Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w Polityce prywatności

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Allegri: Nasi krytycy stracili kontakt z rzeczywistością. Jesteśmy półkę niżej od najlepszych w Europie

14 lut 2018 | 07:22 49
Allegri: Nasi krytycy stracili kontakt z rzeczywistością. Jesteśmy półkę niżej od najlepszych w Europie
Źródło zdjęcia: cristiano barni / shutterstock.com

Juventus zremisował z Tottenhamem 2:2 w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Mistrzów. Choć wynik jest zdecydowanie korzystniejszy dla drużyny z Londynu, to Massimiliano Allegri uważa, że oba zespoły mają równe szanse na awans do kolejnej rundy.

Mistrzowie Włoch zmarnowali szansę, by w pierwszym meczu wypracować sobie dobrą zaliczkę przed rewanżem. Po dwóch golach Gonzalo Higuaina prowadzili już 2:0. Korzystnego wyniku nie potrafili jednak utrzymać do końca gry.

- Futbol jest dziwny. Można przejść od możliwego 3:0 do 2:1, a później mieć szansę na 3:1, by remisować 2:2. Przy takim wyniku rewanż będzie dla nas jak finał - mówi Allegri.

- Tottenham w tym meczu nie miał zbyt wielu szans. Graliśmy dobry mecz. Nawet w drugiej połowie byliśmy bardziej niebezpieczni od rywali. Daliśmy się jednak zbyt głęboko zepchnąć do defensywy - uważa Włoch.

- Naszym głównym celem jest mistrzostwo Włoch, dopiero na drugim miejscu stawiamy grę w Champions League. Nigdy nie byliśmy faworytami dwumeczu z Tottenhamem. Szanse zawsze były wyrównane. I nadal są. Kibice muszą sobie zdać sprawę, że wygrywanie nie jest normalnością, a czymś niezwykłym. Wszyscy, którzy nas krytykują, stracili kontakt z rzeczywistością. Sukces w Lidze Mistrzów jest dla nas marzeniem i celem, ale wygrana w tych rozgrywkach nie jest łatwa. Juventus i Tottenham mogą mieć swoje ambicje, lecz są półkę niżej od Bayernu, Barcelony, Realu, PSG, czy Manchesteru City - twierdzi Allegri.

Źródło: football-italia.net
Dyskusja 49
14 lut 2018 | 17:44
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Raz że Buffon, ale Higuain też mógł karnego nie spieprzyć. Teraz można gdybać co by było gdyby Wojtek bronił....
14 lut 2018 | 15:47
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Buffon zawalił przy obu bramkach, refleks i szybkość już nie ta sama co kiedyś. Dziwi mnie gdy słyszę, że on ma w Juve grać jeszcze przez 2 lata do EURO ale to ich problem.
14 lut 2018 | 15:38
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
różne są sposoby na usprawiedliwienie zmarnowanej szansy na wygraną
14 lut 2018 | 13:47
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie chciał mówić, że braki kadrowe zrobiły swoje...
14 lut 2018 | 13:40
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli w meczu gdzie na przeciwko siebie stają : drużyna która w przeciągu ostatnich trzech lat dwukrotnie była w finale LM a z drugiej strony mamy drużynę dla której sukcesem zwykle jest dojście do fazy pucharowej i o tej pierwszej nie można powiedzieć że jest faworytem to ja już nie wiem kiedy można. Fakt, że na boisku wyglądało to już inaczej bo Koguty lepiej rozgrywały akcje, szybko wymieniali piłkę i ogólnie widać było pomysł na grę. Juventus za to faktycznie jak Stara Dama - wolno i nie do końca wie czego chce. Na pewno by to inaczej wyglądało gdyby byli Dybala i Cuadrado. W rewanżu Juventus musi zagrać zdecydowanie agresywniej oraz szybciej zarówno w ataku jak i obronie.
14 lut 2018 | 12:34
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Myślę, że jest w tym trochę kurtuazji, przecież już od paru lat, co sezon Juve jest stawiane w roli poważnego faworyta do wygrania LM.
14 lut 2018 | 12:11
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Panie Allegri, jedna rada: zmień pan dilera!
14 lut 2018 | 11:59
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Buffon nie ma LM a ten pieprzy że scudetto najważniejsze - no cóż zdania się zmieniają po wyniku
14 lut 2018 | 11:48
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
juventus niezle sobie zepsul ten mecz , tak jak strzela Higuan karne to wiedzialem ze drugi karny bedzie zmarnowany, strzela na pale bez pomyslu ... a po 1 straconej bramce Gigi zachowal sie troche jak typowy dziadek, nawet to smiesznie wygladalo jak wyszedl z tej bramki :)
14 lut 2018 | 11:36
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tottenham miale wiecej okazji, naprawde myslalem, ze nie dadza rady po tych dwoch szybkich bramkach ale przejeli kontrole nad meczem i grali bardzo spokojnie. Wygladalo to tak jakby oni byli bardziej doswiadczonym zespolem a nie Juve. Jedna noga juz sa w nastepnej rundzie.
14 lut 2018 | 11:27
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Higuain-bohater i antybohater.Gdyby wykorzystał karnego i byłoby 3:0 ,to Tottenham juz mógłby takiej straty nie odrobic.Zwłaszcza ze byłaby to tzw bramka do szatni,a wiadomo jak takie gole wpływają na psychike zawodników.O dziwnej taktyce Juve w tym meczu przy prowadzeniu 2:0 napisano juz chyba wszystko poniżej.Z całym szacunkiem-sfrajerzyli ten mecz strasznie.
14 lut 2018 | 11:23
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ta półkę niżej od Bayernu szczególnie... Gdyby doszło do bezpośredniego starcia to Tottenham przechodzi w dwumeczu.
14 lut 2018 | 11:09
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Tottenham w tym meczu nie miał zbyt wielu szans"
Podczas gdy to właśnie Tottenham oddał więcej strzałów.
Debil
14 lut 2018 | 11:05
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Juve gra anachronicznie. Dziś w futbolu tryumfują ci co więcej strzelają a nie mniej tracą. Taktyka typu strzelić dwa gole i potem bronić wyniku dziś już się nie sprawdza. Trzeba grać dalej tak jakby było 0-0 nawet kosztem ryzyka. Makaroniarze wymyślili catenacio i dalej w tym tkwią. To samo tyczy się ich kadry. Przejechali się na defensywie. Niestety ten sam syndrom ma polska kadra ale na razie uchodzi to płazem. już w ME tak grali nasi ale szczęśliwie przejechali się dopiero na Portugalii. Ale z taką mentalnością daleko na MŚ nie zajadą. Wracając do Juve to pokutuje też włoska nietykalność legend. Szczęsny jest w tej chwili lepszy od Buffona i to on powinien z czysto sportowych względów stać między słupkami
14 lut 2018 | 11:57
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Buffon zawalił obie bramki, przy pierwszej powinien zostać w bramce, Kane był na tyle wyrzucony tym podaniem, że kąt byłby ostry, a w pole karne zbiegali już obrońcy. Druga bramka również zawalona, dał się zaskoczyć, refleks już nie ten.
14 lut 2018 | 10:55
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
brak Pirlo, Pogby i Vidala jest zauważalny.jak brak kontroli w środku pola.
14 lut 2018 | 10:14
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To zalezy o co mu chodziloo tak naprawde, ale patrząc na wyniki w ostatnich latach to moim zdaniem jest to scisła europejska czolówka! Real, Barca, Juve i Atletico maja naprawde kapitalne wyniki w ostatnich sezonach w LM, wiec nie wiem jak mozna ich nie zaliczac do czołówki.
Oczywiscie ze kadrowo City czy PSG mozna ocenic lepiej niz Juve, Atletico czy Bayern, ale mimo wszystko liczy sie też druzyna a nie jednostki. A jak widac takie City czy PSG pomimo kosmicznych pieniędzy, pukają do finałów LM bezskutecznie od wielu lat.
Także trochę dziwna moim zdaniem wypowiedz trenera. Tym bardziej po meczu nie z Barca, tylko Tottenhamem, który jest nawet niżej niż Juve w hierarchii mimo wszystko.
14 lut 2018 | 10:24
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dobrze prawisz. Jego słowa to może powód tego, że Allegri przedwcześnie zdejmuje presje z drużyny, bo w rewanżu będzie ona wielka. Muszą wygrać na wyspach i dobrze o tym wiedzą. Będzie zajebiście trudno.
14 lut 2018 | 10:09
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
juventus w ciągu ostatnich 3 lat, 2 razy grał w finale więc nie zgadzam się że są półkę niżej od wymienionych zespołów..
14 lut 2018 | 09:35
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szczęsny w bramce, Dybala w ataku i próbuj. 1:0 wystarczy.
14 lut 2018 | 09:27
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niech rewanż wygrają Totki
14 lut 2018 | 09:26
+79
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Warto zauważyć błędy Buffona przy bramkach, jakby Wojtek tak sie zachował to byłoby podważanie jego pozycji.
14 lut 2018 | 09:12
+57
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z całym szacunkiem dla Juve, ale znowu zagrali jak cipy i tchórze. Strzelili dwa szybkie gole i zaczęli się bronić jak jacyś amatorzy...Wstyd...
14 lut 2018 | 09:10
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
bedzie dobrze w rewanzu ale w bramce musi byc Szczesny
14 lut 2018 | 09:09
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sam zrobil z siebie miernote.
14 lut 2018 | 09:07
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak nie byli faworytami. Co ten makaron pierdoli. wystarczy spojrzec na kursy u bukmacherow
14 lut 2018 | 09:11
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kursy akurat były wyrównane...
14 lut 2018 | 09:21
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na juve byl nizszy oblukaj
https://www.flashscore.com/match/nZDQCajp/#match-summary
14 lut 2018 | 09:22
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na juve byl nizszy oblukaj
https://www.flashscore.com/match/nZDQCajp/#match-summary
2.33 do 3.85
14 lut 2018 | 09:43
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To dlatego, że grali u siebie, w rewanżu Tottenham będzie faworytem. To jest normalne
14 lut 2018 | 08:56
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dobry mecz ? Jak to jest możliwe, że w 10 minut dało się strzelić dwa gole ,dało się fajnie pograć, zaskoczyć Tottenham, a po 10 minutach cofnąć się kurwa w 11 i bronić wyniku ? Kto tak kurwa gra ? Nie kupuję tej pojebanej taktyki, nie dość że jest brzydka to wcale nie jest jakoś super skuteczna. Oczywiście , że byliśmy faworytem tego dwumeczu a przez jakaś pojebana taktykę udawania chłopców do bicia na Wembley będziemy musieli zagrać mecz życia. Allegri osiagasz niesamowite wyniki i dziękuję Ci za to, ale to co wczoraj zrobiłeś z drużyną po 10 minutach to jest kompromitacją.
14 lut 2018 | 08:59
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dał mi znać na maila, że napisałby Ci smsa z obszernymi wyjaśnieniami, ale nie ma nic na karcie.
14 lut 2018 | 10:38
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Allegri nie wiedzieć czemu zmienił ustawienie. Ostatni miesiąc grał 4-3-3 i dobrze się to sprawdzało. Teraz wrócił do 4-2-3-1 w którym na Juve nie da się patrzeć. Pjanić jest sam w środku bo Matuidi wypadł, Marchisio nie dostaje szans, a Khedira nie ogarnia i Spurs robiło jazdę, a z Mario taki skrzydłowy jak z koziej dupy trąba, więc nie dało się wykorzystać tego, że Spurs ma słabe boki obrony. Juve często ma tak, że nagle brakuje im jaj i odcina im prąd i się zniechęcają jak tylko idzie coś źle.
14 lut 2018 | 08:44
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
no takiej wypowiedzi bym sie niespodziewal po Allegrim. Musi byc chyba sfrustrowany czy zalamany postawa druzyny. Taka wypowidz raczej pilkarzy nie buduje. Ostatnie zdanie to sie zgadzam Juve jest polke nizej od wspomnianych druzyn. W Juve brakuje na srodku pomocy blyskotliwego mlodych pomocnikow z szybkoscia jak chocby byl Pogba. Moim zdniem brak takich zawodnikow jak Dybala czy Cuadrado jest odczuwalny.Wypowidz ze Scudetto jest wazniejsze od LM to chyba tylko wymowka.Ilemozna chciec tylko wygrywac Scudetto ?. LM w przypadku Juve to podstawa.
14 lut 2018 | 08:37
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Allegri wyraznie asekuruje sie na wypadek mozliwego odpadniecia ,moze to tylko taktyka -rewanz pokaze...
14 lut 2018 | 09:13
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo wie ze odpadna
14 lut 2018 | 07:48
(Edytowany)
Od Realu, Barcy i Bayernu jeszcze mógłbym to zrozumieć na podstawie sukcesów tych druży w ostatniej dekadzie, ale od sztucznych tworów City i PSG? Allegriego pojebało , Juventus nie był tak silny od 2003 tylko jego zjebana taktyka zabija marzenia nie tylko piłkarzy ale i kibiców.
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Od Realu, Barcy i Bayernu jeszcze mógłbym to zrozumieć na podstawie sukcesów tych druży w ostatniej dekadzie, ale od sztucznych tworów City i PSG? Allegriego pojebało, Juventus nie był tak silny od 2003 tylko jego zjebana taktyka zabija marzenia nie tylko piłkarzy ale i kibiców.
14 lut 2018 | 07:53
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
moim zdaniem Alegri ma rację.
14 lut 2018 | 07:47
+45
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
BEZEDURA. Juventus osiągnął 2 finały w 3 sezony, więc nie jest żadną półkę niżej, a już na pewno nie PSG i City. Nawet Bayern od 5 lat nie grał w finale, a Atletico również miało 2 finały, ale oni zjebali w grupie w tym roku. Max kurwa ogarnij. Przestań stawiać na swoich pupilów typu Khedira, Mandzukić, Sturaro. Zgodzę się jedynie z tym, że Juventus mimo chujowej gry miał lepsze sytuacje, które Higuain powinien trafić. Dwumecz jest jeszcze do uratowania, tylko trzeba kurwa grać. Mecz trwa 90 minut, nie 9 minut.
14 lut 2018 | 09:09
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie bądź śmieszny kolego. Zobacz sobie na składy i wkład finansowy w dane zespoły. Juventus kupuje same odpady. Takich zawodników gdzie pójdą do lepszego klubu i sa niewypalami. Fakt, juve mial 2 razy final lm, ale jaki wtedy był skład a jaki jest teraz? Prócz higuaina bonucciego dybali i buffona to same leszcze. Az w szoku bylem jak wczoraj zobaczyłem ten sklad. I kazdy ma juz swoje lata. I tak szacun za to co w tym roku osiągnęli. Jeśli chodzi o lm 0 szans. Juve jest najsłabsze w tym roku jesli chodzi o poprzednie lata
14 lut 2018 | 09:10
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To jest racja, że Aleegri stawia na swoich ulubieńców. Umówmy się, Juve stać na lepszych zawodników jak drewniany Mandzukic czy szklanka Khedira, ale prawda jest też taka, że włoski klub gra jak tchórze. Nie chodzi mi o hejt, bo lubię Juve i są dobrą drużyną, ale to któryś mecz już, gdzie Juve zdobywa bramkę czy dwie i zaczyna się od 15 minuty bronić. No proszę! Na prawdę? To nie przystoi mistrzowi Włoch
14 lut 2018 | 09:18
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak jak nasza repra. Bramka na hurra i obrona czestochowy
14 lut 2018 | 10:22
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
juve w taki sposób już gra od paru lat.
14 lut 2018 | 10:33
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wiem właśnie i to jest smutne. Może w Serie A, gdzie Juve nie ma zbyt wielu rywali to się sprawdza, ale w LM to nie przejdzie
14 lut 2018 | 10:21
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie wiem jak Juve znalazło się z tych finałach, ale pamiętam, że zarówno przed pierwszym jak i przed drugim finałem z uśmiechem politowania patrzyłem na mistrzów Włoch i mówiłem, że będą tylko statystami. W meczu z Barcą w ogóle nie istnieli na boisku, Barca się bawiła. Z Realem o dziwo zagrali świetną pierwszą połowę, ale dostali baty jeszcze większe niż z Barcą, 1:4. Szacun dla Juve, ale od Realu czy Barcy są zdecydowanie półkę niżej. Co do PSG czy City to się nie zgadzam, najpierw niech te kluby udowodnią swoją wartość.
14 lut 2018 | 10:31
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
akurat Barcelonie się postawili i do końca była szansa na wyrównanie. Zwłaszcza po bramce Moraty, Juve miało swój moment i kto wie co by było gdyby sędzia gwizdnął karnego po faulu Alvesa na Pogbie jak było 1-1, a zamiast tego minutę później Suarez strzela na 1-2. Juve rzuciło się do ataku i w 97 minucie zostało skontrowane. Nie powiedziałbym by Barca się bawiła. Co do Realu to zgoda zupełna, Juve odcięło prąd po przerwie.
14 lut 2018 | 07:40
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Juventus i Tottenham mogą mieć swoje ambicje, lecz są półkę niżej od Bayernu, Barcelony, Realu, PSG, czy Manchesteru City - twierdzi Allegri.jeśli on twierdzi, że Juve jest półkę niżej niż PSG czy CITY to chyba szykuje się do dymisji
14 lut 2018 | 07:49
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oby Twoje słowa się sprawdziły z tą dymisją
14 lut 2018 | 07:38
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Totki walczą , i nie dali sobie przegrać meczu :-). Zobaczymy czym odpowie Klopp dzisiaj.
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Terminarz spotkań

FT
3-1
PSG
FT
1-1
FT
5-0
FT
0-0
FT
2-1
06/03
20:45
06/03
PSG
20:45
07/03
20:45
07/03
20:45
13/03
20:45
{{match.score}}

Zawodnicy

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
11 (3)
2
8 (0)
3
8 (2)
4
7 (0)
5
7 (0)
6
6 (0)
7
6 (0)
8
6 (0)
9
6 (1)
10
5 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Odbierz 20zł bez depozytu za samą rejestrację, a następnie dokonaj pierwszej wpłaty i zgarnij bonus 100% do 500zł!
20zł za rejestrację i 1000zł od depozytu na start, a do tego mnóstwo promocji okolicznościowych!
Do góry News Tabela Zawodnicy Dyskusja