Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Na co stać reprezentację Polski? ESPN ocenia szanse naszej kadry na mundialu

15 maj 2018 | 07:55 91
Na co stać reprezentację Polski? ESPN ocenia szanse naszej kadry na mundialu
Źródło zdjęcia: MediaPictures.pl/Shutterstock

Serwis ESPN przygotował kompendium wiedzy o finalistach zbliżającego się mundialu. Dziennikarze wskazali mocne i słabe strony kadry Adama Nawałki oraz ocenili szanse Polaków na MŚ.

Według ESPN, największa gwiazdą polskiej reprezentacji jest Robert Lewandowski. - Już teraz może być uważany za najlepszego polskiego piłkarza w historii. Jest najlepszym strzelcem, z 52 golami w 93 meczach wyprzedził Włodzimierza Lubańskiego - czytamy w artykule.

Dziennikarze dużo miejsca poświęcili też problemom, z jakimi boryka się polski selekcjoner. - Kilku ważnych zawodników nie ma dobrego sezonu za sobą. W szczególności dotyczy to Krychowiaka, który nie grał regularnie w West Bromwich Albion. Milik wraca po kontuzji, podobnie Błaszczykowski, Grosicki stracił rytm w Hull, zaś Szczęsny był tylko zmiennikiem Buffona - podkreślono.

Serwis ESPN pokusił się o prognozę występu Polaków w Rosji. - Jeśli wszystko się uda, to Polska może zostać czarnym koniem i zajść bardzo daleko. Z drugiej strony grupowi rywale - zwłaszcza Senegal i Kolumbia - to niezwykle niebezpieczne drużyny, przez co przygoda Polaków na mundialu może zakończyć się już po trzech meczach. Obie opcje są równie możliwe. Jeśli jednak musimy coś przewidywać, to stawiamy na ćwierćfinał - napisano.

Dziennikarze zaprezentowali również przewidywany wyjściowy skład Polaków na mecze MŚ. W meczowej jedenastce mają pojawić się Wojciech Szczęsny, Łukasz Piszczek, Michał Pazdan, Kamil Glik, Maciej Rybus, Jakub Błaszczykowski, Piotr Zieliński, Grzegorz Krychowiak, Karol Linetty, Kamil Grosicki i Robert Lewandowski.

Źródło: ESPN
Dyskusja 91
17 maj 2018 | 00:15
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Powiedzieli co wiedzieli.Tyle to ja tez wiem,a nawet wiecej, bo przewiduje rozegranie az trzech meczow.
16 maj 2018 | 23:06
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A ja daje taki skład Szczęsny Piszczek Glik Bednarek Rybus Krychowiak Linetty Grosicki Zieliński Milik Lewandowski
16 maj 2018 | 20:50
(Edytowany)
Szczesnego z grupy POTENCJALNYCH (bo nie wierze w niewypal zadnego z nich) graczy z nieco slabsza forma calkowicie bym wykluczyl, przeciez pod nieobecnosc Buffona pokazal klase + doswiadczenie... ekspeprtami to oni nie sa lub robili to na odwal sie :P
pozdrawiam meczykowcow bo rzadko pisze !
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szczesnego z grupy POTENCJALNYCH (bo nie wierze w niewypal zadnego z nich) graczy z nieco slabsza forma calkowicie bym wykluczyl, przeciez pod nieobecnosc Buffona pokazal klase (+ jego niemale doswiadczenie..). ekspeprtami to oni nie sa lub robili to na odwal sie :P
pozdrawiam meczykowcow bo rzadko pisze !
16 maj 2018 | 19:45
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ufff :D Bo już bałem się że dzień stracony, ale na szczęście jest kolejny w którym nie zabrakło spekulacji o odejściu Lewego :p
16 maj 2018 | 16:38
(Edytowany)
takie statystyki są jak wróżenie z kart czyli popierdolone i jakieś takie po huju na mundialach jest dużo niespodzianek,to tak samo ja psg było ZDECYDOWANYM faworytem w lm,
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
takie statystyki są jak wróżenie z kart czyli popierdolone i jakieś takie po huju na mundialach jest dużo niespodzianek,to tak samo jak psg było ZDECYDOWANYM faworytem w lm,
16 maj 2018 | 19:30
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokładnie to jest jak wróżenie z fusów i fallusów.
16 maj 2018 | 20:50
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
noo xd
16 maj 2018 | 13:57
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Najpierw wspominają, że w grupie problemy mogą sprawić Senegal i Kolumbia, a później wróżą nam od razu ćwierćfinał, jakby ewentualny mecz 1/8 najpewniej z Anglią lub Belgią sam się wygrał :)
16 maj 2018 | 12:58
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zobaczycie jaką różnice zrobi Szczęsny na bramce o ile Nawałka go wystawi jako podstawowego bramkarza.
Wyjście z grupy mamy jak w banku.
16 maj 2018 | 19:32
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Żeby wyjść z grupy to trzeba również strzelać co powinno równać się wygrywaniu.
16 maj 2018 | 00:47
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Śmiało lecimy na wyjście z grupy a dalej też damy rade, a kto niby powie że nie damy rade?
Dajcie wsparcia naszym a będzie dobrze !!!
15 maj 2018 | 17:19
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wyjście z grupy uważam za sukces, a jeżeli uda się ugrać coś więcej to byłoby rewelacyjnie!
16 maj 2018 | 21:06
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jesli chlopaki zostawia serce na boisku bedzie wspaniale ! Super byloby po prostu widziec walkeeee!
15 maj 2018 | 17:10
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Osobiście liczę ze polska wyjdzie z grupy wszystko ponad to byłoby ogromnym sukcesem
15 maj 2018 | 15:59
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie dość że mamy naprawdę ciężką grupę, z pewną do awansu Kolumbią, mocnym i nieprzewidywalnym Senegalem oraz z samurajami grającymi do końca, Japończykami to w razie awansu czeka nas mecz z Anglią lub Belgią w 1/8, z kolei w ćwierćfinale czeka nas Brazylia lub Niemcy, w zaleznosci od tego ktore zajmiemy miejsce w grupie i po ktorej stronie drabinki będziemy. nie ma innych mozliwosci po awansie, chyba ze ktoras z tej wczesniej wymienionej czworki się wyłoży. Cholernego pecha mamy, a przedewszystkim szkoda ze nie gramy pierwszego meczu z Japonią, ponieważ zwycięstwem z nimi moglibysmy nabrac wiatru w zagle, a tak jesli damy ciała z Senegalem to boję się że te moje wyliczanie nie ma żadnego sensu...
16 maj 2018 | 13:59
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się ;) Po ewentualnej wygranej z Japonią przynajmniej Kolumbia albo Senegal byłby pod ścianą, jeśli nie obydwie te drużyny w przypadku remisu, a tak to może być mecz o pietruszkę.
Na pewno byłoby wtedy lżej no, ale zobaczymy ;)
15 maj 2018 | 15:54
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To jest turniej... najdrobniejsze szczegoly moga zawazyc na byc albo nie...
Zostaje nam trzymac kciuki i kibicowac do konca.
Do bojuuuuu!!!
15 maj 2018 | 15:41
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trzeba skupić się na wyjściu z grupy.
15 maj 2018 | 15:39
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
trzymam kciuki za jak najlepszy wynik na MS , najwazniejsze by wyjsc z grupy a potem niech sie dzieje ! ! !
15 maj 2018 | 14:59
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dla mnie wielka niewiadoma z naszą reprezentacją, jak forma i atmosfera wypali to sobie poradzą by wyjść z grupy a jak dalej się potoczy to na ten temat nie co narazie spekulowac
15 maj 2018 | 14:44
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szczęsny był zmiennikiem Buffona ale zagrał w wielu spotkaniach i w większości z nich zachowywał czyste konto więc sezon miał dobry moim zdaniem
15 maj 2018 | 14:36
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Większej szansy by zajść daleko na mundialu nie będziemy mieli przez następne 40 lat
15 maj 2018 | 14:35
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dmuchanie balona?Why not
16 maj 2018 | 10:25
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kolega się pyta co to za pani na zdjęciu?
15 maj 2018 | 14:31
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Już widzę, ja Mane jedzie Pazdana przy dwóch stoperach. Na Senegal musimy wyjść defensywnie. Lewy sobie poradzi z ich obroną, a my musimy zagęścić defensywę
15 maj 2018 | 15:46
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Defensywnie na Senegal?? To po co wogóle tam jechać? Jakiekolwiek problemy to my możemy mieć z Kolumbią. Poza tym po paru meczach jakie widziałem, to chyba trochę ten Senegal jest przeceniany.
15 maj 2018 | 16:25
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chodzi mi o to, że jeśli zagramy ofensywnie i oni wyjdą z kontrą to nie ma najmniejszej szansy, żeby taki Pazdan dogonił Mane. Senegal jest przeceniany, ale na pewno nie jeśli chodzi o ich siłę ofensywną
15 maj 2018 | 16:59
(Edytowany)
przecież jak ta bambo grupa wyląduje w rosji z dala od swoich klubów i menadżerów to przez miesiąc będą walić wóde i ganiać ze swoimi grubymi pał... wróć potfelami za ruskimi dziwkami. Pokaż na przykładzie ostatnich 47,5 lat że było inaczej.
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
przecież jak ta bambo grupa wyląduje w rosji z dala od swoich klubów i menadżerów to przez miesiąc będą walić wóde i ganiać ze swoimi grubymi pał... wróć potfelami za ruskimi dziwkami. Pokaż na przykładzie ostatnich 47,5 lat że było inaczej. A pazdan to tego mane nawinie, nawinie go na lewo jak mawiał mistrz.
17 maj 2018 | 17:45
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Myślę, że mamy na tyle dobrych piłkarzy i trenera, że sobie poradzą. Szkoda, że Krycha słabo z minutami bo na Senegal byłby idealny, ale zawsze jest Góralski, który odnoszę wrażenie poodgryza Senegalczykom głowy, nogi i co tam im jeszcze wystaje jeśli przekroczą połowę boiska :). Mane może i jest szybki, ale to nie wyścig i potem jeszcze trzeba trafić w piłkę i bramkę. To co ostatnio wyprawiał w Liverpool'u woła o pomstę do nieba, a w reprezentacji nie będzie mieć przy sobie tej klasy piłkarzy. Po prostu jestem zdania, że jesteśmy znacznie lepszym zespołem. A jako kibic oczywiście uważam, że stać nas na finał i basta ;)
15 maj 2018 | 14:25
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Za brak wiary w reprezentacje powinno być ustawowo zabierane obywatelstwo.
15 maj 2018 | 14:33
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ta, a najwiecej zyskałby bukmacher
16 maj 2018 | 15:22
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ja tam obstawię, że Polska wygra ;)
15 maj 2018 | 13:33
(Edytowany)
Wyjdziemy z grupy z 1 miejsca a i tak będziecie narzekać na styl bo Lewandowski zamiast 3 strzelił tylko 2 gole.Mamy swoje atuty jak i słabosci, pozostałe ekipy także.Szansą dla nas jest taka że właśnie w Kolumbii i Senegalu jest pompowanie balonika ,oni głośno mówią o półfinale czy medalu a my skromnie o wyjściu z grupy , gdzie tu pompowanie balonika?Co za bzdury.Tomaszewkiego nie liczę bo on słynie ze skrajnych opinii.Bedzie dobrze, mamy doświadczena ekipę, nie spała się psychicznie, Błaszczykowskii dochodzi do siebie, Milik właściwie już wrócił,Pazdan też, Grosicki i tak gra lepiej w kadrze niż w klubie,problem jest z Krychowiakiem ale tak jak pisałem jakieś problemy przed taką impreza zawsze są
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wyjdziemy z grupy z 1 miejsca a i tak będziecie narzekać na styl bo Lewandowski zamiast 3 strzelił tylko 2 gole.Mamy swoje atuty jak i słabosci, pozostałe ekipy także.Szansą dla nas jest taka że właśnie w Kolumbii i Senegalu jest pompowanie balonika ,oni głośno mówią o półfinale czy medalu a my skromnie o wyjściu z grupy , gdzie tu pompowanie balonika?Co za bzdury.Tomaszewkiego nie liczę bo on słynie ze skrajnych opinii.Bedzie dobrze, mamy doświadczoną ekipę, nie spalą się psychicznie Błaszczykowski dochodzi do siebie, Milik właściwie już wrócił,Pazdan też, Grosicki i tak zawsze grał lepiej w kadrze niż w klubie,problem jest z Krychowiakiem ale tak jak pisałem jakieś problemy przed taką impreza zawsze są
15 maj 2018 | 14:07
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fakt Błaszczykowski, Milik, Rybus czy Krychowiak nie mają za sobą najlepszego sezonu może nam tylko pomóc bo będą bardziej wypoczęci niż przeciwnicy. Do czego coś takiego może doprowadzić pokazała Dania w 1992 roku lejąc wszystkich bez przygotowan a w zasadzie prosto z plaży
15 maj 2018 | 15:11
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rybus miał bardzo dobry sezon.
15 maj 2018 | 15:28
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie ma to jak czepić się szczegółu.
15 maj 2018 | 12:54
+38
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Będzie dobrze
15 maj 2018 | 12:45
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie myślałbym na razie o fazie pucharowej, bo najpierw to my musimy wyjść z grupy, a przy obecnej formie wywalczyć chociaż remis z Kolumbią będzie niesamowicie ciężko. A i z Senegalem remis przy naszej obronie to będzie sukces.
15 maj 2018 | 12:14
(Edytowany)
Dajcie spokój z tym dmuchaniem balonika. Prawda jest taka, że mamy ciężkich rywali w grupie i samo wyjście z niej będzie można traktować jako swego rodzaju sukces. Nie mówię, że nie wyjdziemy z grupy, ale jest ona bardzo wyrównana. Nasza reprezentacja ma swoje bolączki jak chociażby granie w niej za nazwisko, nie formę. Poza tym znając życie pojedzie 23 graczy na mundial z czego zagra z 15... I to końcówki. Nawałka nie lubi robić wcześniejszych zmian, zauważyłem to już jakiś czas temu. A bywały momenty, że niektórzy piłkarze się słaniali już na nogach. Mundial to wyczerpujący turniej. Skoro jedzie tak duża kadra to niech będzie ona eksploatowana do granic możliwości. Nie mówię, że co mecz ma grać kto inny, ale na niektórych pozycjach (atak, środek pola, środek obrony) mamy ciekawe alternatywy, np. Krychowiak, Góralski, Linetty, Mąka. No ale to już bardziej tęgie głowy będą decydować. Mam tylko nadzieję, że chłopaki dadzą z siebie wszystko. Trzymam za nich kciuki.
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dajcie spokój z tym dmuchaniem balonika. Prawda jest taka, że mamy ciężkich rywali w grupie i samo wyjście z niej będzie można traktować jako swego rodzaju sukces. Nie mówię, że nie wyjdziemy z grupy, ale jest ona bardzo wyrównana. Nasza reprezentacja ma swoje bolączki jak chociażby granie w niej po części za nazwisko, a niekoniecznie za samą formę. Poza tym znając życie pojedzie 23 graczy na mundial z czego zagra z 15... I to końcówki. Nawałka nie lubi robić wcześniejszych zmian, zauważyłem to już jakiś czas temu. A bywały momenty, że niektórzy piłkarze się słaniali już na nogach. Mundial to wyczerpujący turniej. Skoro jedzie tak duża kadra to niech będzie ona eksploatowana do granic możliwości. Nie mówię, że co mecz ma grać kto inny, ale na niektórych pozycjach (atak, środek pola, środek obrony) mamy ciekawe alternatywy, np. Krychowiak, Góralski, Linetty, Mąka. No ale to już bardziej tęgie głowy będą decydować. Mam tylko nadzieję, że chłopaki dadzą z siebie wszystko. Trzymam za nich kciuki.
15 maj 2018 | 14:21
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się z Tobą co do dmuchania balonika i że samo wyjście z ciężkiej grupy będzie już sukcesem.
Nie zgodzę się jednak z tym, że teraz też nie ma zmienników jak na Euro 2016. Mamy zmienników w obronie i napadzie. Gorzej z pomocnikami, bo teraz jest czas, żeby Nawałka porządnie ustawił kadrę. Z niektórych obrońców zrobić wahadłowych pomocników. Zobaczymy, ale szczerze ustawienie Gmocha 5-3-2 z wahadłowymi Rybusem i Piszczkiem (skoro już to trenowali w meczach z Urugwajem i Meksykiem) mogłoby być strzałem w dziesiątkę. Nie mamy skrzydłowych pomocników lub napastników i to jest najgorsze.
15 maj 2018 | 12:13
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wyjście z grupy jest w zasięgu i to jedyne czego oczekuję. A nuż się uda. W jednym meczu wszystko może się zdarzyć. Jeśli miałbym wybierać kogo wolę w 1/8 to wolę Anglię niż Belgię. Anglia to wieczni frajerzy, Belgia jest mocniejsza kadrowo.
15 maj 2018 | 15:39
(Edytowany)
Anglia moze nie wyjsc z grupy ( jak w Brazylii) , licze po cichu na Paname ,ze bedzie jak Kostaryka cztery lata temu....
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Anglia moze nie wyjsc z grupy ( jak w Brazylii) , licze po cichu na Paname ,ze bedzie jak Kostaryka cztery lata temu....Wszelkie dywagacje na temat rywala po ewentualnym wyjsciu z grupy, to tylko zabawa ,bo przeciez wszystko okaze sie niedlugo w praktyce..My martwmy sie przede wszystkim o mecze z naszymi grupowymi rywalami ,a reszta przyjdzie sama...( jedno jest pewne- latwo nie bedzie ,wszystko moze sie zdarzyc..).
15 maj 2018 | 11:56
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Powiem wam Panowie i Panie że ciężka sprawa z tą kadrą i w chuj ciężko ocenić jak daleko zajdą. Być może 3 mecze a być może i ćwierćfinał, a to dlatego że tak naprawdę nie wiemy w jakiej formie jest nasz kapitan,
jak będzie się spisywał Milik po kontuzji,
Pazdan na szczęście wraca do formy z ME,
o Błaszczykowskiego bym się nie martwił, on nawet jak gra fatalnie to w kadrze potrafi , szczególnie na wielkich imprezach wtedy daje z siebie 1000%,
Krychowiak myślę że da radę , coś tam pograł w sezonie , wg mnie grał dobrze, angielskie media miały tylko jakiś problem ze sobą i go ścigali za największe gówno cały sezon , chyba nie lubią polaków.
Grosicki podobnie , lecz on to w klubie faktycznie nie gra za dobrze, za to w kadrze już potrafi.
Zieliński potrzebuję jakiegoś gola na początku MŚ , najlepiej w pierwszym meczu, temu chłopakowi brakuje pewności siebie a jesli takiego gola zdobedzie szybko to mogą to być jego mistrzostwa.
Linetty w formie , Bereszyński również , nawet stępiński coś tam gra.
Reszty już mi się nie chce komentować , ale konkluzja taka że tak naprawdę nie da się określić , za dużo mamy niewiadomych, nie byłbym zly na naszą kadrę jeśli by odpadli po 3 meczach , miałbym trochę niedosyt pewnie jak każdy kibic , ale wiem że po prostu mamy dziwny okres w kadrze , większość ma jakieś dziwne sytuacje w klubach, dlatego nic nie wiadomo.
17 maj 2018 | 00:10
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sam siebie oszukujesz i nie wierzysz w to co piszesz.
18 maj 2018 | 09:36
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kobity do garowa a nie do piłki.
15 maj 2018 | 11:49
(Edytowany)
czarnym koniem to my bedziemy ale do wyjscia z grupy chyba ,...;'[&*(wyjdziemy albo nie i to tyle jak wyjdziemy to bedziemy tym czarnym koniem , a dalej jeden mecz i ala casa ,...
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
czarnym koniem to my bedziemy ale do wyjscia z grupy chyba ,...;'[&*(wyjdziemy albo nie i to tyle jak wyjdziemy to bedziemy tym czarnym koniem , a dalej jeden mecz i ala casa ,...go home , do domu..
15 maj 2018 | 11:44
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trzymamy kciuki a czas pokaże jak będzie ten mundial wyglądał dla naszej reprezentacji. Od prognoz to są pogodynki ;)
15 maj 2018 | 11:36
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
no to powiedzieli.. może ćwierćfinał może odpadna w grupie.. eksperci..
niech Polacy zagraja z Hiszpania albo innym mocnym klubem, jak bedzie 6-1 jak ostatnio przed euro to bedziemy wiedzieć że odpadniemy w grupie.. jak powalcza to może się uda ćwiercfinal i psim swędem może jeden szczebel wyzej..
15 maj 2018 | 11:31
+26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
final bardzo mozliwy
15 maj 2018 | 11:14
-20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nawet jeśli Polacy wyjdą z grupy to później trafią najprawdopodobniej na Belgię lub Anglię, więc według mnie 1/8 to max co osiągną.
15 maj 2018 | 11:30
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To super, jak trafimy na anglie to autostrada
15 maj 2018 | 14:24
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trafić na Anglię byłoby bardzo dobrze. Oni ciągle budują kadrę, zawodnicy jakiegoś szału nie robią w porównaniu z Anglią lat wcześniejszych, a też kilku czołowych graczy ma kontuzje jak Ox z Liverpoolu, Lallana po kontuzji, itp.
15 maj 2018 | 22:23
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A Belgia ? Ja wiem, że oni nigdy nic nie wygrali, ale ekipę mają super i wątpię żebyśmy im dali radę.
15 maj 2018 | 11:10
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Polacy nigdy nie wygraja, juz widze stadiony zapelnione Januszami z wasami w bialoczerwonych koszulkach - i te nadzieje.
15 maj 2018 | 11:05
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Stać nas na dużo i wierze że dadzą nam jeszcze więcej emocji niż na ME 2016 :)
15 maj 2018 | 11:02
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Formy w trakcie sezonu to jedna rzecz. Wiadomo, że MŚ rządzą się swoimi prawami i ma swoich bohaterów.
A końcówka sezonu w wykonaniu Polaków nie jest najgorsza. Widać, że czują już mundial w powietrzu i dają z siebie tyle ile mogą.
15 maj 2018 | 10:33
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wg pinnacle (buk) jestesmy na 13 miejscu na 32
15 maj 2018 | 10:18
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
mojem zdaniem max to wyjście z grupy!
jeśli Lewy sie przebudzi ...
15 maj 2018 | 10:15
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
15 maj 2018 | 10:08
(Edytowany)
Liczy się przede wszystkim walka i nieustępliwość.
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Liczy się przede wszystkim walka i zaangażowanie całej drużyny we wspólny sukces.
15 maj 2018 | 11:24
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Staramy się, cały czas do przodu przede wszystkim
15 maj 2018 | 09:40
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Według mnie Milik zagra w pierwszym składzie. Może Bereszyński będzie w stanie zagrać na prawej stronie obrony za Rybusa?
15 maj 2018 | 09:39
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kiedy jestesmy czarnym koniami to konczymy na czarnym koncu. 3 mecze i koniec nerwow. Wichurka papa.
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Terminarz spotkań

FT
4-2
{{match.status}}'
{{match.score}}