Lech Poznań ma nowego sponsora. Światowy gigant szykuje specjalną kampanię dla fanów "Kolejorza"

Lech Poznań ma nowego sponsora. Światowy gigant szykuje specjalną kampanię dla fanów "Kolejorza"
Pawel Andrachiewicz / PressFocus
AliExpress, jedna z największych firm na świecie zajmujących się sprzedażą online, została nowym sponsorem Lecha Poznań. Umowa ma obowiązywać do czerwca przyszłego roku.
Udane występy Lecha Poznań w europejskich pucharach sprawiają, że klub budzi coraz większe zainteresowanie. Widać to również na płaszczyźnie marketingowej, czego dowodzi nowy kontrakt sponsorski.
Dalsza część tekstu pod wideo
To grona partnerów "Kolejorza" dołączyła firma AliExpress, zajmująca się handlem online. Umowa z Lechem będzie obowiązywać do 30 czerwca 2021 roku, ale w kontrakcie zawarto klauzulę, która umożliwia jego przedłużenie.
Piłkarze Lecha będą występować z logiem AliExpress na spodenkach. Pojawi się ono już w najbliższym spotkaniu z Cracovią, zaplanowanym na 25 października.
Później kibice "Kolejorza" będą mogli liczyć na specjalną promocję, dającą im spore zniżki w sklepie nowego partnera Lecha. Szczegóły mają zostać ujawnione wkrótce.
- AliExpress to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce marek "lifestyle" oraz e-commerce, atrakcyjna dla fanów Lecha. Rozmowy z AliExpress rozpoczęły się na długo przed tym, gdy zdobyliśmy wicemistrzostwo Polski oraz zakwalifikowaliśmy się do fazy grupowej Ligii Europy. Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem. Kluczowa okazała się nasza reputacja nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku. Miłym dodatkiem do współpracy są wynegocjowane dla naszych kibiców korzystne warunki zakupów na platformie, zwłaszcza podczas nadchodzących wyprzedaży w ramach Dnia Singla - powiedział Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.
- Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy. W nadchodzącym sezonie, w ramach partnerstwa z klubem, będziemy szukać sposobów integracji wspólnych działań w różnych obszarach. Początkiem będzie nasza kampania wspierająca Dzień Singla w listopadzie - podkreślił Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.
Redakcja meczyki.pl
Maciej Pietrasik24 Oct 2020 · 13:55
Źródło: lechpoznan.pl

Przeczytaj również