Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Paul Pogba podzielił się swoim światopoglądem. "Islam? To była dobra zmiana w moim życiu"

Paul Pogba
Źródło zdjęcia: Vlad1988 / Shutterstock.com

Paul Pogba był gościem podcastu "LifeTimes". Francuz w rozmowie z dziennikarzem spojrzał na swoją karierę z szerszej perspektywy.

Pomocnik Manchesteru United przyznaje, że stara się być sobą, choć nie jest to łatwe, gdy jest się sławnym piłkarzem.

- Granie w piłkę jest miłe. Mamy media, mamy wszystko. Możemy myśleć, że jesteśmy więksi, niż jesteśmy w rzeczywistości. Masz pieniądze, ludzi, kibiców... Możesz się poczuć jak król. Ale trzeba być normalnym człowiekiem i okazywać wdzięczność za to, co się ma - oznajmił.

Pogba odniósł się także do kwestii religii. Francuz jest muzułmaninem i niedawno odbył pielgrzymkę do Mekki.

- Islam nie jest taki, jakim postrzegają go ludzie. Terroryści i tak dalej... To, co słyszymy w mediach, jest całkiem inne. Islam jest czymś pięknym. Jestem przekonany, że każdy mógłby poczuć się połączony z islamem. Być może również dzięki wierze osiągnąłem wewnętrzny spokój. To była dobra zmiana w moim życiu. Nie urodziłem się muzułmaninem, choć moja mama wyznawała tę wiarę - dodał.

- Mamy normalne ludzkie relacje, a ja szanuję cię za to, kim jesteś. Szanuję twoje poglądy, religię i kolor skóry. Taki jest islam, po prostu szanuje ludzką stronę każdego człowieka - zaznaczył.

Francuz nie ukrywa, że bliskie są mu idee równości, tolerancji i akceptacji.

- Jestem szczęśliwy mając przyjaciół z Chin, agenta z Włoch, prawnika z Brazylii czy żonę z Boliwii. Ja jestem Francuzem, a moja mama pochodzi z Gwinei. Przez całe życie spotykam się z różnymi kulturami - podkreślił.

- We Francji kochamy ludzi ze wszystkich zakątków świata. To bardzo międzynarodowy kraj. To czyni go pięknym. Możesz mieć kolegę z Maroka, innego z Kamerunu. Ktoś jest z Portugalii, ktoś z Hiszpanii. Uważam, że taka mieszanka jest dobra dla Francji. Wielu zawodników reprezentacji ma różne pochodzenie. Ostatecznie wszyscy jesteśmy jednak Francuzami - zakończył.

Źródło: The Times/devilpage.pl
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

155
15 cze 2019 | 21:07
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czyż to nie fascynujące, że wyznawca każdej religii uważa, że tylko jego wiara jest tą jedyną prawdziwą? Na świecie istnieje lub istniało ok. 4000 - 10 000 różnych religii, skąd mam wiedzieć, która to? Przecież wszystkie nie mogą być prawdziwe, to logiczne, że większość to fake. A może wszystkie są tylko owocem ludzkiej fantazji?
15 cze 2019 | 23:05
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A może jedna jest wiara i powstało do niej wiele religii? Może to wszystko jest prawdziwe, a może nic? Może logika daje przewagę, a może odbiera sens? Czy świat sam napisałby taki scenariusz? Można rozmyślać i rozmyślać. Dobrze, że Pogba będąc wyznawcą Islamu deklaruje tolerancję. Nie zmienia to faktu, że ich radykalne odłamy są bardzo niebezpieczne i próbują wpływać na innych. Poza tym ciężko mówić o tolerancji skoro w krajach Islamu nie ma równouprawnienia kobiet.
15 cze 2019 | 17:50
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak to mówią muzułmanie: Bombowa wypowiedź.
15 cze 2019 | 16:59
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jezus: „Ja jestem drogą i prawdą, i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie”. Jana 14:6
15 cze 2019 | 08:42
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ciekawe co za takie słowa zrobiliby mu bracia w wierze 😃
15 cze 2019 | 08:29
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ciekawe tylko czy rodowici Francuzi mysla tak samo o tym umiedzynarodowieniu.
15 cze 2019 | 08:17
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niech wybierze się na pielgrzymkę do Lourdes w swoim kraju, to może dozna oświecenia i nawrócenia
15 cze 2019 | 06:47
+41
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Islam jest czymś pięknym."
No, ostatnio o tym pięknie przekonali się Jazydzi . Jeszcze ich wykopują z dołów z wapnem .
15 cze 2019 | 05:53
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dostal kase tak jak wielu sportowych smieci.
15 cze 2019 | 04:11
+39
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
coraz bardziej mnie wkurwia ten bambus... normalnie po chrześcijańsku bym mu spuścił porządne wpierdol
14 cze 2019 | 23:34
+54
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A teraz wszyscy złapmy się za ręce i śpiewajmy kumbaja.....
14 cze 2019 | 23:01
(Edytowany)
Z tolerancją u muzułmanów to jest tak. Najlepiej być muzułmaninem. Jednak jeśli już nie to wyznawać inną oczywiście popularną wiarę i być konserwatywnym i przestrzegać dogmatów wiary. Przynajmniej na pokaz. Najgorzej mają u nich ateiści, feministki, różne odmiany antifa itp. Tego oni nienawidzą. Tych wszystkich lewackich białych rycerzy feministki, rycerzy LGBT, czyli tych, którzy stają w ich obronie, pragną przyjmować ich i karmić, wytną w pierwszej kolejności gdy kiedyś zapanują nad Europą. Skończą się czarne protesty, parady równości i jakieś spędy antifa. Zobaczycie jak szybko zrobią z tym porządek
+34
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z tolerancją u muzułmanów to jest tak. Najlepiej być muzułmaninem. Jednak jeśli już nie to wyznawać inną oczywiście popularną wiarę i być konserwatywnym i przestrzegać dogmatów wiary. Przynajmniej na pokaz. Najgorzej mają u nich ateiści, feministki, różne odmiany antifa itp. Tego oni nienawidzą. Tych wszystkich lewackich białych rycerzy feministki, rycerzy LGBT, czyli tych, którzy stają w ich obronie, pragną przyjmować ich i karmić, wytną w pierwszej kolejności gdy kiedyś zapanują nad Europą. Skończą się czarne protesty, parady równości i jakieś spędy antifa. Zobaczycie jak szybko zrobią z tym porządek a feministki pousuwają kolczyki z nosów cycków, założą burki i będą biegać dp mekki sznurkiem
14 cze 2019 | 20:44
(Edytowany)
Ostatecznie, bez względu na wiarę, to tylko i wyłącznie Jezus zbawi duszę każdego człowieka panie Pogba.
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ostatecznie, bez względu na wiarę, to tylko i wyłącznie Jezus zbawia duszę każdego człowieka panie Pogba.
14 cze 2019 | 20:53
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jezus zbawi każdego dobrego człowieka.
15 cze 2019 | 07:00
(Edytowany)
Jezus poszedł za każdego, nawet najgorszego i zagubionego człowieka, bez względu na rasę, wiek, płeć i wiarę cierpieć męki i umrzeć na krzyżu. Grzechy każdego są odkupione przez Syna Bożego to się już dokonało. To czy zostaniesz ostatecznie zbawiony, zależy nie od Jezusa, który już za Ciebie umarł i zmartwychwstał, a od tego, czy korzystając ze swojej wolnej woli, którą dał Ci Stworzyciel, pójdziesz za Jego przykładem drogą zbawienia i zawierzysz w Jego nieskończone Miłosierdzie. Ja nie jestem dobrym człowiekiem a wierzę w zbawienie moje i moich bliskich. Jezu ufam Tobie!
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jezus poszedł za każdego, nawet najgorszego i zagubionego człowieka, bez względu na rasę, wiek, płeć i wiarę cierpieć męki i umrzeć na krzyżu. Grzechy każdego są odkupione przez Syna Bożego i to się już dokonało. To czy zostaniesz ostatecznie zbawiony, zależy nie od Jezusa, który już za Ciebie umarł i zmartwychwstał, a od tego, czy korzystając ze swojej wolnej woli, którą dał Ci Stworzyciel, pójdziesz za Jego przykładem drogą zbawienia i zawierzysz w Jego nieskończone Miłosierdzie. Ja nie jestem dobrym człowiekiem a wierzę w zbawienie moje i moich bliskich. Jezu ufam Tobie!
15 cze 2019 | 09:08
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie chce byc uszczypliwy ale te bzdury w ktore wierzysz -zachowaj dla siebie...Jezus nie byl pilkarzem a to jest portal sportowy -meczyki.....
15 cze 2019 | 09:44
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
woland Będziesz bardzo zaskoczony. Dowodów a istnienie Boga wokół jest tysiące - wystarczy spojrzeć na świat przyrody - nie ma dwóch takich samych drzew czy ptaków itd. Michał bardzo dobrze pisze i bardzo dobrze robi, że mówi tu o Jezusie, dotyka najważniejszej sprawy w życiu każdego człowieka, więc jeśli czegoś nie rozumiesz lub nie umiesz pojąć - popytaj, doucz się - ważne by nasz kraj i rodacy byli silni i Ty możesz im to dać, swej społeczności wokół.
15 cze 2019 | 09:52
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trafiles pod zly adres ,tyle ci powiem,ale nie powiem tez zebys lecial na plebanie bo pedofil na Ciebie czeka z nowina...rodacy moga byc silni bez tych zabobonow..I jeszcze jedno- widze dokola siebie ( w pracy i miejscu zamieszkania - sasiadow swych..)- to musze ci powiedziec ,ze choc wiekszosc z nich to katolicy i Jezusa z maryja to maja na ustach,to tepi i nienawistni sa wobec siebie strasznie...
15 cze 2019 | 12:51
(Edytowany)
Ludzie który opisujesz nie są wierzący tylko religijni z tradycji.
Czy oni postępują według nauki Chrystusa i Słowa Bożego?
Nie oceniajmy Chrześcijaństwa na takiej podstawie bo drugiego człowieka łatwo jest osądzić.
Nie tłumaczmy swych złych zachowań tym że są ludzie którzy czynią gorsze rzeczy, a są "niby katolikami" bo oni nie mają nic wspólnego z Jezusem i jego nauczaniem.
A odnośnie pedofilii...ona jest obecna nie tylko w kościele...niestety obecność tego obrzydlistwa w kościele jest najbardziej bulwersująca.
Judasz w kościele był od samego początku i niestety będzie bo "zły" nie śpi.
My wszyscy nie odmienimy już tych strasznych rzeczy które się wydarzyły...ale mamy wpływ na to co będzie się działo w kościele w przyszłości.
Nadawanie na wszystkich księży to wrzucanie ich do jednego worka...jest to nie sprawiedliwe bo jest wielu księży którzy czynią wiele dobra ale o tym się nie mówi bo to nie jest medialne.
Rozwiązaniem nie jest odchodzenie od kościoła bo są w nim "czarne owce"...były i niestety będą, a my ludzie wierzący dobrym przykładem (nie osądzaniem) możemy coś zmienić...bo Kościół to my postępujący według Bożych przykazań.

Mój komentarz jest merytoryczną odpowiedzią (nie ataków na Ciebie) jako osoby wierzącej w Jezusa Chrystusa.

Pozdrawiam!
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ludzie który opisujesz nie są wierzący tylko religijni z tradycji.
Czy oni postępują według nauki Chrystusa i Słowa Bożego?
Nie oceniajmy Chrześcijaństwa na takiej podstawie bo drugiego człowieka łatwo jest osądzić.
Nie tłumaczmy swych złych zachowań tym że są ludzie którzy czynią gorsze rzeczy, a są "niby katolikami" bo oni nie mają nic wspólnego z Jezusem i jego nauczaniem.
A odnośnie pedofilii...ona jest obecna nie tylko w kościele...niestety obecność tego obrzydlistwa w kościele jest najbardziej bulwersująca.
Judasz w kościele był od samego początku i niestety będzie bo "zły" nie śpi.
My wszyscy nie odmienimy już tych strasznych rzeczy które się wydarzyły...ale mamy wpływ na to co będzie się działo w kościele w przyszłości.
Nadawanie na wszystkich księży to wrzucanie ich do jednego worka...jest to nie sprawiedliwe bo jest wielu księży którzy czynią wiele dobra ale o tym się nie mówi bo to nie jest medialne.
Rozwiązaniem nie jest odchodzenie od kościoła bo są w nim "czarne owce"...były i niestety będą, a my ludzie wierzący dobrym przykładem (nie osądzaniem) możemy coś zmienić...bo Kościół to my postępujący według Bożych przykazań.

Mój komentarz jest merytoryczną odpowiedzią (nie atakiem na Ciebie) jako osoby wierzącej w Jezusa Chrystusa i w Apostolski Kościół Powszechny.

Pozdrawiam!
15 cze 2019 | 17:38
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wspaniale to napisales- Patrick( nie ma to zwiazku-ale on bral udzial w gwalcie zbiorowym..-nie przeszkadza Ci to..???)Nie jestem wierzacy-wiare uwazam za slabosc i strach przed smiercia.....
15 cze 2019 | 19:49
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pycha jest słabością.

Przeszkadza ale osądzaniem i "plucie jadem" nic nie zmienimy.
To tylko potęguje hejt.
W komentarzu powyżej opisałem jaki stosunek osoba wierząca powinna mieć do sytuacji według mnie.
Szacunku mojego do Ciebie dla mnie nie zmienia czy jesteś wierzący czy nie...różną drogę ludzie muszą przebyć aby uwieżyć...niestety poniektórzy dopiero jak odchodzą na tamten świat zaczynają dopiero pragnąć Boga.
Życzę Ci aby Twoja droga do Boga była piękna.

Bóg istnieje bez ateizmu ale ateizm bez Boga by nie istniał.

Pozdrawiam!
14 cze 2019 | 21:17
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Taj tylko i wyłącznie jezus, w przeciwnych religiach też tak myślą o swoich prorokach buhaha..
14 cze 2019 | 23:43
(Edytowany)
Jezus nie jest prorokiem.
https://www.kazdystudent.pl/a/roznica.html
Pozdrawiam!
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jezus nie jest prorokiem.

https://www.kazdystudent.pl/a/roznica.html

https://www.kazdystudent.pl/a/wiara.html

Pozdrawiam!
14 cze 2019 | 23:54
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Paradoks – twierdzenie logiczne prowadzące do zaskakujących lub sprzecznych wniosków. Sprzeczność ta może być wynikiem błędów w sformułowaniu twierdzenia, przyjęcia błędnych założeń, a może też być sprzecznością pozorną, sprzecznością z tzw. zdrowym rozsądkiem" - trafny login 😏
15 cze 2019 | 00:14
(Edytowany)
jebać to kim był i czy w ogóle był, chodzi mi o to że w innych religiach też był ktoś taki jak jezus w naszej religi. I każdy z nich może być tym całym waszym zbawicielem.
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jebać to kim był i czy w ogóle był, chodzi mi o to że w innych religiach też był ktoś taki jak jezus w naszej religi. I każdy z nich może być tym całym waszym zbawicielem. a prawda jest taka że to wszystko religia i co z tym związane to szopka, zresztą to nie portal do takich dyskusji.
15 cze 2019 | 09:39
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ParAdoXx Wiara nie jest religią. Każda religia jest przeciwna Bogu, ponieważ za pośrednika między Bogiem, a człowiekiem stawia człowieka - szefa zboru - zamiast Chrystusa. Dokształć się proszę zanim zdecydujesz się wypowiadać na temat byś nie szerzył innym rodakom błędnych u podstaw założeń. Polecam "Anatomię Hybrydy" Verduina, a jeśli chcesz w skrócie dowiedzieć się o czym mówi Pismo to "Tajemny plan" na YouTube.
15 cze 2019 | 20:34
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ty gościu, a kto tu mówił, że wiara jest religia? Wmawiaj to sobie... Nie pisz mi o religi, bo mam ją w huju, lekko mówiąc :D To szopka, manipulacja i zwiedzenie. Ps. Nie polecaj swojej propagandy.. bo ja mam własną ścieżkę.
15 cze 2019 | 09:50
(Edytowany)
Z twojej wypowiedzi wynika że nie przeczytałeś linków które wysłałem, a szkoda.

Łatwiej jest wierzyć czy nie wierzyć?
...co zrobiłeś żeby uwierzyć?
Załóżmy, że po śmierci nie ma nic...osoba wierząca nie traci nic wierząc.
Ale jeśli po śmierci jest coś osoba nie wierząca traci wszystko.
Nie jest to powód dla którego jestem wierzący, ale dla wielu nie wierzącym daje to do myślenia.
Nie pisze tego żeby Cię zaatakować, a raczej po to abyś się pochylił nad tematem bo to co mówsz nie jest prawdą.
Chrześcijaństwem jest moralnie nie podważalne w przeciwieństwie do innych religii.
Nie jest to opinia moja...tak po prostu jest.

Zgodę się że to nie portal do takich dyskusji, ale ja jej nie rozpocząłem.
Sory bo jestem świadomy że mój komentarz brzmi jak kazanie, ale napisałem to wszytko z szacunku do Ciebie nie po to aby Cię obrazić.
Prawda ma dla mnie obrona wartość i odniosłem się tylko do "nie prawdy".
Pozdrawiam!
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z twojej wypowiedzi wynika że nie przeczytałeś linków które wysłałem, a szkoda.

Łatwiej jest wierzyć czy nie wierzyć?
...co zrobiłeś żeby uwierzyć?
Załóżmy, że po śmierci nie ma nic...osoba wierząca nie traci nic wierząc.
Ale jeśli po śmierci jest coś osoba nie wierząca traci wszystko.
Nie jest to powód dla którego jestem wierzący, ale dla wielu nie wierzącym daje to do myślenia.
Nie pisze tego żeby Cię zaatakować, a raczej po to abyś się pochylił nad tematem bo to co mówsz nie jest prawdą.
Chrześcijaństwem jest moralnie nie podważalne w przeciwieństwie do innych religii.
Nie jest to opinia moja...tak po prostu jest.

Zgodę się że to nie portal do takich dyskusji, ale ja jej nie rozpocząłem.
Sory bo jestem świadomy że mój komentarz brzmi jak kazanie, ale napisałem to wszytko z szacunku do Ciebie nie po to aby Cię obrazić.
Prawda ma dla mnie ogromną wartość i odniosłem się do "nie prawdy".
Pozdrawiam!
15 cze 2019 | 20:37
(Edytowany)
Ale co traci czy nie traci? Ty myślisz że celem życia jest posiadać, byc materialistą? Po śmierci nic się nie traci, dusza jest nieśmiertelna i każde doświadczenie życiowe zostaje w niej.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale co traci czy nie traci? Ty myślisz że celem życia jest posiadać, byc materialistą? chyba że źłe zrozumiałem. Po śmierci nic się nie traci, dusza jest nieśmiertelna i każde doświadczenie życiowe zostaje w niej. Ps. ale co wierzyć? wierzyć w coś czego nie ma czy nie widać? Gdzie jest bóg, kiedy umierają, głodują dzieci? Np. a przykładów są setki.
15 cze 2019 | 21:32
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dusza jest nie śmiertelna? ....tak mówi religia chrześcijańska....mam rozumieć że wierzysz w istnienie duszy ale nie Boga?
Głód, wojny itp. są wynikiem działań ludzi nie Boga.
Bóg dał nam wolną wolę.
Zło na tym świecie nie jest od Boga tylko od ludzi suszonych przez szatana. Tak mówi religia w którą wierzę i uwierz że Biblia jest odpowiedzią na każde pytanie w życiu.
W dzisiejszych czasach wiele ludzi jest tak blisko prawd wiary ale przez media i pewnego rodzaju anty lobby wciąż nie uznają chrześcijaństwa.
Ale prawda zawsze w końcu zwycięża i zwycięży

Jeśli masz takie pytania w sobie obejrzyj konferencję z linków poniżej bo jak bym miał zacząć o tym wszystkim pisać to mój tekst był bardzo długi.

https://youtu.be/S1qOD-f-PoM

https://youtu.be/0mZZ6POfhSU

Pozdrawiam!
15 cze 2019 | 21:45
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To my jesteśmy duszą, dusza to energia i ma związek z fizyką kwantową, a moje zdanie dotyczące boga jest takie, że może jest, a moze go nie ma. No i co, że są wynikiem ludzi? To oznacza że bóg jest złą istotom, bo podobno jesteśmy stworzeni na jego podobieństwo. Biblia nie jest odpowiedzią, bo była przepisywana kilka razy, a służy do manipulacji i nie należy jej brac dosłownie bo to jest tak głupie jak jedzenie z podłogi w kiblu. Szatan nie kusi bo szatan nas stworzył, to wielkie zwiedzenie i ludzkość jest zwodzona od tysięcy lat myśląc że wierzą w dobrego boga, a tak na prawde tu nie ma dobrego boga, to moje zdanie. Ja ci nie zabraniam wierzyć, wierz w co chcesz. Ps. Wyżej ktoś napisał, że chrystus to nasz brat, że jesteśmy synami boga tak? To dlaczego ludzie wyśmiewają zdolności np. telepatyczne, jasnowidzenie itp. Skoro chrystus tez to potrafił znaczy, że jego nieświadomie tez wyśmiewają i wsadziliby go do psychiatryka nie? Ciało chrystusa= kanibalizm.Jedno jest pewne ludzie to hipokryci.
15 cze 2019 | 22:04
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nowe przymierze i nauka Chrystusa są moralnie nie podważalne więc jak mogą być manipulacją.
Tak jak pisałem odpowiedź na wszytkie argumenty których użyłeś znajdziesz w linkach które wysłałem w poprzednim komentarzu.
Jeśli chcesz zgłębić temat.
Bo temat jest zbyt obszerny aby o nim pisać w komentarzach.

Pozdrawiam Cię serdecznie.
16 cze 2019 | 00:18
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak tak, nie podważalne, byłeś widziałeś był chrystus, chodził po wodzie. Unikasz odpowiedzi na większość co napisałem na górze jak taki ignorant i mówisz mi abym wchodził w jakieś linki.. chrześcijanstwo jak i inne religie są bajką dla dzieci podobną do tych o smokach. Nikt już nie mówi o tym, że chrześcijanstwo było wpajane siłą i agresją? Nikt już nie pamięta, że papieże w dawnych czasach to byli bandyci, piraci, najemnicy w służbie króla, czy to że wkupywali się w rolę papieża? Ps. Ciekawe skąd maryja załatwiła sobie in vitro, a gówno to pączek.
16 cze 2019 | 13:45
(Edytowany)
Nauka Chrystus czyli między innymi miłowanie bliźniego itp....czy jest nie moralne? ...jest moralnie nie podważalne, o tym pisałem.
Opisane wydażenia o wpajaniu na siłę chrzescijaństwa i papieżach bandytach są wynikiem ludzkich działań nie nauką Chrystusa.
Jest to sprzeczne nauką Jezusa i czynili to ludzie więc w jaki sposób podważa prawdy wiary chrześcijańskiej.
Bóg dał nam wolną wolę, a ludzie sobie ją odbierają czyniąc opisane przez Ciebie zło.

Odnosząc się do poprzedniego komentarza...jesteśmy stworzeni na podobieństwo Boga...tak zgadzam się.
Wszystko co jest od Boga w Nas jest dobrem.
A Jezus Chrystus dał nam przykład na podstawie swego życia tu na ziemi jak powinniśmy postępować.Nie musimy tak postępować bo mamy wolną wolę, ale takie moralnie prawidłowe postępowanie tworzy samo dobro w naszym życiu.
Zło nie jest od Boga tylko od szatana.
Owszem Biblia była przepisywana, ale historycy udowodnili poprzez około 25 tyś manuskryptów iż fundamentalnie jest nie zmieniona.
Iliadę drugie najlepiej potwierdzone dzieło starożytne (około 650 manuskryptów) jakoś nie jest podważane iż zostało zmienione.
Nie jest bo jest to potwierdzone przez historyków.

Czy pokazywanie ludziom jak postępować dobrze i moralnie jest manipulacją?
A Biblia... Ewangelie w niej zawarte uczą (nie zmuszają) takiego postępowania.

"Szatan nas stworzył..." ...pozwól iż nie odniosę się do tego ponieważ nie widzę sensu z tym fałszem polemizować.

"Nie ma dobrego Boga...to Twoje zdanie..."....Bóg jest samym dobrem i miłoscierdziem i nie jest to moje zdanie tylko prawda zawarta w Piśmie Świętym...mów o tym np. Nowe przymierze.
Stary Testament jest opisem "buntu człowieka" ,a Nowy Testament daje nam Nowe przymierze.
Czym jest nowe przymierze pomiędzy nami a Bogiem? Nowe przymierze jest ostatecznym zakończeniem ludzkiego buntu.
Wysłałem linki ponieważ w komentarzu nie jestem w stanie w komentarzu opisać wszystkich prawd wiary.
I tu się pojawia pytanie które zadałem wyżej w komentarzu
Łatwiej jest wierzyć czy nie wierzyć?
...co zrobiłeś żeby uwierzyć?
Zagłębienie prawd wiary jest robieniem kroku aby uwierzyć.
Prawdy wiary to nie jakieś moje rozkminy.

"Dlaczego ludzie wyśmiewają zdolności np. telepatyczne, jasnowidzenie itp. Skoro chrystus tez to potrafił znaczy, że jego nieświadomie tez wyśmiewają i wsadziliby go do psychiatryka nie? "...zapytaj tych ludzi którzy to wyśmiewaja.
Wymagasz odpowiedzi na twoje pytania i jak ja nanie odpowiem znowu pojawią się w Twojej głowie nowe pytania.
Ludzie wierzący odpowiedź na wszystkie pytania odnajdują w nauce Chrystusa,Bibli czy nawet na konferencjach Apologetycznych.
Od Ciebie zależy czy chcesz znaleźć odpowiedź na swoje pytania.
Kiedyś też miałem podobne do Ciebie podejście do wiary, że brałem ją na tak zwany "zdrowy rozsądek".
Ale pewne wydarzenia w życiu pokierowały mnie tak iż zacząłem zgłębiać wiarę i odkrywać tak zwane prawdy wiary.

Odpowiadam na Twoje komentarze abyś właśnie nie traktował mnie (i ludzi wierzących) jak ignoranta bo pisząc i wysyłając linki robię to z szacunku do Ciebie.
Człowiek człowieka do wiary nie przekona.
Wiele razy się przekonałem że z mówieniem o Bogu i Słowie Bożym do osoby która nie wierzy (nie chce spróbować uwierzyć) jest jak znoszeniem jedzenia umarłemu...taka osoba nie jest głodna...i tylko Bóg może sprawić poprzez różne wydażenia w życiu iż taka osoba poczuje głód...głód wiary.

Z całego Serca Ci życzę abyś kiedyś ten "głód" poczuł...gwarantuje Ci że wtedy zaczniesz odkrywać te prawdy wiary i poczujesz niesamowity pokój w sercu.

Pozdrawiam!
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nauka Jezusa Chrystusa czyli między innymi miłowanie bliźniego itp....czy jest nie moralne? ...jest moralnie nie podważalne, o tym pisałem.
Opisane wydażenia o wpajaniu na siłę chrzescijaństwa i papieżach bandytach są wynikiem ludzkich działań nie nauką Chrystusa.
Jest to sprzeczne nauką Jezusa i czynili to ludzie więc w jaki sposób podważa prawdy wiary chrześcijańskiej.
Bóg dał nam wolną wolę, a ludzie sobie ją odbierają czyniąc opisane przez Ciebie zło.

Odnosząc się do poprzedniego komentarza...jesteśmy stworzeni na podobieństwo Boga...tak zgadzam się.
Wszystko co jest od Boga w Nas jest dobrem.
A Jezus Chrystus dał nam przykład na podstawie swego życia tu na ziemi jak powinniśmy postępować.Nie musimy tak postępować bo mamy wolną wolę, ale takie moralnie prawidłowe postępowanie tworzy samo dobro w naszym życiu.
Zło nie jest od Boga tylko od szatana.
Owszem Biblia była przepisywana, ale historycy udowodnili poprzez około 25 tyś manuskryptów iż fundamentalnie jest nie zmieniona.
Iliadę drugie najlepiej potwierdzone dzieło starożytne (około 650 manuskryptów) jakoś nie jest podważane iż zostało zmienione.
Nie jest bo jest to potwierdzone przez historyków.

Czy pokazywanie ludziom jak postępować dobrze i moralnie jest manipulacją?
A Biblia... Ewangelie w niej zawarte uczą (nie zmuszają) takiego postępowania.

"Szatan nas stworzył..." ...pozwól iż nie odniosę się do tego ponieważ nie widzę sensu z tym fałszem polemizować.

"Nie ma dobrego Boga...to Twoje zdanie..."....Bóg jest samym dobrem i miłoscierdziem i nie jest to moje zdanie tylko prawda zawarta w Piśmie Świętym...mów o tym np. Nowe przymierze.
Stary Testament jest opisem "buntu człowieka" ,a Nowy Testament daje nam Nowe przymierze.
Czym jest nowe przymierze pomiędzy nami a Bogiem? Nowe przymierze jest ostatecznym zakończeniem ludzkiego buntu.
Wysłałem linki ponieważ w komentarzu nie jestem w stanie w komentarzu opisać wszystkich prawd wiary.
I tu się pojawia pytanie które zadałem wyżej w komentarzu
Łatwiej jest wierzyć czy nie wierzyć?
...co zrobiłeś żeby uwierzyć?
Zagłębienie prawd wiary jest robieniem kroku aby uwierzyć.
Prawdy wiary to nie jakieś moje rozkminy.

"Dlaczego ludzie wyśmiewają zdolności np. telepatyczne, jasnowidzenie itp. Skoro chrystus tez to potrafił znaczy, że jego nieświadomie tez wyśmiewają i wsadziliby go do psychiatryka nie? "...zapytaj tych ludzi którzy to wyśmiewaja.
Wymagasz odpowiedzi na twoje pytania i jak ja nanie odpowiem znowu pojawią się w Twojej głowie nowe pytania.
Ludzie wierzący odpowiedź na wszystkie pytania odnajdują w nauce Chrystusa,Bibli czy nawet na konferencjach Apologetycznych.
Od Ciebie zależy czy chcesz znaleźć odpowiedź na swoje pytania.
Kiedyś też miałem podobne do Ciebie podejście do wiary, że brałem ją na tak zwany "zdrowy rozsądek".
Ale pewne wydarzenia w życiu pokierowały mnie tak iż zacząłem zgłębiać wiarę i odkrywać tak zwane prawdy wiary.

Odpowiadam na Twoje komentarze abyś właśnie nie traktował mnie (i ludzi wierzących) jak ignoranta bo pisząc i wysyłając linki robię to z szacunku do Ciebie.
Człowiek człowieka do wiary nie przekona.
Wiele razy się przekonałem że z mówieniem o Bogu i Słowie Bożym do osoby która nie wierzy (nie chce spróbować uwierzyć) jest jak znoszeniem jedzenia umarłemu...taka osoba nie jest głodna...i tylko Bóg może sprawić poprzez różne wydażenia w życiu iż taka osoba poczuje głód...głód wiary.

Z całego Serca Ci życzę abyś kiedyś ten "głód" poczuł...gwarantuje Ci że wtedy zaczniesz odkrywać te prawdy wiary i poczujesz niesamowity pokój w sercu.

Pozdrawiam!
16 cze 2019 | 14:47
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie no fajnie, tak jak chyba wyżej napisałem, że możesz wierzyć w co chcesz. Fajnie się rozpisałeś, ale straciłeś czas bo mnie nie przekonasz, bo mam własny pogląd. Nie powtarzam jeszcze raz nie ma dobrego boga, skoro pozwala na to aby nic nie winne dziecko rodziło się chore, czy zmarło. Albo np. ty pozwalasz na to aby dziecko które się urodzi było grzesznikiem z jakiegoś śmiesznego i debilnego grzechu pierworodnego? Tak zadał bym więcej pytań bo jest ich sporo, a jeżeli są to znaczy że z tymi bożkami i chrześcijaństwem jest coś nie tak. Tak ubóstwiasz biblie? tak? To na pewno słyszałeś, że papież zmienia "ojcze nasz" bo nagle okazało się bluźnierstwem? xD Cały czas ludzie tak wierzący tak wszystko wiedzący, nie wiedzieli, że bluźnią zmawiając ojcze nasz :D Dobra nie będę ci zaburzał twojej wiary, bo to nie ma sensu. Wiesz swoje, jesteś mądry, ja wiem swoje i tyle. Ps. Jeszcze do tych historyków, to chyba nie wiesz o wszystkich, o tych którzy nie są zakładnikami systemu. Są też tacy szukający na własną rękę, szukający w wedach, kronikach czy innych manuskryptach, ale to ciekawostka. Tak biblia na 100% jest oryginalna nie zmieniana na potrzeby sterowania bydłem, tak liżącym jaja bogu xD
16 cze 2019 | 15:27
(Edytowany)
Nie próbuje Cię przekonać...napisałem wyżej jak jest z słowa Bożego osobie nie wierzącej więc nie będę się powtarzał.
Nie mamy jednoznacznej odpwiedzi na choroby, ciepienie itp.
Jedyna odpowiedzią jaką nam dał Jezus Chrystus jest to iż stał się człowiekiem (Bóg z Boga) i przeszedł na ziemi cierpienie...fizyczne, psychiczne choć nie był nie czemu winny...był jako człowiek bez grzechu.
Odkupił nasze grzechy które popełniliśmy i popełnimy...za każdy grzech.
Pokazał nam jak przejść przez cierpienie.
Życie na ziemi według Słowa Bożego jest przystankiem w drodze do życia wiecznego które dał nam Bóg.
Mówi o tym między innymi Nowe przymierze.
Ja odbieram cierpienie tak...idziesz z dzieckiem do szczepienia i dziecko płacze, cierpi i nie wie dlaczego...patrzy na Ciebie i nie rozumie czemu na to pozwalasz...ale Ty wiesz że to jest dla niego dobre i pozwalasz na to myśląc o jego przyszłości.
Pan Bóg ma w tym jakiś cel...nic nie dzieje się bez przyczyny...a my znając słowo Boże wiemy że Bóg jest miłością i miłoscierdziem i mu ufamy ( my wierzący).

"...To na pewno słyszałeś, że papież zmienia "ojcze nasz" bo nagle okazało się bluźnierstwem? xD Cały czas ludzie tak wierzący tak wszystko wiedzący, nie wiedzieli, że bluźnią zmawiając ojcze nasz.."
Problem nie dotyczy modlitwy Ojcze Nasz tylko jej tłumaczenia...

"Modlitwa Pańska, z aramejskiego na staroangielski

Tłumaczenie: G.J.R. Ouseley z The Gospel of the Holy Twelve lub Gospel of the Nazarenes (autentyczny "Nowy Testament" przetłumaczony z aramejskiego)

Nasz Ojcze-Matko, Który-Która jesteś nad i wewnątrz:

Święć się Imię Twoje w dwoistej Trójcy.

W Mądrości, Miłości i Sprawiedliwości przyjdź Królestwo Twoje do wszystkich.

Bądź wola twoja, Jako w Niebie tak i na Ziemi.

Dzień za dniem dziel się z nami Swoim świętym Chlebem oraz owocem żywej Winorośli.

Jako Ty odpuszczasz nam nasze grzechy, tako i my odpuszczajmy innym, którzy grzeszą przeciwko nam.

Okaż nam Twoją dobroć, byśmy takoż innym okazywali.

W godzinie pokusy wybaw nas od złego.

Bo Twoje jest Królestwo, Potęga i Chwała; od Wiek wieków, Teraz i na Wieki wieków."

Twój argument w żaden sposób nie podważa prawd wiary tylko ukazuje błąd ludzki.

Wiedza i mądrość którą przedstawiłem nie jest "moja"...jest zawarta w prawdach wiary i Słowie Bożym...każdy z nas może z niej korzystać...mamy wolną wolę.

"...Tak biblia na 100% jest oryginalna nie zmieniana na potrzeby sterowania bydłem..."
Zacytuję..."Czy pokazywanie ludziom jak postępować dobrze i moralnie jest potrzebą manipulacji lub sterowania?
Biblia... Ewangelie w niej zawarte uczą (nie zmuszają) takiego postępowania."

Pozdrawiam!

W godzinie pokusy wybaw nas od złego.

Bo Twoje jest Królestwo, Potęga i Chwała; od Wiek wieków, Teraz i na Wieki wieków.
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie próbuje Cię przekonać...napisałem wyżej jak jest z gloszeniem Słowa Bożego osobie nie wierzącej więc nie będę się powtarzał.
Nie mamy jednoznacznej odpwiedzi na choroby, ciepienie itp.
Jedyna odpowiedzią jaką nam dał Jezus Chrystus jest to iż stał się człowiekiem (Bóg z Boga) i przeszedł na ziemi cierpienie...fizyczne, psychiczne choć nie był nie czemu winny...był jako człowiek bez grzechu.
Odkupił nasze grzechy które popełniliśmy i popełnimy...za każdy grzech.
Pokazał nam jak przejść przez cierpienie.
Życie na ziemi według Słowa Bożego jest przystankiem w drodze do życia wiecznego które dał nam Bóg.
Mówi o tym między innymi Nowe przymierze.
Ja odbieram cierpienie tak...idziesz z dzieckiem do szczepienia i dziecko płacze, cierpi i nie wie dlaczego...patrzy na Ciebie i nie rozumie czemu na to pozwalasz...ale Ty wiesz że to jest dla niego dobre i pozwalasz na to myśląc o jego przyszłości.
Pan Bóg ma w tym jakiś cel...nic nie dzieje się bez przyczyny...a my znając słowo Boże wiemy że Bóg jest miłością i miłoscierdziem i mu ufamy ( my wierzący).

"...To na pewno słyszałeś, że papież zmienia "ojcze nasz" bo nagle okazało się bluźnierstwem? xD Cały czas ludzie tak wierzący tak wszystko wiedzący, nie wiedzieli, że bluźnią zmawiając ojcze nasz.."
Problem nie dotyczy modlitwy Ojcze Nasz tylko jej tłumaczenia...

"Modlitwa Pańska, z aramejskiego na staroangielski

Tłumaczenie: G.J.R. Ouseley z The Gospel of the Holy Twelve lub Gospel of the Nazarenes (autentyczny "Nowy Testament" przetłumaczony z aramejskiego)

Nasz Ojcze-Matko, Który-Która jesteś nad i wewnątrz:

Święć się Imię Twoje w dwoistej Trójcy.

W Mądrości, Miłości i Sprawiedliwości przyjdź Królestwo Twoje do wszystkich.

Bądź wola twoja, Jako w Niebie tak i na Ziemi.

Dzień za dniem dziel się z nami Swoim świętym Chlebem oraz owocem żywej Winorośli.

Jako Ty odpuszczasz nam nasze grzechy, tako i my odpuszczajmy innym, którzy grzeszą przeciwko nam.

Okaż nam Twoją dobroć, byśmy takoż innym okazywali.

W godzinie pokusy wybaw nas od złego.

Bo Twoje jest Królestwo, Potęga i Chwała; od Wiek wieków, Teraz i na Wieki wieków."

Twój argument w żaden sposób nie podważa prawd wiary tylko ukazuje błąd ludzki.

Wiedza i mądrość którą przedstawiłem nie jest "moja"...jest zawarta w prawdach wiary i Słowie Bożym...każdy z nas może z niej korzystać...mamy wolną wolę.

"...Tak biblia na 100% jest oryginalna nie zmieniana na potrzeby sterowania bydłem..."
Zacytuję..."Czy pokazywanie ludziom jak postępować dobrze i moralnie jest potrzebą manipulacji lub sterowania?
Biblia... Ewangelie w niej zawarte uczą (nie zmuszają) takiego postępowania."

Pozdrawiam!

W godzinie pokusy wybaw nas od złego.

Bo Twoje jest Królestwo, Potęga i Chwała; od Wiek wieków, Teraz i na Wieki wieków.
16 cze 2019 | 15:36
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gościu, gościu, cały czas było tak: "nie wódź nas na pokuszenie" i to podobno bluźnierstwo, a ludzie cały czas tak zmawiają.
16 cze 2019 | 15:54
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Robiac to nie świadomie,nie bluźnili.
Powtarzam...argument ten nie podważa prawd wiary.
16 cze 2019 | 16:17
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nieświadomie? czyli nieświadomie zmawia się modlitwę tak? Znawcy biblii nie widzieli bluźnierstwa?
16 cze 2019 | 17:46
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W naszej wierze i pobożności utrwaliło się »I nie wódź nas na pokuszenie«. Dojrzali katolicy wiedzą o co chodzi, a ci, którzy nie rozumieją tych słów, powinni dołożyć starań, by je poprawnie rozumieć.
Dotychczasowe tłumaczenie ma znamiona bluźnierstwa, bo posądza Boga o wciąganie człowieka w grzech.
MA ZNAMIONA BLUŹNIERSTWA....NIE JEST BLUŻNIERSTWEM.

Jezus powiedział... „Wy zatem tak się módlcie:
Ojcze nasz, który jesteś w niebie,
niech się święci imię Twoje!
Niech przyjdzie królestwo Twoje; niech Twoja wola spełnia się na ziemi, tak jak i w niebie.
Chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj;

i przebacz nam nasze winy, jak i my przebaczamy tym, którzy przeciw nam zawinili;

i nie dopuść, abyśmy ulegli pokusie, ale nas zachowaj od złego!"

Pozdrawiam!
16 cze 2019 | 18:05
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
𝕫𝕖 𝕨𝕫𝕘𝕝ę𝕕𝕠́𝕨 𝕓𝕖𝕫𝕡𝕚𝕖𝕔𝕫𝕖ń𝕤𝕥𝕨𝕒 𝕜𝕠𝕞𝕖𝕟𝕥𝕒𝕣𝕫 𝕫𝕠𝕤𝕥𝕒𝕟𝕚𝕖 𝕕𝕠𝕕𝕒𝕟𝕪 𝕡𝕠 𝕣𝕠𝕜𝕦 𝟚𝟘𝟚𝟛. 𝔻𝕫𝕚ę𝕜𝕦𝕛𝕖𝕞𝕪 𝕫𝕒 𝕔𝕚𝕖𝕣𝕡𝕝𝕚𝕨𝕠𝕤𝕔, 𝕓𝕠́𝕘 𝕨𝕪𝕟𝕒𝕘𝕣𝕠𝕕𝕫𝕚 𝕥𝕠 𝕒𝕡𝕠𝕜𝕒𝕝𝕚𝕡𝕤ą.
22 cze 2019 | 10:25
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Polecam obejrzeć film dokumentalny: "Bóg cudów"
https://youtu.be/6zs7mChHyBM

Pozdrawiam
15 cze 2019 | 09:31
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Cieszę się, że na portalu, który codziennie odwiedzam jest obecny wierzący w Chrystusa, miłujący Prawo Boże. Pozdrawiam Cię serdecznie bracie!
15 cze 2019 | 09:58
(Edytowany)
Pamiętaj i nie miłujacy Chrystusa jest Twoim bratem.
Wszyscy jesteśmy dziećmi Bożymi czy tego chcemy czy nie.
A Chrystus jest prawdą i z Serca każdemu życzę aby odkrył tę prawdę!
Pozdrawiam wszystkich!
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pamiętaj... i nie miłujacy Chrystusa jest Twoim bratem.
Wszyscy jesteśmy dziećmi Bożymi czy tego chcemy czy nie.
A Chrystus jest prawdą i z Serca każdemu życzę aby tę prawdę odkrył!
Pozdrawiam wszystkich!
15 cze 2019 | 14:54
(Edytowany)
...I ja również się raduje na to że ludzie którzy poznali Chrystusa i tak jak Ty dzielą się dobrą nowiną na różnych płaszczyznach życia i wzbudzają w innych chęć poznania Boga.
I to żadna w tym Moja czy Twoja zasługa...to Bóg się nami posługuje w tak piękny sposób.

Pozdrawiam!
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
...I ja również się raduje na to że ludzie którzy poznali Chrystusa tak jak i Ty, dzielą się dobrą nowiną na różnych płaszczyznach życia i wzbudzają w innych chęć poznania Boga.
I to żadna w tym Moja czy Twoja zasługa...to Bóg się nami posługuje w tak piękny sposób.

Pozdrawiam!
15 cze 2019 | 15:08
(Edytowany)
Ps.
Wyprzedzając możliwy niestety hejt (typu: ...ale macie zryte berety) na temat moich powyższych komentarzy chciałbym aby się takie osoby (gdyby się niestety pojawiły) z ludzkiego punktu widzenia (czy ateistycznego) pochylili i zastanowili czy to wszytko co napisałem nie jest moralnie zgodne?
Czy moralnie nie jest to prawdą?
Odkryjdzie tą prawdę...wystarczy chcieć bo wszyscy mamy wolną wolę.

Pozdraiwam!
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ps.
Wyprzedzając możliwy niestety hejt (typu: ...ale macie zryte berety) na temat moich powyższych komentarzy chciałbym aby się takie osoby (gdyby się niestety pojawiły) z ludzkiego punktu widzenia (czy ateistycznego) pochyliły i zastanowiły czy to wszytko co napisałem nie jest moralnie zgodne?
Czy moralnie nie jest to prawdą?
Odkryjdzie tę prawdę...wystarczy chcieć bo wszyscy mamy wolną wolę.

Pozdraiwam!
15 cze 2019 | 20:11
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No i dobrze :) Szczęść Boże!
14 cze 2019 | 19:49
+34
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Marksizm zjadl mu to co nazywal mozgiem.
14 cze 2019 | 20:30
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To Marks był muzułmaninem?
14 cze 2019 | 21:55
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Afrykaninem 😝
14 cze 2019 | 19:44
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Religia nie powinna byc mieszana ze sportem. Mnie interesuje jak Pogba gra a czy wierzy w ufo lub inne rzeczy mnie nie obchodzi.
14 cze 2019 | 19:33
(Edytowany)
Już zbierają się trolle. Mieszkałem we Francji wszyscy zajebiści, albo mam koleżankę, która mieszka itp.. Tak jak w debacie publicznej jak wygląda życie na peryferiach ? Nie, ale znam ludzi, którzy tam byli....
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Już zbierają się trolle. Mieszkałem we Francji wszyscy zajebiści, albo mam koleżankę, która mieszka itp.. Tak jak w debacie publicznej jak wygląda życie na peryferiach ? Nie wiem , ale znam ludzi, którzy tam byli....
14 cze 2019 | 19:31
-24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Polacy zjebani, pewnie nawet muslima prawdziwego nie poznali a już go jebią.
14 cze 2019 | 19:23
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ma ktoś jakieś info, czy jest szyitą, czy sunnitą ?
14 cze 2019 | 19:53
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zapewne sunnitą, jak większość Gwinejczyków. Szyitów jest tam garstka.
14 cze 2019 | 19:17
(Edytowany)
Jest kilka interpretacji Islamu, w tym momencie na zachodzie podejmowane jest wiele prób reformowania islamu w taki sposób aby był bardziej kompatybilny z kulturą zachodu ale niestety skutki są dość przeciętne. Bo problemem jest nie Islam sam w sobie, tylko fundamentalizm oraz będąca dla niego pożywką bieda generująca frustrację i wrogie oraz ksenofobiczne postawy muzułman.
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jest kilka interpretacji Islamu, w tym momencie na zachodzie podejmowane jest wiele prób reformowania islamu w taki sposób aby był bardziej kompatybilny z kulturą zachodu ale niestety skutki są dość przeciętne. Bo problemem jest nie Islam sam w sobie, tylko fundamentalizm oraz będąca dla niego pożywką bieda generująca frustrację i wrogie oraz ksenofobiczne postawy muzułman. Pogba przynależy do świata, który ma nie wiele wspólnego ze zwykłymi ludźmi, dlatego postrzega rzeczywistość przez różowe okulary.
14 cze 2019 | 19:05
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zawsze wiedziałem że IQ to on nie ma za wysokiego. Pierdolenie by przekonwertować więcej ludzi. Islam zdobywa Europę na naszych oczach.
14 cze 2019 | 18:52
+50
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pogba to dureń i poziomem blisko do naszych lewackich polityków. Getta gdzie boi się nawet wjeżdżać policja. Co roku zamachy, wojsko na ulicach. Ostatnio był artykuł (https://fakty.interia.pl/swiat/news-francuskie-media-o-rozprzestrzenianiu-sie-islamizmu,nId,3039028) jak gnębi się osoby, które nie przestrzegają ramadanu czy kobiety nie noszą chust. Często prześladowano też katolików za jedzenie. w ten czas. Najbardziej śmieszy to, że najwięcej do powiedzenia mają ludzie jak Pogba mieszkający w swoim pałacyku w luksusowej dzielnicy czy politycy co jeśli już byli we Francji czy Belgii znają sytuacje z okna luksusowych hoteli z centrum Paryża czy Brukseli
14 cze 2019 | 18:44
-16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jestem bardzo ciekawy czy ktokolwiek z was miał w ogóle do czynienia z islamem? I nie mówię tu o tym co się mówi w mediach czy na fake news'owych stronach, tylko czy np. rozmawialiście kiedykolwiek z jakimś muzułmaninem? Najłatwiej się pierdoli o rzeczach, o których nie ma się pojęcia :) Ja byłem w 2 krajach muzułmańskich (Jordania i Iran) i nigdzie nie spotkałem się z żadną nawet trochę nieprzyjemną sytuacją (a byłem z dziewczyną). Ludzie są bardzo mili i pomocni jak w mało którym kraju. Terroryzm to inna sprawa i mówienie, że islam = terroryzm to szczyt debilizmu.

Jeszcze chciałbym odnieść się do drugiego tematu, który tu się przewija... Niektórzy mówią (nie tylko tutaj, przy wielu okazjach), że taki np. Pogba to nie Francuz. Dlaczego niby nie? Bo jest czarny? Jeśli urodził się we Francji to jest 100% francuzem.
14 cze 2019 | 18:54
-35
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bez kitu mordo, mam 17 lat i mieszkam we Francji w Paryżu od 2008 czyli juz 11 lat i moje ziomki z Algieri, Maroko, Tunezji, Senegalu, Kamerunu, Mali, Angoli, Gwinei,Wybrzeze Kosci Sloniowej, Nigeri oraz Kongo to mega spoko ziomki którym ufam a oni ufają mi, ale oczywiście, Polaczki ktorzy nigdy nie mieli kontaktu z zadnym Afrykańczykiem wiedza lepiej przecież cnie? Tak jak napisałeś... Łatwo jest pierdolić o rzeczach, o których nie ma się pojęcia...
14 cze 2019 | 18:55
-19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bez kitu mordo, mam 17 lat i mieszkam we Francji w Paryżu od 2008 czyli juz 11 lat i moje ziomki z Algieri, Maroko, Tunezji, Senegalu, Kamerunu, Mali, Angoli, Gwinei,Wybrzeze Kosci Sloniowej, Nigeri oraz Kongo to mega spoko ziomki którym ufam ( bardziej niz polakom...) a oni ufają mi, ale oczywiście, Polaczki ktorzy nigdy nie mieli kontaktu z zadnym Afrykańczykiem wiedza lepiej przecież cnie? Tak jak napisałeś... Łatwo jest pierdolić o rzeczach, o których nie ma się pojęcia...
14 cze 2019 | 19:24
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pewnie byłeś na wycieczce, a to zupełnie inna para kaloszy. Pomieszkaj tam trochę z dala od ośrodków turystycznych czy miejscach wycieczek. Jak dobrze pamiętam tam gdzie byłeś rządzi prawo szariatu czyli jak kobieta zostanie zgwałcona zostanie ukamienowana. Mało było takich przykładów ? Tam religia jest jak u nas prawo. To, że w ciągu roku na świecie ginie 170 tyś chrześcijan ze względów religijnych też cię nie interesuje bo byłeś na wycieczce i wszystko wiesz. Czy znam muzułmanów? Tak poznałem paru i często są to normalni ludzie, ale niestety nie poznałem ludzi z niższych warstw. Do tego trzeba dodać, że imigranci różnią się od ludzi mieszkających w swoich ojczystych krajach. W Polsce nikt cię nie pobije za to, że jesz mięso w piątek..
14 cze 2019 | 19:47
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wycieczka to za dużo powiedziane. Tak byłem tam w celach turystycznych, ale bardziej na dziko - wszystko organizowałem sobie sam i przejechałem praktycznie całą Jordanie (trochę wypożyczonym samochodem, trochę autobusami, trochę taksówkami), bywałem w miejscach turystycznych i w tych bardzo mało turystycznych i tak jak mówię - nigdzie nie spotkałem się z żadną nieprzyjemną sytuacją. W Iranie tak samo, z tym że tam nie przejechałem i nie zobaczyłem aż takiego obszaru. Wszyscy ludzie byli jednak niezwykle uprzejmi i mili.

Też żeby nie było, ja się bardzo dobrze orientuję w tym co się na świecie dzieje, ale chodzi mi o to żeby nie przypisywać wszystkiego co złe samej tej religii albo wszystkim ludziom ją wyznającym, bo to jest sprawa bardziej skomplikowana.
14 cze 2019 | 19:57
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Musisz strasznie nienawidzić tej dziewczyny, jedzcie do Somalii, cudowne kraj, pyszne jedzenie i wspaniali oraz tolerancyjni mieszkańcy :)
14 cze 2019 | 20:07
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie mów jak jest jak byłeś w jakimś kraju 2 tygodnie. Co do Iranu to się nie dziwię bo w latach 70 XX wieku wprowadzili te swoje chore zmiany. Zresztą o czym tu gadać Francuskie media piszą o problemie islamizacji, a ty stawiasz tezę, że to nie prawda bo byłeś 2 tygodnie na wycieczce :]
14 cze 2019 | 19:49
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale ja jestem z 93 typie
14 cze 2019 | 20:40
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo! Dziękuje Ci za taki komentarz. Wcześniej jak wiele osób w Polsce bardzo źle podchodziłem do osób związanych z islamem, ale na szczęście człowiek z wiekiem mądrzeje ( nie to żebym był stary).
Jestem chsześcijaninem, ale wszyscy mamy jednego Boga do którego prowadzą różne drogi...
15 cze 2019 | 03:03
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
mówiąc"Jeśli urodził się we Francji to jest 100% francuzem." mylisz się głęboko .Czy Stasiek Twój sąsiad ,który po zmywaku w na Szpitsbergenie spłodził syna ,mówi o nim Eskimos SzwedNorwegSynTundry? nie -mówi Polak!!! , a Krzychu tenże syn Staśka /dziś13lat/ też mówi o sobie Polak bo tak się czuje .No to gdzie te 100%? może lepiej poprzestać na 40% i to popijając każdego kielona?
zwiń
14 cze 2019 | 18:32
-32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie wiedziałem, że Pogba jest tak mądrym człowiekiem. Niestety u nas w kraju miałby przerypane - wiem po sobie, że katole tu żyć nie dają. A Islam to piękna, święta wiara i jedyną prawdziwą religia, niestety w tym żałosnym kraju przez 3 lata nawróciłem jedynie 12 osób...
14 cze 2019 | 20:47
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spokojnie, Jezus Cię kocha. Jezus jest moim i Twoim zbawicielem :)
14 cze 2019 | 23:10
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dla nas muzułmanów Jezus jest jednym z proroków, choć najważniejszym z nich jest Mahomet.
14 cze 2019 | 18:28
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pierdoli aż oczy szczypią od czytania. Islam religią pokoju, a kiedy te brudasy zabijali ludzi furgonetkami, bombami itp., przy czym często powoływali się na swojego boga i kazali zabijać niewiernych, to Pogbie przyznam rację - media pokazywały co innego, bo ich KRYŁY. Mordowanie ludzi nazywali incydentami, z czasem celowo przestali podawać sprawców, mówiąc tylko o ich "nacji", że Francuz, Anglik itd. A jak się poszuka w innych źródłach to zawsze syf wypływa z nimi jak gówno z zatkanego kibla.
14 cze 2019 | 19:54
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo tak objawiaja miłosierdzie :D zabijają chrześcijan z litości żeby nie żyli w fałszywej wierzę i nie grzeczyli przeciw jednemu slusznemu allahowi :D religia pokoju i miłosierdzia :D
14 cze 2019 | 18:14
(Edytowany)
Byłem kilka razy w Warszawie więc jestem Warszawiakiem no i Anglikiem też bo też tam byłem. Islam cudowny oh i ah a w Afryce codziennie muzułmanie prześladują chrześcijan. Wysadzaja kościoły w ar z ludźmi w środku. Islam religia pokoju. Dlaczego muslimy emigruja do Europy gdzie muszą zyc wśród niewiernych a nie do emiratow arabskich?
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Byłem kilka razy w Warszawie więc jestem Warszawiakiem no i Anglikiem też bo też tam byłem. Islam cudowny oh i ah a w Afryce codziennie muzułmanie prześladują chrześcijan. Wysadzaja kościoły wraz z ludźmi w środku. Islam religia pokoju. Dlaczego muslimy emigruja do Europy gdzie muszą zyc wśród niewiernych a nie do emiratow arabskich?
14 cze 2019 | 19:34
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mówisz o wynaturzeniu, właściwie garstce.
14 cze 2019 | 18:08
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kurwa pojebało gościa. Jeszcze z Islamem jakoś przełknę, ale to co o różnorodności kultur powiedział to już gruba przesada... . Jakim debilem trzeba być, aby nie dostrzec upadek Francji? Niedługo po niej dostaną mocno Niemcy, Wielka Brytania i Włochy. Ta chora akceptacja różnych dewiacji sprowadza Unię Europejską ku upadkowi, a jednocześnie po części do stworzenia jednego wielkiego supermocarstwa jak to jest zresztą napisane w założeniu Unii. Pierdolone lewactwo z unii powoli zaczyna się niestety przenosić również do Polski. Zresztą, szkoda gadać, szkoda strzępić ryja, lecz apeluję mimo wszystko do meczyków, aby nie zamieszczały tego typu artykułów na stronie, bo polityki nie należy mieszać ze sportem.
14 cze 2019 | 18:12
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wlosi aktualnie wiecej deportuja niz przyjmuja.
14 cze 2019 | 19:33
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Właśnie tak prawacki psycholu - nie mieszać polityki ze sportem.
14 cze 2019 | 20:47
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jesteś sfrustrowany kolego. Zapewne masz mało pieniędzy, jesteś brzydki i za to obwiniasz cały świat. Buchachacha trochę pokory i szacunku dla innych wyznań i ludzi tak jak uczy twoja wiara a nie ksiądz czy prawicowy polityk który dał ci 500 + a ty się cieszysz mimo iż oddasz trzy razy tyle.