Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Doskonałe statystyki Fabiańskiego. Tego nie dokonał jeszcze żaden bramkarz w Premier League w tym sezonie

13 lut 2018 | 15:11 52
Doskonałe statystyki Fabiańskiego. Tego nie dokonał jeszcze żaden bramkarz w Premier League w tym sezonie
Źródło zdjęcia: Tomasz Bidermann / Shutterstock.com

Choć Swansea City różnie sobie radzi w tym sezonie w Premier League, to niezmiennie jest mocnym punktem jest Łukasz Fabiański. Polski bramkarz osiągnął właśnie liczbę stu skutecznych interwencji.

Walijski klub plasuje się obecnie na bezpiecznej 16 pozycji w lidze angielskiej. Ma jednak tylko punkt przewagi nad będącym w strefie spadkowej Southampton FC. Spośród drużyn zajmujących miejsca od 15 do 20 Swansea straciła jednak najmniej bramek - 37 - w czym wielka zasługa Łukasza Fabiańskiego.

Nasz golkiper w tym sezonie radzi sobie wyśmienicie. Jako pierwszy bowiem bramkarz w Premier League w tym sezonie osiągnął liczbę stu skutecznych interwencji. Za jego plecami znaleźli się między innymi Jack Butland ze Stoke City (87 interwencji), czy David de Gea z Manchesteru United (87 interwencji). 

Łukasz Fabiański wystąpił we wszystkich ligowych meczach Swansea City w bieżących rozgrywkach - 27 spotkań. W ośmiu z nich zachował czyste konto.

Źródło: Twitter
Dyskusja 52
14 lut 2018 | 18:10
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
fakt w bramce Fabian wymiata - niezłe staty niestety zawdzięcza kolegom z obrony
14 lut 2018 | 14:30
(Edytowany)
Zawsze uważałem Fabiana za jednego z najlepszych bramkarzy. Jeśli, ktoś się ze mną zgadza, niech da plusa.
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zawsze uważałem Fabiana za jednego z najlepszych bramkarzy. Jeśli, ktoś się ze mną zgadza, niech da plusa.
15 lut 2018 | 15:00
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
za żebranie masz minusa.
14 lut 2018 | 06:40
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Transfer jest tylko kwestią czasu
14 lut 2018 | 00:32
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
MAM NADZIEJE ZE JAKIS LEPSZY KLUB GO DOCENI LYKNIE...
13 lut 2018 | 22:54
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie wiem dlaczego ale ja bym go widział w bramce Liverpoolu
13 lut 2018 | 22:53
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo!
13 lut 2018 | 20:37
+35
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fabian jest ostoją w swoim klubie, chciałbym żeby jeszcze zdarzył zagrać w jakimś większym i usłyszał niejednokrotnie hymn ligi mistrzów !
13 lut 2018 | 20:23
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
klub gra slabo to fabian musi duzo strzalow bronic, ale coz z tego, pozycja klubu w tabeli mowi wszystko, duzo broni a jeszcze wiecej wpuszcza
czy ta statystyka czyni go bramkarzem lepszym niz inni? taki neuer rzadko ma okazje zeby sie wykazac w lidze, statystykami obronionych strzalow nie dorasta do piet fabianowi, a jest uwazany za najlepszego na swiecie
13 lut 2018 | 20:26
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jesli nie ma podanych statystyk procentowych, ile strzalow broni w stosunku do wszystkich strzalow to tak naprawde nic z tego nie wynika, no moze poza tym ze obrona swansea powinna sie wstydzic
13 lut 2018 | 22:32
(Edytowany)
Neuer jak mial okazje do wykazania sie to robil to perfekcyjnie!!
Nasz Fabian wykonuje doskonale swoja robote, nie szukaj dzo=iury w calym z tymi statami itp itd. jak na bramkarza druzyny z 16 miejsca w BPL zachowal do tej pory 8 czystych kont, znakomity wynik!! bramkarz the reds ma bodajze 7 czystych kont, a oni zajmuja aktualnie 3 miejsce!!!! Ederson z Citizens ma tylko 11 czystych kont, wiec prosze pelen szacunek dla naszego Lukasza, bo broni kapitalnie
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Neuer jak mial okazje do wykazania sie to robil to perfekcyjnie!!
Nasz Fabian wykonuje doskonale swoja robote. Jak na bramkarza druzyny z 16 miejsca w BPL zachowal do tej pory 8 czystych kont, znakomity wynik!! bramkarz the reds ma bodajze 7 czystych kont, a oni zajmuja aktualnie 3 miejsce!!!! Ederson z Citizens ma tylko 11 czystych kont, wiec prosze pelen szacunek dla naszego Lukasza, bo broni kapitalnie
13 lut 2018 | 19:58
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kozak w bramce...skromny człowiek poza boiskiem: )
13 lut 2018 | 19:09
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kurde JURGEN, bierz póki ciepłe !!!
13 lut 2018 | 18:39
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ja go widze w Napoli
13 lut 2018 | 18:11
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oglądam od paru lat i kibicuję z całego serca. Szkoda, że nie osiągnął trochę więcej, bo jest zdecydowaną gwiazdą tej drużyny i dzięki niemu nie spadli z ligi rok temu
13 lut 2018 | 17:40
+54
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szkoda że w bramce nie mogą stać dwaj bramkarze. Aż szkoda wybierać między Fabianem a Szczęsnym...
13 lut 2018 | 17:34
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fabian to klasa sama w sobie !!! Zasługuje na jakis powazniejszy kontrakt ! ?
13 lut 2018 | 17:10
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
patrzać na Fabian to widzę jedną zależność boruc był gwiazdą celticu bo obrona była dziurawa jak ser szwajcarski podobnie jest z fabiańskim. A jak już gadacie fabian-szczęsny to jednak też wole fabiańskiego bo moim zdaniem bardziej opanowany lepiej grający na przedpolu
13 lut 2018 | 17:04
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
''to niezmiennie jest mocnym punktem jest Łukasz Fabiański.'' - redaktorzy wciąż nie potrafią sprawdzić poprawności tekstu zanim go opublikują
13 lut 2018 | 17:39
(Edytowany)
Kopiuj wklep i lekka korekta tekstu i składni. Nie zawsze wychodzi xD
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kopiuj wklej i lekka korekta tekstu i składni. Nie zawsze wychodzi xD
13 lut 2018 | 22:40
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
w zasadzie zawsze zawodzi ;-)
13 lut 2018 | 23:53
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nic nie szkodzi xD
13 lut 2018 | 17:01
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdyby ten caly Gea bronil w Swansea City, to Real by sie nim w ogole nie interesowal.Nie problem dobrze bronic gdy ma sie dobra obrone, nie to co u Fabianskiego.
13 lut 2018 | 16:28
+51
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Według mnie zasługuje na pierwszy skład na mundialu :)
13 lut 2018 | 16:43
-42
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
miał szanse na euro i spierdolił, pewnie dalaj karnych nie potrafi bronić
13 lut 2018 | 16:14
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fabian chociaż tak pomaga klubowi w interwencjach , jak Swensea się utrzymie to stawiać mu szampana :-).
13 lut 2018 | 16:06
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
to tylko pokazuje jak słabym zespołem jest Swansea, a może tylko gra obronców, zaskakująco słabo wypada manchester united, wracając do Fabiańskiego to bardzo dobry bramkarz który nie raz uratował swój zespół od utraty cennych punktów,
13 lut 2018 | 16:04
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I według mnie dalej powinien bronić w kadrze gdy bronił to nie robił żadnych wielkich błędów a przez to ,że gra w gorszym klubie nie będąc gorszym od Szczęsnego musi siedzieć na ławce.
13 lut 2018 | 15:46
+41
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dziewczyna do swojego chłopaka:
- Kochanie, czy te jeansy mnie nie pogrubiają?
- Mam być z Tobą szczery?
- ... tak!
- Rucham Twoją siostrę
13 lut 2018 | 16:38
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sam wymyśliłeś tego suchara? Zajechało familiadą ...
13 lut 2018 | 18:40
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
aaaaaaaa ty śmieszku kappa
13 lut 2018 | 15:31
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Logiczne, że będzie miał więcej interwencji niż większość bramkarzy, bo np. linia obrony City jest mocniejsza od tej ze Swansea i pozwala rywalom na mniej, więc taki Ederson nie wygra takiego rankingu, choćby bronił jak w transie. Na bramkę City oddano w tym sezonie jedynie 60 strzałów! Bardziej miarodajnym jest już statystyka "strzałów na jedną straconą bramkę", gdzie Fabian rzeczywiście jest wysoko, bo radzi sobie w tym sezonie bardzo dobrze.
13 lut 2018 | 15:47
(Edytowany)
Czyli wnioskując z twojej wypowiedzi - David De Gea jest wysoko w rankingu, a jego Utd jest wysoko w lidze - to świadczy ze dawid jest strasznie cienki?? yyyy no chyba jednak nie :)
Ranking ten świadczy tylko i wyłącznie o zdolnościach bramkarskich, bo gdyby zamiast Fabiana bronił w Swansea choćby (przykład) Loris Karius choćby - wierze ze Swansea miała by więcej straconych goli :)
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czyli wnioskując z twojej wypowiedzi - David De Gea jest wysoko w rankingu, a jego Utd jest wysoko w lidze - to świadczy ze dawid jest strasznie cienki?? yyyy no chyba jednak nie :)
Ranking ten świadczy tylko i wyłącznie o zdolnościach bramkarskich, bo gdyby zamiast Fabiana bronił w Swansea choćby (przykład) Loris Karius - wierze ze Swansea miała by więcej straconych goli :)
13 lut 2018 | 16:22
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To, że linia obrona Swansea jest słaba, nie jest równoznaczne z tym, że Fabiański jest słaby. Nigdzie tego nie napisałem, a wręcz specjalnie dodałem, że gdy pod uwagę weźmiesz bardziej miarodajny współczynnik "strzałów na bramkę" to Polak wypada świetnie.
To, że De Gea jest tak wysoko w rankingu to skutek defensywy Manchesteru, a może i po części stylu gry Mourinho.
Ten ranking nie oddaje w 100% zdolności bramkarskich. Po prostu zazwyczaj na bramki słabszych drużyn rywale oddają więcej strzałów niż na tych mocniejszych, co powoduje, że bramkarze tych słabszych drużyn będą mieli większe szanse na uzyskanie największej liczby udanych interwencji.
Przykład z Ekstraklasy z poprzedniego sezonu:
najwięcej obronionych strzałów - 119 - Szmatuła z Piasta przy skuteczności bronienia 71%, a za nim Kiełpin z Płocka 117 i 73%. Po drugiej stronie: najlepsza skuteczność bronienia - 84% Burić z Lecha, a TYLKO 88 interwencji. Po prostu defensywa Lecha dopuszczała rywali do mniejszej liczby sytuacji niż obrona Piasta czy Płocka. To ma największy wpływ na liczbę udanych interwencji, wkład bramkarza też jest ważny, bo gdyby nie złapał tej piłki to byłby gol, ale już druga kwestia i raczej mniej znacząca w tym przypadku od tej pierwszej.
Inny przykład: w obecnej edycji LM najwięcej obron mają: Sehić, Handanović, Akinfeev, Pyatov i Proto. Czy to czyni ich od razu najlepszymi bramkarzami? Nie, po prostu Karabach czy Maribor miały takie defensywy, że pozwoliły rywalom na oddanie tak dużej ilości strzałów.
Jeszcze raz podkreślam, że Fabiański spisuje się w tym sezonie fantastycznie i pozdrawiam. :)
14 lut 2018 | 00:29
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
JEEENNNYYYY normalne że na bramki słabszych drużyn jest więcej strzałów - AMERYKI NIE ODKRYŁEŚ :D
Gdyby Fabian był słaby to Swansea miałaby z 2 lub 4 razy więcej straconych goli - P R O S T E ! ! ! !! !

\ciągle piszesz że ważniejsza jest obrona niż bramkarz, a po chwili piszesz że jednak wkład bramkarza jest ważniejszy - może wreszcie się zdecyduj, taka jedyna mała męska decyzja w twoim życiu :)

Według mnie na ilość dobrych interwencji bramkarza wpływa jedynie ZDOLNOŚĆ I FORMA BRAMKARZA, a ta u Fabiana jest wysoka !!!!!!!!
14 lut 2018 | 05:08
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pisałem, że "wkład bramkarza też jest ważny, ale to już druga kwestia, mniej ważniejsza". Na ilość dobrych interwencji wpływa chyba jednak bardziej stan defensywy, co potwierdza mój przykład z LM. Chyba nie sądzisz, że bramkarz Karabach ma największe umiejętności? :P O ile pamiętam to miał jakieś tam babole nawet.
13 lut 2018 | 16:30
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Masz zupełną słuszność, Eseren. Jak widać, nie wszyscy dziś czytają ze zrozumieniem ;)
13 lut 2018 | 15:26
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
gdyby byl anglikiem nie polakiem z pewnoscia nie kisilby sie w swansea.
13 lut 2018 | 15:44
(Edytowany)
Ehhh znowu te kompleksy nie wiadomo skąd, w ogóle nie mające potwierdzenia w faktach. Najlepsi angielscy bramkarze "kiszą się" w Stoke, Evertonie, Burnley i Southamptonie. I to wszyscy którzy występują w PremierLeague regularnie.
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ehhh znowu te kompleksy nie wiadomo skąd, w ogóle nie mające potwierdzenia w faktach. Najlepsi angielscy bramkarze "kiszą się" w Stoke, Evertonie, Burnley i Southamptonie. I to wszyscy którzy występują w PremierLeague regularnie.

A jak widać zarówno Butland, jak i Pickford są również w czołówce skutecznych interwencji.
13 lut 2018 | 15:51
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Butland już dawno grałby w mocniejszym zespole, ale ze względu na narodowość cena za niego jest zaporowa. Pickford latem kosztował prawie 30 baniek euro, więc jednak narodowość ma znaczenie.
13 lut 2018 | 15:57
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jasne, że ceny za anglików są wygórowane w PremierLeague, bo każdy klub musi zgłosić do ligi przynajmniej 8 piłkarzy wyszkolonych w Anglii, a że mało jest ich naprawdę wysokiej jakości to kosztują dużo.

W tym punkcie, że narodowość odgrywa pewne znaczenie w pełni się zgadzam. Hejtuję jedynie coraz częściej pojawiające się na meczykach zakompleksione narodowościowo komentarze, że ,,gdyby nie był polakiem to by grał w lepszym klubie", "gdyby Lewy nie był polakiem to by dostał złotą piłkę" itd.
13 lut 2018 | 16:06
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zgodzę się z Twoją wypowiedzią, ale też zgodzę się z tym, że w przypadku Fabiana narodowość odegrała jakieś znaczenie. Chciałbym, żeby Fabian dostał jeszcze jedną szansę w jednym z czołowych zespołów, niekoniecznie w Anglii. Taki Liverpool ma dwa ręczniki w bramce i na 2-3 sezony Fabian mógłby tam zawitać.
13 lut 2018 | 16:08
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I nie narodowość, ale okres jaki zawodnik spędził w klubie do 21 roku życia się liczy do wychowanka. Szczęsny jest na przykład piłkarzem szkolonym w Anglii, a Arsenal się na niego wypiął przez co kariera Wojtka poszła mocno do przodu.
13 lut 2018 | 16:35
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spokojnie, Arsenal jeszcze będzie żałował tego ruchu.

Też mam nadzieję, że Fabian dostanie jeszcze szansę na wyższym poziomie, ale ma już prawie 33 lata. Wydaję mi się, że dużym błędem w jego karierze było kiszenie się na ławce Arsenalu przez 7 lat.
13 lut 2018 | 16:07
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
oczywiscie ze narodowosc na wplyw na pozycje pilkarza. najlepszym tego przykladem jest dele alli. nie sadze aby prezentowal sie i byl wart tyle ile np. isco. ale wg. portali jest nawet drozszym pilkarzem. kompleksy jak najbardziej sa ale w zachodniej pilce.
13 lut 2018 | 16:45
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dele Alli ma 21 lat, wszedł z marszu do PremierLeague w wieku 19 lat strzelając 10 goli i notując 9 asyst w swoim pierwszym sezonie. W swoim drugim sezonie mając 20 lat strzelił w PremierLeague 18 bramek.

Ma 21 lat, jest czołowym zawodnikiem (z już dużym doświadczeniem) jednego z lepszych klubów jednej z najlepszych lig świata.
Więc nie rozumiem czemu nie rozumiesz jego wysokiej (potencjalnej) wartości.
13 lut 2018 | 15:25
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jest nadal najlepszym polskim bramkarzem. Szczęsnemu brakuje jeszcze wiiieeeelllu meczy....
13 lut 2018 | 15:24
+27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mourinho taki bus parkuje, że ja jebix a De Gea i tak musi ratować pkt współczuję kibica United :/
13 lut 2018 | 15:24
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dobra robota. Chłop się marnuje w tym Swansea
13 lut 2018 | 16:54
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dzięki takiemu "marnowaniu", zostanie zapamiętany jako kapitalny bramkarz, legenda Swansea. Wenger może sobie w brodę pluć.
14 lut 2018 | 09:27
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No i dobrze, tego mu życzę, ale co z tego? Powinien przede wszystkim patrzeć na swoją karierę, a Łukasz nie jest już zbyt młody. Jeśli ma gdzieś przejść i pograć jeszcze trochę na poziomie, to teraz jest ostatni moment, bo najprawdopodobniej Łabędzie spadną z ligi, a szkoda, żeby Fabiański grał w Championship
14 lut 2018 | 14:15
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli spadną z ligi, to nie powinien mieć problemów ze znalezieniem lepszego klubu.
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})
Pełna tabela

Premier League

#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
Liga Mistrzów
9
7
23
23
2
Liga Mistrzów
9
7
13
23
3
Liga Mistrzów
9
6
13
21
4
Liga Mistrzów
9
7
9
21
5
Liga Europejska
8
6
9
18
6
9
5
4
17
7
9
5
1
16
8
+3
9
4
3
15
9
-1
9
4
1
15
10
-1
9
4
-1
14
11
-1
8
4
2
12
12
9
3
-3
11
13
9
2
-7
8
14
+1
9
2
-6
7
15
-1
9
2
-6
7
16
9
1
-8
6
17
9
1
-11
5
18
Spadek
9
1
-14
5
19
Spadek
9
0
-14
3
20
Spadek
9
0
-8
2
1 kolejka
2 kolejka
3 kolejka
4 kolejka
5 kolejka
6 kolejka
7 kolejka
8 kolejka
9 kolejka
10 kolejka
11 kolejka
12 kolejka
13 kolejka
14 kolejka
15 kolejka
16 kolejka
17 kolejka
18 kolejka
19 kolejka
20 kolejka
21 kolejka
22 kolejka
23 kolejka
24 kolejka
25 kolejka
26 kolejka
27 kolejka
28 kolejka
29 kolejka
30 kolejka
31 kolejka
32 kolejka
33 kolejka
34 kolejka
35 kolejka
36 kolejka
37 kolejka
38 kolejka
9{{gameweek}} kolejka

Terminarz - Premier League

FT
2-2
FT
0-0
FT
4-2
FT
5-0
FT
0-1
FT
0-1
FT
0-2
FT
0-1
FT
2-0
Jutro
21:00
{{match.status}}'
{{match.score}}

Strzelcy {{title}} - Premier League

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
7 (2)
2
6 (0)
3
5 (0)
4
5 (2)
5
5 (2)
6
4 (0)
7
4 (0)
8
4 (0)
9
4 (0)
10
4 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Jeden z największych legalnych bukmacherów w Polsce. Brak ryzyka na start!
Borek i Smokowski polecają grę u tego bukmachera. Skorzystaj z podwojenia na start!
Firma, którą znają wszyscy. Jeden z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich bukmacherów.
Do góry Czat News Tabela Strzelcy Dyskusja