Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Finał LM ważniejszy od ramadanu. Salah podjął decyzję

25 maj 2018 | 18:59 118
Finał LM ważniejszy od ramadanu. Salah podjął decyzję
Źródło zdjęcia: bestino / Shutterstock.com

Ruben Pons, fizjoterapeuta Liverpoolu, potwierdził, że Mohamed Salah nie będzie stosował się do zasad ramadanu w piątek oraz w dniu finału Ligi Mistrzów.

Temat praktyk religijnych Salaha od kilku tygodni gości na czołówkach mediów. Dziennikarze jeszcze wczoraj donosili, że  nie zamierza przerywać postu przed finałem Ligi Mistrzów.

Egipcjanin, choć jest praktykującym muzułmaninem, jednak zrezygnował z przestrzegania zasad ramadanu, które zakazują m.in. spożywania pokarmów i płynów od świtu aż do zachodu słońca.

Ścisły post mógłby osłabić Salaha w finałowym starciu z Realem Madryt. Gdyby piłkarz trzymał się zasad ramadanu, zjeść mógłby praktycznie dopiero przed pierwszym gwizdkiem starcia z Realem Madryt.

Egipcjanin w tym sezonie zagrał w 51 spotkaniach w barwach "The Reds" i strzelił 44 gole oraz zanotował 16 asyst.

Źródło: liverpoolecho.co.uk
Dyskusja 118
26 maj 2018 | 22:15
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo Bale.
26 maj 2018 | 21:44
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No i po huj było się wyłamywać? 😂 zesłał Allah skurwiela Ramosa no i pozamiatane 🤣
26 maj 2018 | 18:30
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
niech go Allah prowadzi:) najwyżej potem się wyspowiada u imama:)
26 maj 2018 | 14:29
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Isis cię za to dojedzie Mohamedzie :)
26 maj 2018 | 12:44
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Już po niego idę wysłannicy zła ;p
26 maj 2018 | 12:01
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A zrobi tego dnia zdrową kupkę?
26 maj 2018 | 15:27
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zrobi tylko taką...dobra bez szczegółów :)
26 maj 2018 | 11:28
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zabije ze trzech niewiernych to sobie wyrowna , kocmoloch....
26 maj 2018 | 09:44
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
mogliscie dac chociaz tytul 'jebac zydow'
26 maj 2018 | 09:37
+35
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
no to są rewelacje i wiadomości na które długo czekałem, napiszcie jeszcze czy mu smakowało
26 maj 2018 | 09:02
+35
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
i na chuj te cielaki zdechly w ofierze, weganie tez cie dojada za to
26 maj 2018 | 08:56
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chuj mnie obchodzi ten jego armagadan. W sumie to chuj mnie obchodzi ten salah. W sumie to chuj mnie obchodzi ta cała Liga Mistrzów. W sumie po chuj ja tu jestem i po chuj to piszę?
26 maj 2018 | 12:41
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jaką masz chorobę ?
26 maj 2018 | 08:52
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo Salah !
26 maj 2018 | 08:50
+37
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niech pomyśli że w Japonii jest już ciemno
26 maj 2018 | 04:10
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
DOSTAL ODPUSTE OD ALLAHA
26 maj 2018 | 03:09
+77
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Za zlamanie postu isis obetnie mu kutasa.
26 maj 2018 | 01:21
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
26 maj 2018 | 01:16
+26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na jego miejscu wpierniczałbym ile wlezie i nic o tym nie mówił. I wilk syty i owca cała - no może owca nie taka cała... xD
26 maj 2018 | 00:54
-25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Allahu Akbar! Infidel! Death to America!
25 maj 2018 | 23:56
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co za pierdolenie. Będzie przestrzegał ramadanu, ale będzie żarł podczas podróży - w trakcie podróży koran zezwala żarcie
25 maj 2018 | 23:47
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Marca mówi coś innego . Salah dalej będzie przestrzegał swojej wiary bez względu na finał Ligi Mistrzów.
26 maj 2018 | 00:00
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba w TVN slyszales Marca cos innego pisze
http://www.marca.com/en/football/international-football/2018/05/25/5b07eed2e5fdeabf128b46d4.html
26 maj 2018 | 01:02
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wczoraj hiszpański dziennik MARCA, powołując się na informacje egipskiego Al-Masry Al-Youm, informowała, że Mohamed Salah nie zawiesza ramadanu mimo zbliżającego się finału Ligi Mistrzów
26 maj 2018 | 05:21
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Koran zezwala na pewne odstępstwa od poszczenia, i właśnie podróżowanie (np do Kijowa) jest jednym z nich.
25 maj 2018 | 23:38
+39
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sprzedał Allaha dla europejskiej komercji. Pięknie. Nie muszę czytać koranu żeby wiedzieć, że za to czeka go ścięcie.
25 maj 2018 | 23:33
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdzie teraz jest wiara Boga czy tam inaczej nazwany stworca gdy w role wchodzi slawa pieniadze ...
25 maj 2018 | 23:27
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Allah chuj,wozi gnoj pije,pali,konia wali w dupie ma robaczka..:)
25 maj 2018 | 23:37
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szanuj Boga choć nie Twój.
26 maj 2018 | 01:01
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zastanow sie co napisales!Jebac islam.
26 maj 2018 | 17:36
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
co zrobił Ci Islam debilu że tak piszesz? co zrobił Ci ich Bóg że go nienawidzisz? tyle samo debili po jednej jak po drugiej stronie. Ich Bóg jest terrorystą? Ich Bóg rozjebał Nagasaki i Hiroszimę? Ich Bóg wysadza niewinnych? nie kurwa!! tylko jacyś debile co myślą że tak będzie lepiej dla nich. Ciebie jebać frajerze!!!!
26 maj 2018 | 21:49
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Skąd wiesz w co wierzyli ludzie zrzucający bombę na Hiroszimę? Widziałeś kogoś krzyczącego AVE Maria i wysadza się w Disneylandzie?
26 maj 2018 | 23:04
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W dziejach ludzkości chrześcijanie w imię Boga zabil najwięcej ludzi. Tylko że nikt o tym nie mówi bo kiedyś nie było fb i nie można było sobie statusu na love Paris zmienić. Nie popieram Islamu jestem katolikiem ale nie pisz że ich Bóg jest zły tylko dlatego że ktoś kto w niego wierzy jest pojebany!
27 maj 2018 | 06:26
(Edytowany)
Nasza wiara w dzisiejszych czasach nikogo po pierwsze nie zabija w przeciwieństwie do Islamu. Chrześcijanie w krajach arabskich są wyżynami ale dziwnym trafem w Europie są najszybciej rozmnażajacą się warstwa społeczna. Ciekawe jak bedziesz mówil jak będą w większości. A co do histori. Co ty myslisz że muzułmanie się nie tłukli (szyici i suici) Ty uczysz się europejskiej histori dlatego myslisz że Europą to centrum zła. Weź sprawdź i zrozum to że to Arabowie wielokrotnie więcej razy atakowali Europę ajeżeli Europa Arabów ( to były pojedyncze przypadki). Wiec nie gadaj mi tu o ich Bogu. Niech se niech wierzą w święte świnie ale niech nie próbują podbijać naszych krajów w sposób siłowy i demograficzny!
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mówimy o dzisiejszych czasach a w nasza wiara w dzisiejszych czasach nikogo po pierwsze nie zabija w przeciwieństwie do Islamu. Chrześcijanie w krajach arabskich są wyżynami ale dziwnym trafem w Europie są najszybciej rozmnażajacą się warstwa społeczna. Ciekawe jak bedziesz mówil jak będą w większości. A co do histori. Co ty myslisz że muzułmanie się nie tłukli (szyici i suici) Ty uczysz się europejskiej histori dlatego myslisz że Europą to centrum zła. Weź sprawdź i zrozum to że to Arabowie wielokrotnie więcej razy atakowali Europę ajeżeli Europa Arabów ( to były pojedyncze przypadki). Wiec nie gadaj mi tu o ich Bogu. Niech se niech wierzą w święte świnie ale niech nie próbują podbijać naszych krajów w sposób siłowy i demograficzny!
27 maj 2018 | 12:48
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Debil ciebie zrobil ty chory pojebie!
26 maj 2018 | 18:04
(Edytowany)
Ten komentarz to dno pomyśl chłopie ...
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co zrobił Islam no kur wa poczytaj wiadomości chłopie czerstwy buraczany ...
25 maj 2018 | 23:25
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lepiej być niepraktykującym wiernym bo religia robi tylko wodę z mózgu.
25 maj 2018 | 22:57
(Edytowany)
Ufffff....od razu mi ulżyło, czyli szama i popita będzie...bo już myślałem, że w ramach polityki imigracyjnej też będę musiał pościć razem z "braćmi uciśnionymi" żeby czasem nie narazić się na jakieś konsekwencje ze strony Parlamentu Europejskiego...;)))
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ufffff....od razu mi ulżyło, czyli szama i popita będzie...bo już myślałem, że w ramach polityki imigracyjnej też będę musiał pościć razem z "braćmi uciśnionymi" żeby czasem nie narazić się na jakieś konsekwencje ze strony Parlamentu Europejskiego...;)))
25 maj 2018 | 22:33
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Schowa się w ciemnej komórce, Allach nie zobaczy i będzie mógł spożywać do woli :d
25 maj 2018 | 22:25
+45
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ZJE to zje nie zje to nie zje
25 maj 2018 | 22:20
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zostanie potępiony
25 maj 2018 | 22:17
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Allah to zapamięta
25 maj 2018 | 22:01
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Salah dostał dyspensę od jakiegoś ważnego "rabina" w Egipcie przed rozpoczęciem ramadanu. Od niego tylko zależało czy skorzysta 😉 co tu więcej filozofować. Jego wiara - jego sprawa.
25 maj 2018 | 21:55
+55
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
o kurła, zje obiad. Jebać Allaha :D
25 maj 2018 | 21:19
+76
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Będą mu śpiewać w Egipcie teraz 'We will rock you!' :D
25 maj 2018 | 21:04
+43
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z tego co wiem to w tej religii można sobie olać wszelkie zasady jeżeli to jest mocno usprawiedliwione czyli można złamać post jeżeli zajdzie taka potrzeba / jest wygodniej tak samo jak można oszukiwać niewiernych albo nawet wyrzec się wiary jeżeli przyniesie wam to korzyść no i macie w serduszku Allaha mimo wszystko a wyrzeczenia "są tylko kłamstwem" xD Taka to jest elastyczna religia, elastycznością dorównuje pewnej innej ale dużo starszej religii, którą każdy z nas zna, szczególnie Panowie z dużymi garbatymi nosami xD
25 maj 2018 | 21:20
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jprd ale teolog
25 maj 2018 | 21:31
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No co trzeba mniej więcej znać swoich przyszłych (Islam) i byłych (Żydzi) sąsiadów.
26 maj 2018 | 12:38
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
katolicyzm, religia idealna, nie oparta na oszustwie, wyzysku i wykluczeniach, nie mowiac o zbrodniach, masowych morderstwach, popierania rezimow i zwyklego kurestwa na codzien
obie amieryki wyciete w pien, nie szkodzi, cala afryka i azja rozpierdolona, nie szkodzi
kaganek oswiaty im zaniosles, nie oszukujac sie ze zabijanie bliznich nastepuje, bo to wlasnie niewierni i zwierzeta

tak, lepiej poznac gosci z krzyzami w dloniach bo moga Ci glowe odgryzc i zjesc twoje dzieci
26 maj 2018 | 12:59
(Edytowany)
Gdzie ja napisałem, że jestem katolikiem? Odpierdol się ode mnie semaforze :) Tekst, że to kościół katolicki wymordował obie ameryki weź i wsadź sobie w dupę bo to tak samo jakbyś napisał, że ateiści w trakcie Drugiej Wojny Światowej wymordowali dziesiątki milionów ludzi (Naziści, Komuniści byli ateistami) . Oczywiście, że lepiej poznać gości z krzyżami bo ich wiara w żadnym miejscu Nowego Testamentu nie zachęca do kłamania, mordowania, gwałcenia, oszukiwania itd za to pozostałe 2 popularne obecnie religie nie mają z takimi "wartościami" żadnego problemu. To, że ludzie to kurwy niezależnie od religii to już inna sprawa ale Kościół Katolicki sam w sobie nie uczy i nie uczył nigdy złych rzeczy mimo, że nawet Papieże rzadko ich przestrzegali to Europa ma jako taki kręgosłup moralny dzięki Kościołowi.

Także jeszcze, odpierdol się ból dupcu ode mnie i najlepiej się doucz dzieciaku bo wysrałeś w komentarzu typowe mądrości 13 latka co gówno wie o kolonizacji Ameryki i typ co było na tamtych terenach przed tym. Podpowiem Ci, dzieciaczku, że zareagowałbyś podobnie jak kolonizatorzy jakbyś przyszedł do nowego sąsiada na chatę a on by tam wyrywał znajomym serca z klatki piersiowej i je potem zjadał i jeszcze inne, bardziej pojebane historie. W najlepszym wypadku spierdalałbyś z tej okolicy w podskokach.
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdzie ja napisałem, że jestem katolikiem? Odpierdol się ode mnie semaforze :) Tekst, że to kościół katolicki wymordował obie ameryki weź i wsadź sobie w dupę bo to tak samo jakbyś napisał, że ateiści w trakcie Drugiej Wojny Światowej wymordowali dziesiątki milionów ludzi (Naziści, Komuniści byli ateistami) . Oczywiście, że lepiej poznać gości z krzyżami bo ich wiara w żadnym miejscu Nowego Testamentu nie zachęca do kłamania, mordowania, gwałcenia, oszukiwania itd za to pozostałe 2 popularne obecnie religie nie mają z takimi "wartościami" żadnego problemu. To, że ludzie to kurwy niezależnie od religii to już inna sprawa ale Kościół Katolicki sam w sobie nie uczy i nie uczył nigdy złych rzeczy mimo, że nawet Papieże rzadko ich przestrzegali to Europa ma jako taki kręgosłup moralny dzięki Kościołowi.

Także jeszcze, odpierdol się ból dupcu ode mnie i najlepiej się doucz dzieciaku bo wysrałeś w komentarzu typowe mądrości 13 latka co gówno wie o kolonizacji Ameryki i tym co było na tamtych terenach przed tym. Podpowiem Ci, dzieciaczku, że zareagowałbyś podobnie jak kolonizatorzy jakbyś przyszedł do nowego sąsiada na chatę a on by tam wyrywał znajomym serca z klatki piersiowej i je potem zjadał i jeszcze inne, bardziej pojebane historie. W najlepszym wypadku spierdalałbyś z tej okolicy w podskokach ale Konkwistadorzy spierdalać nie lubili :)

Pewnie jesteś z takich co myśllą, że Islam, Judaizm i Katolicyzm to wszystko jeden chuj, albo jeszcze gorzej, myślisz iż Katolicyzm jest gorszy. No to muszę Cię zmartwić ale Kościół (wbrew ogólnym stereotypom) miał duży udział w nauce, rozwoju ogólnych zasad moralnych w Europie, rozwoju modelu rodziny w Europie (1 kobieta + 1 mężczyzna, bez zdradzania). Zaskoczę Cię ale Kościól Katolicki bardzo mocno zadbał żeby nawet takie stuleje jak Ty miały kobietę w swoim życiu bo wcześniej ułamek męskiej populacji ruchał całą kobiecą populację i praktycznie tylko te kilka procent samców robiło dzieci, reszta to były życiowe przegrywy i po prostu nie ruchali, to był przywilej "silniejszych". Strasznie, co nie? Wiesz gdzie tak teraz jest? W takiej religii co się zaczyna na I a kończy na M a jej wyznawcy są trochę bardziej opaleni niż przeciętny Europejczyk i mają po 50 żon bo srają hajsem.
26 maj 2018 | 14:14
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jasne ze byli, jednak nie ateizm byl ich glowna ideologia, i nie o ateizm w tym chodzilo, ani nazisici ani komunisci nie uzywali tych hasel jako wiodacych
chcetnie sobie to wsadze jesli masz z tego przyjemnosc

nie napisales ze jestes katolikiem, ale jako sasiadzow wymieniles wyznawcow islamu i judaizmu, mieszkasz kurwa w Palestynie?
w Polsce glowni sasiedzi to katolicy, w zwiazku z tym sie do tego odnioslem


nie zmartwiles mnie na zadnym poziomie, nie uwazam ze islam jest lepszy od katolicyzmu, ani odwrotnie, wiecej nie ma to znaczenia czy ta ideologia zamknieta w ksiegach jest lepsza czy gorsza w samym zapisie.
Kontakt ma sie z ludzmi, ktorzy w taki czy inny sposob robia z drugiego czlowieka wroga.

Nie musisz mnie rowniez oswiecac, bo niestety jestem starym czlowiekiem (co wiecej widzialem te wszytkie ideologie na ich wlasnej ziemi, widzilem tez obie ameryki azje nie jako pierdolony turysta).

Jesli tak niebywale KK rozwijal nauke to co powiedziec o Arabach? za krucjat to na prawde cala europa tryskala wiedza rozwojem nauki i sztuki, litosci, przechrzczone chordy brutali i polzwierzat, ktore wylacznie uznawaly prawo miecza.
Sam sie moze doucz rowniez jak powstawaly panstwowosci w tamtym okresie z czego i w jaki sposob budowaly swoj system prawny i filozofie panstwowa.

Przestan sie sam obrazac odmawiajac mi tej czy innej cechy, bo dorosle osoby tez tak nie robia. "Stuleje" szkoda ze nie mozemy sie spotkac na ulicy, bo moze musialbys poczuc sie b glupio, chetnie bym sie porowna. A i nie zaproszenie do bojki, a zwyczajna konfronatacja kim w zasadzie jestes ze z za klawiatury z ta przezalosna pewnoscia siebie przedstawiasz moje cechy jakby to byly fakty.

w swoim komentarzu nie tylko mnie "zaskoczyles", ale rowniez dales mi prawo do ruchania w kontekscie walki klas i wyzwolenia najbiedniejszych ktorzy dostali owo ruchanie od religii. Tak jakby cale chrzescijanstwo nigdy nie umacnialo wladzy elit feudalizmu itp itd szkoda w ogole o tym pisac.
Wybierasz fragenty zlozonej struktury aby uzasadniac swoje zdanie, rob jak uwazasz to nie zmienia ani historii, ani stanu i bagazu przemocy jaka niosa za soba religie. Wypowiadam sie o jednej z nich z powodow ktore juz jasno zostaly przedstawione.

Lokalni bogacze - od tych co ich stac na ruchanie za 50 do tych za pare tysiecy - czym sie roznia od szejkow - ich "sranie" srodkami platniczymi rowniez pozwala im na kopulacje dowolnej ilosci osob na zyczenie, roznica jest taka ze robia to poza oczami ich mam i zonek.

Nigdzie tez nie napisalem ze popieram islam, a tym bardziej judaizm,
z tego nie wyniknelo rowniez ze przyklaskuje sytuacji gdzie 50 czy milion kobiet jest na uslugach seksualno emocjonalnych jednego czlowieka. Nie ma to zadnego zwiazku z tym ze uwazam ze poligamia czy poliamoria to zbrodnia, ale dlatego ze dzieje sie to za gigantyczne pieniadze, a nie z wyboru 50 lasek i jednego faceta

juz mnie prosze wiecej nie oswiecaj
26 maj 2018 | 19:07
(Edytowany)
Nie chce mi się nawet czytać tych wypocin. Zobaczyłem tylko słowa kluczowe: krucjaty czy "elity feudalizmu". Poprawiłeś mi humor, po prostu. Nawet nie wiesz czym były krucjaty, podpowiem Ci, że niczym innym jak odbiciem ziem niezwykle ważnych dla Kościoła, nikt się tam nie wybrał na wakacje podbijać biednych arabów tylko poszli odzyskać to co Arabowie krótko mówiąc zajebali i przerobili na swoją modłę. Sprawdź sobie historycznie ile było bitew związanych z krucjatami a ile było bitew związanych jihadem, koleżko. Bitwy z krucjaty mieszczą się w granicach kilkunastu sztuk na przestrzeni całej historii KK, Jihad to są setki jak nie tysiące bitew na tle religijnym w celu "szerzenia Islamu". Polacy zresztą mieli swój udział w zatrzymaniu, jak Ty to nazwałeś, hordy, pod Wiedniem. Dostałeś ścisku dupki jak każdy pseudo-liberał kiedy dostaje fakty na twarz. Kościół Katolicki to zawsze było i będzie najmniejsze zło ze wszystkich religii i nie ważne ile czarnych pał opierdolisz, nie zmienisz tego.
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie chce mi się nawet czytać tych wypocin. Zobaczyłem tylko słowa kluczowe: krucjaty czy "elity feudalizmu". Poprawiłeś mi humor, po prostu.

Wiesz co jest najśmieszniejsze? Gadasz o Arabach, o ich złotym wieku, ale pomijasz fakt, że Islam rozsadził ich od środka poprzez spierdolone zasady tej religii, które doprowadziły do dekadencji i tak oto Arabowie ze światłych stali się ludem lubiącym się w penetracji kóz, słabych żołnierzy bo nikt nie chce z nikim współpracować i dzielić się doświadczeniami z obawy, że kolega go wygryzie z fuchy i można by tak wymieniać bez końca. Insynuacje, że kilka bitew z krucjat zniszczyły "wielki potężny oświecony islam" weź i wciśnij sobie zaraz obok Twoich teorii o czystkach w Amerykach przez KK.

Nawet nie wiesz czym były krucjaty, podpowiem Ci, że niczym innym jak odbiciem ziem niezwykle ważnych dla Kościoła, nikt się tam nie wybrał na wakacje podbijać biednych arabów tylko poszli odzyskać to co Arabowie krótko mówiąc zajebali i przerobili na swoją modłę. Sprawdź sobie historycznie ile było bitew związanych z krucjatami a ile było bitew związanych jihadem, koleżko. Bitwy z krucjaty mieszczą się w granicach kilkunastu sztuk na przestrzeni całej historii KK, Jihad to są setki jak nie tysiące bitew na tle religijnym w celu "szerzenia Islamu". Polacy zresztą mieli swój udział w zatrzymaniu, jak Ty to nazwałeś, hordy, pod Wiedniem. Dostałeś ścisku dupki jak każdy pseudo-liberał kiedy dostaje fakty na twarz. Kościół Katolicki to zawsze było i będzie najmniejsze zło ze wszystkich religii i nie ważne ile czarnych pał opierdolisz, nie zmienisz tego.
26 maj 2018 | 20:03
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"podpowiem Ci [..] odbiciem ziem niezwykle waznych dla kosciola"
to sie dowiedzialem, na serio uwazasz ze jestes jedyna osoba ktora cokolwiek w zyciu przeczytala?

"najmniejsze zlo ze wszytkich religii" rozumiem, że po dziesiątkach lat badań Ty jako komentator ma meczykach.pl to potwierdzasz
opierasz wszytkie swoje tezy, na wlasnym osoadzie, a kreujesz sie na autorytet w tym zakresie, skad te liczby? uwag ad personam nie wspomne
Krucjaty to tylko kropla w morzu z wojen, bitew i rzezi, a sami chrzescijanie jak zapewne wiesz profesorze historii, wyrzynali sie w imie dogmatow na ktore podzielili swoja religie.

Wiec sam juz daj spokoj.

pseudo liberal, pozer satanista, i niby-to-libertyn
25 maj 2018 | 21:02
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szkoda, że ten kto pisał ten artykuł szuka taniej sensacji albo nie umie tłumaczyć z angielskiego. Salah przestrzega postu, ale jak już ktoś wcześniej napisał podczas podróży może jeść i pić przez cały dzień a nie tylko od bez czekania do zmierzchu.
25 maj 2018 | 20:53
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Allah go za to potępi.
25 maj 2018 | 20:35
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Muzułmanin w drodze w czasie ramadanu ma dyspensę. Może jeść, pić i nawet spożywać alkohol, ważne żeby to robił pod dachem.
25 maj 2018 | 22:27
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja pdole nie wierzę... XXIw... Ludzie w kosmos latają... Szkoda, iż nie wiem jak to jest, uchodzić za pełnosprawnego a być niedorozwojem... Krytyków pozdrawiam, hejterom wyjaśniam, iż jestem "dość zorientowany" w religiach.
25 maj 2018 | 20:26
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Będzie mi go brakować ;)
25 maj 2018 | 20:24
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rozsądna decyzja!
25 maj 2018 | 20:22
+42
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie boi sie rozgniewac allaha tuz przed finalem?
25 maj 2018 | 20:20
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szok nie wierze , aszhalamala nicht gut , kłaki obcięte .