W trakcie
Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Manchester United zawiódł w meczu z osłabionym PSG. Czerwona kartka Pogby. Zwycięstwo AS Romy [WIDEO]

Manchester United
Źródło zdjęcia: Anton_Ivanov/Shutterstock

Za nami pierwsze mecze 1/8 finału Ligi Mistrzów. Manchester United przegrał na własnym boisku z PSG 0:2, a AS Roma pokonała FC Porto 2:1.

Tutaj przeczytasz relację z obu spotkań.

Żółte kartki, kontuzje i brak goli - tak wygląda pierwsza połowa starcia na Old Trafford. W 9. minucie Rashford z ostrego kąta starał się zaskoczyć Buffona, ale Włoch był na posterunku. Goście najlepszą sytuację stworzyli w 29. minucie. Wówczas Mbappe wyszedł sam na sam z bramkarzem, ale trafił tylko w boczną siatkę.

Do przerwy sędzia aż pięć razy wyciągał żółte kartki, by ukarać zawodników za przewinienia. Nikt nie odstawiał nogi, na boisku nie brakowało ostrych starć, a po jednym z nich groźnie upadł Angel Di Maria.

Początek drugiej połowy należał do gości. W 53. minucie znów pokazał się Mbappe, uderzył piłkę głową, ale de Gea zdołał zbić piłkę za linię końcową. Chwilę później było 0:1, gdy po rzucie rożnym Kimpembe urwał się Maticiowi i z bliska huknął pod poprzeczkę.

W 60. minucie wynik spotkania podwyższył Kylian Mbappe. Francuz dostał znakomitą piłkę od Di Marii i wykończył perfekcyjną kontrę PSG.

Do końca spotkania - mimo starań piłkarzy United - wynik nie uległ już zmianie. W 90. minucie drugą żółtą kartkę w tym spotkaniu obejrzał Paul Pogba. Francuz przez to nie zagra w rewanżowym spotkaniu w Paryżu.

Paryżanie odnieśli na boisku rywala cenne zwycięstwo i to oni są bliżej awansu do kolejnej rundy rozgrywek.

4-3-3
śr. wiek 26,9 lat
śr. wzrost 182,3 cm
śr. waga 74 kg
Ławka rezerwowych
  • A. Sánchez
  • Diogo Dalot
  • Fred
  • J. Mata
  • P. Jones
  • R. Lukaku
  • S. Romero
{{player.first_name}} {{player.last_name}}
Narodowość {{player.nationality}}
Wiek {{player.age}} lat
Pozycja Bramkarz Napastnik Obrońca Pomocnik
Wzrost {{player.height}} cm
Noga Lewa Prawa Obunożny
1
D. de Gea
18
A. Young
3
E. Bailly
2
V. Lindelöf
23
L. Shaw
21
Ander Herrera
31
N. Matić
6
P. Pogba
14
J. Lingard
10
M. Rashford
11
A. Martial
7
K. Mbappé
11
Á. Di María
23
J. Draxler
13
Dani Alves
6
M. Verratti
5
Marquinhos
14
J. Bernat
3
P. Kimpembe
2
Thiago Silva
4
T. Kehrer
1
G. Buffon
PSG
4-5-1
śr. wiek 26,6 lat
śr. wzrost 180,6 cm
śr. waga 74 kg
Ławka rezerwowych
  • A. Areola
  • C. Dagba
  • C. Nkunku
  • E. Choupo-Moting
  • L. Kurzawa
  • L. Paredes
  • M. Diaby


***

W pierwszej połowie na Stadio Olimpico kibice nie zobaczyli bramek. Obie drużyny toczyły wyrównaną walkę, ale w ostatnim kwadransie pierwszej odsłony to AS Roma przycisnęła rywali.

Najgroźniejszą sytuację stworzyli gospodarze. W 37. minucie Dżeko ograł obrońcę z lewej strony pola karnego i uderzył na bramkę, jednak piłka obiła tylko słupek.

W 50. minucie na bramkę Casillasa groźnie uderzał Cristante, a w odpowiedzi Danilo główkował tuż obok słupka. AS Roma dopięła swego w 70. minucie. Wówczas Zaniolo płaskim uderzeniem po dalszym rogu pokonał golkipera rywali. 

Sześć minut później Zaniolo znów dał o sobie znać. Młody Włoch tym razem wbił piłkę do pustej bramki.

Mecz zakończył się wynikiem 2:1, bo trafienie dla gości zaliczył Adrian Lopez.

Rewanże zaplanowano na 6 marca.


4-3-3
śr. wiek 28,7 lat
śr. wzrost 186,8 cm
śr. waga 79 kg
Ławka rezerwowych
  • D. Santon
  • Ivan Marcano
  • J. Kluivert
  • J. Pastore
  • Juan Jesus
  • R. Olsen
  • S. Nzonzi
{{player.first_name}} {{player.last_name}}
Narodowość {{player.nationality}}
Wiek {{player.age}} lat
Pozycja Bramkarz Napastnik Obrońca Pomocnik
Wzrost {{player.height}} cm
Noga Lewa Prawa Obunożny
83
A. Mirante
24
A. Florenzi
44
K. Manolas
20
F. Fazio
11
A. Kolarov
4
B. Cristante
16
D. De Rossi
7
L. Pellegrini
22
N. Zaniolo
9
E. Džeko
92
S. El Shaarawy
37
Fernando
29
Tiquinho
8
Y. Brahimi
16
H. Herrera
22
Danilo Pereira
25
Otavinho
13
Alex Telles
33
Pepe
28
Felipe
3
Éder Militão
1
Casillas
4-4-2
śr. wiek 28,1 lat
śr. wzrost 182,4 cm
śr. waga 76 kg
Ławka rezerwowych
  • Adrián
  • André Pereira
  • Bruno Costa
  • Hernâni
  • M. Pereira
  • Óliver Torres
  • Vaná

Źródło: własne
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

224
13 lut 2019 | 18:13
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fatalny mecz całej drużyny United- nie wychodziło im kompletnie nic, dziadek Alves wyglądał jak sprinter w porównaniu do Rashforda.
13 lut 2019 | 17:35
(Edytowany)
...premier lige jest "cienka " jak prezerwatywa !!!... Zadna druzyna angielska nie przejdzie dalej !!! Trzeba spojrzec prawdzie w oczy !!!
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
...Premier League jest "cienka " jak prezerwatywa !!!... Zadna druzyna angielska nie przejdzie dalej !!! Trzeba spojrzec prawdzie w oczy !!!
13 lut 2019 | 18:11
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spurs mają szanse z tak zdziesiątkowanym składem BVB. City na luzie ogra Schalke a Liverpool też będzie miał swoje szanse z Bayernem.
13 lut 2019 | 19:45
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tottenham i Liverpool... dostana lekcje od niemieckich druzyn. MC moze ma jeszcze jakie znikome szanse powalczyc z Schallke... ale pozniej od innych druzyn... dostana "baty". Pamietaj !!!... za marzenia nie karaja !!! Takze mozesz sobie.... pomarzyc !!!
14 lut 2019 | 01:24
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ksiazki napisz, Liga angielska bo widac masz pojecia jak moja stara :)
13 lut 2019 | 12:22
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ASHLEY YOUNG KOCHAM CIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZAWSZE WIEDZIALEM ZE JESTES WALCZAKIEM Z KRWI I KOSCI ZE TANIO SKORY NIE SPRZEDASZ ALE TO CO WCZORAJ POKAZALES TO BYLA KLASA SWIATOWA I POKAZANIE TEMU CHUDEMU Z ARGENTYNY GDZIE JEGO MIEJSCE :D
13 lut 2019 | 12:03
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja ten mecz odbieram tak - PSG wygrało zasłużenie i nie pozostawia to złudzeń. Tak jak to, że na ten moment jest znacznie lepszą drużyną, która może celować w końcowy triumf w CL, co dla Manchesteru pozostaje na razie szczytem marzeń. Tak naprawdę, ten mecz pokazał obecną siłe klubu z Manchesteru. Na nic więcej ich póki co nie stać i póki co 1/8 to szczyt możliwości dla tego klubu. Taka jest prawda. Chylę głowę przed Solskjaerem, bo zrobił naprawdę dużo i wierzę, że zrobi jeszcze więcej, aby w kolejnych latach Manchester wrócił do elity klubów liczących się w walce o CL. Ale nic na siłę i nic od razu. To co zrobił jest niewiarygodne. Podniósł morale, zgranie, umiejętności, chęć i pasję gry. To naprawdę dużo na ten którtki okres jego angażu. Niestety koncepcji, strategii gry defensywnej, umiejętności budowania ataku pozycyjnego w tak krótkim czasie się nie da zrobić. Ta efekt pracy lat. I ta praca czekać będzie teraz Ole. Życzę mu tylko spokoju i wiary w niego i jego umiejętności i braku pośpiechu w oczekiwaniach bo już dużo pokazał. Nie da się ukryć, że PSG już od 3 lat gra z zamysłem, koncepcją i taktyką. Tuchel dodatkowo to poprawił. W Manchesterze wszystko leżało od nastaiwnia piłkarzy po grę koncepcyjną. Teraz zostało już zrobione wiele w poprawie tego pierwszego. Na drugie przyjdzie czas. Wierzę, że Ole jest na tyle inteligentną osobą, że wyciągnie wnioski z lekcji jaką dostał od Tuchela dziś. A dla PSG - duże gratulacje, byli lepsi, zagrali fajny mecz, z dużym zaangażowaniem i uważnością.
13 lut 2019 | 11:48
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie lubię ani PSG, ani United, ale to było ciekawe widowisko - mecz godny Ligi Mistrzów bez wątpienia. Nie zgodzę się z tym, że PSG zmiażdżyło United jak sugerują tu niektórzy, choć okazali się wyraźnie lepsi. W pierwszej połowie jednak to zespół z Manchesteru był bliżej gola, naprawdę fajnie to wyglądało, szczególnie jeśli chodzi o wysoki pressing. Druga połowa już zdecydowanie lepsza w wykonaniu PSG, ale wydaje mi się, że rewanż jest sprawą otwartą. Pamięta ktoś jeszcze dwumecz Realu z Juve? Tam było 3-0 dla Realu w pierwszym meczu, a w rewanżu na Santiago Bernabeu było bardzo blisko dogrywki. Nie wspomnę już o sytuacji, gdy PSG roztrwoniło czterobramkową zaliczkę z pierwszego meczu w starciu z Barceloną. Wszystko jest jeszcze możliwe i to nawet mimo nieobecności Pogby w rewanżu. Pogba jak to Pogba - umiejętności nie sposób mu odmówić, ale jego zachowanie bywa często irytujące nawet dla samych fanów United, oczywiście tych, którym oczy nie zarosły czerwonym diabłem. Podsumowując - trochę ten balonik się napompował ostatnio, aż sam uwierzyłem, że PSG bez Neymara i Cavaniego nie ma najmniejszych szans z United. Okazuje się jednak, że PSG jest mocniejsze niż przypuszczano, a United z pewnością nie jest faworytem tego dwumeczu wbrew temu, co mówiono. Takie jest moje zdanie.
13 lut 2019 | 12:16
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Nie wspomnę już o sytuacji, gdy PSG roztrwoniło czterobramkową zaliczkę z pierwszego meczu w starciu z Barceloną."

Ale teraz będzie VAR ;)
13 lut 2019 | 11:44
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wyłączyli pogbe i maszyna ugrzelzla
13 lut 2019 | 10:42
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Forza AS ROMA ! a MU przegrało z leszczami z ligi francuskiej. W Anglii tłuką każdego. Słaba ta liga jednak :)
13 lut 2019 | 09:52
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdzie są ci fani co tak się podniecali United. Ja pisałem że zaraz to się skończy. Ten mecz był taki sam w wykonaniu United jak w fazie grupowej, zero gry po prostu. Fart i szczęście w fazie grupowej spowodowały że awansowali. Potężne szczęście z Juve, Valencją czy nawet Salzburgiem. W fazie grupowej już ciężko jechać na farcie. Jak się nie stwarza żadnej sytuacji w meczu u siebie to z czym do ludzi. PSG się zabawiło. Zobaczymy jak sobie Liverpool i Totenham poradzi chodź Borussia jeszcze bardziej osłabiona to może nie sfrajerzą. City to wiadome jak dwumecz.
13 lut 2019 | 10:11
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No tu jestem. Fakt faktem od początku meczu grali źle i po 2 błędach w obronie stracili 2 bramki. Mogło się skończyć 0:0 no ale przegrali trudno. 1 Mecz przegrany na 12 rozegranych pod wodzą OGS i już pierdolenie się zaczyna ;) W fazie grupowej był inny trener teraz jest inny i inna gra. Czemu mnie to nie dziwi że jak United przegrywa to wyłażą hejterzy i pierdola głupoty a przez 12 meczy gdy nie przegrywali to cisza była. Jakby MU wygrali wczoraj to nic byś nie napisał na 100% ;)
13 lut 2019 | 12:59
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak to ? pierwszy tu pisałem jak United wygrali 5 czy 6 meczy z rzędu że zaraz się to skończy jak przyjdzie LM, więc nie porównuj do wszystkich bo ja to przewidziałem. Moim zdaniem MU nic nie zagrał i nie stworzył żadnej sytuacji. Za to PSG jeszcze miało setke chociażby Mbappe sam na sam. Już 0:0 byś chciał ale do tej pory mieliście szczęścia w fazie grupowej z Juventusem a nawet z Salzburgiem, Valencia była drużyną lepszą w fazie grupowej jeśli jak już coś i awans to było duże szczęście.
13 lut 2019 | 13:17
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Moglo być 0:0 jakby obrona nie popełniła błędów. Jak to się mówi szczęście sprzyja lepszym. Awansowali to awansowali Juventus sam sobie winien że stracili 2 bramki w końcówce z czego gol Maty to Wojtek bez szans. Z tym przewidywaniem to ci się udało bo równie dobrzr United mogli wygrać z PSG. Po prostu nie mieli dnia i zagrali słabo tyle.to na pewno nie była ta sama gra co przez ostatnie mecze, za dużo błędów i złych podań. No cóż jest jeszcze rewanż ale raczej na pewno odpadna. Trudno takie życie i tak OGS dokonał rzeczy niemożliwej nie przegrywając 11 meczy z rzędu prowadząc klub zostawiony w rozsypce po Murinjo. na LM może też brakło doświadczenia, wkoncu to 1 mecz jako trenera OGS.
13 lut 2019 | 10:31
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się. Nie chcę tutaj wypominać kibicom United występu ich zespołu z wczoraj, bo każdy widział. Tylko na przyszłość radzę nie lekceważyć rywala... Osłabione PSG, jeszcze na wyjeździe w drugiej połowi miotało totalnie. Pierwsza połowa średnia, mało interesująca, ale w drugiej kawał, pięknego futbolu. Tylko szkoda, że jednostronnego. Co do Borussi, to Koguty też mają problemy kadrowe, moim zdaniem wyrównany mecz, chcę zobaczyć fajny spektakl. Tak, City niemalże pewniak, ale mimo wszystko dajmy powalczyć Schalke. Lubię jak biedniejsze zespoły walczą, pokazują serducho do gry.
13 lut 2019 | 10:43
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
BVB ostatnio pokazali że tez potrafią tracić bramki. City raczej pewniak, LFC się będzie męczyć z Bayernem a Spurs to zobaczymy.
13 lut 2019 | 09:51
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na trybunach Liverpoolu kibice PSG rządzą na trybunach United PSG rządzi wiadomo kto rządzi
13 lut 2019 | 09:14
(Edytowany)
Nie jestem ich fanem, ale mieszanie PSG z błotem tylko dlatego, że mają bogatego właściciela, albo pojebanych kibiców na meczykach mija się z celem. Klub bez historii, ale każdy klub był kiedyś bez historii. Kto wie, czy ich historia nie piszę się teraz? Oglądając ten mecz powinniście zapomnieć o forsie, o właścicielach, tylko skupić się na poziomie, jakim te drużyny prezentują. PSG nie zagrało idealnego meczu, nie zagrało z kosmosu, ale każda linia robiła swoje.

Obrona - dopuścili do jednego strzału. Silva to klasa sama w sobie, nadal topka na tej pozycji, a młody Kehrer i Kimpembe również zagrali bardzo solidne zawody.
Pomoc - sam widziałeś, Veratti i Marquinhos to potwory, Pogba wykluczony kompletnie, rozrzucali piły jak chcieli.
O ataku nie wspomnę, ta klepka na krótkich przestrzeniach między Di Marią i Mbappe, cudo. Grali na wyjeździe, bez Cavaniego i Neymara.
Grali z ekipą "rozpędzoną", każdy mieszał ich z gównem, a zamknęli mordy niedowiarkom, proste.
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie jestem ich fanem, ale mieszanie PSG z błotem tylko dlatego, że mają bogatego właściciela, albo pojebanych kibiców na meczykach mija się z celem. Klub bez historii, ale każdy klub był kiedyś bez historii. Kto wie, czy ich historia nie piszę się teraz? Oglądając ten mecz powinniście zapomnieć o forsie, o właścicielach, tylko skupić się na poziomie, jakim te drużyny prezentują. PSG nie zagrało idealnego meczu, nie zagrało z kosmosu, ale każda linia robiła swoje.

Obrona - dopuścili do jednego strzału. Silva to klasa sama w sobie, nadal topka na tej pozycji, a młody Kehrer i Kimpembe również zagrali bardzo solidne zawody.
Pomoc - sami widzieliście, Veratti i Marquinhos to potwory, Pogba wykluczony kompletnie, rozrzucali piły jak chcieli.
O ataku nie wspomnę, ta klepka na krótkich przestrzeniach między Di Marią i Mbappe, cudo. Grali na wyjeździe, bez Cavaniego i Neymara.
Grali z ekipą "rozpędzoną", każdy mieszał ich z gównem, a zamknęli mordy niedowiarkom, proste.
13 lut 2019 | 10:27
(Edytowany)
BRADLEO ONE - UCZ SIE KONSTRUKTYWNIE I MERYTRYCZNIE UDZIELAC SWOICH OPINII JAK TEN KOLEGA A NIE ZE RUCHAJA MNIE ARABY I MOI RODZICE TO ZJEBY !!
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
BRADLEYONE - UCZ SIE KONSTRUKTYWNIE I MERYTRYCZNIE UDZIELAC SWOICH OPINII JAK TEN KOLEGA A NIE ZE RUCHAJA MNIE ARABY I MOI RODZICE TO ZJEBY !!
13 lut 2019 | 12:07
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przeciez bradley prawde pisze
13 lut 2019 | 13:01
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
adwokat diabla.
13 lut 2019 | 08:27
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Coś mi się wydaje ze diabeł z herbu UTD,pójdzie w ślady lwa z herbu Chelsea
13 lut 2019 | 08:08
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeszcze to tłumaczenie kibiców United: "To nie PSG zagrało dobrze, tylko my słabo"...
Ta?
Skończcie pierdolić, wy zagraliście chujowo, a PSG jak na topkę europejską przystało. Przepaść...
13 lut 2019 | 08:12
-16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
topke europejską? proszę Cię.
13 lut 2019 | 09:12
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kurwa, możesz ich nie lubić, ale nie doceniać klasy rywala to potrafi tylko niedojeb.
Wygrali grupę śmierci, 4:4 w dwumeczu z Liverpoolem (liderem Premier League), a teraz dali United na ich własnym stadionie oddać jeden, celny strzał. Dla mnie niemalże perfekcyjny mecz paryskiego klubu.
13 lut 2019 | 15:44
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jakiej klasy? Niech coś osiągną najpierw. Może uda im się w tym sezonie, ale puki co to ja nie widzę ich jako jakąkolwiek topkę
13 lut 2019 | 16:38
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Manchester City jest bardzo podobnym klubem do Paris Saint-Germain (też bogaty właściciel i kupa kasy, oraz mało trofeów). To dlaczego się zawsze ciśnie po PSG? Nie jestem ich kibicem, ale wczorajszym zaangażowaniem i grą zdobyli mój szacunek. City wygra ligę, wygra puchar Anglii, a w Lidze Mistrzów nic, a nic, PSG to samo, ale zawsze piszę się o francuskim klubie. Tak jak pisałem, może ich historia zaczyna się pisać dopiero teraz?
13 lut 2019 | 20:33
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Może i tak, ale na razie dla mnie nie są żadną topka. A o City mam takie samo zdanie albo i gorsze :)
A to, że wczoraj zagrali dobry mecz to nic nie zmienia, każdemu się zdarzy.
13 lut 2019 | 09:48
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo United zagrali źle od 1 minuty więc co ci mam napisać? 2 błędy w obronie i 2 bramki stracone a tak mogło się skończyć 0;0 nawet. PSG meczu z kosmosu nie zagrali. Niedokładne podania i głupie faule że strony piłkarzy MU i to był najgorszy mecz zagrany od przyjścia OGS, wiem co pisze bo oglądałem wszystkie mecze MU od przyjścia tego trenera. W żadnym innym meczu (oprócz Lisów) United tak źle nie zagrali.
13 lut 2019 | 09:59
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pierwsza bramka to błąd Maticia, że odpuścił krycie i De Gei za brak wyjścia z bramki. Di Maria rzucił odchodzącą piłkę, która szybowała wysoko i długo, spokojnie by ruszył dupę i to wyłapał, albo wybił. Bramka na konto tych dwóch.

Drugi gol nie idzie do końca na konto waszej defensywy. Genialny pressing i Marquinhos, który przy Pogbie był jak cień. Podwojone krycie i Pogba traci piłkę, a potem co się dzieje? Na jeden/dwa kontakty od własnej defensywy rozmontowali cały wasz zespół. Nie zrzucałbym winy tutaj na kogoś konkretnego, bo nikt się nie popisał, Pogba, że stracił, a reszta za stanie i patrzenie jak sobie PSG wymienia szybkie podania.

Zasłużona wygrana ekipy z Paryża. Nie byliście nawet blisko, żeby zdobyć jedną bramkę, trudno, wygrał lepszy.
13 lut 2019 | 10:16
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Temu pisze że 2 błędy w obronie i 2 bramki stracone bo tam spokojnie mogli przeciąć podanie do Mbappe. Źle grali przez cały mecz i wygrał lepszy zespół. Trudno, wyciągnąć wnioski i myśleć o meczu z Chelsea w poniedziałek. Przyjdzie rewanż z PSG to być może lepiej zagrają i powalczą o awans.
13 lut 2019 | 10:25
(Edytowany)
No mogli, ale moim zdaniem obrona przy drugiej bramce była zszokowana szybkością tej akcji, ja też byłem, bo było to imponujące. Sam widzisz ile daje przyspieszenie. Szansa jest zawsze, ale z taką grą to chyba PSG przejdzie dalej.
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No mogli, ale moim zdaniem obrona przy drugiej bramce była zszokowana szybkością tej akcji, ja też byłem, bo było to imponujące. Nie zdążyli się ustawić, bo rozmontowali to szybciutko. Widzisz, ile daje przyspieszenie, bo tak naprawdę Mbappe zza pleców im wyskoczył, idealnie w tempo, niesamowity gracz. Szansa jest zawsze, ale z taką grą to PSG przejdzie dalej.
13 lut 2019 | 10:29
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Teraz już raczej tak. Chociaż Barca w zeszłym sezonie też mieli pożegnać Rome po 1 meczu a tu zaskoczenie.
13 lut 2019 | 10:37
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tylko, że rewanż Roma grała u siebie, a nie na wyjeździe. Ja jestem fanem pięknego futbolu i na dzień dzisiejszy wolę, żeby przeszła mocniejsza ekipa czyli PSG.
13 lut 2019 | 10:40
(Edytowany)
No ale jednak byli skazywani na odpadnięcie w 2 meczu. No jak PSG nie przegra 0:3 lub 1:3 to przejdą dalej.
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No ale jednak byli skazywani na odpadnięcie w 2 meczu. No jak PSG nie przegra 0:3 lub 1:3 to przejdą dalej. Co do ładnej gry to United po przyjściu OGS zaczeli ładnie grać tylko w tym meczu z PSG coś nie pykło od 1 minuty tak jak pisałem wyżej i tyle.
13 lut 2019 | 11:02
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z norwegiem na ławce trenerskiej na palcach jednej ręki mogę Ci policzyć mecze, gdzie zagrali ładnie dla oka. W reszcie byli po prostu skuteczni...
13 lut 2019 | 11:20
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A oglądałeś wszystkie 12 meczy? Czy na czym opierasz swoją wypowiedź?
13 lut 2019 | 08:06
+34
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Marquinhos i Veratti - najwyższa półka, najwyższa poziom jeśli chodzi o tę pozycje. To oni byli kluczowi.

Do kibiców Liverpoolu mam jedną prośbę: Nie pompujcie balonika jak United, bo skutki mogą być takie same. Bayern Monachium to nadal groźna ekipa.
13 lut 2019 | 06:36
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szkoda Utd. Mają zawodników a nie najemników.
13 lut 2019 | 07:48
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
tak sobie tłumacz
13 lut 2019 | 05:48
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
PSG to inna półka. Takie są wnioski z meczy bez Neymara i Cavaniego
13 lut 2019 | 05:48
-12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ole Ole Ole... ale to mieli krzyczeć kibice Manchesteru? To podobnie jak z ego, czym większe tym bardziej spektakularny upadek.
13 lut 2019 | 03:14
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tera ja napisze trochę prawdy . Po zejściu martiala utd już nic nke grało . Kazdy kto najeżdża na Jonesa dziś pewnie konia se wali Baily to parowa . A te faule na żółta kartę graczy utd w lidze ang były by wyśmiane . To lekkie kładzenie rak na plecach . Porażka . Dobranoc
13 lut 2019 | 02:32
(Edytowany)
Ici c'est Paris !!!! Ależ musi być przewlekły ból zada u mośków które tak szczekały na Paryż ha ha. Nie mówię tu o normalnych kibicach United tylko o mośkach od barcy i realu. Tym mośką przeszkadzają pieniądze w Paryżu tak jakby ich kluby były jakimiś szlachetnymi organizacjami charytatywnymi....no komedia. A niewygodna wersja jest taka że mają ból dupska bo mało kto uważa już te kluby za piłkarski pępek świata. Dawniej Ronaldinho z PSG do barcy, teraz Neymar z barcy do PSG. I jak się okazało nie przyszedł do nas tylko dla pieniędzy, przynajmniej nie dla takich dla jakich Lessi ślubuje miłość do barcy. A jak grą Paryż bez Neymara to dziś sorry wczoraj widzieliśmy. Allez Paris !!!
-23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ici c'est Paris !!!! Ależ musi być przewlekły ból zada u mośków które tak szczekały na Paryż ha ha. Nie mówię tu o normalnych kibicach United tylko o mośkach od barcy i realu. Tym mośkom przeszkadzają pieniądze w Paryżu tak jakby ich kluby były jakimiś szlachetnymi organizacjami charytatywnymi....no komedia. A niewygodna wersja jest taka że mają ból dupska bo mało kto uważa już te kluby za piłkarski pępek świata. Dawniej Ronaldinho z PSG do barcy, teraz Neymar z barcy do PSG. I jak się okazało nie przyszedł do nas tylko dla pieniędzy, przynajmniej nie dla takich dla jakich Lessi ślubuje miłość do barcy. A jak grą Paryż bez Neymara to dziś sorry wczoraj widzieliśmy. Allez Paris !!!
13 lut 2019 | 01:38
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Manchester niestety ale grał gówno, psg wcale nie zachwycało złe podania itd. Pierwsze bramka niestety po wielbłądzie w kryciu. Manchester taki bez zgrania i bez pomysłu czyli tak jak za mourinho
13 lut 2019 | 01:10
+53
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Beke mam z kretynów co uważali MU za pewniak.
Bukmacherzy ręce zacierają.
13 lut 2019 | 01:05
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nic dziwnego że Pogba nie nadążał za Mbappe jak przed meczem miał prężystor (potwierdzone są fotki na twitterze)
13 lut 2019 | 00:26
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jestem od zawsze kibicem MU, ale powiem tak, słabizna z tak osłabionym PSG. Niestety prawda jest taka: od kilku lat to nie jest już top of the top zespół. Przykro mi. Sir Alex wracaj. Proszę!
13 lut 2019 | 00:50
+46
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chłop po wylewie, w wieku 78 lat ma wrócić, mało kurwa zrobił dla tego klubu? Ole zły bo przegrał 1 na 12 meczy? PSG było i tak faworytem tego dwumeczu
13 lut 2019 | 01:28
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
no dobra ale z kim oni grali chlopie z czego mecz z tokami to byl fart mecz z burnley to byl fart mecz z leicester to byl fart oni juz pokazywali po ostatnich meczach ze ta porazka musi nastapic teraz zobaczysz czy taki ole bedzie dobry bo ma przed soba swietny terminarz
13 lut 2019 | 02:13
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A oglądałeś te 3 mecze czy nie? Z Lisami zagrali słabo jedynie ale i tak kontrolowali mecz. Z Spurs też United mieli swoje setki a z Burnley to siedzieli przez 3/4 meczu na ich połowie gdzie 1 bramkę Burnley strzelili po błędzie Pereiry a 2 po spalonym. United grali do końca w tym meczu. Kurwa uwielbiam jak ktoś ocenia mecz United pierdoli coś o farcie a meczu nawet nie oglądał;) zawsze jak United wygra to jest ból dupy i płacz o farcie. Robi się to już żałosne takie komentarze .
13 lut 2019 | 06:58
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No właśnie ze Tottenhamem mieli problem i obnażyli Manchester United - nie potrafią prowadzić meczu. Co z tego, że wygrali 1-0, jak druga połowa to było wybijanie piłki z 10. metra i parady De Gei i uważam, że to był fart oraz wielki dzień bramkarza.
13 lut 2019 | 09:53
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak tak a w 1 połowie Spurs 0 celnych strzałów a United mogli prowadzić 2:0. Lloris też miał dobry mecz i równie dobrze on zapobiegł utraty 3 bramek przez Tottenham. Tak dzięki De Gei a 3/4 strzałów w środek bramki ;D zastanów się chłopie co piszesz bo ja pierdole. Jeszcze oceniasz mecz po 2 połowie a o 1 nic nie napisałeś brawo ty;)
13 lut 2019 | 02:14
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ole podobno mieli Spurs zweryfikować i co United wygrali to już że na farcie potem mecz z Arsenalem to samo no Kurwa mac ludzie xD to co żeby nie było farta to ile muszą wygrywać 5:0 kurwa czy ile?
13 lut 2019 | 00:22
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
widac Rashford i Lingard gdy maja noz na gardle, troche presji, malolatom nozki sie trzesa :) ale pare goli sredniakom oraz z dolu tabeli premier league i prasa z nich gwiazdy world class zrobili , emeryt Alves w ataku za Cavaniego wystarczyl hahahahaha sry ale nie moge :)))
13 lut 2019 | 00:39
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A czy ja wiem. Wszyscy zagrali w tym meczu słabo. Kurwa nie wiedziałem że Spurs i Arsenal to ogórki ;/. Rashford z tottenhamem gola strzelił a też była presja więc twoje tutaj argumenty troche z dupy :)
13 lut 2019 | 18:18
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
acha to jeden gol przeciwko Totenhamowi zrobil z niego gwiazde? albo Arsenalowi oprocz 2 zespolow reszta to kto? ogorki :) jezeli juz za slowka lapiesz :)
13 lut 2019 | 19:48
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dostał w styczniu nagrodę gracza miesiąca. Za byle co jej nie Dają. Gwiazdę może nie ale lepszego piłkarza tak. Poza tym odpowiedziałem na twój argument o grze pod presją:) więc twój komentarz jest bez sensu (ten wyzej)
14 lut 2019 | 01:23
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
mecz ligowy dla ciebie to mecz pod presja, nie mam pytan :) widac mamy zdania podzielone, odpowiedz nam da Rashford w meczu rewanzowym :)
14 lut 2019 | 01:42
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A czemu mecz w lidze ma być nie pod presją? Walka o najlepsze miejsce w lidze a przedewszystkim o udział w LM, mistrzostwo i oczywiście pieniądze. W meczu rewanżowym to raczej nic specjalnego grać nie będą bo nie będzie Pogby, chyba że cud się stanie i wygrają te 1:3 I awansują dalej. Wierzyć trzeba do końca a czy Rashford strzeli czy nie to mało istotne. Może nawet Lindelof 3 bramki zajebac.
13 lut 2019 | 19:55
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeżeli chodzi o grę pod presją to sobie przypomnij jak LVG Rashforda wprowadzal do składu i z Arsenalem 2 bramki i potem z City gol na wagę 3 pkt. Tak więc pozdro
13 lut 2019 | 00:41
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak samo ja mogę napisać że gdzie jest magiczny Hazard ?? Bo ostatnio z City przy wpierdolu 6:0 jakos był mało widoczny.
13 lut 2019 | 17:35
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hazard ma dylemat , wie ze drugim Lamperdem nie bedzie i zastanawia sie czy zostac dzifka pereza :)
13 lut 2019 | 18:05
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No jego gra w ostatnich meczachbcos podejrzana jest. Curtua pewnie mu już wysyła MMSY że słonecznych plaż;)