Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Napoli wypożyczy Milika? Dwadzieścia klubów zainteresowanych Polakiem

17 sty 2018 | 08:42 46
Napoli wypożyczy Milika? Dwadzieścia klubów zainteresowanych Polakiem
Źródło zdjęcia: Oleksandr Osipov / shutterstock.com

Arkadiusz Milik nie może narzekać na brak zainteresowania. Wypożyczenie Polaka rozważa aż dwadzieścia klubów z różnych lig!

Milik pod koniec września zerwał więzadła krzyżowe w kolanie. Rehabilitacja była bardzo krótka - w poniedziałek reprezentant Polski otrzymał zgodę na wznowienie treningów z pełnym obciążeniem. Teraz czeka go walka o powrót do dawnej formy. Nie wiadomo tylko, w jakim klubie.

Już kilka tygodni temu pojawiły się sygnały, że Milik może zimą odejść z Napoli. Wtedy mówiło się, że może zostać wypożyczony do Chievo, w którym miałby większe szansę na regularną grę i szybsze odbudowanie formy. Temat jednak upadł.

Nie znaczy to, że Milik zostanie w Neapolu. Choć przez ostatnie półtora roku Polak był prześladowany przez kontuzje, to zainteresowanie nim nie słabnie. Według włoskiej telewizji "Sky" jego wypożyczenie rozważa aż dwadzieścia klubów. W tym gronie przeważają przedstawiciele Serie A. Najmocniej o reprezentanta Polski ma jednak zabiegać Rennes, jedenasty obecnie klub Ligue 1.

Milik w tym sezonie rozegrał tylko pięć meczów. Strzelił w nich dwa gole.

Źródło: Sky Italia

Czy Arkadiusz Milik powinien przejść na wypożyczenie do innego klubu?

TAK ({{yes_percentage}}%)
NIE ({{100 - yes_percentage}}%)
Oddanych głosów: {{total_votes}}
Dyskusja 46
18 sty 2018 | 02:39
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
BYLE NIE DO FRANCJI...
17 sty 2018 | 21:10
(Edytowany)
żeby na munidalu być gwiazdą w zespole
musi regularnie grać i strzelać gole
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
żeby na munidalu być gwiazdą w zespole
musi regularnie grać i strzelać gole
17 sty 2018 | 16:58
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Moim zdaniem powinien zostać w Napoli. Wiadomo że przez pierwsze mecze będzie wchodził z ławki, ale jak będzie się starał, pracował, strzelał bramki to Sarri to zobaczy i być może zacznie na niego stawiać, a nie na Mertensa który ma spadek formy.
17 sty 2018 | 18:07
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Myślę, że tu nie chodzi o to żeby starał się o jego zaufanie tylko raczej o powrót do formy bo najważniejsze jest, aby swoim tempem doszedł do siebie, dlatego uważam, że półroczne wypożyczenie jest jak najbardziej na plus
17 sty 2018 | 16:39
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chce zobaczyć nazwy tych 20 klubów
17 sty 2018 | 16:58
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
kluby z ekstraklapy i kilka z nice1 Liga co maja siano
17 sty 2018 | 14:39
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Do Chelsea niech przyjdzie, może wygryzie Morate. Mogą też grać we dwóch, od biedy mógłby zagrać na skrzydle
17 sty 2018 | 16:11
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
może też przejść do Warszawskiej Orkiestry Symfonicznej, zagra tam na tamburynie. Równie poważne i realne przypuszczenie jak wyżej.
17 sty 2018 | 17:33
(Edytowany)
Obciagnij berło
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Obciagnij berło komadzynie. Piłka nożna to nie gra w orkiestrze
17 sty 2018 | 18:03
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
naprawdę?! To piłkarze nie mogą grać w Orkiestrach na instrumentach?! Dziękuję nie wiedziałem.
17 sty 2018 | 20:47
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie posraj się
17 sty 2018 | 17:30
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Milik na skrzydle? Nie widzę tego. On ma dobre ustawianie się w polu karnym, ale nie ma tego tempa i dryblingu, żeby grać na skrzydle.
17 sty 2018 | 14:14
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
17 sty 2018 | 13:35
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bogactwo wyboru, nie jest źle... oby wybór był trafny. Forma na MŚ musi być!
17 sty 2018 | 13:15
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niech rzuci monetą bo ni chu*j nie wiadomo co lepsze :)
17 sty 2018 | 12:00
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Powinien zostać w Napoli bo Mertens nie ma konkurenta do gry na szpicy. Arek mógłby grać w LE a Mertens w lidze. Poza tym nie warto przed MŚ rozdzielać Milika i Ziela. I tak do czerwca Arek nie wskoczy do podstawowego składu kadry, więc spokojnie może krok po kroku wracać do rytmu meczowego w Napoli.
17 sty 2018 | 11:57
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
kurcze lepiej zeby go nie wypozyczali , czy jak trener Napoli zobaczy ze mu lepiej idzie na treningach to nie wroci do pierwszego skladu ;/ ???
17 sty 2018 | 14:05
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Może nie wrzucić bo ma Callejona Insigne i Mertensa Może na zmiany by wchodził albo w pojedyńczych meczach ale to wszystko. W innym nawet słabszym klubie mógłby się przez pół roku odbudować bo grałby regularnie a to dla niego najważniejsze
17 sty 2018 | 14:55
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
tyle ze tych co wymieniles to bardziej pasują na skrzydła :D
17 sty 2018 | 11:21
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kurde, to jest młody gość, a kontuzji miał więcej niż niejeden 30 paro latek. Mam nadzieję, że to już koniec problemów i spełni wreszcie swój potencjał, bo taka lewa noga rodzi się raz na pierdyliard.
17 sty 2018 | 11:51
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Potencjal sie wykorzustuje a nie go spelnia. Spelnic mozna marzenia.
19 sty 2018 | 11:28
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
oczywiście masz rację
17 sty 2018 | 11:20
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rehabilitacja po trwała wyjątkowo krótko... znów brzmi podejrzanie
17 sty 2018 | 11:18
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Takie trochę wypożyczanie w ciemno. Lepiej dla zainteresowanych by kilka meczy jeszcze zagrał i udowodnił odzyskaną sprawność, by się nie rozczarowali.
17 sty 2018 | 10:12
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Myślę że on akurat wie co będzie dla niego najlepsze i najprawdopodobniej zostanie w Napoli bo Sarri będzie na niego stawiał, Mertens już goli nie strzela od kilku spotkań, a jeżeli miałby odejść to niech to zrobić do któregoś klubu z serie a. Przynajmniej zostałby w środowisku bo w Napoli za dużo się nie nagrał w serie A.
17 sty 2018 | 09:19
(Edytowany)
Wypożyczenie to nie jest jeszcze pewna gra i pierwsza jedenastka. Zespoły, które wypożyczają w przerwie zimowej robią to by łatać dziury gdy ktoś doznał kontuzji na daną chwilę. Wątpie żeby znalazł się klub, który zagwarantowałby mu pierwsze miejsce w każdym meczu do końca sezonu. Inni też będą walczyć o mundial.
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wypożyczenie to nie jest jeszcze pewna gra i pierwsza jedenastka. Zespoły, które wypożyczają w przerwie zimowej robią to by łatać dziury gdy ktoś doznał kontuzji na daną chwilę. Wątpie żeby znalazł się klub, który zagwarantowałby mu pierwsze miejsce w każdym meczu do końca sezonu. Inni też będą walczyć o mundial. Nawet jak nie będzie grać to i tak Nawałka go powoła. I to jest trochę przykre.
17 sty 2018 | 10:24
+41
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
lepszy Milik bez formy niż Teodorczyk i Wilczek
17 sty 2018 | 09:02
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
5 meczy i dwa gole to i tak nie zle ale Rennes to odpada.Lepiej bedzie dla niego zostac rezerwowym i z meczu na mecz udowadniac swoje mozliwosci i kto wie , moze jak bedzie w optymalnej formie, to bedzie podstawowym graczem.
17 sty 2018 | 08:56
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli zostanie wypożyczony, to tylko zyska. My też. W nowym klubie będzie grał i będzie w rytmie meczowym więc może trafić z formą na mundial.
17 sty 2018 | 09:37
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A skąd wiesz ze w nowym klubie będzie grał?? Z wypożyczeniami to jest tak, że jak zespół wie ze nie kupi zawodnika to traktuje go jak zapchajdziurę. Dlatego zawodnicy nie przepadają za wypożyczaniem.... Wystarczy spojrzeć na Krychowiaka, mimo ze w wielu meczach w których grał był najlepszy albo prawie najlepszy na boiskach WBA to i tak nikt go nie szanuje, ani władze klubu, ani kibice bo wiedzą ze niedługo wróci do PSG...
17 sty 2018 | 11:05
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czekaj, czekaj, chcesz mi powiedzieć, że takie Rennes, które ubiega się o wypożyczenie zawodnika i jednocześnie godzi się na opłacanie jego wysokiej pensji przewyższającej innych zawodników zespołu chce go mieć jako zapchajdziurę? To nielogiczne. To nie jest w interesie obu klubów.

Kluby wypożyczają zawodnika do innego klubu żeby go ograć wiedząc, że gość na potencjał, ale na ten moment będzie grał mało. Słabsze kluby za to często na to idą, bo to wzmocnienie składu dla nich.

Podałeś skrajny przykład Krychowiaka, który stracił na zmianie trenera. Dopóki był nim Tony Pulis, to Krychowiak grał w każdym meczu 90 min i był uznawany za najlepszego pomocnika drużyny. Jak klub objął Alan Pardew, to Krychowiak stracił i siedzi często na ławie (a i to nie zawsze, bo ostatnio grał 90 min i został uznany za piłkarza meczu wg BBC). Podam Ci przykład Valencii, gdzie Gonzalo Guedes i Andreas Pereira są wypożyczeni i ten pierwszy to najlepszy piłkarz drużyny, a drugi również radzi sobie bardzo dobrze. Inne przykłady to Lucas Perez wypożyczony do Deportivo czy Origi do Wolfsburga.
Oczywiście powstaje ryzyko kontuzji albo beznadziejnej formy, gdzie trener posadzi Milika na ławce, ale to są rzeczy, których nie przewidzimy i na ten moment mogę śmiało powiedzieć, że Milik zagra więcej na wypożyczeniu niż w Napoli, a regularna gra jest mu potrzebna przed mundialem i Milik o tym doskonale wie.
17 sty 2018 | 12:52
(Edytowany)
Takich przypadków jak Krychowiaka jest wiele. Co innego jak wypożycza się zawodnika z opcją wykupu - wtedy wszyscy patrzą na to inaczej. Trener gry ma do wyboru swojego zawodnika a wypożyczonego na pół sezonu woli spełniać życzenia swojego, bo tamten i tak niedługo odejdzie. Gdyby milik się nie sprawdził w pierwszym meczu na wypożyczeniu byłby spalony pewnie.... Takie są realia, wszyscy piłkarze chcą grać, nie tylko ci wypożyczeni :)
Żeby regularnie grać musiałby być wypożyczony do dużo dużo słabszego zespołu i pewnie Ligii...
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Takich przypadków jak Krychowiaka jest wiele. Co innego jak wypożycza się zawodnika z opcją wykupu - wtedy wszyscy patrzą na to inaczej. Trener gry ma do wyboru swojego zawodnika a wypożyczonego na pół sezonu woli spełniać życzenia swojego, bo tamten i tak niedługo odejdzie. Gdyby milik się nie sprawdził w pierwszym meczu na wypożyczeniu byłby spalony pewnie.... Takie są realia, wszyscy piłkarze chcą grać, nie tylko ci wypożyczeni :)
Żeby regularnie grać musiałby być wypożyczony do dużo dużo słabszego zespołu i pewnie Ligii...

Ale zobaczymy jak Milika wypożyczą, nie zyczę mu tego ale moze byc różnie. Teraz mozemy sobie gdybać. Ja napisałem tylko ze zawodnicy wypożyczeni sa gorzej traktowani przez sztab i kibiców od tych grających na stałe :) - chyba tego nie podważa nikt :)
17 sty 2018 | 11:46
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tylko PSG wypożyczyło Krychowiaka, bo go nie chcą i nie chcieli płacić jego pensji. Jeśli Napoli wypożyczy Milika, to po to, żeby grał i wrócił do formy, a nie żeby go później sprzedać. Jeśli pojdzie na wypożyczenie, to do takiego klubu, że będzie tam największą gwiazdą i na pewno bedzie grał.
17 sty 2018 | 12:56
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdyby Krychy nie chcieli w PSG to by go sprzedali po niższej cenie, wiele drużyn chciało by Krychę kupić (wiem wiem wy nadal będziecie pieprzyć ze jest słaby chociaż to nie jest prawda bo w Sevilli był mocny i w WBA jakby grał regularnie to tez by był najlepszy)

A co do wypożyczeń to PSG też chciało żeby Krycha się ogrywał w WBA i zeby tam odpalił to wtedy by była większa szansa na wykupienie za wyższą cenę. A że Krycha dostaje mało szans w WBA to jest spowodowane tylko tym ze jest wypożyczony, a nie przeszedł na stałe :) Gdyby był na stałe i gdyby trener go sam sprowadził to wtedy by na niego stawiał i dawał mu więcej szans - proste :)
17 sty 2018 | 13:03
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wcale nie uważam, że Krycha jest słaby, moim zdaniem był jednym z lepszych na Euro, a poza tym dobrze go znam z Sevilli, oglądałem prawie wszystkie mecze i był najlepszym piłkarzem tamtej ekipy i kapitanem. Tak jak napisałeś, Krychowiaka PSG chce go pogonić i jak najmniej stracić na transferze więc podałeś nieadekwatny przykład, bo jest to zupełnie inna sytuacja jak w przypadku Milika, którego klub chce ogrywać żeby przyniósł pożytek.
17 sty 2018 | 13:06
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No to niestety coś ci się fakty mylą :) Bo jak sam mówisz PSG chce wydoić jak najwięcej kapusty za Krychę, -> zeby to się stało musi jak najwięcej grać w WBA żeby był w formie - > a co za tym idzie PSG zależy na tym by =Krycha grał z 5 razy bardziej niż Napoli :) A do tego Krycha ma już swoje lata i PSG musi się spieszyć, Milik jest młody i może być ogrywany wolniej, aby kontuzje się nie odnowiły :)
17 sty 2018 | 13:20
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Napoli zależy tak samo na rozwoju Milika jak PSG na pogonieniu Krychowiaka albo nawet bardziej, bo Milik może im przynieść pożytek w postaci świetnych występów (więc i dużej kasy w przypadku przyszłej sprzedaży). Wysoka forma Krychowiaka natomiast jedynie mniejszą stratę pieniędzy i zmniejszenie FFP, a pieniędzy PSG ma jak lodu, a FFP ominą tak czy siak sprzedając Pastore i Lucasa i pewnie jeszcze kogoś. Ale zgadzam się, że PSG ma wała, bo nikt się nie spodziewał, że Krychowiak będzie miał problem z miejscem w składzie i po sezonie dostaną za niego worek gruszek w przypadku transferu.
Wracając go głównego wątku- nie uważam żeby piłkarze wypożyczeni byli traktowani jako zapchajdziura. Podałem wiele przykładów, gdzie zawodnicy są uznawani za gwiazdy zespołów, do których idą na pół roku-rok, a przykład Krychowiaka jest po prostu przykry z perspektywy kibica reprezentacji Polski. Jednak szanuję Twoje odmienne zdanie.
17 sty 2018 | 17:00
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja tez szanuje twoje zdanie. Ale nadal uważam że zawodnicy wypożyczeni są często dużo gorzej traktowani niż ci "swoi"
Mam nadzieje też , ze Milik jak już zostanie wypożyczony to do klubu który będzie dawał mu szansę, czyli w tym wypadku mam nadzieje że zadecyduje trener a nie prezesi. Gdy prezesi decydują o wypożyczeniach często potem siedzi się na ławce jak Krycha...
17 sty 2018 | 12:59
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokładnie Grand00- klub bogatszy chce żeby zawodnik wrócił bogatszy o doświadczenie i z formą. Na ławce się zmarnuje, a tak może grać, strzelać i w przyszłości daj radość Napoli. To obopólna korzyść. Tak było między innymi z Casemiro, Carvajalem lub Vallejo z Realu albo z Rafinhą i Denisem Suarezem z Barcelony.
17 sty 2018 | 13:07
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Napoli jest niby bogatsze od PSG ich szybów naftowych i szejkowego złota?? yyyy nie mam pytań :)
17 sty 2018 | 13:25
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A gdzie ja napisałem, że Napoli jest bogatsze od PSG?
17 sty 2018 | 13:09
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Odpowiedz proszę na to pytanie :
Uważasz że trenerzy i kibice bardziej szanują zawodników wypożyczonych niż swoich własnych??
17 sty 2018 | 13:23
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czy ja coś takiego napisałem? Oczywiście, że nie. Jednak na pewno nie są nieszanowani :) Poza tym zależy to od przypadku, bo na takiego Guedesa kibice i zarząd chuchają i dmuchają :)
17 sty 2018 | 16:55
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dlatego ze mają opcję wykupu - taką sytuację też tłumaczyłem wyżej...
Napisałeś wyżej cytuje :
" klub bogatszy chce żeby zawodnik wrócił bogatszy o doświadczenie i z formą. Na ławce się zmarnuje, a tak może grać, strzelać i w przyszłości daj radość Napoli. "
18 sty 2018 | 09:15
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
1. Guedes nie ma opcji wykupu, wraca do PSG na koniec sezonu. Tak samo jak Casemiro (Porto), Carvajal (Bayer) , Asensio (Espanol), Lucas (Espanol), Denis Suarez (Sevilla, Villareal), Rafinha (Celta Vigo), Guidetti (Deportivo Alaves) i wielu innych, kilku wymieniłem w poprzednich treściach. Wszyscy byli traktowani jak gwiazdy i byli pierwszoplanowymi postaciami swoich zespołów. Celowo wymieniałem piłkarzy bez opcji wykupu, bo taką będzie miał Milik.
2. Źle zinterpretowałeś- zauważ, że odpowiadałem na komentarz Grand00, który pisał o wypożyczeniu Milika do słabszej drużyny. A teraz Ci wytłumaczę wstawiając tekst w nawiasach:

klub bogatszy (Napoli) chce żeby zawodnik wrócił bogatszy o doświadczenie i z formą (z biedniejszego klubu typu Rennes). Na ławce się zmarnuje, a tak może grać, strzelać i w przyszłości daj radość Napoli. Już rozumiesz?
18 sty 2018 | 09:17
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mam nadzieję, że zobaczysz w praktyce, że mam rację i że jak pójdzie do zespołu typu Rennes czy Chievo, to będzie grał więcej niż w Napoli i nie będzie traktowany jak zapchajdziura. Chyba, że kontuzje, czego mu nie życzę.
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})
Pełna tabela

Serie A

#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
Liga Mistrzów
12
11
18
34
2
Liga Mistrzów
+1
12
9
13
28
3
Liga Mistrzów
-1
12
8
12
25
4
Liga Mistrzów
+1
12
7
4
22
5
Liga Europejska
-1
12
6
5
21
6
+3
12
5
7
19
7
-1
12
5
3
19
8
+2
12
5
9
18
9
-2
12
4
8
17
10
-2
12
4
2
17
11
+1
12
5
-3
17
12
-1
12
4
1
15
13
+1
12
3
-4
14
14
-1
12
4
-9
14
15
12
4
-8
13
16
+1
12
2
-7
10
17
-1
12
2
-7
9
18
Spadek
+1
12
2
-9
9
19
Spadek
-1
12
1
-15
7
20
Spadek
12
0
-20
0
1 kolejka
2 kolejka
3 kolejka
4 kolejka
5 kolejka
6 kolejka
7 kolejka
8 kolejka
9 kolejka
10 kolejka
11 kolejka
12 kolejka
13 kolejka
14 kolejka
15 kolejka
16 kolejka
17 kolejka
18 kolejka
19 kolejka
20 kolejka
21 kolejka
22 kolejka
23 kolejka
24 kolejka
25 kolejka
26 kolejka
27 kolejka
28 kolejka
29 kolejka
30 kolejka
31 kolejka
32 kolejka
33 kolejka
34 kolejka
35 kolejka
36 kolejka
37 kolejka
38 kolejka
13{{gameweek}} kolejka

Terminarz - Serie A

24/11
15:00
24/11
18:00
24/11
20:30
25/11
12:30
25/11
15:00
25/11
15:00
25/11
15:00
25/11
18:00
25/11
20:30
26/11
20:30
{{match.status}}'
{{match.score}}

Strzelcy {{title}} - Serie A

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
9 (0)
2
8 (1)
3
8 (1)
4
7 (0)
5
7 (1)
6
7 (2)
7
6 (0)
8
6 (0)
9
6 (1)
10
5 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Jeden z największych legalnych bukmacherów w Polsce. Brak ryzyka na start!
Borek i Smokowski polecają grę u tego bukmachera. Skorzystaj z podwojenia na start!
Firma, którą znają wszyscy. Jeden z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich bukmacherów.
Do góry Czat News Tabela Strzelcy Dyskusja
×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.