W trakcie
Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Real Madryt. Ekspert sędziowski: Im częściej to widzę, tym bardziej jestem przekonany, że gol padł prawidłowo

Ajax Amsterdam
Źródło zdjęcia: Twitter

Andujar Oliver, były hiszpański arbiter, jest przekonany, że bramka Nicolasa Tagliafico w meczu z Realem Madryt powinna zostać uznana.

Tagliafico w 38. minucie spotkania trafił głową do bramki "Królewskich". Sędzia po konsultacji z VAR anulował jednak tego gola. Sędzia uznał, że Dusan Tadić był na pozycji spalonej i w dodatku przeszkadzał Courtoisowi w interwencji.

Andujar Oliver, sędziowski ekspert "Marki", nie zgadza się z taką decyzją.

- Im częściej patrzę na tę sytuację, tym bardziej jestem przekonany, że bramka padła prawidłowo - ocenił.

- Tadić nie utrudnia gry bramkarzowi i nie ma wpływu na akcję - dodał.

Z kolei UEFA przedstawiła oficjalną interpretację tego zdarzenia, przekonując, że decyzja sędziów była prawidłowa.

Było to zgodne z protokołem VAR i gol został prawidłowo anulowany, a drugiej drużynie przyznano rzut wolny - napisano w oświadczeniu.

Źródło: Marca
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

30
14 lut 2019 | 20:01
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
UEFA I FIFA to są mafie. mają gdzieś własne przepisy, ich uzasadnienia i interpretacje nie trzymają się kupy. to pewnie dlatego mają sraczkę legislacyjną, to ułatwia tłumaczenia absurdalnych decyzji i uzasadnień. czekam na analogiczną sytuację w innym meczu - z odwrotną decyzją. wtedy zapewne też Uefa/fifa powie, że wszystko zgodnie z przepisami...
14 lut 2019 | 14:01
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Im dłużej patrzę na ten artykuł, to tym bardziej jestem pewien dlaczego Andujar Oliver to BYŁY sędzia.
14 lut 2019 | 13:18
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sedzia $$ jak zwykle madryt kupil spotkanie
14 lut 2019 | 12:59
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gol prawidlowy, nawet kurtua sie nie burzyl. W odwrotnej sytuacji sedzia nawet by nie prosil o "pomoc" varu. Na sile sedzia szukal czegos co by uratowalo Real.
14 lut 2019 | 12:50
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli wypowiada się "były hiszpański arbiter", na temat sędziowania to już wiadomo, że nie ma pojęcia o czym mówi.
14 lut 2019 | 10:49
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kto tu mówi o faulu . Minimalny spalony tu był którego nikt bez powtórki by nie zobaczył :)
14 lut 2019 | 19:56
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ale tu nie chodziło spalonego. Courtuise wbiegł na niego, a nie on na bramkarza. a strzelał kto inny.
14 lut 2019 | 20:54
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mało już ważne :) Real awansuje
14 lut 2019 | 10:46
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kolejny mecz, kolejne kontrowersje, wynik znów pozytywny dla Realu.
Zawodnik nie ma związku z tym, że bramkarz widząc jak ma daleko do piłki nawet nie próbował po nią sięgnąć. Ale przepisy mówią, że był za linią, więc sędzia mógł to odgwizdać. Spalony prawidłowo odgwizdany i tyle.
Mam tylko nadzieję, że w PK jak będą z Barcą grali nie będzie symulek (z obu stron) ani "kontrowersyjnych" decyzji sędziowskich. Złudne nadzieje xD
14 lut 2019 | 10:09
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sędzia z Hiszpanii... xdd
14 lut 2019 | 09:22
+41
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie jestem kibicem Realu, kibicuje Barcelonie, ale jak ten sędzia twierdzi, że Tadic nie przeszkadza bramkarzowi i nie jest na spalonym to chyba jest ślepy. A co robi pod pachą bramkarza? Ewidentnie jest między liniami. To jest kabaret. Słusznie nie uznali gola.
14 lut 2019 | 12:02
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
brawo za opinie. jak przeczytalem opinie tego sedziego ze Tadic nie mial wplywu na akcje to az mi szczeka opadla xD
14 lut 2019 | 09:17
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdyby Cortouis nie dal ciala to nie byloby tych kontrowersji....
14 lut 2019 | 08:51
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wiecie dlaczego piłce nożnej zajęło tyle lat wprowadzenie technologii video? żeby mogli wykminić jak jej używać do dalszego faworyzowania pewnych drużyn ;) TC nigdy by tej piłki nie złapał, nawet jakby nie było tam absolutnie nikogo. każdy kto oglada ta powtórkę musi dojść do takich samych wniosków, jeśli ma choć trochę obiektywności. i skończcie z ta bzdura o ochronie bramkarza w polu bramkowym - taki przepis nie istnieje. zgodnie z "duchem gry" bramka powinna być uznana i tyle. te rozgrywki coraz bardziej traca sens. polecam przerzucić się na hokej, rugby czy nawet siatkówkę, bo piłki nożnej powoli nie da się ogladać, a LM już od dawna.

a co do komunikatu UEFA to jedyne co pozostaje to parsknać śmiechem :D przecież oni nigdy nie napisali i nie napisza, że jakiś sędzia zrobił coś źle. nawet w meczu Chelsea - FC Barcelona kiedy sędzia okradł Londyńczyków z awansu do finału, bo przecież 2 lata z rzędu taki sam finał to zbrodnia. nie mówiac już nawet o tym, że pewnie tym razem byłby to dla CFC finał zwycięski. czy ktoś widział później tego sędziego w jakimkolwiek meczu międzynarodowym?
14 lut 2019 | 08:39
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zawsze będą takie kontrowersje, czegokolwiek by nie wprowadzili, bo czasami, tak jak tu, wszystko zależy od interpretacji. Jak dla mnie jest spalony i Tadić przeszkadza bramkarzowi Królewskich, ale trudno wnioskować po zdjęciu, pokazującym tylko moment, a nie całą akcję.
14 lut 2019 | 08:11
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trudno nazwać ekspertem kogoś kto nie więzi tutaj sytuacji spornej. Będą końcem Realu nie chce być stronniczy ale sytuacja jest kontrowersyjna. Bynajmniej obrońca jest przyklejony do bramkarza więc takie sytuacje są gwizdanie zawsze. Niestety tu padł gol i każda decyzja będzie krytykowana. Jak ktoś może jednoznacznie stwierdzić czy coś było czy nie? Oto dzisiejszy świat ekspertów. Lubicie wszystkich drużyn na sile szukają sensacji żeby móc tłumaczyć kolejne wygrane drużyny która przypomnę walczy o czwarty tytuł z rzędu. Najłatwiej powiedzieć ze dzięki sędziom.
14 lut 2019 | 08:09
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak źle i tak zle i to pierdolenie że sędzia znowu pomógł Realowi. I tak 3x wygrał LM i teraz też wygra 4 po sędziowie.. No możecie minusowac bo poziom zawiści jest tutaj straszny :)
14 lut 2019 | 08:25
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie, po prostu bądźmy obiektywni i jak im sędziowie pomogą to o tym mówmy, a jak nie to nie. Tutaj był spalony i bramka słusznie nieuznana, ruch Courtoia był ograniczany. Ale w przeszłości były sytuację, gdzie Real wygrywał mecze, których nie powinien np. ostatni półfinał z Bayernem i brak karnych za rękę Marcelo czy faul na Lewandowskim - takie sytuacje byłyby wychwycone przez VAR. Nie mówmy, że albo im zawsze pomagają, albo im nigdy nie pomagają. Każdą sporną sytuację oceniajmy indywidualnie
14 lut 2019 | 09:05
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sędzia w tamtym meczu mylił sie na obie strony, masz racje, var by pomogł, ale wtedy nic nie grajacy bayern prawdopodobnie nie strzeliłby nawet bramki, ktora dostał po symulce.
14 lut 2019 | 10:03
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak jasne zawsze mylili się w obie strony,zawsze w każdym meczu z Realem w Lidze Mistrzów mylą się strony.
14 lut 2019 | 10:47
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mówisz chyba o meczu z Bayernem sprzed bodajże 2 sezonów i tam faktycznie błędy były w obie strony i nie można powiedzieć, że komuś sędzia pomagał, a ja kolego mówię o dwumeczu z zeszłego sezonu.
14 lut 2019 | 10:13
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ten półfinał z Bayernem to wogole za niedługo będzie miał status mitu pod tytułem: “Jak bardzo Real ciągnięto za uszy do statecznego triumfu“
Strasznie to zabawne gdyż błędów w tym meczy było multum i mylono się w obie strony. Bayern z Vidalem na czele zrobili z siebie ofiary ale prawda jest taka, ze mnóstwo decyzji zostało podjętych z korzyścią dla Bayernu. Jak np. to ze. Vidal powinien poleciec na początku rewanżu, lub uznanie gola doprowadzającego do dogrywki
14 lut 2019 | 10:28
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak a co powiesz o nieodgwzdanych karnych na Lewandowskim oraz o ręce Marcelo z poprzedniego sezonu oraz o spalonym Ramosa w Finale 2015/2016 z Atletico tam też sędzia mylił się w obie strony?.
14 lut 2019 | 12:24
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jakim spalonym Ramosa Iron ?? przecież z rożnego nie ma spalonego...
14 lut 2019 | 12:44
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oglądnij se Finał Ligi Mistrzôw 2015/2016 na YouTube Real Atletico .1-0 dla Realu rzut wolny Kroos wrzuca piłke w pole karne Bale przedłuża tą piłke tuż przy bramce Atletico jest Ramos on tą piłke zgarnia wyprzedzając Savicia i wpakując piłke wślizgiem do bramki między nogami Oblaka.Przy tym golu Ramos był na minimalnym spalonym ale był .Wtedy ten mecz sędziował Clatenburg.
14 lut 2019 | 10:50
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Masz rację! W tym dwumeczu Bayern dostał chociażby karnego z kapelusza, którego nie wykorzystał, a dodatkowo strzelił bramkę (swojak Ramosa) ze spalonego. Ale ja mówię o starciu z zeszłego sezonu. Tam nie było dogrywki, bo było 4:3 w dwumeczu. Bayern w chyba drugim spotkaniu nie dostał karnego za ewidentną rękę Marcelo i karnego za faul na Lewym w polu karnym.
14 lut 2019 | 11:27
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W pierwszym meczu Bayern też powinien dostać karnego gdzie Carvajal ciągnął za bark pod koniec pierwszej połowy Lewandowskiego no ale sędzia nieragował.
14 lut 2019 | 07:37
-16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Cieszę się, że jakiś noname podzielił się z nami swoją opinią.
14 lut 2019 | 07:54
+44
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mówisz tak jakbyś był autorytetem jakimś I znany na pół świata... On przynajmniej podpisał się swoim nazwiskiem pod opinią, a nie nickiem ?
14 lut 2019 | 13:31
(Edytowany)
Michał Listkiewicz, pozdrawiam.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Michał Listkiewicz, pozdrawiam.
Oprawco ty jeden groźny.
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Strzelcy {{title}} - Liga Mistrzów

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
6 (1)
2
5 (0)
3
5 (0)
4
4 (1)
5
4 (2)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Brak ryzyka na start. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "SPRAWDŹ".

Kod rejestracyjny: MEGABONUS. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

Kod rejestracyjny: MEGABONUSPZB. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.