Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Buffon nie zamierza przepraszać za swoje zachowanie: Powiedziałbym to samo. Musiałem bronić moich kolegów z zespołu i kibiców

15 kwi 2018 | 11:32 66
Buffon nie zamierza przepraszać za swoje zachowanie: Powiedziałbym to samo. Musiałem bronić moich kolegów z zespołu i kibiców
Źródło zdjęcia: cristiano barni / shutterstock.com

Gianluigi Buffon wypowiedział się na temat swojej reakcji podczas meczu z Realem Madryt, a także odniósł się do swoich słów po spotkaniu. Włoch nie zamierza za nic przepraszać.

Legendarny golkiper wyleciał z boiska, po tym jak sędzia podyktował rzut karny przeciwko jego drużynie w trzeciej minucie doliczonego czasu gry. Po meczu bramkarz Juventusu nie przebierał w słowach, krytykując arbitra Michaela Olivera.

Nie mam za co przepraszać, ponieważ jestem człowiekiem, który wkłada pasję, uczucia i sportową złość w to, co robi - stwierdził Buffon cytowany przez serwis football-italia.net.

Można mówić dobrze i źle, moje słowa mogły wydawać się przesadzone, ale taki już jestem. Jestem Gigi Buffon. Te słowa padły półtorej godziny po meczu, więc wiadomo, że wtedy emocje i myśli są silne. Ale to słowa człowieka, który nie będzie ukrywał niczego pod zasłoną hipokryzji. Wtedy powiedziałem wszystko, co mi leżało na sercu. Koniec historii - zaznaczył.

- W takim momencie nie możesz prosić człowieka, która tak mocno żyje tym sportem, by był wyważony, ponieważ nawet jeśli przesadziłem, to wciąż były to logiczne przemyślenia. Powiedziałbym to jeszcze raz. Być może użyłbym innych słów, mniej dosadnych, ale przekaz byłby ten sam i będę tego bronić - podkreślił stanowczo golkiper "Starej Damy".

- Nawet jeśli przesadziłem, w tym co powiedziałem, to ciągle uważam, że nie powinien był dyktować karnego. Bardziej doświadczony sędzia, by tego nie zrobił i nie stałby się bohaterem tego spotkania. Pozwoliłby grać dalej i rozstrzygnąć wszystko w dogrywce, by to wydarzenia na boisku przemówiły - dodał Włoch.

Koniec końców nie jestem na niego zły, nie mam do niego żalu. Wszystko skończyło się w Madrycie, a wypowiadałem się wtedy na gorąco. Czułem się oszukany. Nie rezultatem, ale całym tym wieczorem. To wieczór, który już nigdy się nie powtórzy. Mogliśmy zapisać się w historii, a nasz powrót razem z tym czego dokonała Roma, byłby niesamowity - ocenił.

Jestem Juventino, jestem Włochem i zależy mi na włoskim futbolu. Widząc powrót Romy, namiętnie im kibicowałem. Widząc potem, jak Juve odrabia straty w Madrycie, emocje wzięły górę, to było bezcenne. Przegrałem wiele ważniejszych meczów, lecz ten pojedynek mógł być jednym z najbardziej ekscytujących w mojej karierze - przyznał.

To nie była sytuacja, w której możesz powiedzieć, że to był z całą pewnością rzut karny. Nie mówię również, że go nie było. To była po prostu bardzo wątpliwa sytuacja. Na dwadzieścia sekund przed końcem, tak wątpliwa sytuacja, nie może być wystarczająca dla arbitra, by podjąć decyzję zmieniającą wszystko - powiedział Buffon.

Dajcie mi chociaż prawo do obrony moich kolegów z drużyny, tych pięciu tysięcy fanów, którzy byli na Santiago Bernabeu. Być może nie czyniłem tego w najlepszy sposób, ale czułem, że tak muszę. Musiałem to wyrzucić z siebie, nawet niszcząc własną reputację - zakończył.

Trzeba było ze sceny zejść niepokonanym. Spóźniony koniec kariery Buffona

Źródło: football-italia.net
Dyskusja 66
17 kwi 2018 | 11:36
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
16 kwi 2018 | 20:59
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Są ludzie, którzy mówią co myślą i którzy myślą co mówią. Piłkarze należą przeważnie do grona tych pierwszych. Szkoda, że Gigi idzie tą drogą. Dla mnie sprawa jest jasna. Jak to był wałek a piłkarze Juve mają jaja to miast biadolić w mediach, trzeba zakasać rękawy i zrobić porządek. Albo niech przeprosi i zamknie sprawę. Trzeba mieć klapki na oczach, żeby po obejrzeniu powtórki biadolić o wałku. Można dyskutować, ale nie można powiedzieć z czystym sumieniem, że sędzia nie miał prawa zagwizdać karnego. Jkby to był faulowany zawodnik Juve to by helikopter trzeba było wzywać i na OJOM, tak by się skręcał i wył.
16 kwi 2018 | 17:24
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Był karny nie był jeden huj. Gwizdek zakończył mecz Juve odpadło, trudno. Prawda jest jednak taka, że Gigi ma większe jaja od całego Madrytu, koniec tematu. Forza Juventus😈🤘
16 kwi 2018 | 15:40
(Edytowany)
to co mówi ostatnio Buffon bardzo mija się z prawdą. Mówi, że nie było faulu tuźż przed jego nosem a faul ewidentnie był. Mówił po meczu ze Szwecją, że kończy z kadrą a gra dalej w meczach towarzyskich. Wojtek dał się zrobić w bambuko. Buffon wcale nie zamierza odchodzić z Juve skoro chce grać na ME. Przypomina mi się Kuszczak co czekał aż Sar skończy karierę a ten co rok przedłużał
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
to co mówi ostatnio Buffon bardzo mija się z prawdą. Mówi, że nie było faulu tuźż przed jego nosem a faul ewidentnie był. Mówił po meczu ze Szwecją, że kończy z kadrą a gra dalej w meczach towarzyskich. Wojtek dał się zrobić w bambuko. Buffon wcale nie zamierza odchodzić z Juve skoro chce grać na ME. Przypomina mi się Kuszczak co czekał aż Sar skończy karierę a ten co rok przedłużał
16 kwi 2018 | 12:33
(Edytowany)
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
16 kwi 2018 | 21:32
(Edytowany)
To jest przykład "uczonego" pierdolando. Po pierwsze, jak sam zauważasz, z powtórki tv nie jesteś wstanie miarodajnie ocenić ile siły włożył Benatia w to "położenie rąk" a ile dodał od siebie Vezquez. Natomiast wbrew temu co piszesz, sędzia był wystarczająco dobrze ustawiony, żeby móc to ocenić. Nie wiem kto pisze o kolanach w plecach, ale na pewno nikt poważny. Faktem jest, że Benatia był spóźniony i że atakował od tyłu. Nie był to wjazd w nogi, ani brutalny atak, toteż nawet kartki nie dostał. Gdyby to był faul w środku pola, nie byłoby żadnej afery, a nigdzie nie jest w przepisach napisane, że faule w polu karnym powinny być jakieś bardziej "specjalne". Sytuacja jest analogiczna jak z Howardem Webbem na Euro. Twoje widzi mi się z "analogiczną sytuacją" pod bramką Realu jest śmieszne. Jakby Włoch był tam faulowany to już widzę co by się działo. I nikt z Juve ani z Barcy nie miałby wątpliwości. Jak mówisz o "nurkowaniu" Vezqueza to postaw sobie Suareza na jego miejscu albo Dybalę, że o innch, bardziej doświadczonych Włochach nie wspominając - i co by było wtedy? Co do wymuszeń Cristiono. To jest fakt, że powinien zarobić żółtą w pierwszej połowie za nurkowanie. Ale to nie ma zbyt wiele wspólnego z tym tematem. To nie jest jednak kwestia "innego sędziowania dla Realu" - bo dokładnie to samo jest z Barceloną. A nawet Barcolona ma jeszcze większe fory w tym względzie. (piszę to jako fan barcelońskiej piłki, filozofii gry Barcelony i Leo Messiego). Tak samo repra Hiszpanii ma fory "bo hiszpanie zawsze grają ładnie i trzeba ich chronić". A włosi wyrobili sobie -słuszną zresztą - opinię cwaniaków i każdy wie, że nie grają super czysto. Sędzia mógł zagwizdać i zagwizdał. Koniec tematu.
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To jest przykład "uczonego" pierdolando. Po pierwsze, jak sam zauważasz, z powtórki tv nie jesteś wstanie miarodajnie ocenić ile siły włożył Benatia w to "położenie rąk" a ile dodał od siebie Vezquez. Natomiast wbrew temu co piszesz, sędzia był wystarczająco dobrze ustawiony, żeby móc to ocenić. Nie wiem kto pisze o kolanach w plecach, ale na pewno nikt poważny. Faktem jest, że Benatia był spóźniony i że atakował od tyłu. Nie był to wjazd w nogi, ani brutalny atak, toteż nawet kartki nie dostał. Gdyby to był faul w środku pola, nie byłoby żadnej afery, a nigdzie nie jest w przepisach napisane, że faule w polu karnym powinny być jakieś bardziej "specjalne". Sytuacja jest analogiczna jak z Howardem Webbem na Euro. Twoje widzi mi się z "analogiczną sytuacją" pod bramką Realu jest śmieszne. Jakby Włoch był tam faulowany to już widzę co by się działo. I nikt z Juve ani z Barcy nie miałby wątpliwości. Jak mówisz o "nurkowaniu" Vezqueza to postaw sobie Suareza na jego miejscu albo Dybalę, że o innch, bardziej doświadczonych Włochach nie wspominając - i co by było wtedy? Co do wymuszeń Cristiono. To jest fakt, że powinien zarobić żółtą w pierwszej połowie za nurkowanie. Ale to nie ma zbyt wiele wspólnego z tym tematem. To nie jest jednak kwestia "innego sędziowania dla Realu" - bo dokładnie to samo jest z Barceloną. A nawet Barcolona ma jeszcze większe fory w tym względzie. (piszę to jako fan barcelońskiej piłki, filozofii gry Barcelony i Leo Messiego). Tak samo repra Hiszpanii ma fory "bo hiszpanie zawsze grają ładnie i trzeba ich chronić". A włosi wyrobili sobie -słuszną zresztą - opinię cwaniaków i każdy wie, że nie grają super czysto. Sędzia mógł zagwizdać i zagwizdał. Koniec tematu. Buffon nie dostał kartki za dyskusje z sędzią, tylko dostał kartkę za obrażanie sędziego. Sytuacja z Cuadrado była inna.
16 kwi 2018 | 11:16
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
rozumiem, że faul w polu karnym to nie wydarzenie boiskowe? karny ewidentny, uderz się lepiej w piesi, że na 4 metrze typ przyjmuje piłkę, a ty nie interweniujesz ...
16 kwi 2018 | 07:57
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ma rację. Wygarnął drukarzowi jego celowe zachowanie.
15 kwi 2018 | 16:46
(Edytowany)
Za co ma niby przepraszac? real posmarowal przed meczem i stalo sie to, co sie stalo. Ten klub chyba nigdy uczciwie nie dojdzie do polfinalu.
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Za co ma niby przepraszac? real posmarowal przed meczem i stalo sie to, co sie stalo. Ten klub chyba nigdy uczciwie niczego nie wygra. To juz jest w ich DNA
15 kwi 2018 | 18:42
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ty zostales poczety nieuczciwie.
16 kwi 2018 | 07:58
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jesteś śmieciem skoro tak kogoś wyzywasz.
16 kwi 2018 | 08:19
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Cos jeszcze frajerze?
16 kwi 2018 | 10:29
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak. Przestań mlaskać.
16 kwi 2018 | 10:22
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Skoro potrafili dla pieniędzy pozbyć się krzyża z herbu to tak naprawdę są zdolni do wszystkiego i w zasadzie ten klub nie reprezentuje sobą żadnych wartości, tam liczą się tylko pieniądze.
15 kwi 2018 | 15:27
(Edytowany)
Czy Wam sentyment do wielkiego bramkarza odbiera zdrowy rozsądek, czy to, że cała sytuacja miała miejsce w 93 minucie? xD Nie była to sytuacja w której wszystko było jak na dłoni, jednak faul był i trzeba docenić sędziego Oliviera że go zauważył (sam byłem za Juve dodam). Wy natomiast bronicie zawodnika, który nie dość że obraził w emocjach sędziego za co słusznie wyleciał (co jeszcze jestem w stanie zrozumieć w takim momencie), to po meczu nadal uważa że świetnie zrobił xD no proszę Was, każdy normalny zawodnik po czymś taki zreflektowałby się i widząc na powtórce faul uznał, że rzeczywiście, faul był a ja przesadziłem z reakcją, a Buffon nadal uważa że nie zrobił nic złego obrażając sędziego za słuszną decyzję xD niech bierze przykład z Khediry czy Allegriego, którzy przyznali że szkoda im że po takiej remontadzie nie udało sie awansować, ale karny był jak najbardziej przepisowy. Chyba Buffonowi trochę zbyt mocno wjeżdża obsesja wygrania Ligi Mistrzów bo traci zdrowy rozsądek przez to, aż smutno na to patrzeć. A może sędziowie nie mają dyktować karnych w 93 minucie nawet jak są słuszne, bo komuś się zrobi przykro z tego powodu? xD
Jeśli chcecie jeszcze bronić pana bramkarza, to przypomnę sytuację gdy w meczu z Milanem piłka przekroczyła linię bramkową co Buffo dokładnie widział, to zapytany przez sędziego czy był gol odpowiedział że oczywiście że nie xD podwójne standardy we włoskiej piłce, odcinek kolejny.
Zapraszam do dyskusji.
+33
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czy Wam sentyment do wielkiego bramkarza odbiera zdrowy rozsądek, czy to, że cała sytuacja miała miejsce w 93 minucie? xD Nie była to sytuacja w której wszystko było jak na dłoni, jednak faul był i trzeba docenić sędziego Oliviera że go zauważył (sam byłem za Juve dodam). Wy natomiast bronicie zawodnika, który nie dość że obraził w emocjach sędziego za co słusznie wyleciał (co jeszcze jestem w stanie zrozumieć w takim momencie), to po meczu nadal uważa że świetnie zrobił xD no proszę Was, każdy normalny zawodnik po czymś takim zreflektowałby się i widząc na powtórce faul uznał, że rzeczywiście, faul był a ja przesadziłem z reakcją, a Buffon nadal uważa że nie zrobił nic złego obrażając sędziego za słuszną decyzję xD niech bierze przykład z Khediry czy Allegriego, którzy przyznali że szkoda im że po takiej remontadzie nie udało sie awansować, ale karny był jak najbardziej przepisowy. Chyba Buffonowi trochę zbyt mocno wjeżdża obsesja wygrania Ligi Mistrzów bo traci zdrowy rozsądek przez to, aż smutno na to patrzeć. A może sędziowie nie mają dyktować karnych w 93 minucie nawet jak są słuszne, bo komuś się zrobi przykro z tego powodu? xD
Jeśli chcecie jeszcze bronić pana bramkarza, to przypomnę sytuację gdy w meczu z Milanem piłka przekroczyła linię bramkową co Buffo dokładnie widział, to zapytany przez sędziego czy był gol odpowiedział że oczywiście że nie xD podwójne standardy we włoskiej piłce, odcinek kolejny.
Zapraszam do dyskusji.
16 kwi 2018 | 21:44
(Edytowany)
Buffon mógłby mnie może przekonać jakby przedstawił racjonalnie wersje zdarzeń, że Benata nie popchnął Vezqueza - to powiedzmy, że sam atak na piłkę był na styku i gdyby nie atakował od tyłu byłbym wstanie bronić sędziego, gdyby nie zagwizdał karnego. Ale atak był od tyłu... Pisząc krótko. Gigi jka chce dyskutować, to mógłby to robić poważnie, a niestety robi z siebie klauna nankoniec kariery. Trochę szkoda. Za komentarz oczywiście plus. Zgadzam się z większością tego co napisałeś.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Buffon mógłby mnie może przekonać jakby przedstawił racjonalnie wersje zdarzeń, że Benata nie popchnął Vezqueza - to powiedzmy, że sam atak na piłkę był na styku i gdyby nie atakował od tyłu byłbym wstanie bronić sędziego, gdyby nie zagwizdał karnego. Ale atak był od tyłu... Pisząc krótko. Gigi jka chce dyskutować, to mógłby to robić poważnie, a niestety robi z siebie klauna nankoniec kariery. Trochę szkoda. Za komentarz oczywiście plus. Zgadzam się z większością tego co napisałeś. Południowcy to hipokryci piłkarscy - nie od dzisiaj wiadoma rzecz. Mam szczerą nadzieję, że po meczu Barcy z Romą, sędziiwie wreszcie przestaną faworyzować Hiszpanów, bo to jest druga strona medalu. Tak samo musieli się nauczyć rozpoznawać "włoskie faule". Tak samo muszą się nauczyć gwizdać "faule hiszpańskie". I miejmy nadzieję dożyć żółtka dla Cristiano za nurkowanie. Bo nie mogę na to patrzeć. Piszę jako człowiek który potrafi zachwycić się i Barcelońską piłką i Madrycką - w obu wersjach. I jako kibic Włoskiej ligii od kilku sezonów. Bo uważam, że włoska liga jest najciekawszą ligą Europy. W tym meczu byłem za Juve. Chociaż nie spodziewałem się wygranej....
15 kwi 2018 | 15:13
(Edytowany)
I dobrze. Gigi nie musi za nic przepraszać. W Turynie nie odgwizdano faulu na Cuadrado w polu karnym
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I dobrze. Gigi nie musi za nic przepraszać. To są emocje. Nie ma ludzi, którzy zawsze trzymają nerwy na wodzy. W Turynie zresztą nie odgwizdano faulu na Cuadrado w polu karnym
16 kwi 2018 | 21:59
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No właśnie za popuszczenie emocji się przeprasza z reguły, bo zwykle są oderwane od rzeczywistości. Tak jak w tej sytuacji. Gigi popłynął.
15 kwi 2018 | 14:47
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo Buffon bo Ku raczej Każdy Gracz i każdy zawodnik by się tak zachował tu ku nie ma za co przepraszać to są Nerwy w takich meczach o stawkę ^^
15 kwi 2018 | 14:41
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I bardzo dobrze.
15 kwi 2018 | 14:30
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I dobrze też bym nie przeprosił :)
15 kwi 2018 | 14:27
-17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A myslałem ,że buffon jest czlowiekiem bardzo spokojnym a tu na starosc mu chyba odbija :)
15 kwi 2018 | 14:19
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kiedyś to było... Ligę Mistrzów wygrywały drużyny ze Włoszech, Anglii, a nawet z Rumuni. A teraz wygrywają Hiszpańskie zespoły po ogromnych kontrowersjach.
15 kwi 2018 | 14:18
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo Gigi!;-) Szczerze Buffon ma racje a zreszta gdyby to bylo pod bramka Realu to sedzie nie zagwizdałby karnego i bylaby dogrywka!
16 kwi 2018 | 22:04
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co by było gdyby.... A faul na Vezguezie był, i co byłoby pod drugą bramką, nie ma w tym momencie znaczenia. Gdyby to było zagranie zawodnika Realu, to Gigi nie miałby żadnych wątpliwości że faul był i pewnie by się kłócił jeszcze o czerwoną dla obrońcy Realu.
15 kwi 2018 | 14:17
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Buffon jak nie masz charakteru to idź na trybuny jeść chipsy i popijać spritem , pieprzony makaron takim własnie stwierdzeniem obraził wszystkich którzy byli kiedykolwiek na trybunach.
15 kwi 2018 | 13:56
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
według Buffona nawet jak jest rzut karny nie powinien być rzut karny bo 93 minuta wiec nie powinno się gwizdać i pozwolić by była dogrywka. ciekawe czy i w druga stronę by krzyczał jakby to juve w 93 min miało mieć karnego ale nie odgwizdał sędzia. Frustracja poziom szczyt
15 kwi 2018 | 13:38
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wielki Zawodnik,Pan Piłkarz,Wielki Człowiek.Szacuneczek Gigi.Od środy złego słowa na Juve nie powiem.
15 kwi 2018 | 13:23
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Idiotyczna decyzja sędziego tuż przed końcowym gwizdkiem. Gdyby zawodnik był ewidentnie wycięty, ale przy takiej kontrowersji?
15 kwi 2018 | 16:23
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
idiotyczne to było doliczenie 3 minut bo drużyny czekały na dogrywkę
15 kwi 2018 | 13:13
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie da się ukryć, że Juventus został skrzywdzony, ale nikogo to nie powinno dziwić, skoro rok temu było to samo (Bayern), a jak się dodatkowo uznaje ewidentnego gola Ramosa ze spalonego w finale LM, to już wszystko wiadome ;_)
15 kwi 2018 | 13:16
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przestań pieprzyć i otwórz oczy
15 kwi 2018 | 13:47
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spalony przy samobóju Ramosa to raz, dwa, Vidal mógł trafić karnego na 2-0 po i tak nie słusznym karnym dla Bayernu, trzy, Vidal powinien wylecieć zdecydowanie wcześniej, więc nie pierdol
15 kwi 2018 | 16:31
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
https://www.meczyki.pl/newsy/escandalo-czyli-fatalne-pomylki-sedziow-w-dwumeczu-realu-i-bayernu-video/79159-n#
15 kwi 2018 | 12:48
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oj gigi nie myslalem, ze pojdziesz w zaparte :( I nie chodzi o to czy sie z Toba zgadzam czy nie, tylko o jezyk jakim sie pozluzyles, zywej legendzie to nie uchodzi
15 kwi 2018 | 12:41
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie było żadnego karnego ciekawe czy by zagwizdał w drugą stronę .GIGI jest wielki !!!
15 kwi 2018 | 13:50
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oczywista oczywistość że przeciwko Realowi nie podyktowałby takiego karnego bo trzeba być idiotą żeby nie zauważyć że w ostatnich latach hiszpańskie drużyny (Real, Barcelona i inne) muszą mieć jakieś plecy w UEFIE bo coś za dużo tych kontrowersji na korzyść tych zespołów ...
15 kwi 2018 | 12:40
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ci co kiedykolwiek grali na jakimś wyższym poziomie niż 6-tki czy orlik wie o czym Giggi mówi ,95 % wypowiedzi tutaj to ludzi którzy nie potrafią podbić 100 główką nie mówić o rozgrywkach ,emocjach i nigdy nie rozegrali prawdziwego meczu z 3 sędziami .Zrobiłbym to samo i powiedział to samo co Buffon a jak mówię wiedziałem wiele karnych bardziej ewidentnych gdzie sędziowie nie gwizdali , do tego dochodzi dramaturgia i ostatnie sekundy .Bardzo sędzia chciał pomóc Realowi i to właśnie zrobił ,bo w sumie miał Real całe 90 min aby strzelić bramkę normalnie z akcji i nie potrafił tego zrobił .
15 kwi 2018 | 13:34
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ależ strzelił chociaż ogółem 90 minut grał piach :) Nieuznana bramka Isco była na tyle kontrowersyjna co i ten karny także patrząc na dwumecz Real był lepszy i mówię to obiektywnie nie jako kibic Królewskich ;) Zachowanie Buffona zrozumiałe sam po ostatnim finale rozmawiając z kumplem przyznałem, że jest mi go mega szkoda bo zasługuje na to trofeum jak nikt inny.
15 kwi 2018 | 13:53
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kibic Realu mówiący obiektywnie o Realu xD takie coś nie istnieje
15 kwi 2018 | 14:08
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wybacz ale nie którzy są na tyle normalni że potrafią odróżnić decyzję dobrą od naciąganej, ja też nie jestem zadowolony z poziomu sędziowanie w futbolu( i nie tylko) na ten czas ale niestety żyjemy w czasach gdzie większość rzeczy jest ustawiana względem zarobkowym i gówno z tym możemy zrobić :)
15 kwi 2018 | 12:36
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na powtórkach widać kopniaka jak w MMA ja nie rozumiem czemu nadal się burzy karny ewidentny, miałem wielki szacunek do Buffona ale teraz ahh...
15 kwi 2018 | 12:45
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ta przy 2 bramce Mandżukica też widać jak kładzie rękę na Carvachala i go odpycha - kontakt był a jednak bramkę uznał - piłka nożna to gra kontaktowa wiec zawsze będzie kontakt i odpychanki ale do tego dochodzi teatrzyk piłkarzy i rzuca się jak by go tir potrącił ale skąd masz to wiedzieć .Wróć do klasy ,3c zaczyna lekcje .
15 kwi 2018 | 13:14
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co za typek :D Karny ewidentny a ten tak samo jak niestety umniejszona po tym meczu legenda Gigiego idzie w zaparte że faulu nie było :D
16 kwi 2018 | 22:13
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jest różnica jednak jak walczysz "bark w bark" o piłkę i dwóch facetów się przepycha, od sytuacji w której wlatujesz na faceta od tyłu, spóźniony i pchasz go w plecy. Słabo czy mocno, włosi są zanani z "niewidzialnych fauli".
15 kwi 2018 | 12:33
-33
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Karny mocno naciągany... ale cieszy mnie to... zawsze się śmieję z tych wszystkich spornych sytuacji i z bólów dupsk tych wszystkich którzy przez to przegrali... spinają się jakby od tego zależało ich życie... śmiałem się, jak cwelsi mieli ból zada w 2009 roku po strzale Iniesty w półfinale LM... śmiałem się z farcy która miała ból dupy jak ich wywalił Inter rok później poi serii błędnych decyzji w dwumeczu półfinałowym... śmiałem się z Bayernu rok temu jak ich sędzia wychujał z Realem... to jest piękno futbolu... po prostu lubię jak gimbusiki mają bóle odbytów.
15 kwi 2018 | 12:33
-12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wyszlo buractwo i obora, zamiast przeprosic i wyjsc z twarza to idzie w zaparte - prostak.
15 kwi 2018 | 12:23
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Może to kogoś zdziwi ale jako kibic Realu oo części zgodzę się z Buffonem na pierwszy rzut oka karny wątpliwy sędzia ma dosłownie sekundy na podjęcie decyZji i podja taką a nie inna po obejrzeniu powtórek karny jest ewidentny i sędzia się nie pomylił ale tak jak napisałem sa to sekundy.
15 kwi 2018 | 12:23
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
stary a głupi
15 kwi 2018 | 12:36
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lepsze to niż aktorstwo i korupcja xD Real nigdy nie zostanie zapamiętany jako wielki klub a wiesz dlaczego tępaku. Bo ich wygrane niosą za sobą cień skandalu i to się ciągnie już od bardzo dawna :)
15 kwi 2018 | 12:39
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Calciopoli hipokryto
15 kwi 2018 | 13:22
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Calciopoli... no wlasnie. Poczytaj bo po 10 latach sledztwa nie slusznie zdegradowano Juve
16 kwi 2018 | 12:52
(Edytowany)
hipokryta ty kurwa niedopałku :) widzę że internet z opóźnieniem Ci dostarczają :)
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
@maldini hipokryta ty kurwa niedopałku :) widzę że internet z opóźnieniem Ci dostarczają :)
15 kwi 2018 | 18:37
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Aktorstwo to ma Barca w swoim dna. Z korupcja uważaj sobie chłopcze, bo za takie słowa idzie się do więzienia. A Barca zostanie już na wieki zapamiętana przez pryzmat meczu z psg i Chelsea, w których były prawdziwe przekręty a nie wyimaiginowane jak z Juve.
16 kwi 2018 | 12:54
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie podniecaj sie lamusie i z tymi wstawkami typu chłopcze itp. to se kurwa na karuzele możesz iśc z kolegami ze szkoły paralotniczej i tam sobie tak gadaj
16 kwi 2018 | 13:18
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
tak z ciekawosci... skąd ty sie urwales ? obrazasz wszystkich dookola. napisalem do ciebie chlopcze bo kazdy dorosly wie, ze za takie oskarzenia bez podstaw idzie sie do sadu. skoro piszesz takie bzdury, to znaczy ze: a) albo jestes mlodym adeptem kibicowskiej gwardii b) jestes dorosly, ale wciaz niezbyt dojrzaly emocjonalnie ;)
16 kwi 2018 | 22:16
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Najśmieszniejsza wojenka piłkarskie eurooy - kto bardziej nurkuje Barca czy Real;D
15 kwi 2018 | 11:59
+52
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo Buffon, za nic nie przepraszaj
15 kwi 2018 | 11:53
(Edytowany)
Obrońca zaspał i cała prawda. Sam doszedł do wniosku, że sędzia nie popełnił błędu bo mówiąc: "To nie była sytuacja, w której możesz powiedzieć, że to był z całą pewnością rzut karny. Nie mówię również, że go nie było." Albo był, albo nie, co on plecie?
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Obrońca zaspał i cała prawda. Sam doszedł do wniosku, że sędzia nie popełnił błędu mówiąc: "To nie była sytuacja, w której możesz powiedzieć, że to był z całą pewnością rzut karny. Nie mówię również, że go nie było." Albo był, albo nie, co on plecie?
15 kwi 2018 | 12:28
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo jeden zagwizdze a drugi nie, zalezy od sedziego, czego nie kumasz?
3 maj 2018 | 16:46
(Edytowany)
Nie chodziło mi czy jeden zagwiżdże a drugi nie tylko czy zgodnie z przepisami był karny czy nie...
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie chodziło mi czy jeden zagwiżdże a drugi nie tylko czy zgodnie z przepisami był karny czy nie...
15 kwi 2018 | 11:49
+26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z całym szacunkiem dla legendy ale Gigi popada w frustrację bo brak mu spektakularnego sukcesu na zakończenie kariery do której nalezy LM
15 kwi 2018 | 12:03
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pięknie to napisałeś :) najgorsze jest to, że tymi swoimi końcami kariery i takimi zachowaniami traci w oczach wielu kibiców :/
15 kwi 2018 | 12:09
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak chce spektakularnego zakończenia kariery to zapraszamy do ekstraklasy
15 kwi 2018 | 12:31
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przy braku chęci obecnych pretendentów może być jedyny który ją chce wygrać
15 kwi 2018 | 11:38
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak również sposób, w jaki mówił po włosku, ma się nijak do tłumaczenia na polski pisany. M.in. słowa o czipsach i sprajcie mają w prasowym zupełnie inny wydźwięk, niż w rzeczywistości. Wystarczy obejrzeć.
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Terminarz spotkań

24/07
02:00
24/07
02:00
24/07
02:00
24/07
02:00
24/07
02:00
24/07
18:00
24/07
19:30
24/07
20:00
24/07
20:30
25/07
19:00
HJK
{{match.status}}'
{{match.score}}