Na tym jednak nie koniec.

"Zawieszenie Ousmane Dembele zostanie przedłużone i potrwa aż do odwołania" - poinformowała Borussia. To wspólne oświadczenie Hansa-Joachima Watzke, Michaela Zorca i Petera Bosza.

- Chcemy koncentrować się już teraz tylko i wyłącznie na przygotowaniach do inauguracyjnego nowy sezon Bundesligi meczu w Wolfsburgu - skomentował Zorc.

Na razie nie wiadomo, jaka będzie przyszłość Francuza. Sytuacja wydaje się patowa. Piłkarz po swoim wybryku może mieć problemy z odzyskaniem zaufania Bosza i władz Borussii. Z kolei Barcelona na razie nie chce spełnić oczekiwań finansowych klubu z Dortmundu - ten oczekuje za swojego piłkarza 150 mln euro.

Źródło: bvb.de
Komentarze
16 sie 2017 | 18:49
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ma kontrakt ważny do 2021 więc co odpierdala?Gnojek takie kary bym walił że by się osrał i do klubu kokosa:D
14 sie 2017 | 16:55
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dembele źle to rozegrał po tym jak odezwała się do niego Barcelona powinien powiedzieć że wszystko jest w rękach Borussi, a potem pójść do prezesa i powiedzieć no widzicie mam branie to może jakąś podwyżkę dostanę i chłopaka albo by sprzedali albo daliby mu tą podwyżkę i tak dobrze i tak, ale widać jakiś ch*jowy agent zarządza jego karierą i pewnie dostał od Barcy cynk że za transfer on sam więcej do kieszeni właduje i tak kosztem piłkarza on kosi hajsy.
14 sie 2017 | 08:42
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chcemy koncentrować się już teraz tylko i wyłącznie na przygotowaniach do inauguracyjnego nowy sezon Bundesligi meczu w Wolfsburgu - skomentował Zorc.

Kurwa kto to tłumacz? Chryste Panie Wam jest potrzebny człowiek po podstawówce i chociażby liceum ja pierdole jak to czytać? Jak to wygląda, upadek intelektualny redakcji. FuckUp
14 sie 2017 | 09:48
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
twoja nie chodzic do szkola? ty ne rosumec tego teksta?
14 sie 2017 | 00:22
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
brak lewego i borusia sie w europie nie liczy
młody zrobił zle i musi odpokutowac
z drugiej strony z niewolnika nie ma zawodnika
i te 150 baniek
na mleko kurwa chyba
całkowicie tych szkopów - szwabów pojebało
14 sie 2017 | 09:49
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jezeli borussia chce go sprzedac za 150.000.000 to barca musi sie liczyc z takim wydatkiem. koniec koncow te sagi transferowe przebijaja swoja tendencyjnoscia "mode na sukces".
13 sie 2017 | 21:51
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No i brawo. Tak się to w Niemczech robi. Pochwalam w 100% działania klubu. Wydają wspólne oświadczenie prezesa, dyrektora sportowego i trenera i pozamiatane. Sprawa zamknięta. Są konsekwencje niesubordynacji. Legio i Liveroop - przyglądajcie się i uczcie się, jak się takie sprawy załatwia w poważnym klubie.
Takie zachowanie zawodnika to zawsze test dla klubu. Legia oblała już parę razy i posprzedawała zawodników, którzy chcieli odejść i zaczęli pogrywać z klubem. Postawili na swoim. W takim BVB czy Bayernie takie numery by nie przeszły. Tam każdy musi znać swoje miejsce w szeregu - nawet Lewy. Zobaczymy jak zachowa się Liverpool. Ja za nic w świecie nie sprzedałbym zawodnika, który dopiero niedawno podpisał 5-letną umowę, tylko dlatego, że ktoś go nagle chce i on chce... To są pewne zobowiązania, trzeba być dorosłym, a nie działać chaotycznie. Rusza sezon - to nie właściwy czas. Wysłał bym na miesiąc dwa do rezerw, zabrał pensję na 3 miesiące za karę, a potem znowu dał szansę. Jeszcze przecież tylko 18 dni i wszystko ucichnie. Po prostu trzeba ten ciężki okres przeczekać i tyle. Liverpool - liczę, że się nie ugniesz. Tak jak BVB.
13 sie 2017 | 22:01
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
BVB nauczone błędami z ostatnich lat, a Legii nie ma sensu tu pakować, bo ona raczej nie ma wyboru, jak przychodzi jakiś grajek typu Vadis, to od razu ustala, że odejdzie, jak będzie okazja, gdyby Legia takiego zatrzymała, to potem kolejny już by się bardziej zastanawiał, czy jest sens przyjść, żeby później mieć problem z wyjściem :)
13 sie 2017 | 20:57
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie moglem juz milczec. Powiem tak dla mnie to kpina. Jakis watzke zada za kolesia tyle kasy gdyby ktos z anglii sie odezwal i dawal 40 ml to nawet by sie zastanawial tylko sprzedal barca tylko dala propozycje to juz marzy mu sie 150. Sorry ale ten kes nie. Jest tyle wart. Po drugie rozumiem takie prwawa rynku ale bez przesady barca bd glupia jesli go kupi za takie pieniadze. A po za tym. To pamietajmy ze barca moze sobie pozwolic na takie teanfery. Ale po co jest i tak mocna. A wasze wypociny kibicow realu to tylko slowa. Wiadomo macie swoja lige mistrzow gdzie od pewnego czasu przez czerwony dywan jestescie doprowadzani do finalu. Gdzie gracie na farcie wygranej. Przyjdzie barca to sracie gdie popadnie. I tylko liczycie ze sie potkna. A teraz jak nie ma neymara to juz mysla ile to real nie zyskal ze zje barce. Barca jest i tak lepsza pod kazdym wzgledem. Ale jestem tylko kibicem barcy na dobre i na zle.
13 sie 2017 | 21:07
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kompletny brak obiektywizmu, nie jesteś kibicem... nie dostrzegasz wad na własnym podwórku, a na innych tylko je widzisz, wiec jesteś psychofanem... najpewniej w wieku gimnazjalnym
13 sie 2017 | 21:10
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A i jeszcze jedno, jak ktoś się do Anglii po piłkarza zgłasza, to są negocjacje itp. a Barca jest nie do ruszenia, chcesz to klauzula jest znana... więc się nie dziw, że stosunek dl Barcy jest taki jak Barcy do reszty...
14 sie 2017 | 09:55
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ten koles jest tyle wart ile da za niego kupiec. to podstawowa zasada handlu. co do ceny - zgadzam sie ze 150.000.000 za takiego łebka nie jest adekwatną ceną. ale nie zgadzam sie ze stwierdzeniem, ze gdyby ktos z anglii zaproponowal 40.000.000 to by borussia od razu dobila targu. nie jest tajemnica, ze kluby z premierleague maja wieksze budzety od reszty europy stad tez ceny im dyktowane sa wyzsze - dobrym przykladem sa nowi obroncy man city, szerzej nieznane nazwiska a swoje kosztowali. mysle, ze klub z anglii takze dostalby od borussi odpowiedz: 150.000.000 lub nawet wiecej.
13 sie 2017 | 20:27
Komentarz usunięty
13 sie 2017 | 18:52
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
i dobrze niech się nauczy szacunku dla klubu
13 sie 2017 | 18:40
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czarnego trzeba wysłać do Afryki na tydzień i będzie się słuchać.
13 sie 2017 | 18:06
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
młody, głupi tearz zamiast grać będzie siedział na ławie, bo borussia nigdzie go nie puści
13 sie 2017 | 18:12
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli go nie sprzedadzą, to na pewno przywrócą go do drużyny, bo nie mogą sobie pozwolić, by jego wartość spadała - uważa prezydent Bayernu. I to jest zdanie człowieka, który się zna na tym sporcie i na prowadzeniu klubu. A wy dalej się oszukujcie, że BVB będzie go karać, żeby coś udowodnić następnym.
13 sie 2017 | 17:53
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Borussia dortmund stacza się na dno. Kiedyś ten klub cieszył się dużym szacunkiem, dziś Borussia przynosi jedynie wstyd swoim kibicom. W lidze mistrzów nie mają żadnych szans, już się nie liczą, w bundeslidze mogą powalczyć co najwyżej o 3 miejsce. Totalna porażka. Dziwię się jedynie Dembele, że rok temu zdecydował się przejść do tak marnej drużyny, niemal nie zniszczył sobie w ten sposób kariery. Cieszy natomiast, to że tak szybko Lewy stamtąd uciekł, szkoda Piszcza, chłop mógł grać w najlepszych zespołach w Europie a zdecydował się na grę w Dortmundzie i walczy teraz o pietruszkę.
13 sie 2017 | 18:03
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak naprawdę wielki Dortmund skończył się z odejściem Lewego z tego klubu. Przy prowadzeniu polityki ala AFC nie da się zbudować wielkiego klubu przy wiecznych roszadach w składzie z roku na rok, aby klub mógł osiągać sukcesy, oprócz jakościowych zawodników potrzebna jest stabilizacja, a tego bez dużej kasy na wzmocnienia oraz pensje dla kluczowych zawodników nie da się osiągnąć w dzisiejszych czasach.
13 sie 2017 | 18:08
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A Atletico to miliardy wydaje?
13 sie 2017 | 20:45
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No w porównaniu z BVB to tak http://www.transfermarkt.pl/atletico-madrid/transferrekorde/verein/13 wystarczy zobaczyć ile Atletico kupiło zawodników w kwocie od 20mln euro w górę a ile BVB >>> http://www.transfermarkt.pl/borussia-dortmund/transferrekorde/verein/16 BVB ma tylko cztery transfery powyżej 20mln z czego tak naprawdę trzy bo Amoroso to transfer zrobiony kawał czasu temu. No i druga różnica pomiędzy BVB a Atletico jest taka, że Atletico jak już traci kluczowego zawodnika to kasę uzyskaną z jego sprzedaży, w całości pakuje w następce podobnej jakości a BVB sprzedaje stopera klasy światowej Hummelsa a w zamian kupuje Bartre zamiast wydać te pieniądze na jakiegoś naprawdę solidnego stopera np Mustafiego jak jeszcze był do wyjęcia, czy innego van Dijka. Podobnie jest z np zamianą Gundogana->>> Rode czy Lewandowski ->>> Immobile/Ramos każda zamiana podstawowego zawodnika BVB na innego to znaczna utrata jakości zespołu, może nie licząc sprzedaży Mikiego i w jego miejsce duet Getze + Dembele. o różnicach w pensjach dla zawodników między oboma klubami nawet nie wspomnę, gdzie w BVB pensje na poziomie 10mln euro to w BVB ma jedynie Reus a w przypadku Atletico tylko pojawią się jakieś plotki, że jakiś klub chce im podkupić zawodnika jak teraz z Oblakiem i pensja leci w górę. Gdzie w BVB Lewy o 7mln euro rocznie nie mógł się doprosić, a dali dopiero wtedy, jak zarządowi zaczęło się palić pod tyłkiem i było wiadomo, że Robert odejdzie.
13 sie 2017 | 21:12
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co nie zmienia faktu, że nie trzeba wydawac kupy kasy, żeby być na szczycie, 20 mln to nie jest duża kwota...
13 sie 2017 | 18:05
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wchodzisz w twój profil, widzisz jeden herb i wszystko co napisałeś brzmi tak " Boli mnie dupa"
13 sie 2017 | 19:01
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zamknij pizdę znawco.
13 sie 2017 | 19:11
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oficjalnie Cię zamykam xD
13 sie 2017 | 19:18
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Uważasz, że użycie wulgaryzmu daje Ci jakąś przewagę, zyskujesz tym szacunek u czytających to? Jeśli masz rację to jest mi wstyd, ale ja myślę, że wywołujesz tym współczucie, zażenowanie, a w skrajnych przypadkach śmiech, więc jako, że jestem dobrze wychowany dam Ci rade, Żeby mieć szacunek w oczach innych, trzeba ten szacunek okazać... jeśli się nie zgadzasz z moim zdaniem, to mi to powiedz. Jeśli chcesz mnie przekonać do swojej racji, to ją udowodnij, ale nie obrażaj, bo to nie działa, w dorosłym życiu.
13 sie 2017 | 19:20
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Młody jesteś masz prawo do błędu, ale może wyciągniesz wnioski...
13 sie 2017 | 17:18
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No i tu widać że BVB się szanuje, a jak w Legii murzyn ostatnio podobnie odpierdalał to Legia myślała że deszcz pada zanim się skapnęli że to jednak murzyn na nich pluje.
13 sie 2017 | 16:54
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
brakuje mi teraz u wielu piłkarzy takiego ludzkiego podejścia na linii piłkarz- klub. Nie mówię że każdy ma być jak np. Gerard, oddanym jednemu klubowi i grać w nim przez całą karierę. Ale teraz co chwilę mają miejsce sytuacje typu "zawsze chciałem grać w tym klubie" a za rok wypinanie się i płacz że chce do Barcelony czy innego giganta. Świat piłkarski sam jest sobie trochę winny poprzez ceny jakie teraz osiągają zawodnicy przez co gówniarzy jak Dembele stawia się na równi z legendami pokroju Messiego czy Ronaldo którzy to wieloma latami ciężkiej pracy budowali swoją pozycję a nie po jednym czy dwóch udanych sezonach.
13 sie 2017 | 17:14
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak jak kiedyś Ronaldo czy Messiego stawiano na równi z Figo czy Zidanem :) normalna kolej rzeczy, jedno zaczyna spadać, drugie się wznosi, w pewnym momencie muszą być na równi... Ile osób tyle zdań, my uważamy, że im jeszcze sporo brakuję, ale trzeba uszanować, że ktoś może uważać, że to już.
13 sie 2017 | 18:47
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie chodzi mi o potencjał zawodnika a o podejście do drużyny. Ronaldo nie trafił do Realu po jednym dobrym sezonie w Manchesterze a Messi nie od razu został wiodącym zawodnikiem Barcelony oni oboje pracowali lata na swój sukces i oni mają być stawiani na równi z Dembele? Z gościem który po jednym dobrym sezonie w bundeslidze wypina się na klub? Podam Ci inny przykład zawodnika któremu wiekowo bliżej do Dembele. Antoine Griezmann mimo że chciał odejść z Atletico postanowił zostać z racji że klub ma zakaz transferowy i nie mógłby ściągnąć nikogo na jego miejsce. To jest to o co mi chodzi. Szacunek do trenera i zespołu a nie robienie z siebie pępka świata
13 sie 2017 | 18:58
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A to sorki, myślałem, że masz na myśli stosunek cen piłkarzy do ich jakości :) Z resztą się zgadzam... ale jest również 2 dno, kiedyś piłkarz, chciał odejść nawet po sezonie to klub wyciągał co się dało i pozwalał odejść.... bo jeśli taki Dembele zostanie to taki toksyczny związek trochę...
13 sie 2017 | 19:09
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja się tu niby czepiam wszystkiego, ale nie uważam, że wszyscy są w błędzie. Zły jest tylko ich sposób przedstawienia sytuacji... " Piłkarz podpisał kontrakt, więc ma obowiązek, musi klub szanować", ale jeśli już tego nie robi to czy tak naprawdę, karanie go, mszczenie się, o czym ludzie tutaj piszą przystoi tak dużej marce jaką jest Borussia? Ja po prostu uważam, że on jest młodym człowiekiem, ma prawo do błędu, a karanie go za to raczej go niczego nie nauczy, klub powinien mu pokazać jak to się robi i okazać mu szacunek, pozwalając mu odejść (oczywiście za rozsądna cenę). A teraz to dziecinne trochę, zabrałeś mi samochodzik, to ci zepsuję domek z klocków... ktoś powinien być mądrzejszy... zabiorą ci wszystko to nie masz nic do stracenia w razie wpadki, dadzą ci coś to możesz to stracić jak popełnisz błąd... nie wiem czy wystarczająco jasno wyjaśniłem xD
13 sie 2017 | 23:08
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
aha, czyli Twoim zdaniem jeśli zawodnik odstawia cyrk to władze klubu powinny pogłaskać po główce i powiedzieć " nic się nie stało"? Nie zgadzam się. Takie zachowanie można wybaczyć 16 letniemu zawodnikowi który podpisał pierwszy profesjonalny kontrakt a nie dorosłemu człowiekowi. Jeśli nie ukarali by go w żaden sposób to dali by mu sygnał że dalej może odstawiać takie cyrki i nie grożą mu za to żadne konsekwencje. To co robi Borussia to nie jest mszczenie się słuszne wyciąganie konsekwencji wobec zawodnika który nie wywiązuje się ze zobowiązań na które sam z własnej woli przystał
13 sie 2017 | 16:35
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pojebało murzynka bambo.20 lat i mysli ze jest niewiadomo kim heh co za czasy
13 sie 2017 | 16:05
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Żałosne i jednocześnie śmieszne to wszystko xd
13 sie 2017 | 15:27
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oj Dembele się zdziwi jeśli Barca kupi Coutinho, wtedy nie będzie opcji aby przeszedł do nich i spokornieje. Tylko ciekawe jak na to zareaguje BVB, moim zdaniem powinni go naprawdę surowo ukarać aby dać przykład przyszłym młodym buntownikom że nie warto :)
13 sie 2017 | 17:23
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Coutinho to bardziej następca Iniesty w dłuższej perspektywie a nie skrzydłowy. Jasne jeżeli barcy nie uda się Dembele pozyskać, to z konieczności będzie na tej pozycji grał Coutinho sezon czy dwa, ale z pewnością w perspektywie kilku sezonów nie jest to zawodnik na skrzydło, bardziej do środka pola.
13 sie 2017 | 18:03
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja to się tak zastanawiam jak się musi czuć taki Deulofeu obecnie widząc co się dzieję, żeby Barca znalazła kogoś na jego miejsce. Tak naprawde to co jeden czy drugi dadzą więcej od Hiszpana 5 bramek/ 5 asyst, to jest warte 100 mln? Mogli by kupić 4/5 grajków po 20 baniek jak to robią kluby, z których kupują i ich ukształtować....
13 sie 2017 | 15:00
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Murzyn to wiadomo, że leń.
13 sie 2017 | 14:58
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I bardzo dobrze, na krótko trzeba takich trzymać, a nie pozwalać na gwiazdorzenie.
13 sie 2017 | 14:01
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tylko tak, jak on będzie zawieszony przez jakiś czas, to przecież pensję normalnie będzie dostawał nie? To dla BVB średnie bo ani zawodnika, a i kasa leci. Ale Powinni go obciążyć takimi grzywnami co by zarobił przez okres gry, podczas gdy nie będzie grał i po sprawie, ani nie pogra, ani hajsu nie powącha.
13 sie 2017 | 14:07
-17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A za co grzywna? To na takiej zasadzie jakby ludzie mieli iść siedzieć, bo gadali, że chcieliby okraść bank... Karać to go mogą jak zagra z 5 spotkań i ewidentnie będzie grał słabo, żeby się zemścić, bo go nie puscili
13 sie 2017 | 17:18
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Grzywna za to, że nie wywiązuje się z określonych w kontrakcie obowiązków względem klubu. A pomysł nakładania grzywny za słabą grę jest niemal tak samo głupi jak mszczenie się słabą grą.
13 sie 2017 | 17:56
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie stawił się na jeden trening czyli grzywna w wysokości 1 dniówki? A jeśli chodzi o to co napisałem, to z góry zakładacie, że skoro chce odejść, to nie będzie się starał, żeby go puścili, więc mówię tylko, że jego podejście trzeba by sprawdzić w kilku meczach, bo może jeśli zostanie to będzie błyszczał... Nie miałem na myśli, żeby go karać, bo nie złapał formy, chodziło mi o podejście :)
13 sie 2017 | 18:46
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie zakładam​, że dembele będzie specjalnie grać słabo. Napisałem, że to śmieszny pomysł. A co do grzywny, to miałem na myśli to, że nie mogą karać go za postawę czysto sportową, czyli za grę. Mogą za postawę pozaboiskową, niestawienie się na treningach, odmowę gry lub odjebanie czegoś na meczu, ale nie za słabą grę. A za ten jeden trening ma podobno dostać sześciocyfrówkę, a nie dniówkę :)
13 sie 2017 | 19:34
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mowimy o tym samym innymi słowami, ja nawiązywałem do komentarza innego gościa, który napisał, że po za odstawieniem od składu powinien jeszcze zapłacić. Mówiłem, że nie ma podstaw by go odstawić na bok, bo jego podejście jest niewiadomą ( ludzie uważają, że jeśli nie dostanie co chcę, to naturalnie nie będzie się starał), ty mówisz, że karanie go za grę jest śmieszne, owszem... ale za brak zaangażowania, by miał dostać karę jeśli by rzeczywiście był go brak, bo to by wskazywało, że łamie warunki umowy (chyba)... tak więc obaj uważamy, że aby była kara musi być wina xD
13 sie 2017 | 21:13
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No to wszystko sprowadza się do tej winy - z Twoich komentarzy wnioskuję, że uważasz, iż na tę chwilę jej nie ma, a wszystko okaże się po kilku meczach, kiedy poznamy jego podejście. Ja uważam, że jego podejście w klubie jest doskonale znane. Jeśli za dużo wierzga, łamie warunki umowy - trzeba dać mu lekcję. Tyle. Jeśli zostanie, niedługo znów będzie grać, bo jego brak to duża strata sportowa, a jego wartość by spadła.
13 sie 2017 | 21:54
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No tak na chwilę obecną, jedyną jego winą jest ten trening, za który juz kara jest znana, a to, że w trakcie okienka stara się o zgodę na transfer, niczym złym nie jest o ile nie będzie rzutowało na jego grę... ty rozumiesz, że będzie grał, ale większość tutaj uważa, że za karę spędzi sezon w rezerwach, żeby pokazać innym, że w BVB się nie fika xD
13 sie 2017 | 14:08
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Borussia finansowo stoi bardzo dobrze a satysfakcja utemperowania zapału gówniarza i działanie za plecami klubu warta jest tych pieniędzy bo może przydać się w przyszłości kiedy inny gracz BVB miałby w głowie zrobić coś takiego, a po tym raczej wielu się nie odważy.
13 sie 2017 | 14:17
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No tak bo zanim przyjdą to się zastanowić czy jest sens. Bo jak będą chcieli zmienić klub to mogą mieć lipę... Może lepiej poczekać rok na ofertę z innego klubu
13 sie 2017 | 14:24
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To ich nauczy lojalności do klubu i to że nie można działać za placami klubu tak jak zrobił to Dembele a i Borussia pewnie w kontrakcie dojebie taką kwotę klauzuli wykupu że wystraszy potencjalnych nabywców.
13 sie 2017 | 14:31
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tylko jak ich Borussia kupi skoro sama nauczy ich lojalności do klubu? Ty naprawdę nie widzisz ze to co gadasz specjalnie sensu nie ma?
13 sie 2017 | 14:35
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Watzke wyraził się jasno, że chce mieć kadrę zamkniętą do końca lipca. Może się zdarzyć jedynie uszczuplanie kadry i ewentualnie transfer utalentowanego juniora. Nie było problemu jak Bender przyszedł i poprosił o transfer, bo czuł, że potrzebuje zmienić otoczenie. Uważam, że jeśli piłkarz musi się zastanawiać czy iść do klubu który ma jakieś zasady to sam może ich nie posiadać...
13 sie 2017 | 13:59
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niech ucieka do Barcelony, po co mu Dortmund.
13 sie 2017 | 13:40
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wiecie co jest najlepsze? Rok temu jak Dembele odchodził z Rennes to chciała go Barcelona ale on odmówił bo stwierdził że woli grę w Borussii i teraz mi powiedzcie czy to jest normalny człowiek?
13 sie 2017 | 13:47
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A powiedz mi czy ty jesteś normalny ? Poszedł do Borussi bo uznał że jeszcze za wcześnie do Barcy, nie miałby tam miejsca w podstawowym składzie. Miał jednak mieć słowo Borussi że jeśli Barca zgłosi się pod niego mają mu nie robić przeszkód w przejściu. Neymar odchodzi, Barca wyciaga rękę do Dembele jako pierwszej opcji na zastąpienie brazylijczyka. Co robi Borussia ? Zaprzecza swoim słowom i zawyża cenę do 150mln wiedząc że barca ma kase po sprzedaży Neymara. Bardzo dobrze że się zbuntował.
13 sie 2017 | 13:53
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Teraz ty mi powiedz, kazał mu ktoś podpisywać 5- letni kontrakt panie normalny? Myślał że pogra sobie w BVB, potem sprzeda im kopa w dupę i odejdzie? Borussia to mądry klub i takim gówniarzom się nie dają, a Dembele po zakończeniu sezonu deklarował że przynajmniej jeden sezon w Dortmundzie jeszcze pogra a teraz może sobie bez pytania odejść? Nikt mu pistoletu do głowy nie przystawiał to raz, dwa związał się umową z pracodawcą na okres 5 lat to chyba z pełna świadomością że musi ją wypełnić.
13 sie 2017 | 13:59
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z cylku "nie wiem ale się wypowiem". Borussia zaprzecza swoim słowom bo chce chytrze podbić cenę, ty jeszcze bronisz takiej postawy. Pogratulować.
13 sie 2017 | 14:05
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A mam bronić tego pajaca który chce uciec przy pierwszej możliwej okazji? BVB go nie sprzeda a ceny podbijać nie będzie bo Barca więcej nie da bo aż tacy głupi to oni nie są, musi starczyć też na innych, jakby Borussia zażądała 200 baniek to Barcelona by tyle nie dała bo hajs z Neymara jak mówili ludzie związani z klubem ma być przeznaczony na wzmocnienie innych pozycji
13 sie 2017 | 14:31
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
" Miał jednak mieć słowo Borussi że jeśli Barca zgłosi się pod niego mają mu nie robić przeszkód w przejściu" skąd Ty to wziąłeś? z jakiejś hiszpańskiej, czy angielskiej gazety? Czy to twój wymysł?
Hipotetycznie: Barcelona oferuje 20 mln euro i co, Borussia ma mu pozwolić odejść bo tak mu niby ( co wg ciebie zrobiła) obiecała ? Wycenia go na 150 mln i koniec. A jeśli mówisz, że ktoś porzuca swoje obowiązki to bardzo dobra droga, to zazdroszczę Twojemu pracodawcy pracownika roku.
13 sie 2017 | 14:47
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No tak on jest tym złym.... kupili to za 17 mln chcą sprzedać za 150 czyli ich zdaniem jest warty 10× więcej niż rok temu... Skoro cena zależna jest od wieku potencjału, jakości itp. Znaczy, ze według BVB jego jakość znacząco wzrosła, czyli wykorzystuja, bo wart jest lepszych pieniędzy niż mu daja
13 sie 2017 | 14:54
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A czemu w zeszłym roku był warto 15 mln? Sam wiesz, że kwoty jakie są płacone za zawodników nie określą wartości. Przykład, Kagawa kupiony za mniej niż mln euro i m.in dzięki niemu BVB zdobyła mistrzostwo. Czy oznacza to, że jest wart ten milion?
Borussia nie chce go sprzedać i nie musi więc określiła wartość w której klub będzie pod presją pieniądza i będzie zmuszona go sprzedać (Borussia to spółka i jest na giełdzie więc nie liczy się tylko głos prezesa bo akcjonariusze też muszą mieć zarobek- tak ja to widzę)
13 sie 2017 | 14:56
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Temu tumanowi nie przetłumaczysz bo on wie lepiej, mikustw gówno wie a się wypowiada.
13 sie 2017 | 16:22
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wiem kretynie tyle co ty, czyli to co strony chcą nam ujawnić, czyli tak naprawdę gówno. Ale mimo to oceniasz człowieka. Ja zrozumiałem wszystko co piszesz i z większością mogę się zgodzić, problem jest w tym, że masz w tym pustym łbie jedną myśl i nie potrafisz dopuścić innej, że może to nie do końca wina młodego. I tak pewnie na darmo piszę, bo nie zrozumiesz, ale spróbować nie zaszkodzi...
13 sie 2017 | 16:17
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
i wreszcie z czymś się zgadzamy :)
13 sie 2017 | 13:37
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I dobrze gówniarzowi-wykazał się trochę i już warunki stawia nie zdając sobie sprawy, że jest tylko pionkiem w tej całej finansowo-piłkarskiej machinie. Niestety, jest na tyle głupi, że raczej nieprędko to pojmie, że całą tę aferę firmuje tylko i wyłącznie swoim wizerunkiem. A jak posiedzi w rezerwach, to za pół roku nikt nie będzie o nim pamiętał, a tym bardziej nie wyda wielkich pieniędzy za chłopaka, którego forma są niewiadomą. A jest na tyle niedojrzałym i niedoświadczonym piłkarzem, że z pewnością zgubi formę...i wtedy myślę, że spokornieje i będzie się zachowywał jak profesjonalista a nie rozpieszczony gówniarz
13 sie 2017 | 13:42
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No jak się nie opamięta to razem z Freddym Adu będą grać na chwałę Sandecji :)
13 sie 2017 | 13:31
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No i dobrze krótko tych durni za mordę
13 sie 2017 | 13:25
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
chlopak juz gwiazdorzy
13 sie 2017 | 13:11
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gra się i daje siebie 100% dla klubu w którym się gra, on gra dla Borussi więc o co mu chodzi? Nie zna reguł debil po podstawówce czy jak?
13 sie 2017 | 13:39
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ja byłbym ostrożniejszy z tą podstawówką...nie szalej ;-)
13 sie 2017 | 13:44
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Właśnie, dzieci w podstawówce z biedniejszych rodzin to grosz i wartości szanują a ten ,, Gwiazdor z Hollywood''' nie szanuje nikogo i niczego.
13 sie 2017 | 13:08
+39
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po ch*j podpisują gnoje kontrakt jak póżniej odwalają takie sceny. Powinna być klauzula że jak nie wywiązuje się z obowiązków to nie płacą, posiedziałby bez kasy kilka tygodni to nabrałby pokory
13 sie 2017 | 13:34
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Grał w Rennes to odszedł do Borussii, chciał się dalej rozwijać, jest w BVB też nie dobrze, takiemu nie dogodzisz porównuje się taki do Messiego czy Ronaldo a potem to sodówa we łbie i wielkie rozczarowania, przykład Balotelli, który ostatnio naprawdę zmądrzał, na jak długo? Okaże się niebawem.
13 sie 2017 | 13:08
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
żenujący czarnuch....
13 sie 2017 | 12:33
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czarnuch myśli, że w Barcelonie coś osiągnie, ale nie widzi , że hańba Katalonii idzie na dno. Neymar to widział i spierdolił.
13 sie 2017 | 12:58
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Neymar spierdolił bo razem z tatuśkiem mieli ochotę na pieniądze a oprócz tego wyobrazili sobie nie wiadomo co, jak w Paryżu nic nie wygrają to Neymar zostanie opluty, słusznie zresztą.
13 sie 2017 | 13:09
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A jak wygrają to nikt kto by pluł nie przeprosi....
13 sie 2017 | 13:37
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czemu ty bronisz ,, piłkarzy'' bez honoru? Podpisują kontrakty na wielką kasę i długie lata, pograją rok czy dwa i już im się nudzi i mimo kontraktu i zapowiedzeń chcą opuścić pracodawcę dzięki któremu mają co do garka włożyć ( w wypadku piłkarzy, mają za co wille kupić) i wypinają dupę na klub dzięki któremu są rozpoznawalni na całym świecie.
13 sie 2017 | 13:52
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo nie znacie całej prawdy a go wyzywacie. A po za tym denerwuje mnie że uważacie że klub powinien zniszczyć karierę piłkarzowi i go stracić za darmo niż zarobic, bo to sensu nie ma
13 sie 2017 | 13:53
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po za tym w naturze człowieka jest błądzić... Każdy to robi , a oni mają tego pecha że o ich błędach wiedzą wszyscy...
13 sie 2017 | 13:58
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak by Barcelona była ciut mądrzejsza to najpierw gadała by z Borussią dopiero potem z Dembele i całego zamieszania by nie było a tak straci na tym i Borussia bo będzie trza wyjebać Osumana do rezerw i Barca bo nadal jest luka po Nyemarze i sam piłkarz bo będzie grał w rezerwach i z profesjonalną piłką nie będzie miał do czynienia przez rok bo jak nie zagra sezonu w 1. zespole BVB to o powołaniu na reprezentacje będzie mógł zapomnieć bo we Francji jest tylu znakomitych, utalentowanych piłkarzy że po Dembele nikt płakać nie będzie.
13 sie 2017 | 14:15
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A dasz mi link do tego filmu gdzie przedstawiciele Barcy rozmawiają z Dembele o transferze? Bo rozumiem, że widziałeś taki skoro wiesz, że tak było...
13 sie 2017 | 14:21
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czy ty czytasz ze zrozumieniem? GDYBY Barcelona próbowała dogadać się z klubem a potem jak dojdzie do wstępnego porozumienia z piłkarzem to może BVB była by skłonna sprzedać go za te 150 milionów euro a tak? Barcelona i Dembele działali za plecami Borussii i nie dziwie się że zareagowali tak a nie inaczej.
13 sie 2017 | 14:28
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdyby? Czyli nie masz dowodu? Ja ci powiem,ze Borussia obiecała Dembele,ze po sezonie bedzie mógł odejść jeśli będzie oferta kolo 50 mln, a jak przyszło do negocjacji to zmienili zdanie...
13 sie 2017 | 14:40
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Skąd wy bierzecie te rewelacje dotyczące kwot, dogadywania się pomiędzy klubem a zawodnikiem? Jedynie, gdzie padła kwota to był Ginter (15 mln euro) i Aubameyang, gdzie była mowa o satysfakcjonującej ofercie dla klubu ( co z resztą w wywiadzie zaznaczył sam zainteresowany). To podasz mi swoje źródła, gdy tak mocno naciskasz o źródła Rono? A moje źródła to BVB.de i Ruhr Nachrichten.
13 sie 2017 | 14:52
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A moim źródłem jest osobą blisko związana z klubem. Tak to chyba w prasie piszą nie? Tak samo to wiarygodne jak gadanie ze barca gada z młodym za plecami BVB. Nie ma na to namacalnego dowodu to istnieje coś takiego jak domniemanie niewinności, co oznacza, ze Dembele może być karany bez powodu
13 sie 2017 | 14:56
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"A moim źródłem jest osobą blisko związana z klubem. " masz kogoś w Barcelonie czy BVB:D? Wywiad z prezesem klubu jest dla mnie wystarczająco wiarygodny do momentu gdy nie zostanie zdementowany :)
13 sie 2017 | 13:42
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spierdolił, tak jak próbował spierdolić Ronaldo kiedy się smród wokół jego podatków zrobił- do czasu aż zgodził się je uregulować. Myślę, że Barcelona ma na niego jakiegoś haka skoro premii mu nie wypłacą i jeszcze wypłynie też jakaś afera związana z jego przejściem
13 sie 2017 | 12:25
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
BVB może stawać okoniem i trzymać zawodnika na siłę. Ma do tego pełne prawo, bo zawodnik podpisał kontrakt i musi się z niego wywiązać. W podobnej sytuacji była kiedyś Wiła Kraków, kiedy Kalu Uche chciał odejść do Hiszpanii. Zawiesili go na pół roku. Potem odszedł za darmo.

Pojawia się tylko pytanie, czy chcą wojny wewnątrz klubu, złej atmosfery i zrażenia do siebie przyszłych pracowników, czy wolą mieć spokój i 100 baniek w kasie?
13 sie 2017 | 12:44
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Borussia niczemu nie jest winna bo to Dembele odjebało, a ta sytuacja jest przestrogą dla innych piłkarzy BVB, Lewy na przykład też chciał bardzo odejść ale cyrków nie robił, został królem strzelców i oddawał zdrowie mimo to że wiedział że następny sezon spędzi w Bayernie, a Dembele to rozkapryszony gówniarz który myśli że mu wszystko wolno i robi z siebie wielką gwiazdę, uważa że jest ponad wszystkim i fochy strzela, bez tego nie będzie miał szacunku kibiców innych klubów, tym różni się właśnie od Lewego który gdzie by nie grał odda serce i zdrowie.
13 sie 2017 | 12:48
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kolego on ma kontrakt do 2021 roku wiec zanim odejdzie za darmo to już nikt go nie będzie chciał bo bez grania i treningów przez ten okres to będzie mógł z kolegami na podwórku co najwyżej pokopać a co do wojny to i tych 100 baniek to jak sam napisałeś ma kontrakt i ma się go trzymać,klub powiedział nie i nie idzie a nie pokazywać fochy.Klub z jego pomocą zarobi 100 baniek w dwa sezony bo chłopak się rozwija i ma potencjał a później go sprzeda jeszcze za dodatkowe 100 lub więcej baniek wiec mają min. 200 rozłożone na dwa lata. BVB to nie Wisła że musi gonić aby stanąć na nogi.Zarząd BVB wie co robi..
13 sie 2017 | 12:52
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się, jakby nie odpierdalał cyrków to za rok czy dwa władze Borussii by go sprzedały, ale po czymś takim to ja bym go trzymał w rezerwach dopóty nie pójdzie po rozum do głowy.
13 sie 2017 | 12:56
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trenować chociażby w rezerwach zabronić mu nie mogą, nie zapomni jak się gra, może być bez formy co można w miesiąc nadrobić, wiec nie gadaj, ze nikt by to nie chciał za darmo....
13 sie 2017 | 13:45
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
taki niedojrzały szczaw ma szans, żeby w miesiąc nadrobił formę...a po kilku miesiącach siedzenia w rezerwach to z pewnością znajdzie się chętny na niego, ale już nie za tyle baniek
13 sie 2017 | 13:56
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No właśnie czyli on nie straci, a klub. Przecież jemu i tak tylko o kasę chodzi, to co to za karą, że nawet się spocic nie musi a kasę ma
13 sie 2017 | 14:01
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A to że jak nie zmądrzeję i za te 5 lat się kontrakt z Borussią skończy a on w tym czasie widział boisko jak świnia niebo to o klubie z topu a co się z tym wiąże o wielkich pieniądzach będzie mógł zapomnieć.
13 sie 2017 | 14:11
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No tak bo piłkarz rok nie gra i już się do niczego nie nadaje... Umiejętności nie straci... Taki Ronaldo rok w piłkę nie grał przez kontuzję wrócił na mundial i wymiatal... A on jest zdrowy i byłby w treningu
13 sie 2017 | 15:18
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W miesiąc odbudować formę mówisz?? to widać jakie masz pojęcie o sporcie i organizmie ludzkim..
13 sie 2017 | 16:44
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To sobie zobacz Reusa, co chwilę kontuzja i powrót od razu do swojego poziomu... mogę Ci takich przykładów wymieniać sporo, ale to i tak nic nie zmieni, bo sobie wbiłeś coś do głowy i nie idzie wytłumaczyć.... Tutaj mówimy o gościu co będzie miał cały czas kontakt ze sportem, a nie, że go zamkną w piwnicy na rok...
13 sie 2017 | 12:21
+33
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co raz bardziej mnie śmieszą te transfery. Kiedyś to klub się liczył. Teraz wygląda to jak w gimnazjum
13 sie 2017 | 12:16
+41
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I bardzo dobrze. Powinni potrzymać gnoja na tym zawieszeniu z kilka miesięcy to się nauczy pazerny bambus
13 sie 2017 | 12:14
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To tylko pokazuje, że ten piłkarz NIE NADAJE się do Barcelony.
Próba wymuszenia na klubie swojego odejścia to brak jakiegokolwiek profesjonalizmu. Jak po 2-3 sezonach będzie chciał odejść z Barcy np. do Manchesteru United/City to będzie groził próbą samobójczą? Nienawidzę takich gwiazdeczek, podobnie było zresztą z Neymarem.
13 sie 2017 | 12:31
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jesteście strasznie ograniczeni, klub chcę piłkarza, ten siada do negocjacji, ustala warunki i się zgadza, chcą przedłużyć kontrakt, siada do negocjacji.... Piłkarz chcę odejść, klub do negocjacji nie siada i to piłkarz jest zdrajcą... każda moneta ma 2 strony, wiec dajcie sobie spokój z lojalnoscia, szacunkiem itp. Skoro klub nie szanuję decyzji piłkarza to czemu on ma szanować decyzję klubu.... Powiecie, ze klub mu płaci, ale płaci mu za usługi wiec wychodzi na zero....
13 sie 2017 | 12:46
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przed rokiem jakoś nikt nie zmuszał Dembele do podpisania kontraktu z BVB jak związał się umową to ją chyba musi wypełnić a nie cyrki odstawiać jak jakieś dziecko z przedszkola.
13 sie 2017 | 12:47
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tylko właśnie w piłce jest tak, że najpierw powinny dogadać się kluby a wtedy zawodnik powinien zostać poinformowany a tak ugadują najpierw zawodnika i każą mu robić wyłom od środka, naciskać i przez to często zaniżają cenę