Fatalne noty Roberta Lewandowskiego. "Najlepsza dziewiątka na świecie? Znów nie pokazał tego w Lidze Mistrzów"

Kamil Kaczmarek 
14 mar 2019 | 07:30 140
Fatalne noty Roberta Lewandowskiego. "Najlepsza dziewiątka na świecie? Znów nie pokazał tego w Lidze Mistrzów"
Źródło zdjęcia: schwarzdigital / shutterstock

Robert Lewandowski zbiera bardzo słabe noty po meczu Bayernu z Liverpoolem (1:3). - Nie zaliczył testu przeciwko Virgilowi van Dijkowi i Joelowi Matipowi - komentują jego grę niemieckie media.

Polak w całym meczu nie miał ani jednej klarownej okazji do zdobycia bramki. Magazyn "Kicker" ocenił jego grę na 4,5 (skala 1-6, 1 to nota najwyższa). Takie same noty otrzymali jeszcze Mats Hummels i Manuel Neuer, niższą - tylko Rafinha.

- Nie dał wystarczająco dużo zespołowi. Przy stanie 0:1 Bayern starał się odpowiedzieć rywalom, ale to było trudne. Franck Ribery nie posyłał krzyżowych podań, Lewandowski nie strzelał z taką pewnością jak zazwyczaj. W polu karnym monachijczycy tworzyli zbyt małe zagrożenie - komentuje "Kicker".

Niżej kapitana reprezentacji Polski oceniono na portalu telewizji Sky Sport. Tam otrzymał tylko 5. - Przed przerwą często wracał na własną połowę. Miał niewiele okazji, dał drużynie zbyt mało - czytamy w uzasadnieniu.

Także portal Sport1.de ocenił grę Lewandowskiego na 5. - Zgodnie z oczekiwaniami polski napastnik miał problemy z van Dijkiem i Matipem. W pierwszej połowie prawie nie było go widać na boisku. W siódmym kolejnym meczu fazy pucharowej nie strzelił gola - podkreślono w komentarzu.

W podobnym tonie o Polaku napisał dziennik "Abendzeitung Muenchen". - Nie zaliczył testu przeciwko van Dijkowi i Matipowi. Słaby w pojedynkach, nie potrafił utrzymać się przy piłce. Jego kiepski strzał bez problemy obronił Alisson - podkreśla gazeta.

Redakcja niemieckiego Eurosportu rozbiła noty na dwie części - za grę defensywną i ofensywną. Za pierwszą Lewandowski otrzymał 4,5, za atak - tylko 5.

- Najlepsza "dziewiątka" na świecie? Znów nie pokazał tego w fazie pucharowej Ligi Mistrzów. Za rzadko naciskał na niepewnego Matipa, sam źle wyglądał pod bramką Liverpoolu. Wygrał tylko cztery z czternastu pojedynków z rywalami - napisano o Lewandowskim.

Źródło: kicker, Abendzeitung, eurosport.de, sport1.de, Sky Sports

Dyskusja

140
16 mar 2019 | 00:34
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chcesz znaleźć kobietę na jedną noc? Witamy w >>>>> www.XXdate.club
15 mar 2019 | 22:32
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zadna nowosc
Z kazdym meczem coraz gorzej z Lewym, niby takie dobre warunki a przewala sie po boisku
W Bundeslicze i takiemu San Marino nastrzela a przyjdzie lepszy rywal i klapa
Z The Reds mial 3 albo i 4 setki a i tak zyebal
15 mar 2019 | 22:14
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lewandowski pracuje na transfer
15 mar 2019 | 19:11
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A jakie noty miał dostać skoro zagrał słabo?
15 mar 2019 | 12:50
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niemcy płaczą szukają kwadratowych jaj a prawda jest prosta i znana od dawna. To samo co real - brak wzmocnień. Od lat.. Lewy był ostatnim mocnym transferem Bayernu.
15 mar 2019 | 09:48
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
NIEMCY CHCĄ BY ZA NICH WYGRYWALI OSAMOTNIENI W DRUŻYNIE POLACY???
15 mar 2019 | 11:36
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niemcy chcą żeby lewy wykorzystywal sytuacje strzeleckie nawet jesli ma ich niewiele (3 w tym meczu) i żeby gral z głową a nie miotal sie miedzy przeciwnikami jak dzieciak bez gracji ładu i składu. To co drewniak zaprezentowal w tym meczu to dno i 7 metrow mułu
15 mar 2019 | 06:04
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Forma formą, lepszy czy gorszy mecz, zdarza się. Ale co mnie najbardziej boli to, że stał się boiskową cipką. Gdzie ten Lewy co twardo stoi na nogach i walczy bark w bark z dwoma obrońcami? Teraz ledwo poczuje obecność przeciwnika i się przewraca. Może niech się jeszcze zacznie turlać.
14 mar 2019 | 23:53
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam sie z notą 5 dla Lewego,ale kto z Bayernu zasłużył na wyższą!chyba nikt.
14 mar 2019 | 19:33
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dobra, dajcie już spokój i RL i Bayernowi. Od czasów Roberta Bayern odpadał w 1/2 1/2 1/4 1/2 1/8 w LM. Hipokryzją jest mówić, że to są słabe wyniki, zwłaszcza uwzględniając drużyny i okoliczności z którymi Bayern odpadał. Równie dużą sensacją byłoby odpadnięcie Liverpoolu (wg. mnie to on był faworytem spotkania). Robert nie miał okazji, zabrakło może nawet nie zaangażowania zawodników, ale pomysłu trenera. Mimo słabej gry zero reakcji ze strony ławki. Zero podpowiedzi (bo o zmiany z taką ławką trudno). Bayern dał się zamknąć na własnej połowie tak samo jak Atletico. Oglądając te dwa mecze miałem wrażenie. że oglądam "Titanica" - muzyka gra, ale za chwilę wydarzy się katastrofa. To nie jest do końca tak, że Bayern ma aż tak słabą kadrę, że nie ma szans w LM. Transfery też nie muszą przynieść oczekiwanego skutku.
14 mar 2019 | 17:08
(Edytowany)
lewy jest od wykańczania akcji, ale jak tu coś wykończyć jak pomoc akcji nie tworzy, james, ribery i gnabry kompletnie nic nie pokazali, a lewy jak zresztą sami dziennikarze napisali był w ataku sam i kryło go 2 gości
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
lewy jest od wykańczania akcji, ale jak tu coś wykończyć jak pomoc akcji nie tworzy, james, ribery i gnabry kompletnie nic nie pokazali, a lewy jak zresztą sami dziennikarze napisali był w ataku sam i kryło go 2 gości
ja tego pojąć nie mogę że bayern od kilku sezonów gra ten sam piach i oczekuje innych rezultatów
14 mar 2019 | 17:25
Komentarz usunięty
-16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
14 mar 2019 | 16:55
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przepraszam bardzo ale wywalali piłki do przodu na chama a jak już się udało np skrzydłowym dostać pod bramkę to kiwali i tracili zamiast rozegrać. Kompletny brak kreatywności i pomysłu. Lewy niestety sam sobie okazji nie zrobi jak miał na plecach 2-3 obrońców
14 mar 2019 | 17:22
Komentarz usunięty
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
14 mar 2019 | 18:24
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Panie oglądałem cały... Te okazje takie trochę z dupy no ale cóż. Trzeba przyznać że lewy za dużo traci + płacze zamiast zacząć zapierdzielać gdy trzeba gonić wynik. Tak czy siak przyznaj że cały Bayern wypadł słabo bo nie wmówisz mi że Lewy zawalił mecz... Np wyjście Neuera przy pierwszej bramce... fatalne ustawienie obrońców przy kolejnych, mega niekreatywna środkowa formacja. Ogólnie kumam - polski portal więc piszą o występie Polaka... ale jeśli w meczu podstawy nie funkcjonują to chyba nie należy zaczynać krytyki od napastnika?
14 mar 2019 | 16:24
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bayern potrzebuje przebudowy. Ta ekipa ma problemy z Augsburgiem, a oni chcieli wygrać LM....?!
14 mar 2019 | 15:38
(Edytowany)
Tak to już jest że jak idzie to wszystko jest ok jak nie idzie to trzeba znaleźć kozła ofiarnego
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak to już jest że jak idzie to wszystko jest ok jak nie idzie to trzeba znaleźć kozła ofiarnego...
14 mar 2019 | 15:50
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To chyba oczywiste. A co, mają ich chwalić po takim meczu?
14 mar 2019 | 16:46
(Edytowany)
Chwalić nie, ale szukanie kozła ofiarnego w jednej osobie, w przypadku gdy to trener oraz cała drużyna dała ciała jest słabe. Bayern nie grał i nie poruszał się na boisku jak Bayern który zawsze nie ważne z kim grał, zawsze grał do przodu i naciskał na przeciwnika a Kovac w nich zaszczepił taką mentalność, że nie potrafili wyjść z własnej połowy, a z posiadania piłki nic nie wynikało, jak się gra tak statycznie i do ataku wychodzi dwóch zawodników Bayernu na pięciu zawodników przeciwnika takiego kalibru to trudno jest cokolwiek zrobić. Jak to powiedział Hajto jeżeli prawy obrońca jest szybszy od skrzydłowego Bayernu to nie świadczy o nim dobrze. i tutaj należy szukać winy w całej drużynie i trenerze a nie szukać na siłę jak się przypierdolić do Lewego bo nie strzelił gola. Aguero czy jakikolwiek inny napastnik też by nie strzelił przy tak wolnym poruszaniu się po boisku jak wczoraj to miało miejsce zawalił cały Bayern
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chwalić nie, ale szukanie kozła ofiarnego w jednej osobie, w przypadku gdy to trener oraz cała drużyna dała ciała jest słabe. Bayern nie grał i nie poruszał się na boisku jak Bayern który zawsze nie ważne z kim grał, zawsze grał do przodu i naciskał na przeciwnika a Kovac w nich zaszczepił taką mentalność, że nie potrafili wyjść z własnej połowy, a z posiadania piłki nic nie wynikało, jak się gra tak statycznie i do ataku wychodzi dwóch zawodników Bayernu na pięciu zawodników przeciwnika takiego kalibru to trudno jest cokolwiek zrobić. Jak to powiedział Hajto jeżeli prawy obrońca jest szybszy od skrzydłowego Bayernu to nie świadczy o nim dobrze. i tutaj należy szukać winy w całej drużynie i trenerze a nie szukać na siłę jak się przypierdolić do Lewego bo nie strzelił gola. Aguero czy jakikolwiek inny napastnik też by nie strzelił przy tak wolnym poruszaniu się po boisku jak wczoraj to miało miejsce zawalił cały Bayern...
14 mar 2019 | 23:59
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale o chuj ci chodzi? dali Lewemu najwyższą ocenę z Bayernu.To piśmaki cytują akurat wypowiedzi z zagranicznych mediów o Lewym. I wygląda tak jakby cały Bayern grał a Lewy walił konia 90 minut. Całemu Bayernowi dostał się w mediach ale nasi dziennikarze tylko o Lewym bo się dobrze takie tytułu sprzedają
14 mar 2019 | 17:23
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak to już jest, że jak Bayern wygrywa to wygrywa Lewandowski, ale jak przegrywa no to juz cała drużyna. Jestem dumny, że mamy takiego zawodnika, ale jak widzę, że media jak i niedzielni kibice stawiają go na jednej półce ze światowym topem to nóż się w kieszeni otwiera, Lewandowski nie jest i nie będzie nigdy światowym topem, jest bardzo dobry ale nie najlepszy, nie ma drużyny - nie ma Lewego. Od razu odpisuję hejterom na temat liczby goli Lewego w LM - przejrzyjcie sobie z im Bayern grał i komu Lewy strzelał.
14 mar 2019 | 19:02
(Edytowany)
OK a powiedz mi ilu jest takich zawodników którzy sami potrafią wygrać mecz w LM jeśli cała reszta gra taką lipę jak wczoraj Bayern ilu? Messi, Ronaldo, i praktycznie tyle, przy czym nie można powiedzieć, że np ten mecz Juve to tylko Ronaldo zagrał dobrze, a cała reszta zagrała beznadziejnie bo tak nie było Ronaldo owszem bardzo pomógł ale akurat w tym dniu reszta drużyny też grała dobrze, grając z topowymi rywalami w LM już skończyły się czasy, że jeden zawodnik sam wygra mecz, bo nie zależnie od klasy zawodnika nic nie zrobi, jeżeli gra z dostatecznie mocnym rywalem i jeżeli reszta drużyny nie funkcjonuje prawidłowo. Pamiętaj że Klopp po roku od przyjścia do LFC przebudował praktycznie całą pierwszą jedenastkę, dokupił solidnych dających wartość dodaną rezerwowych, w Bayernie jak już wypadnie jakiś podstawowy zawodnik, to albo nie ma kim jego zastąpić, albo to zastępstwo jest takiej jakości, że w klubie typu City, LFC, Barca, nie załapało by się nawet na ławkę, i to nie ważne jaki napastnik gra w ataku Bayernu bo Aguero z tą kadrą i tymi skrzydłowymi i wolną "10" też by wczoraj nic nie zrobił w starciu z takim rywalem jak LFC i przy tak wolnym poruszaniu się zawodników po boisku, taka gra wystarczy na BL ale na LM z przeciwnikami którzy z roku na rok się wzmacniają czego Bayern albo wcale nie robi, albo robi nie wystarczająco skutecznie, skoro nie ma nawet solidnych zmienników
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
OK a powiedz mi ilu jest takich zawodników którzy sami potrafią wygrać mecz w LM jeśli cała reszta gra taką lipę jak wczoraj Bayern ilu? Messi, Ronaldo, i praktycznie tyle, przy czym nie można powiedzieć, że np ten mecz Juve to tylko Ronaldo zagrał dobrze, a cała reszta zagrała beznadziejnie bo tak nie było Ronaldo owszem bardzo pomógł ale akurat w tym dniu reszta drużyny też grała dobrze, grając z topowymi rywalami w LM już skończyły się czasy, że jeden zawodnik sam wygra mecz, bo nie zależnie od klasy zawodnika nic nie zrobi, jeżeli gra z dostatecznie mocnym rywalem i jeżeli reszta drużyny nie funkcjonuje prawidłowo. Pamiętaj że Klopp po roku od przyjścia do LFC przebudował praktycznie całą pierwszą jedenastkę, dokupił solidnych dających wartość dodaną rezerwowych, w Bayernie jak już wypadnie jakiś podstawowy zawodnik, to albo nie ma kim jego zastąpić, albo to zastępstwo jest takiej jakości, że w klubie typu City, LFC, Barca, nie załapało by się nawet na ławkę, i to nie ważne jaki napastnik gra w ataku Bayernu bo Aguero z tą kadrą i tymi skrzydłowymi i wolną "10" też by wczoraj nic nie zrobił w starciu z takim rywalem jak LFC i przy tak wolnym poruszaniu się zawodników po boisku, taka gra wystarczy na BL ale na LM z przeciwnikami którzy z roku na rok się wzmacniają czego Bayern albo wcale nie robi, albo robi nie wystarczająco skutecznie, skoro nie ma nawet solidnych zmienników...
15 mar 2019 | 00:08
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niech dalej siedzi w tej zjebanej bundeslidze i srubuje rekordy dla niemcow. Obecny Bayern na tle europejskim to jakiś kurwa żart, potrafia tylko ogrywac śmieszną bundeslige. Każdy kto ma ambicje spierdala do wyższych lig. Z kim teraz lewy rywalizuje o krola strzelcow? Jovic z Frankfurtu? Za rok nie bedzie i Jovicia. Poprzednicy z ostatnich sezonow poszli w pizdu do silniejszych lig.
15 mar 2019 | 06:06
(Edytowany)
Taki sezon był potrzebny głównie władzom Bayernu po to, aby zaczęli wydawać więcej o co apelował Lewy logiczne jest, że jeżeli rywale w LM się wzmacniają a Bayern stoi w miejscu z poważnymi transferami od kilku sezonów to musi się to odbić na całym Bayernie i właśnie tak się dzieje. Trener też jest do wymiany, bo nie jest to trener z doświadczeniem i do wielkich spotkań, nie ta mentalność i nie ten styl gry., Bayern to nie jest drużyna która cofa się do defensywy i większość czasu gra na swojej połowie a Niko Kovac im coś takiego wpoił, dodatkowo ten trener nie jest żadnym magnesem dla wielkich piłkarzy
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
przegrany sezon w LM był potrzebny głównie władzom Bayernu po to, aby zaczęli wydawać więcej o co apelował Lewy logiczne jest, że jeżeli rywale w LM się wzmacniają a Bayern stoi w miejscu z poważnymi transferami od kilku sezonów to musi się to odbić na całym Bayernie i właśnie tak się dzieje.
Trener też jest do wymiany, bo nie jest to trener z doświadczeniem i do wielkich spotkań, nie ta mentalność i nie ten styl gry., Bayern to nie jest drużyna która cofa się do defensywy i większość czasu gra na swojej połowie a Niko Kovac im coś takiego wpoił, dodatkowo ten trener nie jest żadnym magnesem dla wielkich piłkarzy...
15 mar 2019 | 06:20
(Edytowany)
Trudno żeby nie poszli, skoro większość klubów z Bundesligi poza Bayernem płaci pensje na poziomie pięć milionów euro a klub w którym gra Jovic jeszcze mniej, więc jeśli jest zawodnik, który potrafi strzelić 20 bramek w sezonie to chce zarabiać więcej, tutaj kłania się czysta matematyka
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trudno żeby nie poszli, skoro większość klubów z Bundesligi poza Bayernem płaci pensje na poziomie pięć milionów euro a klub w którym gra Jovic jeszcze mniej, więc jeśli jest zawodnik, który potrafi strzelić 20 bramek w sezonie to chce zarabiać więcej, tutaj kłania się czysta matematyka...
14 mar 2019 | 14:53
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A ja sie ciesze ze nie strzelił gola i że liverpol wygrał
14 mar 2019 | 14:54
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
tja.... brawo ty...
14 mar 2019 | 14:53
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No brawo Kicker. Bardzo bezstronna ocena.
Neuer zawalil pierwsza bramke, Hummels nastepne dwie, nikt z pomocy nie gral na Lewego, ale to Lewy zagral ujowo... OK, moze nie blyszczal, ale to caly zespol zagral padake i wystawianie takiej samej oceny jemu, jak i kolesiom co zawinili przy bramkach jest po prostu niesprawiedliwe.
14 mar 2019 | 17:11
(Edytowany)
Komentarz usunięty
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
14 mar 2019 | 17:13
(Edytowany)
Komentarz usunięty
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
14 mar 2019 | 20:09
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
WIdze, ze trafil mi sie inteligentny rozmowca, wiec odpowiem tak:
"z baranami sie nie dyskutuje, barany sie strzyze"
bez odbioru.
14 mar 2019 | 14:50
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Fatalne noty Roberta Lewandowskiego.".
Lewandowski w odpowiedzi do dziennikarza:
- fatalny to Ty jesteś.
14 mar 2019 | 14:41
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szkoda mi Lewego bo chciałem aby sięgnął po ligę mistrzów.
14 mar 2019 | 14:46
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale cieszmy się, że nie poszedł do Realu, bo też by nie wygrał :D
14 mar 2019 | 14:40
(Edytowany)
Bądźmy szczerzy: Bayern chyba tylko czekał na cud albo na fartowne 1:0. Lewandowski był niewidoczny, bo nie dostał chyba żadnego sensownego podania od tych, od których powinien. Jedno - słownie: JEDNO - dobre podanie od Martineza, które złapał Allison na początku meczu to trochę mało. Robert to nie Messi czy Ronaldo, ale nie oszukujmy się - Ronaldo miał masę sytuacji.
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bądźmy szczerzy: Bayern chyba tylko czekał na cud albo na fartowne 1:0. Lewandowski był niewidoczny, bo nie dostał chyba żadnego sensownego podania od tych, od których powinien. Jedno - słownie: JEDNO - dobre podanie od Martineza, które złapał Allison na początku meczu to trochę mało. Robert to nie Messi czy Ronaldo, ale nie oszukujmy się - Ronaldo też nie miał masy sytuacji, a wszyscy grali na niego w meczu z Atletico. Wczoraj mecz ewidentnie ułożył się po myśli Liverpoolu, bo gol Mane był po prostu frajerski - nie ujmując klasy Senegalczykowi, ale takie błędy Neuera i obrońców to poziom niegodny marzeń o 1/4 LM.
14 mar 2019 | 14:33
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bayern bez Kimmicha i Mullera dno. Nouer czas na ławkę, cien samego siebie. Cillessen chce odejść z Barcelony. Bylby dobra opcja dla Bayernu. Jak lubie Lewego tak niestety w wielkich meczach mu nie wychodzi jak np Messiemu czy Ronaldo ktorzy lideruja w swoich zespolach.
14 mar 2019 | 14:31
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pismaki mają pożywkę, ale gdyby nie samobój Matipa to miałby bramkę i wtedy jestem pewien, ze ci sami "dziennikarze" pisaliby jak to tylko on walczył i tylko on z całej drużyny chciał awansować. No niestety, ale napastnik sam sobie nie poda, żeby strzelić gola. Pomoc Bayernu w tym meczu po prostu nie istniała.
14 mar 2019 | 14:21
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zrozumcie, że Lewandowski nie jest typem napastnika, który minie kilku obrońców i skieruje piłkę do siatki. Ma inne zalety np. dobrze zastawia się, gra ciałem, głową, niezłe uderzenie z dystansu, potrafi przytrzymać piłkę, cofnąć się po nią, ma niezłą technikę użytkową - typowy najbardziej wysunięty napastnik, ale żyje on z podań. Jeżeli ich nie otrzymuje ciężko mu wykreować sytuację podbramkową.
14 mar 2019 | 17:04
Komentarz usunięty
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
14 mar 2019 | 19:45
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem poprzedni wpis.
14 mar 2019 | 14:12
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
niby nie do konca jego wina ale powinien sie zachowac lepiej w kilku sytuacjach. mogl zdobyc 1 bramke ale zamiast strzelac z pierwszej pilki probowal ja przyjmowac. jak mawia klasyk "detale zadecydowaly". inna sprawa ze cala gra Bayernu byla beznadziejna a pierwsza bramka Liverpoolu to szkolny blad bramkarza. nie wiem dlaczego wczorajsi komentatorzy skupili sie na obroncy podczas gdy to ewidentnie zawalil bramke Neuer.
14 mar 2019 | 14:10
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
niemcy jak anglicy, jak trzeba znaleźć winnego to od.razu wszystko na Polaków. A sami nic nie zrobią. Lewandowski grał chujowo ale był wypadkową gry całej drużyny, co niby wiecej może napastnik zrobic
14 mar 2019 | 14:05
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niech Niemcu dadzą spokoj Lewandowskiemu krytyka bezmyslna bezrefleksyjna I polowa meczu Lewandowski ani jednej pilki a przy nim cały czas 2 obrońcow w ataku osamotniony, W bayernie 5ciu pilkarzy do wymiany ich poziom nie na Lige Mistrzow szkodami lewndowskiego niech wieje z tego bagna a drużyna prowadzona bez koncepcji trener do wymiany
14 mar 2019 | 13:53
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niemcy od zawsze mają jakiś problem z Polakami. Lewy na stale zapisał się w historii Bayernu i w ogóle Bundesligi, a na każdym kroku go krytykują. Lewy to nie jest Messi, czy Ronaldo. Gra dobrze, jak zespół gra dobrze. A to co wczoraj zagrał Bayern to nie było dobrze, delikatnie mówiąc.
14 mar 2019 | 13:50
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A co on kurwa sam miał zrobić?
14 mar 2019 | 13:49
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mówiłem że Robercik znowu nic nie strzeli to mnie minusowaliście :)
14 mar 2019 | 13:48
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No i znów Dieter Hamman będzie miał używanie?!
14 mar 2019 | 13:27
+27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lewandowski to jest dobry na ligę niemiecką gdzie Bayern dominuje od lat
14 mar 2019 | 13:27
(Edytowany)
Bayern jest stary...., juz w 80tej minucie niby calt czas biegali ale juz speeda nie ma- jak u Ribberego. A Lewy - same gorne pilki na chyba najlepszego stopera na swiecie kryty przez dwoch-nawet Ronaldo nic nie wskora przy takiej taktyce. On naprawde powinien zmienic juz druzyne.
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bayern jest stary...., juz w 80tej minucie niby calt czas biegali ale juz speeda nie ma- jak u Ribberego. A Lewy - same gorne pilki na chyba najlepszego stopera na swiecie kryty przez dwoch-nawet Ronaldo nic nie wskora przy takiej taktyce. On naprawde powinien zmienic juz druzyne.
14 mar 2019 | 15:21
(Edytowany)
popieram w 100%, swoja droga to smieszna jest krytyka z tych gazet i najazd na ten zespol i moim zdaniem dawno temu Lewy powinien zmienic klub. Taktyka tak jak piszesz i gra tego zespolu jest fatalna, nie da sie tego ogladac. Przez caly mecz stoja i wymieniaja podania na swojej polowie. Liverpool o klase lepszy zespol bez najmniejszego wysilku ich pokonal
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
popieram w 100%, te gazety smiesznie opisuja gre, dla mnie to jest po prostu smiech.. moim zdaniem dawno temu Lewy powinien zmienic klub. Taktyka tak jak piszesz i gra tego zespolu jest fatalna, nie da sie tego ogladac. Przez caly mecz stoja i wymieniaja podania na swojej polowie. Liverpool o klase lepszy zespol bez najmniejszego wysilku ich pokonal
14 mar 2019 | 13:24
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bayern wygladal wczoraj jak polska reprezentacja, RL9 sam meczu nie wygra a zwłaszcza przy takich defensorach, zagrali fatalnie to i Lewy wypadl blado
14 mar 2019 | 12:44
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jebac niemcow i niemieckie media wyzywaja sie na polaku a caly zespul gral jak zajebany klocem czemu po neuerze nie jada kurwa lewy co ma zrobic jak nikt mu nie pomaga . live to nie wolfsburg a lewy nie ronaldo
14 mar 2019 | 12:58
Komentarz usunięty
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
14 mar 2019 | 14:50
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
juz dawno ter stegen powinien grac pierwszego neuer gra za zaslugi bo umiejetnosci po kontuzji juz nie te i nie wroci juz do takiej formy wszystko na to wskazuje
14 mar 2019 | 12:30
(Edytowany)
Lewy błagam Cię, spierdalaj latem od tych szwabów do Włoch
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lewy błagam Cię, spierdalaj latem od tych szwabów do Włoch
Debile myślą ze JEDEN napastnik będzie im wygrywał mecze, chuj ze reszta składu to średniaki
14 mar 2019 | 12:15
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lewandowski zrobił się ostatnio bardzo przeciętnym grajkiem. Strzela tylko raz a jakiś czas w Bundeslidze przeciwko drużynom którym miekną kolana na samą myśl gry przeciw Bayernowi. Generalnie nie jest to koleś który potrafi dać drużynie bodziec, odwrócić losy spotkania w pojedynkę, zabrać się z piłką i zrobić to co do niego należy. Winna jest polityka transferowa Bayernu, który myślał że Lewy tak jak Messi pociągnie cały zespół, przeciętniacy zrobią wynik i obejdzie się bez dużych wydatków, jak widać nie obejdzie się.
14 mar 2019 | 12:03
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wielu pisze, że Lewandowski to nie Ronaldo i sam nie pociągnie zespołu. Tak się składa, że Juventus wczoraj pociągnął pewien młody Włoch a Ronaldo wykorzystał jego sytuacje i zgarnął cały splendor. Oczywiście cały zespół zagrał na wysokim poziomie. I tego właśnie brakuje Bayernowi. Liczą, że Komał czy Ribery w końcu przebiją się przez 3 zawodników naraz i dograją napastnikowi piłkę. Do tego dochodzi indywidualne krycie. W ilu ważnych meczach Portugalczyk mając plaster nie był w stanie błysnąć. No i zasadnicze pytanie. Od czego jest napastnik? Od kreowania jak Benzema czy od strzelania jak Lewandowski? Dopasowujemy taktykę do piłkarzy których mamy, czy każemy im grać tak jak chcemy mimo że im to nie wychodzi? Nikomu wczoraj nie wyszedł mecz. Lewy zagrywał niecelnie, pokracznie ale to cofanie się na własną połowę, żeby zagrać do obrońców czy James tuż przy obrońcach wiele mówi. Zero pomysłu na grę, poza skrzydłowymi wbiegajacymi w rywali nikt nie wie co ma robić.
14 mar 2019 | 11:50
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Medal zawsze ma dwie strony.Z jednej strony w LM szczególnie w fazie pucharowej-Lewy nie ma z kim grać.Nie mam zamiaru rozwijać tematu bo kazdy wie jak jest i kogo ma obok siebie.Do tego dochodzi taktyka itp itd.Mówimy o LM,a nie ogólnie,bo do Lewego nie ma się co przyczepić jeśli chodzi o całokształt(kariere).Z drugiej strony napastnika rozlicza się z bramek(LM-faza pucharowa))-dlatego zdania jeśli chodzi o Lewego są podzielone.Jedni go bronią,zaś drudzy wysyłają go na emeryturę.Jeśli juz mówimy o Lewym to mam nadzieję ze Lewy usiądzie na ławce w meczu z Austrią,niech się Piątek wyszaleje.Bo w tym momencie Piątek jest w formie,a Lewy jest Lewy
14 mar 2019 | 11:42
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
GŁUPIE NIEMCE ! LEWY MA SAM WYGRYWAĆ MECZ ??? A LAURY DLA NIEMIASZKÓW ???
14 mar 2019 | 11:36
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mogę się zgodzić z tym, że nie zagrał najlepiej. Ale do cholery, nie przebiegnie całego boiska i nie strzeli bramki, to inny typ zawodnika (a i tak dryblingów próbował czasami). Czego od niego wymagają? Bayern nie gra dobrze to Lewy nie ma szans na bramkę. Już mnie Ci ludzie denerwują. Niby wielcy eksperci (nie patrzcie na mój nick, błąd "młodości", a teraz nie potrafię go zmienić :/), a nie widzą takich rzeczy, to jest jakiś żart. Po drugie kryło go 2 obrońców, z którymi potem i tak dawał sobie radę, jeśli się zastawiał. To błędy Bayernu (gole Mane) ustawiły mecz. Przecież w drugiej połowie oni grali jakby mogli, ale nie chcieli :P. Środek nie istniał, to dziwne, jeśli najbardziej podobał mi się Javi Martinez :/).
Szczerze taką krytykę to mogą sobie w d**ę wsadzić. Może niech oni wejdą na boisko i zmierzą się z takim Libverpoolem, grającym przeciwko takiemu Bayernowi. Założę się, że nawet piłki, by nie dotknęli.
14 mar 2019 | 12:09
Komentarz usunięty
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
14 mar 2019 | 14:14
(Edytowany)
O bo ty masz lepszą technikę kochasiu.
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
O, bo ty masz lepszą technikę kochasiu.
14 mar 2019 | 11:35
Komentarz usunięty
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
14 mar 2019 | 11:42
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Policzyć Ci akcje, w których Lewy sobie z nimi radę dawał? To nie tylko wina Roborta, że Bayern odpadł. Niemiecki zespół zagrał słabo, James z Thiago nic nie zrobili, po prostu tragedia. A i nie wiem czy wiesz, ale bez Lewego repka by nie istniała... no ale czego mozna się spodziewać po typie, którego nick to: AdminiMeczykówToTępaki.
14 mar 2019 | 11:57
(Edytowany)
Komentarz usunięty
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
14 mar 2019 | 12:05
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nicka? Co to za słowo? Po drugie założę się, że Lewandowski da kadrze awans na ME 2020. I wtedy będziesz się musiał zamknąć.
Chyba nie muszę Ci przypominać, kto nam dał awanse do poprzednich wielkich turniejów? A kto potem pracował tak dla drużyny, że nawet bramek nie zdobywał.
Ale czego mogę się spodziewać od kanapowego eksperta, ja przynajmniej wiem co to znaczy grać :P
14 mar 2019 | 12:14
Komentarz usunięty
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
14 mar 2019 | 14:42
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lewandowski jest tak potrzebny kadrze jak w ostatnim meczu na wyjezdzie z Portugalia. Chociaz podejrzewam ze z nim, moglibysmy nawet przegrac.
14 mar 2019 | 15:29
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lewandowski jest dobrym piłkarzem i zobaczycie, że w meczach z Łotwą i Austrią pokaże dlaczego jest uważany za jednego z najlepszych zawodników na świecie.
14 mar 2019 | 14:37
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niestety musze sie zgodzic. Najbardziej boli ilosc zmarnowanych sytuacji. Ile on potrzebuje podan zeby strzelic gola? 50?
14 mar 2019 | 10:58
-15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lewandowski sam nie wygra meczu. Ktoś musi kreować podania do niego i stwarzać sytuację.
14 mar 2019 | 11:37
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
miał 4 czy 5 sytuacji i wszystko koncertowo spierdolił.
Akcja z bramkarzem sam na sam to był majstersztyk :D Klasa światowa kurwa mać.