Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

FC Barcelona może mieć problemy po transferze Griezmanna. Hiszpańska federacja wszczęła postępowanie

Antoine Griezmann
Źródło zdjęcia: FC Barcelona

Wydaje się, że afera związana z przejściem Antoine'a Griezmanna do FC Barcelony szybko się nie skończy. Hiszpańska Królewska Federacja Piłkarska (RFEF) wszczęła postępowanie w sprawie wyjaśnienia okoliczności związanych z tym ruchem transferowym.

W trakcie letniego okna transferowego klauzula wykupu w kontrakcie Francuza z Atletico Madryt uległa obniżeniu z 200 mln euro do 120 mln euro. Ta druga kwota zasiliła konto madryckiego klubu, gdy Griezmann zdecydował się na odejście.

Działacze Atletico twierdzą jednak, że piłkarz i Katalończycy doszli do porozumienia znacznie wcześniej, czyli wtedy, gdy klauzula wykupu wynosiła 200 mln euro. Z tego powodu twierdzą, że Griezmann i FC Barcelona złamali prawo, na co mają dowody. Złożyli już w tej sprawie skargę.

W celu zbadania tych spornych okoliczności RFEF wszczęła śledztwo - informuje "Iusport". Sprawą zajmuje się Komitet ds. Rozgrywek Hiszpańskiej Królewskiej Federacji Piłkarskiej.

Ma on ocenić, czy rzeczywiście doszło do złamania przepisów hiszpańskiej federacji. Według doniesień mediów śledztwo potrwa kilka dni.

Źródło: Iusport/fcbarca.com
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

70
21 lip 2019 | 09:20
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wiecej niz klub
20 lip 2019 | 16:37
(Edytowany)
Czytam sobie ten chlew na dole i dochodzę do wniosku, że większość troglodytów, która zabiera tu głos to goście nie kapujący sprawy a ulegający potrzebie dojebania Barcelonie. Atletico robi z siebie pośmiewisko. To jest szalenie absurdalne, bo sprawa jest spalona już na starcie. Nie mają żadnego punktu oparcia, prócz szklanej kuli, dzięki której wiedzą kiedy Barcelona uznała, że Griezmanna kupi. Zaczynam trafić szacunek do tego klubu.
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czytam sobie ten chlew na dole i dochodzę do wniosku, że większość troglodytów, którzy zabiera tu głos to goście nie kapujący sprawy a ulegający potrzebie dojebania Barcelonie. Atletico robi z siebie pośmiewisko. To jest szalenie absurdalne, bo sprawa jest spalona już na starcie. Nie mają żadnego punktu oparcia, prócz szklanej kuli, dzięki której wiedzą kiedy Barcelona uznała, że Griezmanna kupi. Zaczynam trafić szacunek do tego klubu.
20 lip 2019 | 15:03
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Biorac pod uwage ze wielu ludzi powiazanych z barcelona zasiada w tych wszystkich pseudo komisjach nie spodziewalbym sie konsekwencji jakichkolwiek.
20 lip 2019 | 14:17
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No tak Hiszpanie od zawsze chcą upierdzielić kluby z Katalonii, gdyby to był Real Madryt to sprawa zakończyła by się bez echa, ale że to jest klub z Katalonii to co innego.
20 lip 2019 | 13:21
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To tylko kasa ;) Gdyby mieli dostać jakieś kary punktowe w lidze, to na pewno by się dogadali.
20 lip 2019 | 13:21
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To następnym razem Atletico czy inny klub niech ustali klauzulę i siedzi cicho jaka jest i od kiedy obowiązuje . Nie będzie wtedy głupich gadek że ktoś kogoś oszukał i okradł . Proste !
20 lip 2019 | 16:40
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Klauzula wykupu jest zapisana w kontrakcie zawodnika i to sam zawodnik jedynie może się wykupić z klubu.
20 lip 2019 | 20:37
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To o UJ chodzi Atletico jak ponoć Griezmann (sam) się wykupił. Że co ze niby wcześniej się z Barcą dogadał? Co przyszedł i powiedział :Hej Atletico Barca mnie kupuje 01.07 i odchodzę!
A,'propos klauzuli to Atletico też musiało się zgodzić na taką kwotę jeżeli podpisali kontrakt z nim. A teraz grają wielkich poszkodowanych że Barca ich oszukała. No litości!!!! Trzeba było jebnac klauzulę 500 baniek a ostatni rok kontraktu za 100 i po temacie. Dogadali się, podpisali i już. Po hu... teraz szukać sensacji! Sami sobie winni, tym bardzie że zatrzymali go u siebie po tym jak już był prawie jedna noga w Barcelonie rok wcześniej.
Pozdrawiam.
20 lip 2019 | 22:53
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No nie ponoć tylko musiał sam się wykupić. Baa musiał mieć na ten cel swoje pieniądze. Wiadomo że pieniądze dostał z darowizny od Barcelony, ale były to już jego pieniądze i on sam musiał zapłacić podatek od darowizny. Gdyby tego nie zrobił to on a nie Barcelona poszedł by do mamra.
O co chodzi atletico to nikt nie wie. Mają jakieś dowody, tylko na co jak Barcelona w tej transakcji nie brała udziału. Griezman wziął swoje pieniądze wpłacił klauzulę wykupu i dzięki temu zerwał kontrakt. Będąc już wolnym pracownikiem bez pracodawcy podpisał umowę z inną firmą. Wszystko jest proste...
21 lip 2019 | 08:48
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie dla wszystkich to takie proste. Ale to już ich problem.
20 lip 2019 | 13:15
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gówno im zrobią. Klauzula 1 lipca spadła do 120 baniek. Oficjalnie tyle zapłacili i pozyskali Griezmanna po tym terminie. Atletico się tylko ośmiesza.
20 lip 2019 | 16:42
(Edytowany)
Po raz 178 napiszę bo nie wszyscy czytają - Klauzula wykupu jest po to , żeby zawodnik SAM wykupił kontrakt. Nikt inny nie może wykupić kontraktu zawodnika, nawet Obama czy sam Bóg nie mogą wykupić kontraktu. Klauzulę wykupuje sam zawodnik za swoje pieniądze. A jak zdobędzie te pieniądze to jest mało ważne, może nawet dawać dupy na ulicy (tylko akurat nie w Hiszpanii bo to nielegalne tam jest )
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po raz 178 napiszę bo nie wszyscy czytają - Klauzula wykupu jest po to , żeby zawodnik SAM wykupił kontrakt. Nikt inny nie może wykupić kontraktu zawodnika, nawet Obama czy sam Bóg nie mogą wykupić kontraktu. Klauzulę wykupuje sam zawodnik za swoje pieniądze. A jak zdobędzie te pieniądze to jest mało ważne, może nawet dawać dupy na ulicy (tylko akurat nie w Hiszpanii bo to nielegalne tam jest )

To jest taka prosta zasada a nikt jej nie ogarnia, nie wiem jak juz prościej to wytłumaczyć....
20 lip 2019 | 13:09
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nic nie znajdą
20 lip 2019 | 13:17
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nic nie znajdą, ale pod stołem pójdzie pare milionów ojro z rąk do rąk.
20 lip 2019 | 13:02
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A w sprawie Hazarda też wszczęto postępowanie?

Przecież Real namawiał Hazarda już od kilku miesięcy, nawet dogadali się w sprawie kontraktu i Hazard zgodzi się na obniżenie zarobków.

Śmiech na sali.
20 lip 2019 | 14:50
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tylko że Chelsea o wszystkim wiedziała, bo kluby kontraktowały się od ponad roku...
20 lip 2019 | 15:21
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A Atletico nie wiedziało skoro w marcu prezes Atletico mówił że wie gdzie zagra Griezmann w przyszłym sezonie?
Przecież cały piłkarski świat wiedział że Barcelona celuje w Griezmanna. Rok wcześniej Barcelona starała się o Griezmanna. Chcesz mi powiedzieć że od roku Atletico nic nie wiedziało? Że Barcelona działała po kryjomu? Przecież odbywały się spotkania.
20 lip 2019 | 12:57
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ile prostytutek wynajęła Barcelona siostrze Griezmanna podczas podpisywania kontraktu? Bo ojcu Neymara to 3 na raz, ale wiadomo, Barcelona to więcej niż klub!
20 lip 2019 | 12:54
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oby w końcu ktoś Barcelonie utarł nosa. Z ostatnich tylko 3 lat - Liverpool, Roma, PSG, Atletico, Borussia. Najmniejszy klub na świecie obecnie i to jest moje zdanie na takie podjudzanie piłkarzy i robienie szemranych transferów.
20 lip 2019 | 13:06
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A no tak bo Real nie podjudzał Bale a i Modricia z Tottenham. Nie podjudzał De Gea i Courtoisa, teraz nie podjudzaja Pogby no i nie dogadał się z Hazardem w sprawie kontraktu zanim w ogóle ustalono kwotę odstepnego.

A zapomniałem. Jednym wolno a drugim nie.
20 lip 2019 | 13:17
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co Ty pierdolisz gościu, Real nie ma z żadnym klubem spin, nawet z Atletico handlują. Jaj nie masz i tyle, ale jaki klub tacy kibice (niektórzy).
20 lip 2019 | 14:18
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wszyscy się buntowali jak Real podjudzał jeszcze może powiesz? Wywalone mieli na treningi totalnie szczególnie Hazard który pociągnął Chelsea do wygranej w LE i 3 miejsce w lidze
20 lip 2019 | 15:14
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hahah no tak Real skutecznie PODJUDZAL Bale i Modricia ze obydwoje przyszli w ostatnim dniu okienka i United "zepsul" sie faks rowniez w ostatnim dniu okienka. To tylko pokazuje ze prezesi tych klubow albo chcieli jak najwiecej pieniedzy albo nie chcieli sprzedac. O ile dobrze mi wiadomo, Pogba byl na wszystkich treningach. Griezmann to pajac, zreszta cala ta barcelona to cyrk.
20 lip 2019 | 15:27
(Edytowany)
Zapomniał wół jak cielęciem był xD

Już nie pamiętacie jak Bale odmówił wyjazdu na zgrupowanie albo Modric opuszczał treningi Tottenham.... Ale szczekanie na prawo i lewo jak to Dembele szantażował BVB to już pamiętacie.

Hazard się nie buntował tylko do końca grał dla Chelsea ale czy Griezmann się buntował w czasie sezonu? Odwalał jakieś strajki czy coś? Nie.

Chodzi o to że Hazard też najpierw się dogadał z Realem zanim Real osiągnął porozumienie z Chelsea. Więc Real także złamał przepis. Przed 1 lipca były informacje i to na większości stron Realu Madryt że Hazard zgodził się na obniżkę pensji. Czyli musiało dojść do rozmów co jest ZABRONIONE.

Ale zabronione dla Barcelony. Realowi wszystko wolno. A ameby drzazgi w cudzym oku chcą wyciągać a belki we własnym nie potrafią dostrzec.
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zapomniał wół jak cielęciem był xD

Już nie pamiętacie jak Bale odmówił wyjazdu na zgrupowanie albo Modric opuszczał treningi Tottenham.... Ale szczekanie na prawo i lewo jak to Dembele szantażował BVB to już pamiętacie.

Hazard się nie buntował tylko do końca grał dla Chelsea ale czy Griezmann się buntował w czasie sezonu? Czy Griezmann opuszczał jakieś treningi? Odwalał jakieś strajki czy coś? Nie. Tak jak Pogba. Ale Griezmann to pajac a Pogba nie skoro jakieś transfer requesty chce składać hehe

Chodzi o to że Hazard też najpierw się dogadał z Realem zanim Real osiągnął porozumienie z Chelsea. Więc Real także złamał przepis. Przed 1 lipca były informacje i to na większości stron Realu Madryt że Hazard zgodził się na obniżkę pensji. Czyli musiało dojść do rozmów co jest ZABRONIONE.

Ale zabronione dla Barcelony. Realowi wszystko wolno. A ameby drzazgę z cudzego oka chcą wyciągać a belki we własnym nie potrafią dostrzec.
20 lip 2019 | 12:47
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Śmieszne te Atletico.. Jakie niby dowody maja? Żadnych. Sami dali Grizmanowi nowy kontrakt, gdzie klauzula odejścia od 1 lipca jest 120mln. To czego oni chcą jeszcze? Mogli się nie zgadzać na to. Powiedzieć że klauzula będzie 200mln i tyle. Najwyżej Grizman nie podpisał by nowego kontraktu i przeszedł rok temu do Barcelony. A teraz głupich z siebie robią. Proponują, zgadzają się a potem im coś nie pasuje. To normalne że jak w sklepie jest promocja o prawie 50% to pójdę do sklepu kiedy ta promocja obowiązuje a nie bezsensu przepłacam za dana rzecz.
20 lip 2019 | 12:57
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No pięknie to ująłeś! Zgadzam się
20 lip 2019 | 12:36
(Edytowany)
Nwm po co był im ten Griezmann... Tyle lat w Atletico i nie był jakimś za specjalnie głośnym nazwiskiem. Moim zdaniem lepiej byłoby dla nich walczyć o Mbappe, byłby to swoisty Henry/Eto'o w jednym xd I on to dopiero ma rakietowy potencjał... Barca ma zbyt wielu świetnych ofensywnych piłkarzy by dka Antoine'a robić miejsce. A moje osobiste odczucie jest takie, że on pasuje tam jak pięść do nosa... Utrata szacunku kibiców Atletico nie była tego warta, jest mnóstwo innych klubów, z którymi mógł walczyc o trofea np. Juventus czy PSG (nawet go tam widzieli ponoć...). Czemu Barcelona, największy ligowy wróg? Tak trochę nieładnie...
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nwm po co był im ten Griezmann... Tyle lat w Atletico i nie był jakimś za specjalnie głośnym nazwiskiem. Moim zdaniem lepiej byłoby dla nich zawalczyć o Mbappe, byłby to swoisty Henry/Eto'o w jednym xd I on to dopiero prezentuje rakietowy potencjał... Barca ma zbyt wielu świetnych ofensywnych piłkarzy by dla Antoine'a robić miejsce. A moje osobiste odczucie jest takie, że on pasuje tam jak pięść do nosa... Utrata szacunku kibiców Atletico nie była tego warta, jest mnóstwo innych klubów, z którymi mógł walczyc o trofea np. Juventus czy PSG (nawet go tam u siebie widzieli ponoć...). Czemu Barcelona, największy ligowy wróg? Tak trochę nieładnie...
20 lip 2019 | 11:48
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeszcze nic się nie wydarzyło, a tutaj każdy już wydał wyrok :D
1. Transfer De Jonga odbył się normalnie
2. Odnośnie transferu Griezmana nie zapadła decyzja
3. Transfer Neymara to jedna niewiadoma, i nie wiadomo jakie propozycje są na stole, i co jest ustalone.

Każdy jednak skazuje Barce na regres i rzuca kamieniami... To gorący temat i gazety tylko to potęgują, a każdemu jak widać jest to na rękę. Zarząd nie iest bez winy, ale czasami te reakcje są chyba trochę przesadzone.
20 lip 2019 | 11:31
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zakaz transferowy dla Barcy na dwa lata i tyle. To, co oni wyprawiają z transferami to patologia.
20 lip 2019 | 13:11
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A co oni wyprawiaja takiego?
20 lip 2019 | 14:02
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Patologie wyprawiają. Kłania się czytanie ze zrozumieniem xD.
26 lip 2019 | 16:16
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Skoro uważasz że odwalają patologię to napisz co takiego wyprawiają....

Czytanie ze zrozumieniem się kłania xD
27 lip 2019 | 17:11
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ano kontaktują się z zawodnikiem przed ustaleniem warunków transferu z klubem. Ogólnie rozumiem, bo połowa klubów tak robi tylko Barcweloka idzie krok dalej i ich próbuje buntować przeciw pracodawcy. Jeśli nie widzisz w tym nic patologiczego, to elo XD.
28 lip 2019 | 12:23
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czy na pewno tylko Barcelona tak robi ?
Przypomnij sobie jak Modrić i Bale postępowali wobec Tottenhamu zanim Koguty wyraziły zgodę na ich odejście. Modrić odmówił wyjazdu na zgrupowanie zespołu, tak samo Bale który do tego jeszcze nie stawiał się na treningi.

Nie widzę w tym nic patologicznego bo tak samo postępowały inne zespoły. I wypłakiwanie się jaka ta Barcelona zła a np taki Real nie mimo, że robi dokładnie to samo jest obłudą. Bo to jak postępował Courinho czy Dembele niczym się nie różni od tego co swego czasu robił Modrić i Bale.
Szkoda że jednym wolno (Real), a innym nie (Barcelona). I jeśli ktokolwiek chce mieć do Barcelony o coś pretensje niech ma też jaja i wystarczająco dużo oleju w głowie aby mieć pretensje do wszystkich którzy tak robią a nie tylko tych których "nie lubi".
28 lip 2019 | 15:16
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nikt nie pisał, że Real może robić takie rzeczy, a Barca nie. Nikt nie może tak robić, bo to obrzydliwe po prostu. Obydwu klubów nie cierpię przez ich zachowania. Ogólnie to nawet nie wiedziałem, że tak było, bo kiedy to się działo nie interesowałem się futbolem. W każdym razie było to już trochę lat temu i nie widać, aby robił tak dalej, natomiast Barcelona powtarza to już któryś raz.
Tak z innej beczki, to strasznie mnie też wnerwia to, że jak mówię coś nie przychylnego o Barcy/Realu to gdy prowadzę dyskusje, ktoś musi wymienić ten drugi klub jako większe zło XDDDDDDDDDDDDD.
28 lip 2019 | 16:42
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie chodzi o większe zło.... Chodzi o to, że zawsze jak coś jest na dany klub to wyzywa się go od najgorszych a zapomina się, że inni robią tak samo.

Tych przypadków jest naprawdę bardzo wiele. Ale zawsze krytykuje się tylko tych których się nie lubi. Przykład Realu względem Barcelony i odwrotnie jest najlepszy bo to dwie skrajne strony które są w opozycji.

Barcelona powtarza to już któryś raz. Real też nie zrobił tak jednokrotnie. Swego czasu szantażował ManU ustalając warunki z De Gea i wypłaceniu mu premii jak nie przedłuży kontraktu z ManU. Wyszło to na jaw i De Gea się wycofał.
A najśmieszniejsze jest to, że nie wziąłeś nawet pod uwagę tego, ze jest to nieprawda co piszą media.

Barcelona starała się o Griezmanna rok temu i się nie udało. Starała się o Coutinho i też się nie udało. Do transferu obu dochodzi nie dlatego, że Barca wymusiła cokolwiek ale dlatego, że klub z których odchodzą coś im obiecał i nie dotrzymał obietnicy. Liverpool obiecał Coutinho, że zgodzi się na transfer latem czego nie zrobił i zawodnik wymusił odejście zimą. Tak samo było z Griezmannem, który został pod warunkiem, że Atletico zgodzi się na obniżenie klauzuli i teraz nagle się rozmyślają.

Ale łatwiej zwyzywać od złodziei, patoli i w ogóle bordowych czy innych niż rozsądnie pomyśleć.
Obrona Atletico w tej sprawie sama się wyklucza. Utrzymują, że nie wiedzieli o niczym mimo, że jeden z prezesów Atletico w kwietniu mówił, że wie gdzie zagra Griezmann i że przejdzie do Barcelony. Ktoś kto nie zna kontekstu i sprawy sprzed roku uwierzy w takie banialuki.
Griezmann już rok temu odszedłby do Barcy gdyby nie nalegania Atletico na jeszcze jeden rok. Teraz po roku Atletico zmieniło zdanie :D ?
28 lip 2019 | 18:01
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli chodzi o akcje z Countinho, to zapamiętałem to tak, że obiecywali mu odejść ale dopiero po sezonie, a nie w środku. Teraz już nie będę szukał starszych newsów więc nie chce się w to zagłębiać zbytnio.
Natomiast Girezmann chciał odejśc rok temu, ale został, bo Atletico mogło/miało ban transferowy. Ogólnie to w tej sprawie mi wisi, bo klauzula wpłacona więc zespół z Madrytu nie ma co powiedzieć. Chcą tylko wyciągnąć więcej pieniędzy, bo wiedzą, że Barcelona kontaktowała się z zawodnikiem przed obniżeniem ceny i tu oto chodzi.
Piszę, że patologie wyprawia ten klub, bo smród się będzie za nimi ciągnął przynajmniej dla mnie jeszcze długo. Akurat w tym okienku jeszcze nic nie "odwalili" takiego i tak powinno być.
31 lip 2019 | 10:09
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Każdy pamięta to co chce pamiętać :)
Ja z kolei zapamiętałem śmieszne szantaże Realu który co roku próbuje podkupywać graczy z rocznym kontraktem wmawiając wszystkich że może kogoś podkupić za rok za darmo co od 3 lat jeszcze nie miało miejsca.

Za każdym klubem ciągnie się jakiś smród. Ale jak mówił przysłowie "swoje tak nie śmierdzi jak cudze" :)
20 lip 2019 | 11:26
(Edytowany)
Boże a tu nadal ta "strasznie" "ciekawa" historia... Atletico weźcie się kurwa wreszcie w garść i idźcie do sądy. No kurwa wodę macie zamiast mózgu? Przecież nawet półtora roczne dziecko wie , że takie rzeczy to się w sądzie rozwiązuje... co za dzieci tam pracują....
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Boże a tu nadal ta "strasznie" "ciekawa" historia... Atletico weźcie się kurwa wreszcie w garść i idźcie do sądu. No kurwa wodę macie zamiast mózgu? Przecież nawet półtora roczne dziecko wie , że takie rzeczy to się w sądzie rozwiązuje... co za dzieci tam pracują....
20 lip 2019 | 11:22
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czyli porozumienia nie można wczesniej zawierać? Przecież to nie jest jeszcze transfer. Jeżeli klauzura wynosi 120 mln od danej daty to porozumienie nie powinno miec znaczenia, a tylko to kiedy doszło do transferu, oczywiście to jest tylko moje zdanie.
20 lip 2019 | 11:30
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli kontrakt trwa powyżej pół roku, klub nabywający zawodnika ma prawo z nim negocjować jedynie w przypadku gdy klub posiadający zawodnika zaakceptuje jego ofertę transferową;
20 lip 2019 | 11:42
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tylko jaki tu niby był transfer jak Griezman sam wykupił swój kontrakt za swoje pieniądze ?
20 lip 2019 | 12:11
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli go namawiali i mają na to dowody, że oficjalnie coś podpisał to wtedy nie chodzi o sam transfer.
W sumie to nie chodzi o transfer w ogóle, ale o złamanie przepisu, który mówi o braku negocjacji bez zgody klubu. Nawet nie musieliby go kupować. Złamali przepisy organizacji, która organizuje rozgrywki w których grają. Wsjo... i podejrzewam, że się o to może wkurwić sama organizacja.
Jak uważam ten spór za śmieszy to liczę, że Barca dostanie w pizde
20 lip 2019 | 12:23
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale co mógł podpisać? Rachunek w restauracji? No bo na bank nie kontrakt .... Griezman jest wolnym człowiekiem. Może robić co chce, może jadać obiady z kim chce, może rozmawiać z kim chce i o czym, może nawet w rozmowie wyśmiewać naszego Jarka i jego kota, albo to że prezydent USA nosi perukę i nie posuwa swojej młodej żony bo już mu nie druga. Jak mu niby to udowodnią?

Jak już wspominałem, jak Atletico ma problem to od rozwiązywania takich problemów jest SĄD - każdy mający IQ na poziomie małpy powinien to wiedzieć... Dlatego tym bardziej nie rozumie czemu jeszcze nie złożyli pozwu do sądu... - powód moze być jeden, nie mają żadnych dowodów, a robią gównoburzę w mediach żeby wyjść na poszkodowanych...

Mnie to w sumie jebie czy Atletico dostanie po dupie czy Barca (bo mam oba zespoły w poważaniu) ale kurwa idźcie do SĄDU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
20 lip 2019 | 12:37
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z jakiegoś powodu nie można dodać komentarza...
20 lip 2019 | 13:14
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Real też namawiał Hazarda, nawet uzgodnili z nim obniżkę zarobków zanim w ogóle ustalono cenę odstępnego i co? Nikt nie beczy i nie zmyśla bzdur.
Amebom nie podoba się transfer to wypisują swoje żale
20 lip 2019 | 11:40
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tu nie było transferu. Zawodnik sam wykupuje swoją umowę jeśli ma klauzulę w kontrakcie. W transakcji z Atletico Barcelona nie brała udziału. To sam Griezman ze swojego konta przelał pieniądze na konto Atletico. Pieniądze oczywiście dostał od Barcelony, ale nie ma to najmniejszego znaczenia bo mógł dostać darowiznę nawet od prezydenta Łobamy a i tak podatek musiał też sam zapłacić. Zapłacił podatek od darowizny (w Hiszpanii chyba jest to 1-7% w zależności od regiony) no i pieniądze były jego. Mógł wziąć i wydać je na co chce. Mógł kupić sobie nawet księżyc. No ale , że lubi grać w piłkę i chce grać dla Barcelony to wykupił swój kontrakt, cenę zapłacił taką jaka widniała w umowie danego dnia co wpłacił całą kwotę. No i był wolnym zawodnikiem. Dopiero potem jak już był wolny to dogadał się z Barceloną - czytaj podpisał kontrakt (bo rozmawiać to sobie mogli przy kawce czy kieliszku nawet 195 lat ) - tak po krótce wygląda historia każdego zawodnika z klauzulą wykupu. Mało osób niestety wie , że ta klauzula jest po to by zawodnik SAM wykupił swój kontrakt z obecnego klubu. A nie po to żeby jakaś inna drużyna cię wykupiła....
20 lip 2019 | 12:12
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ale wiesz, że nie o transfer chodzi?
20 lip 2019 | 12:26
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jaki transfer? Gdzie wy widzicie ten transfer wyjaśnij mi to? Zawodnik sam wpłaca swoje pieniądze, ze swojego konta po to żeby rozwiązać (wykupić) swój kontrakt - gdzie tu po drodze widzisz jakiś transfer? No chyba ze chodzi ci o transfer gotówki z konta Griezmana do Atletico to zwracam honor....
20 lip 2019 | 13:31
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chodzi o to że Atletico zwęszyło sposób na wyżebranie większej ilości pieniędzy niż im się należy bo zdali sobie sprawę że dali się zrobić w konia wpisując taką a nie inna klauzulę w kontrakcie Griezmann.

Bo na pewno nie chodzi o to że Barcelona rozmawiała z Griezmannem który miał ważny kontrakt. Bo tak robi 100% klubów. Każdy najpierw sonduje czy dany gracz chce w ogóle dla nich grać a dopiero później składa się oferty.

Tak Real zrobił z Bale, z Modriciem, z De Gea, z Courtoisem, z Hazardem i to samo teraz robi z Pogbą
20 lip 2019 | 15:31
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ciuus
Tak i łamanie przepisów nie ma tu nic do rzeczy. Podjudzanie piłkarza w momencie decydujących meczy także. Negocjowanie za plecami klubu też mimo, że w świetle przepisów nie powinno mieć to miejsca. Faktycznie, żebranie atl.
Sondowanie, a negocjacje to dwie odrębne rzeczy.
Zobaczymy jakie w ogóle mają dowody, na razie to tylko gdybamy.
20 lip 2019 | 15:36
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No to albo karać wszystkich albo wcale a nie tylko tych których nie lubimy :)
20 lip 2019 | 11:20
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rozumiem, że są w stanie udowodnić porozumienie między Griezmann'em, a Barceloną w czasie, kiedy klauzula wynosiła 200 mln euro, czyli przed 1 lipca? Jeżeli nie sajonara.
Atletico nie może pogodzić się z utratą swojej gwiazdy i tyle temacie.
Albo znaleźli sobie prostą metodę na wyegzekwowanie dodatkowych 80 mln euro przychodu na transfery.
W końcu za Joao Felix kosztował 126 mln euro, to więcej, niż kwota uzyskana z odejścia Griezmanna.
Pieniędzy po Lucasie Hernandezie również już nie ma.
20 lip 2019 | 12:13
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No racja, bo po co pilnować biznesu. Mogą od razu pooddawać wszystkich za pół darmo, żeby wszyscy byli zadowoleni.
20 lip 2019 | 12:43
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ok, z wydawaniem wyroków wstrzymajmy się do rozstrzygnięcia przez odpowiednie instytucje, ale na pierwszy rzut oka tak to właśnie wygląda. Żeby była jasność, nie jestem za żadną ze stron.
20 lip 2019 | 13:33
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trzeba było pilnować biznesu zanim wpisał zmniejszenie klauzuli. A nie teraz po fakcie gdy się sprawa rozlała
20 lip 2019 | 12:26
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Stary, jeśli jakaś dziewczyna ci się podobała od 2015 roku, a zacząłeś się z nią spotykać w 2017, dzieci, które sobie zrobiła w 22016 nie są twoje.

Żenująca jest ta cała sprawa i pewnie będzie musiała być załatwiana w Lozannie, bo skala korupcji w hiszpańskim związku jest powszechnie znana.
20 lip 2019 | 12:45
(Edytowany)
Chyba te porównanie ci trochę nie wyszło.
Skala korupcji w hiszpańskim związku? Rozumiem, że wysuwając takie oskarżenia masz na to jakieś dowody zatem czekam.
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba te porównanie ci trochę nie wyszło.
Skala korupcji w hiszpańskim związku? Rozumiem, że wysuwając takie oskarżenia masz na to jakieś dowody zatem czekam.
PS. Ten minus to nie ode mnie.
20 lip 2019 | 11:17
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Skończy się jeszcze ze Antek będzie 2 po Neymar najdroższym transferem :) albo zakazem transferowym:) za czasów Ronaldinho, i początków Messiego Barcelona była dla mnie 2-gim ulubionym klubem po Juve, teraz zaczynam czuć taką niechęć że cieszę się z każdej porażki.
20 lip 2019 | 12:28
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dlatego tacy ludzie jak ty nie powinni oglądać telewizji ani czytać niczego w necie bez opieki kogoś dorosłego :)
20 lip 2019 | 12:32
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A tacy ludzie jak makaveli nie powinni się nawet wypowiadać bo samo myślenie mu nie wychodzi.
20 lip 2019 | 14:03
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A myślisz że Tobie myślenie wychodzi wierząc w te wszystkie banialuki które pojawiają się w mediach?
20 lip 2019 | 15:06
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A czy ja wierzę we wszystko to co jest w mediach? Czy ja się na ten temat wypowiedziałem? Czytanie ze zrozumieniem chyba cię boli bo nie używasz tej umiejętności (albo zwyczajnie jej nie posiadasz). Wacula86 napisał swoje odczucia, a kompleks-makaveli od razu obraża. Nie można nic złego powiedzieć na Barcę bo się gość od razu rzuca, ale sam jeździ po innych klubach jak chce. A potem jeszcze skurwiel wymaga szacunku. Zero szacunku dla makaveliego.
20 lip 2019 | 15:41
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sam za to wjechałeś na makaveliego sam robiąc dokładnie tak jak on xD
Ale jak ktoś wiechał w Ciebie zaraz się zacząłeś tłumaczyć heh.

Internet nie jest do obrażanie się ale do wyrażania opinii. Ty nie wypowiedziałeś się wcale na temat tylko zwyzywałeś więc ja zwyzywałeś Ciebie tak jak Ty to zrobiłeś. Fajnie?

Do zwyzywania nie potrzebne jest czytanie ze zrozumieniem. Można zmyślić wszystko.
20 lip 2019 | 16:18
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lol, aleś wjechał we mnie, ale żeś mnie obraził. Pokaż mi najpierw gdzie to zrobiłeś bo chyba niedowidzę...
Odpowiedz sobie na pytanie czy jakby gość nie pisał takich komentarzy czy byłaby taka reakcja.
"Do zwyzywania nie potrzebne jest czytanie ze zrozumieniem" Masz rację, ty nie obrażasz i nie czytasz ze zrozumieniem.
Ps Popraw się z ortografii i interpunkcji.
26 lip 2019 | 16:18
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak widać Cie uraziłem tym co napisałem skoro jeszcze Cie to kuje i wciąż o tym piszesz :D

I tylko o to chodziło. Bo innych obrażać jest łatwo.
26 lip 2019 | 16:54
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wmawiasz rzeczy, które nigdy nie miały miejsca i jeszcze próbujesz pokazać jaki jesteś elokwentny. Chcesz mi powiedzieć, że odpowiedzenie na twój komentarz oznacz, że mnie kuje to co wcześniej napisałeś. Niezłe masz myślenie. Takie nie za mądre.
28 lip 2019 | 12:25
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Następnym razem pomyśl zanim zaczniesz obrażać innych... Bo ten którego obraziłeś Cie zlał, a sam nie możesz przeżyć krytyki :D
28 lip 2019 | 13:17
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ten koleś nigdy nie odpisuje bo wie, że nie ma racji.
A ty dalej wmawiasz coś czego nigdy nie było. Przeskakujesz z jednej myśli na drugą i każda jest błędna i za każdym razem ci to udowadniam, a ty powtarzasz swoje wymysły jak mantrę.
20 lip 2019 | 11:15
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z Bartomeu u sterów ten klubik upadnie jeszcze szybciej niż Messi skończy kariere.
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Tabela ligowa - LaLiga

#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
Liga Mistrzów
+14
1
1
2
3
2
Liga Mistrzów
+16
1
1
2
3
3
Liga Mistrzów
+9
1
1
1
3
4
Liga Mistrzów
+13
1
1
1
3
5
Liga Europejska
-4
1
1
1
3
6
Liga Europejska kwalifikacje
-4
1
1
1
3
7
-2
1
1
1
3
8
+5
1
1
1
3
9
1
0
0
1
10
+10
1
0
0
1
11
+5
1
0
0
1
12
+7
1
0
0
1
13
+1
1
0
-1
0
14
-8
1
0
-1
0
15
-12
1
0
-1
0
16
-8
1
0
-1
0
17
-7
1
0
-1
0
18
Spadek
-7
1
0
-1
0
19
Spadek
-15
1
0
-2
0
20
Spadek
-13
1
0
-2
0
1 kolejka
2 kolejka
3 kolejka
4 kolejka
5 kolejka
6 kolejka
7 kolejka
8 kolejka
9 kolejka
10 kolejka
11 kolejka
12 kolejka
13 kolejka
14 kolejka
15 kolejka
16 kolejka
17 kolejka
18 kolejka
19 kolejka
20 kolejka
21 kolejka
22 kolejka
23 kolejka
24 kolejka
25 kolejka
26 kolejka
27 kolejka
28 kolejka
29 kolejka
30 kolejka
31 kolejka
32 kolejka
33 kolejka
34 kolejka
35 kolejka
36 kolejka
37 kolejka
38 kolejka
2{{gameweek}} kolejka

Terminarz - LaLiga

Strzelcy {{title}} - LaLiga

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
1 (0)
2
1 (0)
3
1 (0)
4
1 (0)
5
1 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Brak ryzyka na start. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "SPRAWDŹ".

Kod rejestracyjny: MEGABONUS. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

Kod rejestracyjny: MEGABONUSPZB. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".