Puchar Polski zyskał sponsora tytularnego. "To uciecha nie tylko dla kibiców"
Polski Związek Piłki Nożnej poinformował, że zakłady bukmacherskie Totolotek S.A. zostały sponsorem tytularnym Pucharu Polski.
Umowa będzie obowiązywać do 31 maja 2021 roku. Na jem mocy rozgrywki będą teraz nosiły oficjalną nazwę TOTOLOTEK Puchar Polski.
– Puchar Polski, czyli Turniej Tysiąca Drużyn, nie od dziś rozpala emocje i wyobraźnie wszystkich klubów w całym kraju. Puchar Polski to uciecha nie tylko dla kibiców najlepszych jedenastek, ale i konkretne zyski dla zespołów, które w pucharowej przygodzie zajdą najwyżej. Dzięki takiemu sponsorowi tytularnemu, jak Totolotek, możemy uczestników Pucharu Polski godnie wynagrodzić – powiedział Zbigniew Boniek, Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
W ramach współpracy sponsoringowej Totolotek uzyskał prawa posługiwania się tytułem „Sponsora Tytularnego Pucharu Polski” i nazwą rozgrywek TOTOLOTEK Puchar Polski. Zakłady bukmacherskie mają także prawa do wykorzystania we własnej komunikacji marketingowej oficjalnego logotypu Pucharu Polski, który został zmieniony po podpisaniu umowy. Marka będzie obecna na nośnikach reklamowych podczas meczów, rękawach koszulek zawodników biorących udział w rozgrywkach i podczas innych wydarzeń związanych z rozgrywkami o Puchar Polski. Umowa będzie obowiązywać do 31 maja 2021 roku.
Totolotek S.A. jest Partnerem Oficjalnym rozgrywek Pucharu Polski od lipca 2017 roku. Współpraca w sezonach 2017/18 oraz 2018/19 układała się wzorowo, dlatego postanowiono pójść krok dalej i zakłady bukmacherskie zostały Sponsorem Tytularnym Pucharu Polski.