Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Michał Probierz: Z polskich trenerów robi się debili

Kamil Kaczmarek  19 lip 2018 | 07:15 56
Michał Probierz: Z polskich trenerów robi się debili
Źródło zdjęcia: asinfo

Michał Probierz nie gryzie się w język. - Z polskich trenerów robi się debili - uważa szkoleniowiec Cracovii. Ostro wypowiedział się także na temat reakcji na niepowodzenie Szymona Marciniaka na mundialu.

Probierz szybko zrezygnował z uczestnictwa w wyścigu o objęcie reprezentacji Polski po Adamie Nawałce. Ostatecznie nowym selekcjonerem został Jerzy Brzęczek. Stało się to wbrew oczekiwaniom opinii publicznej, która na tym stanowisku wolała obcokrajowca. Sam Probierz broni klasy polskich szkoleniowców.

- Jakie sukcesy odniósł Nawałka przed nominacją na selekcjonera? To nie miało znaczenia. Bo tu chodzi o zaufanie, wolną rękę w doborze ludzi do sztabu i zapewnienie odpowiednich warunków do pracy. Dlaczego od razu mamy mówić, że jak trener z Polski, to na pewno słaby? - zastanawia się Probierz w ostatnim numerze tygodnika "Piłka Nożna".

- Szkoła trenerów w Białej Podlaskiej daje im dobre podwaliny do pracy. A reszta zależy od nich samych, od zdobytego doświadczenia, od staży, na które jeżdżą. Zresztą, kto z polskiego środowiska piłkarskiego w ogóle jeździ na staże po Europie? Trenerzy! Ale nas się tylko krytykuje, z nas robi się debili - dodał trener Cracovii.

Probierz odniósł się też do występu Szymona Marciniaka na mundialu. Polski sędzia szybko został odesłany do domu.

- Żyjemy w dziwnym kraju. Z tego, że Marciniak wyleciał z mistrzostw świata, najbardziej ucieszyli się... Polacy! Dla mnie to skandal! Czasem Polacy potrafią być żenującym narodem. Zamiast wspierać swoich ludzi, wylewamy na człowieka falę hejtu, większą niż na Marciniaka wylano za granicą. Przykre - komentuje Probierz.

Źródło: Piłka Nożna
Dyskusja 56
19 lip 2018 | 19:34
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przecież oni nic nie grają - Kopacze...i nie zanosi się na to żeby im się chciało i żeby potrafili,a Polska mysl szkoleniowa panie Probierz jest na poziomie Pana gatki !
19 lip 2018 | 15:32
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A ten to niedługo celebrytą zostanie.
19 lip 2018 | 14:05
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Cytując Cezarego Pazurę z 13 Posterunku: "Pan zdaje się robi ze mnie idiotkę... - Moja zasada. Nie rób nic co już zostało zrobione. " xD
19 lip 2018 | 14:03
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Marciniaka zgubiła zbyt duża pewność siebie. Pamiętam jego komentarz przed Mundialem, że jego atutem jest to, że ma doświadczenie w pracy z VAR-em, ale będzie się starał żeby w ogóle nie było potrzeby jego używania. Natomiast polscy trenerzy nie mają prawa oczekiwać uznania dopóki sobie na nie nie zapracują, a nie tylko usprawiedliwiają się słabymi piłkarzami lub złym terminarzem itp. Po za tym skoro jest im tu tak źle to granice są otwarte, tylko problem leży w tym, że nawet nikt nie jest zainteresowany ich zatrudnieniem.
19 lip 2018 | 13:32
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Polscy trenerzy robią idiotów sami z siebie. W ekstraklasie jest kółko wzajemnej masturbacji - trener zostaje wyrzucony z jednego klubu za słabe wyniki, więc trafia do drugiego zespołu, z którego wyrzucono innego trenera za słabe wyniki, który w związku z tym obejmuje kolejny klub. Jeden gość zrobi sobie pół roku przerwy i zaraz wraca do naszej rodzimej najwyższej klasy rozgrywkowej. Nie ma żadnej konkurencyjności, a jedynie kolesiostwo i hermetyczne środowisko właśnie takich Panów, jak szanowny Pan Probierz. Myśl taktyczna sprzed wojny i zero zaangażowania w to, co robią. Porobić fikołki z zawodnikami na treningu może człowiek odpowiedzialny za przygotowanie motoryczne, trener powinien nadać drużynie charakter, ale nasi trenerzy nie dostrzegają słabych i dobrych stron swoich zawodników - grają jedynie nieudolnie zapożyczonymi z zagranicy schematami, których mam wrażenie sami dobrze nie rozumieją. Nie pozdrawiam.
19 lip 2018 | 13:16
(Edytowany)
akurat ty sam robisz z siebie debila
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
akurat ty sam robisz z siebie debila.
choć uważam że Probierz to inteligentny facet to zdecydowanie brakuje mu ogłady
19 lip 2018 | 12:16
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Cudze chwalicie, swego nie znacie. To zdanie w Polsce można wypowiedzieć odnosząc się prawie do wszystkiego.
19 lip 2018 | 12:07
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Święta prawda. Do zagraniczniakow to my milusi jesteśmy ale swoich to przed szereg się wybijamy, żeby tylko dopierdolic.
Druga sprawa, że Polscy trenerzy powinni udowodnić, że są dobrze bo na razie to tylko za piękne oczy możemy mówić o nich dobrze. Ja też mogę jeździć na staże i szkolenia i nic z tego nie wynieść.
19 lip 2018 | 12:03
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Panie Probierz fakty są takie ze to polska myśl trenerska jest odpowiedzialna za tragiczny stan polskiej piłki kopanej od wielu lat..Wystarczy prześledzić sukcesy polskich drużyn na arenie międzynarodowej począwszy od juniorskich drużyn poprzez zespoły ligowe kończąc na dorosłej reprezentacji.By dojść do prostych wniosków ze jesteście beznadziejni To wy polscy trenerzy osiągacie sukcesy raz na 20 lat.To dzięki wam polscy kopacze są tak tragicznie wyszkoleni i wyselekcjonowani ze większość z nich wyjeżdżając na zachód ma problemy z gra w swoich zespołach bo są kompletnie zapóźnieni technicznie ,taktycznie i wydolnościowo.To wy i wasza archaiczna myśl szkoleniowa która kontynuujecie z uporem maniaka od wielu lat daje takie rezultaty. Produkuje drewniaków zamiast piłkarzy którzy muszą później nadrabiać zaległości w abecadle piłkarskim w klubach o większej kulturze piłkarskiej niż nasza e klapa.Takie są fakty panie trenerze Probierz i wciskanie kitu nie wiele tu zmieni..
19 lip 2018 | 14:23
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A Lewy był za słaby na Legię.
19 lip 2018 | 21:23
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Taaa Lewy byl za slaby na Legie bo go zaden trenerzyna nie zauwazyl i to jest wlasnie praktyczny dowod patalactwa wsrod polskiej mysli trenerskiej.
19 lip 2018 | 23:19
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
xd słyszałeś kiedyś o ironii?
20 lip 2018 | 10:19
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A slyszales, zeby jakis trenerzyna poznal sie na Lewandowskim w L?
20 lip 2018 | 12:49
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie słyszałeś...xd
20 lip 2018 | 17:15
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
no wlasnie nie slyszales.
19 lip 2018 | 12:01
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Taa a jak nazwać trenerów którzy po za granicą swojego kraju nie istnieją tylko na swoim podwórku wymieniają się między klubami jak skarpetkami
19 lip 2018 | 11:39
(Edytowany)
No to panie Michale dlaczego żaden nasz trener nie pracuje w zagranicznym klubie skoro jest tak Polska myśl szkoleniowa. Już nie pamietam kto ale jakieś eksperty mówili że nie ma nic takiego jak Polska myśl szkoleniowa. U nas to to kasta która się tylko rotuje między polskimi klubami
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No to panie Michale dlaczego żaden nasz trener nie pracuje w zagranicznym klubie skoro jest tak Polska myśl szkoleniowa. Nie mówię tu o czołówce tylko średniakach europejskich np Sparta Praga czy inny klub tej rangi. Już nie pamietam kto ale jakieś eksperty mówili że nie ma nic takiego jak Polska myśl szkoleniowa. U nas to to kasta która się tylko rotuje między polskimi klubami
19 lip 2018 | 11:31
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie trzeba z nich robić debili sami sobie doskonale radzą. Udowadniają to co roku na arenie międzynarodowej.
19 lip 2018 | 11:26
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mówi ten co przyniósł ze sobą doniczkę... :-)
19 lip 2018 | 11:12
+27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A Ty jesteś na czele tych debili . Dowód poniżej
19 lip 2018 | 11:10
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Prawda.
19 lip 2018 | 10:37
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
bo w polsce same janusze bez szkoły
19 lip 2018 | 10:10
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tylko naiwne dzieci mogą myśleć ze Polski trener będzie trenował na zachodzie bez możliwości pokazania swoich umiejętności osiągnięcie sukcesów w rozgrywkach Europejskich. Kto zatrudni trenera na słowo????
Na jakiej podstawie? Kurwa nie umiecie czytać palanty jakich transferów dokonują na zachodzie trenerzy i jakie mają żądania od klubu, a jakie transfery dokonuje się w Polsce? Sensacja najlepszy napadzior w Polsce 2 liga Hiszpańska Carlitos za 450 tyś Euro przechodzi do Legii!! :-)))) A na Zachodzie nie drogi transfer to 20- 30 mln Euro!!!
Ma zdecydowanie rację z Marciniakiem! Dlaczego nie jeździło się po innych sędziach tak jak po nim?
Przecież ten niby najlepszy sędzia w opiniach ekspertów wypaczył mecz finałowy!!! Inni nie robili błędów?? :-)) Robili i to dużo większe. Marciniak nie dał się nabrać na taki sam numer jaki zrobił w finale Francuz przewracając się kiedy potknął się o powietrze. Co do trenerów sprawa jest skomplikowana bo żaden trener nie przejdzie do mocnego klubu europejskiego bez pokazania się na najwyższym poziomie gry zespołu.
To zależy przede wszystkim od jakości gry zawodników. A tych nie kupuje trener tylko klub.Jaki jest stan klubów w Polsce każdy wie. Kto trenował za granicą z Polskich trenerów? Ci którzy sięgnęli po trzecie miejsce na świecie!!!! Górski, Gmoch.
19 lip 2018 | 10:45
(Edytowany)
Smuda, Kasperczak, Łazarek, Komornicki, Nowak, Engel, Lorens, Warzycha, Wiśniewski, Zub, Wójcik, no i Probierz... To wszystko...
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Smuda, Kasperczak, Łazarek, Komornicki, Nowak, Engel, Lorens, Warzycha, Wiśniewski, Zub, Wójcik, Strejlau, Żywotko, Urbn, Brzeżańczyk, no i Probierz... To wszystko...
19 lip 2018 | 11:42
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A który prowadził jakiś klub w miare ?
19 lip 2018 | 12:00
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Odpowiem Ci.Żaden..Probierz poszedł go Grecji za zanim się obejrzał to wrócił do Polski..Wszyscy srają na Polską myśl szkoleniową bo jest do kitu..Dlaczego jest tak dużo zatrudnianych Włochów za granicą?
19 lip 2018 | 12:18
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ogólnie się zgadzam, ale żeby być uczciwy trzeba powiedzieć, że z Grecji wrócił ze względu na kłopoty finansowe klubu i to on sam rozwiązał umowę z Arisem.
19 lip 2018 | 12:24
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A to potęga ten Aris dajcie spokój:D
19 lip 2018 | 18:53
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale ja nie mówię, że to potęga, tylko tam @WujekSzmuglera napisał w taki sposób, jakby Probierz sobie tam nie poradził, a to że jego przygoda w Grecji trwała raptem parę miesięcy wynikało po prostu z problemów finansowych klubu. Nie mniej nie uważam Probierza za wielkiego trenera, gdyby nim był zaszedłby już znacznie dalej.
19 lip 2018 | 09:56
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Michał "Ból dupy" Probierz
19 lip 2018 | 09:33
(Edytowany)
Panie Probierz, z ciebie to debila nie trzeba robić, bo swoim zachowaniem sam pokazujesz, że nim jesteś. Nic tylko szczekać umiesz. Czy w swoim trenerskim cv masz jakieś realne sukcesy? Jeśli nie, to ciesz się, że takiego buca i nerwusa ktoś w ogóle chce zatrudnić.
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przemówił trenerzyna od siedmiu boleści. Boli was uzasadniona krytyka, a że nie macie żadnych sukcesów, to boli was podwójnie.
19 lip 2018 | 11:43
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
O to właśnie chodzi kompromitują nas na arenie europejskich pucharów a później mówią że mamy ich po głowie głaskać. Probierz chyba nie wie jakie hejty są na zachodzie. Pierdoli jakby to u nas było tylko ale ćwiok.
19 lip 2018 | 09:27
+33
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
NIe komentuje jego slow, dostatecznie duzo zostalo tu juz powiedziane, ale mam wrazenie, ze z tymi pilkarzami w naszej lidze, to by se nawet Guardiola, czy Mourinho nie poradzil, bo ogolny poziom jest po prostu kiepski, a z pustego to nawet Salomon nie naleje...
19 lip 2018 | 10:02
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Święta prawda, nawet najlepszy trener z g...a bata nie ukręci, u nas niestety kuleje szkolenie, a jak już się trafi zdolny młody chłopak, to najczęściej bez układów się nie przebije, bo lepiej postawić na jakiegoś obcokrajowca poleconego przez menadżera kolege prezesa klubu.
19 lip 2018 | 11:45
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie zgodzę się. Już nie gadaj że Bułgaria, Czechy, Słowacja, Chorwacja, Cypr itp mają lepszych piłkarzy bo to nie prawda, a jakos potrafią w pucharach powalczyć.
19 lip 2018 | 12:06
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo mają dobrych trenerów i przede wszystkim nie Polaków xD.
19 lip 2018 | 09:25
(Edytowany)
Nie macie kredytu zaufania i nikt wam nie wierzy, ze nie jestescie umoczeni w jakis uklad. Doswiadczenie w prowadzeniu reprezentacji/klubu, ktory gral w jakichkolwiek powaznych rozgrywkach i cos os- tego tez nie macie. Ale najprosciej atakowac, bo wtedy moze pouciekaja. Mowi Pan o ze Polacy to zenujacy narod? To Wy jestescie K***A ZENUJACY!!! Wy Wspaniali Trenerzy ze Szkoly spod Laski i te zasrane pilkarzyki od siedmiu bolesci!!! A Polska to sobie prosze geby nie wycierac, bo taka argumentacja moze trafic co najwyzej do lysych patriotow stadionowych.
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie macie kredytu zaufania i nikt wam nie wierzy, ze nie jestescie umoczeni w jakis uklad. Doswiadczenie w prowadzeniu reprezentacji/klubu, ktory gral w jakichkolwiek powaznych rozgrywkach i cos osiagnal - tego tez nie macie. Ale najprosciej atakowac, bo wtedy moze pouciekaja. Mowi Pan o ze Polacy to zenujacy narod? To Wy jestescie K***A ZENUJACY!!! Wy Wspaniali Trenerzy ze Szkoly spod Laski i te zasrane pilkarzyki od siedmiu bolesci!!! A Polska to sobie prosze geby nie wycierac, bo taka argumentacja moze trafic co najwyzej do lysych patriotow stadionowych.
19 lip 2018 | 11:46
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ta wielka kasta która się rotuje między Polską liga talenty kurwa wielkie :D
19 lip 2018 | 09:15
+57
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Proszę bardzo, możemy wspierać polskich trenerów i dawać im zaufanie, tylko dlaczego w najnowszej historii futbolu żaden polski trener za wyjątkiem Henryka Kasperczaka nie wybił się nigdzie poza Ekstraklasą?
19 lip 2018 | 09:43
+39
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na dodatek Kasperczak reprezentuje francuską myśl szkoleniową.
19 lip 2018 | 09:03
(Edytowany)
Panie Probierz kolejny ktory odwala pyskowke do narodu ma do niego pretensje a nie do swojej bandy wspolnej adoracji.
Po tak cieniutkim i zenujacym wystepie jakim sprezentowal nam Nawalka, narod chcial trenera zagranicznego z topu wlasnie dlatego panie Probierz, bo Nawalka rzucony na gleboka wode po prostu utonal i kazdy z nas nie chcial patrzyc po raz kolejny jak polska mysl trenerska poraz kolejny da nam taki spektakl.
Ja wiem panie Probierz, ze stolek jest fajny, ze kolko wzajemnej adoracji jest sympatyczne, ze w kolo Macieja przewijaja sie te same mordy w waszym srodowisku, ale...
Zebyscie mieli poziom swiatowy, grali jak rowny z rownym z Niemcami, Hiszpanami czy Brazylijaczykami to kazdy by przymknal oko na to, ba kazdy by sie cieszyl i wynosil was pod niebiosa, ale gdy wy gracie taka padake, toniecie rzuceni na gleboka wode ro sory gregory nikt takiego dziadostwa nie chce ogladac i firmowac sie pod tym- proste.
Wy zyjecie sie we wlasnym zacofanym zascianku, babrzecie sie we wlasnym sosie, nie dopuszczacie swiezej krwi na stolek i jeszcze macie wonty do nas, ze my wam wytykamy padake to sie nazywa panie Probierz hipokryzja.
Kazdy chcial zagranicznego trenera a tutaj Boniek serwuje nam taki pazdziesz, krajowy, przasny, ktory ma rosnac tak jak Nawalka z zespolem by na koncu poledz i znow byc zmienionym na kolejnego krajowego dzbana.
Boniek jako szef wszystkich szefow boi sie trenera z zagranicy z prostej przyczyny, bo mu rozwali ten caly ogrodek i narobi nowych grzadek, ktorych to Boniek nie ogarnie i o to w tym wszystkim chodzi panie Probierz, zeby towarzystwo wzajemnej adoracji dalej sie krecilo swoim prostym, leniwym tempem.
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Panie Probierz kolejny ktory odwala pyskowke do narodu ma do niego pretensje a nie do swojej bandy wspolnej adoracji.
Po tak cieniutkim i zenujacym wystepie jakim sprezentowal nam Nawalka, narod chcial trenera zagranicznego z topu wlasnie dlatego panie Probierz, bo Nawalka rzucony na gleboka wode po prostu utonal i kazdy z nas nie chcial patrzyc po raz kolejny jak polska mysl trenerska poraz kolejny da nam taki spektakl.
Ja wiem panie Probierz, ze stolek jest fajny, ze kolko wzajemnej adoracji jest sympatyczne, ze w kolo Macieja przewijaja sie te same mordy w waszym srodowisku, ale...
Zebyscie mieli poziom swiatowy, grali jak rowny z rownym z Niemcami, Hiszpanami czy Brazylijaczykami to kazdy by przymknal oko na to, ba kazdy by sie cieszyl i wynosil was pod niebiosa, ale gdy wy gracie taka padake, toniecie rzuceni na gleboka wode to sory gregory nikt takiego dziadostwa nie chce ogladac i firmowac sie pod tym- proste.
Wy zyjecie we wlasnym zacofanym zascianku, babrzecie sie we wlasnym sosie, nie dopuszczacie swiezej krwi na stolek i jeszcze macie wonty do nas, ze my wam wytykamy padake to sie nazywa panie Probierz hipokryzja.
Kazdy chcial zagranicznego trenera a tutaj Boniek serwuje nam taki pazdziesz, krajowy, przasny, ktory ma rosnac tak jak Nawalka z zespolem by na koncu poledz i znow byc zmienionym na kolejny krajowy dzban.
Boniek jako szef wszystkich szefow boi sie trenera z zagranicy z prostej przyczyny, bo mu rozwali ten caly ogrodek i narobi nowych grzadek, ktorych to Boniek nie ogarnie i o to w tym wszystkim chodzi panie Probierz, zeby towarzystwo wzajemnej adoracji dalej sie krecilo swoim prostym, leniwym tempem.
19 lip 2018 | 08:28
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Skoroście tacy zajebiści to w końcu to udowodnijcie, bo tak to tylko zwykłe pierdolenie. Karuzela trenerska w ekstraklasie pokazuje że nie ma w Polsce trenera na poziomie, Brzeczek się ośmieszy, może fuksem wygra parę meczy, ale mam to w dupie bo po tym jak zostaliśmy ośmieszeni(po raz który już) nie potrafię już wspierać kadry i kolesiorstwa które ma tam miejsce. Pijcie sobie przed meczami i spadnijcie na 100 miejsce w FIFA zwyczajnie już mało kogo to obchodzi.
19 lip 2018 | 08:16
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nacjonalistyczny bełkot... Mamy nie krytykować Nawałki, czy Marciniaka za ich błędy tylko dlatego, że mówią po polsku? Święte krowy? Nikogo nie należy chwalić i bronić, czy też odwrotnie szkalować i obrażać wyłącznie ze względu na jego etniczne pochodzenie!
19 lip 2018 | 09:00
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tu chodzi bardziej nie o krytyke ale wysmiewanie nabijanie sie itp Niestety wiekszosc "kibicow" to cebula jak jest dobrze to mowia ze sie popsje zaraz jak sie popsuje to mowia "a nie mowilem?". Nie o to chodzi moim zdaniem. Zreszta co moze trener kiedy te nasze grajki maja pelne tylki? Zauwaz ze kiedy trener wyciaga mlodych zawodnikow z akademii przez jakis czas oni graja dobrze i albo sa sprzedawani i zazwyczaj ginie po nich slad albo zaczynaja gwiazdorzyc jacy to oni nie sa niestety... Przklad kapustka ktory zapowiadal sie dobrze a skonczyl jak Kowalski z okregowki.
19 lip 2018 | 08:02
+27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I tu się nie zgodzę. 90% polskich trenerów, jeśli nie więcej nic nie osiągnęło i nigdy nie osiągnie. Winą jest przede wszystkim przestarzała myśl szkoleniowa, jaką stosują.
19 lip 2018 | 11:35
(Edytowany)
Są tak źli że nawet nie wbili się w zasadę Pareto? :O Serio to nic złego że większość polskich trenerów nic nie osiągnie, tak samo nie zrobi tego większość polskich zawodnik, ale nie tylko polskich zagranicznych także powiem więcej większość ludzi nic nie osiągnie. I jest w tym coś złego? Ale co do myśli to masz rację tu się zgodzę, aczkolwiek część polskich trenerów jeździ na staże do tych zagranicznych, więc może jest dla nich nadzieja i uda się chociaż tę zasadę 80-20 potwierdzić. :D
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Są tak źli że nawet nie wbili się w zasadę Pareta? :O Serio to nic złego że większość polskich trenerów nic nie osiągnie, tak samo nie zrobi tego większość polskich zawodnik, ale nie tylko polskich zagranicznych także powiem więcej większość ludzi nic nie osiągnie. I jest w tym coś złego? Ale co do myśli to masz rację tu się zgodzę, aczkolwiek część polskich trenerów jeździ na staże do tych zagranicznych, więc może jest dla nich nadzieja i uda się chociaż tę zasadę 80-20 potwierdzić. :D
20 lip 2018 | 07:57
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pożyjemy zobaczymy 😝
19 lip 2018 | 07:49
(Edytowany)
Nie Panie Probierz! To nie hejt Marciniaka, to oburzenie i krytyka kogoś, kto ponownie nie dał rady, znowu miał szansę a nas ośmieszył. My się nie godzimy na byle jakość i nie zaklinamy rzeczywistości! Co do trenerki, to już bardziej przemawia do mnie Pana argumentacja. Zapewne Polacy nie są jakimiś niedorozwojami, ale ilu z nas prowadzi zagraniczne kluby... Ok, dają sobie radę w średniowiecznych warunkach, grają szrotem i za to szacunek, nikt nie twierdzi, że to nieudacznicy. Ale gdzie doświadczenie na najwyższym poziomie, gdzie praca pod najwyższą presją w ekstremalnym stresie towarzyszącym tylko najlepszym?! Nawałka... Mężczyznę poznaje się nie po tym jak zaczyna, ale jak kończy. Zwykły trenerzyna, który poległ na głębokiej wodzie, najlepszy przykład! Gloryfikowaliśmy go ponad miarę, bo wkradł się w nasze marzenia i pobudził nadzieje. To ta polska klasa trenerska, która nie ogarnęła podstaw, od taktyki, przez przygotowania, dyscyplinę, atmosferę, zmienników, celebrytyzm?! Ten mężczyzna zakończył jak Marciniak, tylko głębiej w muł. Zrobił z nas pośmiewisko całego świata, jego "ekipa" pojechała postać sobie honorowo 10 minut meczu mundialowego. Hello! Jesteśmy 40 milionowym krajem a piłka nożna, to sport narodowy! Awans to mistrzostw to jakieś osiągnięcie w czasach, gdy nie awansują tylko niepełnosprawni i wyjątkowo pechowcy w kryzysie formy?! Wygrał jeden mecz w fazie pucharowej, karnymi, oczekuje ołtarza?! Na etapie, na którym jeszcze dawał radę, dostawał pochwały i uznanie, jedno, drugiego nie wyklucza. Miał dużo szczęścia, trafił na kilku chłopaków w szczycie formy, którzy akurat dawali świetnie radę na zachodzie . Nie Panie Probierz, nikt z was nie robi debili! Nikt wam po prostu nie daje kredytu i nie nosi was w lektykach!
+67
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie Panie Probierz! To nie hejt Marciniaka, to oburzenie i krytyka kogoś, kto ponownie nie dał rady, znowu miał szansę a nas ośmieszył. My się nie godzimy na byle jakość i nie zaklinamy rzeczywistości! Co do trenerki, to już bardziej przemawia do mnie Pana argumentacja. Zapewne Polacy nie są jakimiś niedorozwojami, ale ilu z nas prowadzi zagraniczne kluby... Ok, dają sobie radę w średniowiecznych warunkach, grają szrotem i za to szacunek, nikt nie twierdzi, że to nieudacznicy. Ale gdzie doświadczenie na najwyższym poziomie, gdzie praca pod najwyższą presją w ekstremalnym stresie towarzyszącym tylko najlepszym?! Nawałka... Mężczyznę poznaje się nie po tym jak zaczyna, ale jak kończy. Zwykły trenerzyna, który poległ na głębokiej wodzie, najlepszy przykład! Gloryfikowaliśmy go ponad miarę, bo wkradł się w nasze marzenia i pobudził nadzieje. To ta polska klasa trenerska, która nie ogarnęła podstaw, od taktyki, przez przygotowania, dyscyplinę, atmosferę, zmienników, celebrytyzm?! Ten mężczyzna zakończył jak Marciniak, tylko głębiej w muł. Zrobił z nas pośmiewisko całego świata, jego "ekipa" pojechała postać sobie honorowo 10 minut meczu mundialowego. Hello! Jesteśmy 40 milionowym krajem a piłka nożna, to sport narodowy! Awans do mistrzostw to jakieś osiągnięcie w czasach, gdy nie awansują tylko niepełnosprawni i wyjątkowo, pechowcy w kryzysie formy?! Wygrał jeden mecz w fazie pucharowej, karnymi, oczekuje ołtarza?! Na etapie, na którym jeszcze dawał radę, dostawał pochwały i uznanie, jedno, drugiego nie wyklucza. Miał dużo szczęścia, trafił na kilku chłopaków w szczycie formy, którzy akurat dawali świetnie radę na zachodzie . Nie Panie Probierz, nikt z was nie robi debili! Nikt wam po prostu nie daje kredytu i nie nosi was w lektykach!
19 lip 2018 | 09:02
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
masz racje to jest kalectwo hehe
19 lip 2018 | 11:29
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I to dlatego mamy dawać szansę trenerowi którego największym osiągnięciem był awans na ME z drużyną Albanii zamiast dać szansę Polakowi na to żeby się wybił? I niby czemu bo jest Włochem, a dużo naszych reprezentantów tam gra i znają język? Język polski znają wszyscy nasi reprezentanci (przynajmniej Ci którzy są obecnie brani pod uwagę)
19 lip 2018 | 11:48
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pomiędzy wierszami poruszyłeś kilka kwestii. Ja nie koniecznie byłem zwolennikiem Pana De Biasi, ale jednak prowadził kluby z innego świata w stosunku do polskiego futbolu. Akurat wprowadzenie Albanii postrzegam jako większe osiągnięcie, niż np. Polski, bo to jest ewidentnie ukręcenie bata z gófna. Poza tym chodzi o respekt i czystą głowę, brak uwikłania w nasze chore gierki i układziki. Teraz Pan Brzęczek... Cóż, kadra to chyba nie do końca miejsce na dawanie szans, na się wybicie?! Nie żartuj, to nie miejsce na eksperymenty, tylko na maksimum+ 10%! Mam nieco więcej rozeznania w Lechii, aniżeli przeciętny kibic swojego klubu. To, co ten chłop tam wyprawiał, to nie jest nawet śmieszne! Przecież to wujek Błaszcza! To oznacza, że ma głowę pełną uprzedzeń, teorii, opinii i filmów. Czy to źle, tego nie wiem, zawsze to jakaś wiedza, natomiast nie ma szans zacząć z czystą głową, zaczynając od resetu a to już bardzo źle! Tak już jest w życiu, że stałe są tylko wartości fizyczne. Niekiedy potrzebna jest druga szansa, nowe otwarcie, coś, czego nie będzie teraz z pewnością. Wyobrażasz sobie, jak Lewy, Grosik i Krycha stoją na baczność przed Panem Brzęczkiem?! Bez jaja, należy być realistą a nie walczyć z wiatrakami...
19 lip 2018 | 16:30
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A muszą stać przed nim na baczność to w interesie Brzęczka jest żeby dogadać się z Lewym lepszego zawodnika w Polsce nie znajdzie przynajmniej nie przez najbliższe 2 lata, więc otwarty konflikt taki jak Nawałka swego czasu wywołał dając Lewemu opaskę kapitana (co w sumie na złe mu nie wyszło) raczej w grę nie wchodzi. Kuba szczególnie teraz po kontuzji nie jest w stanie dać tyle samo co Lewy, co do Grosika i Krychy to mają się słuchać Brzęczka to że obaj spadli z Premier League nie czyni ich lepszym od wicemistrza olimpijskiego. :)
19 lip 2018 | 07:48
(Edytowany)
Ty, polski Mourinho zdominuj ta wsiowa ligę zwana Ekstraklapa, ugra coś w pucharach a potem pyskuj. Żałosny kozaczyna, przeciętny kopacz i "wielki" trener
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ty, polski Mourinho zdominuj ta wsiowa ligę zwana Ekstraklapa, ugraj coś w pucharach a potem pyskuj. Żałosny kozaczyna, przeciętny kopacz i "wielki" trener
19 lip 2018 | 08:00
(Edytowany)
Nie trzeba być piekarzem, żeby stwierdzić czy chleb jest dobry 😉
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokładnie 😉
19 lip 2018 | 07:45
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Racja.
19 lip 2018 | 07:34
+50
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak naprawdę to Marciniaka zgubiła zbytnia pewność siebie chciał być lepszy od VARu , niestety to mu nie wyszło
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})
Pełna tabela

Ekstraklasa

#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
Grupa mistrzowska
+1
4
4
8
12
2
Grupa mistrzowska
+2
4
3
4
9
3
Grupa mistrzowska
-2
4
3
2
9
4
Grupa mistrzowska
+2
4
2
3
8
5
Grupa mistrzowska
+5
4
2
1
7
6
Grupa mistrzowska
+2
4
2
1
7
7
Grupa mistrzowska
-2
4
1
2
6
8
Grupa mistrzowska
-5
4
2
0
6
9
Grupa spadkowa
4
1
0
5
10
Grupa spadkowa
-3
4
1
0
4
11
Grupa spadkowa
+2
4
0
-2
3
12
Grupa spadkowa
-1
4
1
-3
3
13
Grupa spadkowa
-1
4
1
-4
3
14
Grupa spadkowa
4
0
-2
2
15
Grupa spadkowa
4
0
-4
2
16
Grupa spadkowa
4
0
-6
1
1 kolejka
2 kolejka
3 kolejka
4 kolejka
5 kolejka
6 kolejka
7 kolejka
8 kolejka
9 kolejka
10 kolejka
11 kolejka
12 kolejka
13 kolejka
14 kolejka
15 kolejka
16 kolejka
17 kolejka
18 kolejka
19 kolejka
20 kolejka
21 kolejka
22 kolejka
23 kolejka
24 kolejka
25 kolejka
26 kolejka
27 kolejka
28 kolejka
29 kolejka
30 kolejka
5{{gameweek}} kolejka

Terminarz spotkań

Dziś
18:00
Dziś
20:30
Jutro
18:00
Jutro
20:30
19/08
15:30
19/08
18:00
19/08
18:00
20/08
18:00
{{match.status}}'
{{match.score}}

Zawodnicy

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie