Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Tak Rosjanie widzą polską reprezentację! "Nawet Zbigniew Boniek śpiewa do niego ody"

19 kwi 2018 | 15:14 50
Źródło zdjęcia: Marcin Kadziolka/Shutterstock

Portal "Sports.ru" na dwa miesiące przed mundialem w bardzo pozytywnych słowach pisze o reprezentacji Polski i jej największych gwiazdach.

Rosjanie są przekonani, że kadra Nawałki jedzie do Rosji, by zagrozić największym faworytom. - Reprezentacja Polski poważnie dąży do osiągnięcia wysokich celów podczas mundialu - czytamy.

Jako głównego architekta polskiej kadry wskazano Adama Nawałkę. - Do bólu szczery w stosunku do swoich zawodników, co również sprawiło, że gra w reprezentacji stała się niezwykle prestiżowa. Przed jego erą było to nie do pomyślenia. Sam Nawałka również się zmienił, przestał być dyktatorem jak za czasów klubowych - podkreślono w artykule.

Najważniejszy zawodnik na boisku? W tym przypadku Rosjanie nie mają wątpliwości. - Polska to dziś Robert Lewandowski, a Robert Lewandowski - to Polska. Nawet Zbigniew Boniek śpiewa do niego ody i porównuje z legendarnym Kazimierzem Deyną - napisał Dmitrij Kuzmin.

"Sports.ru" widzi w Lewandowskim zawodnika ze światowej czołówki, którzy ma jeszcze dużo do osiągnięcia. - Przeprowadzka do Monachium przyniosła Polakowi trzy kolejne mistrzostwa Niemiec, a nawet niewypowiedziane roszczenia do tytułu najlepszej "dziewiątki" współczesnego futbolu. To być może najlepszy polski gracz w historii. Powinien w końcu odejść z ligi niemieckiej i poszukać nowych wyzwań - zaznacza rosyjski dziennikarz.

Dziennikarze wyróżnili również Jakuba Błaszczykowskiego jako tego, który cieszy się największym szacunkiem spośród piłkarzy, oraz Arkadiusza Milika, czyli "największe odkrycie trenerskie Adama Nawałki".

Źródło: sports.ru/sportowefakty.pl
Dyskusja 49
20 kwi 2018 | 04:00
{{message}}
No to Ruskie mnie zaskoczyli taka ocena.
20 kwi 2018 | 07:29
{{message}}
Pewnie dlatego że nigdy tam nie byłeś a informacje o samej Rosji i Rosjanach czerpiesz z telewizji które to mają swoich właścicieli i pewien narratyw do pchania.
20 kwi 2018 | 07:41
{{message}}
Nie nie kolego z historii.
20 kwi 2018 | 01:05
+15
{{message}}
Ruskie obiecali ze jak Polska sie podlozy Ruskim w cwiercfinale to oddadza Tupolewa.
19 kwi 2018 | 23:31
{{message}}
My się spinamy na ruskich. Oni na nas wcale.
19 kwi 2018 | 21:05
+11
{{message}}
Tarantino by powiedzial " Nie ma co sie lizac po fiutach" Robmy Zrobmy swoje adoratorow nam nie potrzeba
19 kwi 2018 | 18:57
+23
{{message}}
Fajnie się czyta takie słowa ze strony Rosjan.Ciekawe,czy będą nas tam bić.
19 kwi 2018 | 20:19
{{message}}
Za co? To nie my ich napadaliśmy.
19 kwi 2018 | 22:06
{{message}}
Zapewne zbiorę masę minusów lecz historia (z którą jak widzę jesteś na bakier) pokazuje że to Polacy przez od czasów Chrobrego aż po Piłsudskiego ustawicznie ciągnęli na wschód.
19 kwi 2018 | 18:35
+28
{{message}}
mundial tuz tuz trza zapasy trunku robic :D
19 kwi 2018 | 17:57
-16
{{message}}
Rosjanie jeszcze nie zauwazyli ze od kiedy gramy jakims dziwnym ustawieniem z 3 obroncami to reprezentacja Polski zlapala calkiem mocny trend spadkowy i tylko najwieksi optymisci lub nie znajacy sie na rzeczy wierza ze to sie szybko zmieni.
19 kwi 2018 | 18:16
+22
{{message}}
Bo Rosjanie w przeciwieństwie do Ciebie pewnie wiedzą, co oznaczają i po co są mecze towarzyskie. Chodziło tam o sprawdzenie alternatywnego ustawienia, które piłkarze muszą ograć ze sobą, niektórzy poznać nowy sposób ustawienia. Nawałka sam już wielokrotnie mówił że podstawowym ustawieniem będzie z czwórką obrońców, a alternatywa się przyda. I tu ma racje, bo zawsze dobrze mieć zabezpieczenie na nieprzewidziane sytuacje bądź żeby zaskoczyć ustawieniem rywala.
19 kwi 2018 | 18:31
-12
{{message}}
To nie jest takie proste jak sie moze wydawac, mysle ze skoro wszystkie mecze towarzyskie zagralismy w nowym ustawieniu to nie po to zeby pozniej na mistrzostwach znowu grac po "staremu", a jesli zagramy w nowym ktore nie zostalo opanowane wystarczajaco dobrze to gra w takim ustawieniu tylko ulatwi zadanie naszemu rywalowi bo sami wprowadzimy chaos w swoje szeregi. Natomiast jesli chodzi o gre w obu ustawieniach i zmienianie ich to po pierwsze, weszli nowi grace do zespolu i ich w starym ustawieniu nie testowalismy a powinnismy bo jedziemy na MS, po drugie jesli chcemy swingowac z ustawieniami w trakcie spotkan to musimy to pierw przecwiczyc a jak do tej pory Nawalka ani razu nie probowal zmieniac ustawienia w trakcie spotkania a uwierz mi ze takie "roszady" nieprzecwiczone moga skonczyc sie nawet strata gola bo w Rosji nie bedzie slabych, jedno dwa podania i rywal znajduje sie pod nasza bramka wtedy keidy Glik z Piszczkiem jeszcze nie zajeli sowich pozycji. Chcialby zeby nasi zaszli jak najdalej ale ja tych kombinacji Nawalki nie kupuje, uwazam ze wychodzi jego brak doswiadczenia a pamietaj ze sukces tkwi w szczegolach.
19 kwi 2018 | 17:29
-16
{{message}}
Polak Rusek dwa bratanki , i do wódki i do bramki ;-).
19 kwi 2018 | 17:27
ja myslalem ze Lewy to Lubanski a nie Deyna :O
19 kwi 2018 | 17:04
+16
{{message}}
Oby się sprawdziły przypuszczenia Kuzmina. Każdy z nas kibiców z utęsknieniem czeka na powtórkę lat 1974 i 1982 r. ubiegłego wieku.
19 kwi 2018 | 17:08
19 kwi 2018 | 17:14
+50
{{message}}
Kiedy musisz w nawiasie dopowiedzieć o co ci chodzi, bo nie rozumiesz sensu ironizowania. (wyśmiewam tutaj ok)
19 kwi 2018 | 16:25
Tak jest, niech zamieszają
+10
{{message}}
Tak jest, niech zamieszają...
19 kwi 2018 | 16:14
+29
{{message}}
A jak .Pewnie że zamieszamy w Rosji . Jak nie teraz to kiedy .
19 kwi 2018 | 16:08
(Edytowany)
Nie tylko Lewandowski jest filarem tej drużyny, wszyscy wykonują wspaniałą robotę, zaczynając od sztabu szkoleniowego, zawodników a kończąc na kibicach.. WSZYSCY stoją za sobą murem, wspierają się i wzajemnie pomagają! Zaangażowanie i wola walki pomogła Nam odnieść wielki sukces i przenieść Nas na arenę międzynarodową! Wierzę, że na MŚ znajdziemy się w czołówce i pokażemy na co Nas stać!

Powodzenia!
+16
{{message}}
Nie tylko Lewandowski jest filarem tej drużyny, wszyscy wykonują wspaniałą robotę, zaczynając od sztabu szkoleniowego, zawodników a kończąc na kibicach.. WSZYSCY stoją za sobą murem, wspierają się i wzajemnie pomagają! Zaangażowanie,wola walki i umiejętności pomogły Nam odnieść wielki sukces i przenieść Nas na arenę międzynarodową! Wierzę, że na MŚ znajdziemy się w czołówce i pokażemy na co Nas stać!

Powodzenia!
19 kwi 2018 | 16:04
19 kwi 2018 | 17:00
To jest jakaś pasta? XD
+37
{{message}}
Mój stary to fanatyk wędkarstwa. Pół mieszkania zajebane wędkami najgorsze. Średnio raz w miesiącu ktoś wdepnie w leżący na ziemi haczyk czy kotwicę i trzeba wyciągać w szpitalu bo mają zadziory na końcu. W swoim 22 letnim życiu już z 10 razy byłem na takim zabiegu. Tydzień temu poszedłem na jakieś losowe badania to baba z recepcji jak mnie tylko zobaczyła to kazała buta ściągać xD bo myślała, że znowu hak w nodze.

Druga połowa mieszkania zajebana Wędkarzem Polskim, Światem Wędkarza, Super Karpiem xD itp. Co tydzień ojciec robi objazd po wszystkich kioskach w mieście, żeby skompletować wszystkie wędkarskie tygodniki. Byłem na tyle głupi, że nauczyłem go into internety bo myślałem, że trochę pieniędzy zaoszczędzimy na tych gazetkach ale teraz nie dosyć, że je kupuje to jeszcze siedzi na jakichś forach dla wędkarzy i kręci gównoburze z innymi wędkarzami o najlepsze zanęty itp. Potrafi drzeć mordę do monitora albo wypierdolić klawiaturę za okno. Kiedyś ojciec mnie wkurwił to założyłem tam konto i go trolowałem pisząc w jego tematach jakieś losowe głupoty typu karasie jedzo guwno. Matka nie nadążała z gotowaniem bigosu na uspokojenie. Aha, ma już na forum rangę SUM, za najebanie 10k postów."

"Jak jest ciepło to co weekend zapierdala na ryby. Od jakichś 5 lat w każdą niedzielę jem rybę na obiad a ojciec pierdoli o zaletach jedzenia tego wodnego gówna. Jak się dostałem na studia to stary przez tydzień pie**olił że to dzięki temu, że jem dużo ryb bo zawierają fosfor i mózg mi lepiej pracuje.

Co sobotę budzi ze swoim znajomym mirkiem całą rodzinę o 4 w nocy bo hałasują pakując wędki, robiąc kanapki itd.

Przy jedzeniu zawsze pierdoli o rybach i za każdym razem temat schodzi w końcu na Polski Związek Wędkarski, ojciec sam się nakręca i dostaje strasznego bólu dupy durr niedostatecznie zarybiajo tylko kradno hurr, robi się przy tym cały czerwony i odchodzi od stołu klnąc i idzie czytać Wielką Encyklopedię Ryb Rzecznych żeby się uspokoić.

W tym roku sam sobie kupił na święta ponton. Oczywiście do wigilii nie wytrzymał tylko już wczoraj go rozpakował i nadmuchał w dużym pokoju. Ubrał się w ten swój cały strój wędkarski i siedział cały dzień w tym pontonie na środku mieszkania. Obiad (karp) też w nim zjadł [cool][cześć]

Gdybym mnie na długość ręki dopuścili do wszystkich ryb w polsce to bym wziął i zapierdolił.

Jak któregoś razu, jeszcze w podbazie czy gimbazie, miałem urodziny to stary jako prezent wziął mnie ze sobą na ryby w drodze wyjątku. Super prezent kurwo.

Pojechaliśmy gdzieś wpizdu za miasto, dochodzimy nad jezioro a ojcu już się oczy świecą i oblizuje wargi podniecony. Rozłożył cały sprzęt i siedzimy nad woda i patrzymy na spławiki. Po pięciu minutach mi się znudziło więc włączyłem discmana to mnie ojciec pierdolnął wędką po głowie, że ryby słyszą muzykę z moich słuchawek i się płoszą. Jak się chciałem podrapać po dupie to zaraz 'krzyczał szeptem', żebym się nie wiercił bo szeleszczę i ryby z wody widzą jak się ruszam i uciekają. 6 godzin musiałem siedzieć w bezruchu i patrzeć na wodę jak w jakimś jebanym Guantanamo. Urodziny mam w listopadzie więc jeszcze do tego było zimno jak sam skurwysyn. W pewnym momencie ojciec odszedł kilkanaście metrów w las i się spierdział. Wytłumaczył mi, że trzeba w lesie pierdzieć bo inaczej ryby słyszą i czują.

Wspomniałem, że ojciec ma kolegę mirka, z którym jeździ na ryby. Kiedyś towarzyszem wypraw rybnych był hehe Zbyszek. Człowiek o kształcie piłki z wąsem i 365 dni w roku w kamizelce BOMBER. Byli z moim ojcem prawie jak bracia, przychodził z żoną Bożeną na wigilie do nas itd. Raz ojciec miał imieniny zbysio przyszedł na hehe kielicha. Najebali się i oczywiście cały czas gadali o wędkowaniu i rybach. Ja siedziałem u siebie w pokoju. W pewnym momencie zaczeli drzeć na siebie mordę, czy generalnie lepsze są szczupaki czy sumy.

WEŹ MNIE NIE WKURWIAJ ZBYCHU, WIDZIAŁEŚ TY KIEDYŚ JAKIE SZCZUPAK MA ZĘBY? CHAPS I RĘKA UJEBANA!

KURWA TADEK SUMY W POLSCE PO 80 KILO WAŻĄ, TWÓJ SZCZUPAK TO IM MOŻE NASKOCZYĆ

CO TY MI O SUMACH PIERDOLISZ JAK LEDWO UKLEJĘ POTRAFISZ Z WODY WYCIĄGNĄĆ. SZCZUPAK TO JEST KRÓL WODY JAK LEW JEST KRÓL DŻUNGLI

No i aż się zaczeli nakurwiać zapasy na dywanie w dużym pokoju a ja z matką musieliśmy ich rodzielać. Od tego czasu zupełnie zerwali kontakt. W zeszłym roku zadzwoniła żona zbysia, że zbysio spadł z rowerka i zaprasza na pogrzeb. Odebrała akurat matka, złożyła kondolencje, odkłada słuchawkę i mówi o tym ojcu, a ojciec

I bardzo kurwa dobrze

Tak go za tego suma znienawidził.

Wspominałem też o arcywrogu mojego starego czyli Polskim Związku Wędkarskim. Stał się on kompletną obsesją ojca i jak np. w telewizji mówią, że gdzieś był trzęsienie ziemi to stary zawsze mamrocze pod nosem, że powinni w końcu coś o tych skurwysynach z PZW powiedzieć. Gazety niewędkarskie też przestał czytać bo miał ból dupy, że o wędkarstwie polskim ani aferach w PZW nic się nie pisze.

Szefem koła PZW w mojej okolicy jest niejaki pan Adam. Jest on dla starego uosobieniem całego zła wyrządzonego polskim akwenom przez Związek i ojciec przez wiele lat toczył z nim wojnę. Raz poszedł na jakieś zebranie wędkarskie gdzie występował Adam i stary wrócił do domu z podartą koszulą bo siłą go usuwali z sali takie tam inby odpierdalał.

Po klęsce w starciu fizycznym ze zbrojnym ramieniem PZW ojciec rozpoczął partyzantkę internetową polegającą na szkalowaniu PZW i Adama na forach lokalnych gazet. Napierdalał na niego jakieś głupoty typu, że Adam był tajnym współpracownikiem UB albo, że go widział na ulicy jak komuś gwoździem samochód rysował itd. Nie nauczyłem ojca into TOR więc skończyło się bagietami za szkalowanie i stary musiał zapłacić Adamowi 2000zł.

Jak płacił to przez tydzień w domu się nie dało żyć, ojciec kurwił na przekupne sądy, PZW, Adama i w ogóle cały świat. Z jego pierdolenia wynikało, że PZW jak jacyś masoni rządzi całym krajem, pociąga za szurki i ma wszędzie układy. Przeliczał też te 2000 na wędki, haczyki czy łódki i dostawał strasznego bólu dupy, ile on by mógł np. zanęty waniliowej za te 2k kupić (kilkaset kilo).

Stary jakoś w zeszłym roku stwierdził, że koniecznie musi mieć łódkę do połowów bo niby wypożyczanie za drogo wychodzi i wszyscy go chcą oszukać

synek na wodzie to się prawdziwe okazy łapie! tam jest żywioł!

ale nie było go stać ani nie miał jej gdzie trzymać a hehe frajerem to on nie jest żeby komuś płacić za przechowywanie więc zgadał się z jakimiś wędkarzami okolicy, że kupią łódkę na spółkę, ona będzie stała u jakiegoś janusza, który ma dom a nie mieszkanie w bloku jak my, na podjeździe na przyczepie, którą ten janusz ma i się będą tą łódką dzielili albo będą jeździć łowić razem.

Na początku ta kooperatywa szła nawet nieźle ale w któryś weekend ojciec się rozchorował i nie mógł z nimi jechać i miał o to olbrzymi ból dupy. Jeszcze ci jego koledzy dzwonili, że ryby biorą jak pojebane więc mój ojciec tylko leżał czerwony ze złości na kanapie i sapał z wkurwienia. Sytuację jeszcze pogarszało to, że nie miał na kogo zwalić winy co zawsze robi. W końcu doszedł do wniosku, że to niesprawiedliwe, że oni łowią bez niego bo przecież po równo się zrzucali na łódkę i w niedzielę wieczorem, jak te janusze już wróciły z wyprawy, wyszedł nagle z domu.

Po godzinie wraca i mówi do mnie, że muszę mu pomóc z czymś przed domem. Wychodzę na zewnątrz a tam nasz samochód z przyczepą i łódką xD Pytam skąd on ją wziął a on mówi, że januszowi zajebał z podjazdu przed domem bo oni go oszukali i żeby łapał z nim łódkę i wnosimy do mieszkania XD Na nic się zdało tłumaczenie, że zajmie cały duży pokój. Na szczęście łódka nie zmieściła się w drzwiach do klatki więc stary stwierdził, że on ją przed domem zostawi.

Za pomocą jakichś łańcuchów co były na łódce i mojej kłódki od roweru przypiął ją do latarni i zadowolony chce iść wracać do mieszkania a tu nagle przyjeżdżają 2 samochody z januszami współwłaścicielami, którzy domyślili się gdzie ich własność może się znajdować xD Zaczęła się nieziemska inba bo janusze drą mordy dlaczego łódkę ukradł i że ma oddawać a ojciec się drze, że oni go oszukali i on 500zł się składał a nie pływał w ten weekend. Ja starałem się załagodzić sytuację żeby ojciec od nich nie dostał wpierdolu bo było blisko.

Po kilkunastu minutach sytuacja wyglądała tak:

-Mój ojciec leży na ziemi, kurczowo trzyma się przyczepy i krzyczy, że nie odda

-Janusze krzyczą, że ma oddawać

-Jeden janusz ma rozjebany nos bo próbował leżącego ojca odciągnąć od łódki za nogę i dostał drugą nogą z kopa

-Dwóch policjantów ciągnie ojca za nogi i mówi, że jedzie z nimi na komisariat bo pobił człowieka

-We wszystkich oknach dookoła stoją sąsiedzi

-Moja stara płacze i błaga ojca żeby zostawił łódkę a policjantów żeby go nie aresztowali

-Ja smutnazaba.psd

W końcu policjanci oderwali starego od łodzi. Ja podałem januszom kod do kłódki rowerowej i zabrali łódkę, rzucając wcześniej staremu 500zł i mówiąc, że nie ma już do łódki żadnego prawa i lepiej dla niego, żeby się nigdy na rybach nie spotkali. Matka ubłagała policjantów, żeby nie aresztowali ojca. Janusz co dostał w mordę butem powiedział, że on się nie będzie pie**olił z łażeniem po komisariatach i ma to w dupie tylko ojca nie chce więcej widzieć.

Stary do tej pory robi z januszami gównoburzę na forach dla wędkarzy bo założyli tam specjalny temat, gdzie przestrzegali przed robieniem jakichkolwiek interesów z moim ojcem. Obserwowałem ten temat i widziałem jak mój ojciec nieudolnie porobił trollkonta

Szczepan54

Liczba postów: 1

Ten temat założyli jacyś idioci! Znam użytkownika stary_anona od dawna i to bardzo porządny człowiek i wspaniały wędkarz! Chcą go oczernić bo zazdroszczą złowionych okazów!

Potem jeszcze używał tych trollkont do prześladowania niedawnych kolegów od łódki. Jak któryś z nich zakładał jakiś temat to ojciec się tam wpie**alał na trollkoncie i np. pisał, ze ch*jowe ryby łapie i widać, że nie umie łowić xD

Z tych samych trollkont udzielał się w swoich tematach i jak na przykład wrzucał zdjęcia złapanych przez siebie ryb to sam sobie pisał

Noooo gratuluję okazu! Widać, że doświadczony łowca!

a potem się z tego cieszył i kazał oglądać mi i starej jak go chwalą na forum.
19 kwi 2018 | 18:59
+10
{{message}}
Fajna historia w porównaniu z tymi wypocinami wyżej
19 kwi 2018 | 15:55
{{message}}
Moim zdaniem Nawałka to jest niezły gość. Zobaczcie efekty ostatniego zgrupowania: Milik zaczął strzelać, Teo zaczął strzelać, Pazdan poprawił grę, Kurzawa nagle gość, Grosik świetne mecze, Krycha dobrze wygrzał ławę, ale tutaj nawet Opatrzność by mu nie pomogła, Błaszczu nagle plecki wyleczył. tylko Lewandowski zawsze po kadrze ma spadek formy, widzę jak frustruje go gra z kolegami, w każdym meczu bardziej, macha łapami, awanturuje się na boisku, wiadomo, że tną go niemiłosiernie, może czas najwyższy nauczyć się padania na boisko tak, żeby sędzia uwierzył.
19 kwi 2018 | 17:07
19 kwi 2018 | 20:01
{{message}}
wbija to tobie kumpel taty codziennie pod kolderke z wieczora .........przestan pouczac innych kazdy ma swoje zdanie tyle ze ty masz ich tyle ze juz sam nie ogarniasz chloptasiu sam siebie widze
19 kwi 2018 | 20:28
20 kwi 2018 | 06:52
{{message}}
nawet jak zmienisz nick i tak zawsze bede wiedzial ze to ty , masz jak w banku u mnie podjazdy pod komentarze ,a kretyn hmmm nikt nie jest idealny a nie sory zapomnialem ze ty jestes przeciez hehehhe :)
20 kwi 2018 | 20:06
21 kwi 2018 | 03:15
{{message}}
miekka pipka z ciebie poprostu ...tak czytalem bo w przeciwienstwie do ciebie mi to przychodzi z latwoscia :)
21 kwi 2018 | 13:29
19 kwi 2018 | 20:33
{{message}}
ECIII To Lewandowski bez Nawałki byłby nikim. Fornalik i Smuda też mieli Lewandowskiego, a Fornalik to nawet lepszego niż teraz i nie potrafili znaleźć sposobu na niemoc strzelecką Lewego. Dopiero Nawałka to zrobił i to też nie od razu, bo Lewy na początku pracy Nawałki w ogóle nie strzelał, tylko Gibraltarowi ładował bramki. Dopiero w drugich meczach eliminacji do EURO2016 Lewy się odblokował i strzelił Niemcom, Szkocji, Irlandi i Gruzji. Gdyby był inny trener zamiast Nawałki, który okazałby się niewypałem to EURO i MŚ oglądalibyśmy bez naszej drużyny, a media dalej wyliczałby Lewemu minuty bez gola w kadrze.
21 kwi 2018 | 13:25
22 kwi 2018 | 22:41
{{message}}
To, że drugiego takiego jak Lewandowski nie znajdziesz, to inna sprawa. Z gówna bata nie ukręcisz. A to, że nie powołuje Mierzeja oznacza tylko to, że gość ma wizję zespołu i dobiera zawodników pod już istniejącą drużynę, a nie rewolucja co mecz. Dlatego tak długo trzymał Peszkę, czy Milę, mimo iż nie byli w najlepszej formie.
23 kwi 2018 | 09:32
23 kwi 2018 | 15:26
{{message}}
Czyli co, w starciu Szwecja vs Polska bez Lewego postawiłbyś na Szwedów?
24 kwi 2018 | 15:43
19 kwi 2018 | 17:08
{{message}}
Moim zdańiem Nawalka to trenerskie drewno
19 kwi 2018 | 17:09
19 kwi 2018 | 15:41
{{message}}
Wierzę w tych chłopaków nawet jeśli nie wszyscy grają świetnie w klubie - kadra to co innego
19 kwi 2018 | 15:28
+19
{{message}}
No to trzeba pokazać tym Rosjanom, że się nie mylą ;)
19 kwi 2018 | 15:24
+37
{{message}}
Jeżeli już nawet Rosjanie chwalą naszą kadrę to musi coś być na rzeczy. 😊 Czekam z niecierpliwością na MŚ i mam nadzieję, że nasi pokażą klasę.
19 kwi 2018 | 15:30
+35
{{message}}
zaskocze cie. wieksza czesc ludzi na calym swiecie jest wesola, pogodna i docenianie im kogos nie musi byc od razu czyms podszyte. lepiej porzuc stereotypy bo to same zło.
19 kwi 2018 | 15:50
{{message}}
spotyka Polak Amerykanina , któremu spalił sie dom i garaż wraz z samochodem . Pyta go - Co u Ciebie . Amerykanin - wszystko ok , super , a co u Ciebie ? Polak - A idz w cholere , tyranie od rana do wieczora ,życ sie nie chce , marnie
19 kwi 2018 | 16:04
+20
{{message}}
Wbrew temu co ci wmawiają politycy, polska telewizja i polskie gazety, Rosjanie nic do nas nie mają. Często jadą po polskich politykach za ich rusofobię ale do samych Polaków nie mają nic.
{{comment.created_datetime}}
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Terminarz spotkań

{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Specjalna oferta na mundial Rosja 2018! Graj u jednego z największych legalnych bukmacherów w Polsce!
Hajto, Borek, Pol i Kołtoń polecają grę u tego bukmachera. Gra ofensywna to Twoje przeznaczenie!
Firma, którą znają wszyscy. Jeden z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich bukmacherów.