Kierowcy przed Grand Prix Brazylii

Kierowcy przed Grand Prix Brazylii
Kiko Jimenez / Shutterstock.com
W najbliższy weekend Formuła 1 zawita do Brazylii. Oto, co przed wyścigiem mówili wybrani kierowcy cytowani przez autoklub.pl:


Dalsza część tekstu pod wideo
FERNANDO ALONSO: - Kilka ostatnich wyścigów było frustrujące, ponieważ mieliśmy trochę problemów z niezawodnością. Cały czas nad tym pracujemy i będziemy temu szczególnie przyglądali się podczas Grand Prix Brazylii, aby spędzić jak najwięcej czasu na torze. Wiedzieliśmy, że w Meksyku będzie ciężko, a na Interlagos jest wiele podobnych miejsc, ze stromymi sekcjami i długimi prostymi. Jednakże to niesamowity tor do jazdy, zawsze daje dużo frajdy i nie mogę doczekać się tego weekendu

 

JENSON BUTTON: - Interlagos to ciężki tor dla samochodów, ponieważ jest wyboisty, ale tam jeździ się świetnie, ze względu na sekcje pochylone na zewnątrz oraz zróżnicowane zakręty. Chociaż w Meksyku było nam ciężko, szczególnie ze względu na wysokość, to w zakrętach mieliśmy dobre tempo. 

 

LEWIS HAMILTON:
 - Brazylijczycy są wielkimi pasjonatami. To był domowy wyścig Ayrtona i kiedy byłem młodszy zawsze marzyłem, aby ścigać się w Sao Paulo i zawsze czuję tutaj jego obecność. To zadziwiające, że Ayrton potrzebował aż ośmiu prób, aby wygrać ten wyścig i to jeden z nielicznych, którego jeszcze nie wygrałem. 

 

NICO ROSBERG: - Z reguły zawsze byłem tutaj dość szybki i w zeszłym roku miałem dobra walkę z Lewisem, którą wygrałem. Najwyższy stopień podium po ciężko zarobionym zwycięstwie, idąc w ślady wielu wspaniałych kierowców, którzy tu wygrali i ten brazylijski tłum – to było wspaniałe uczucie. Chciałbym znów tego doświadczyć, więc naszym celem jest zapewnienie kibicom kolejnego dobrego show i przeniesienie mojej formy z Meksyku na ten wyścig. Jestem pewien dobrych osiągów.

 

DANIEL RICCIARDO: - Nie chcę, aby wydawało się, że to nudny tor, bo tak nie jest, ale jest podobny do tego w Rosji, a tam nie ma żadnego zakrętu, w którym krzyczysz Woooo-Hoooo! Potrzeba kilku zakrętów i czegoś szybkiego. Jest kilka sekcji, które na papierze wyglądają dobrze, ale ze względu na pochylenie zakrętów, nigdy nie ma się tam odpowiedniej przyczepności. 


Przeczytaj również