Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Rivaldo: Złota Piłka dla Modricia? To niesprawiedliwe. Nie było powodu, żeby nie wybrać Ronaldo albo Messiego

Jakub Kreśliński 
7 gru 2018 | 17:17 50
Rivaldo: Złota Piłka dla Modricia? To niesprawiedliwe. Nie było powodu, żeby nie wybrać Ronaldo albo Messiego
Źródło zdjęcia: Francesc Juan / Shutterstock.com

Według Rivaldo to niesprawiedliwe, że w tym roku Złotą Piłkę otrzymał Luka Modrić. Jego zdaniem Ronaldo i Messi wciąż są najlepszymi piłkarzami na świecie.

Chorwat sięgnął w tym roku po Złotą Piłkę, przerywając tym samym dziesięcioletnią dominację Messiego i Ronaldo.

Luka Modrić miał wspaniały sezon, ponieważ wygrał Ligę Mistrzów i doszedł do finału mistrzostw świata, ale jeśli ja miałbym wybierać, to postawiłbym na Ronaldo - ocenił Rivaldo cytowany przez serwis goal.com.

Portugalczyk strzelił wiele goli w ubiegłym sezonie, wygrał Ligę Mistrzów, zdobył nieprawdopodobną bramkę z Juventusem w Turynie i dowiódł swojej wartości na szczeblu reprezentacyjnym, strzelając hat-tricka w meczu z Hiszpanią. Sądzę, że zasłużył na to trofeum bardziej niż ktokolwiek inny - ocenił były napastnik Barcelony.

Mamy poza tym Messiego, który powinien być przynajmniej w trójce. Tak szczerze, to nie jestem w stanie wyjaśnić, dlaczego tego roku to wszystko się zmieniło, ponieważ obaj mieli dobre sezony - dodał.

Niektórzy mówili, że wpływ na to miała zmiana klubu przez Ronaldo, ale nie zgadzam się, ponieważ najważniejsze chwile w sezonie nastąpiły dla niego, zanim przeszedł z Realu do Juventusu - wyjaśnił Brazylijczyk.

Myślę, że ta zmiana, to po prostu próba zapisania przynajmniej jednego innego nazwiska w historii, a nie wybieranie ciągle na zmianę Ronaldo albo Messiego - stwierdził Rivaldo.

W każdym razie uważam to za niesprawiedliwe, ponieważ obaj mieli solidne sezony i byli decydujący dla swoich drużyn. Nie było więc powodów, by zmieniać tę tendencję - zakończył.

Źródło: goal.com
Dyskusja 50
9 gru 2018 | 17:08
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kto to kurwa jest Rivaldo? Jakaś podróba Ronaldo? Chuja wie, nikt go nie zna a klapie dziobem, byle kłapać.
8 gru 2018 | 22:41
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Za rok Peszko zdobędzie Złotą Piłkę bo napierdolony wygra Ligę Mistrzów i Ligę Europy w jednym sezonie, grając tylko ofenzywny futbol w Lechu Poznań!!
9 gru 2018 | 02:59
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
no co Ty nie da rady..chyba że w Fife 19 :)
8 gru 2018 | 06:46
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rivaldo sam sobie odpowiedział. Modric wygrał LM w czym miał spora zasługę i dość niespodziewanie doprowadził własną kadrę do finału MŚ. Messi zaginął nie tylko w LM ale również pokazał że nie jest liderem kadry narodowej. Ronaldo miał bardzo dobry sezon, ale różnica między nim a Modriciem jest w wyniku kadry na MŚ. Problem sztucznie tworzony bo co jak co ale Modric jak Filip z konopi to w tym roku nie wyskoczył.
8 gru 2018 | 14:40
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
idąc typ tropem to Varane wygrał i LM, i MŚ. i miał w grę obronną co najmniej taki wkład, jak Modrić w ofensywną. i co?
8 gru 2018 | 16:09
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Od Cannavaro obrońca nie wygrał bo w pilce wciąż promuje się atak a nie obrone.
8 gru 2018 | 06:05
(Edytowany)
https://www.youtube.com/watch?v=4TCyYk5bLuc
Kreatywność, wizja gry, poświęcenie to argumenty dla tego gościa
Dla mnie to większość z was tutaj ma najebane we łbie, każdy typował Modricia po mundialu do złotej piły a nagle drzecie japy, że Ronaldo, że Messi. Ja wam powiem tak bez takich grajków jak Modric, Messi i Ronaldo takich statystyk by za chuja nie kręcili. Sorry dla mnie to są legendy i grają dalej grają na TOP poziomie ale mimo potencjału swoich drużyn mundial mieli zwyczajnie nie udany gdzie Chorwacja pod wodzą tego "chucherka" zapierdalała do finału po 3 dogrywkach i zostawiła kawał serca na boisku.
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
https://www.youtube.com/watch?v=4TCyYk5bLuc
Kreatywność, wizja gry, poświęcenie to argumenty dla tego gościa
Dla mnie to większość z was tutaj ma najebane we łbie, każdy typował Modricia po mundialu do złotej piły a nagle drzecie japy, że Ronaldo, że Messi. Ja wam powiem tak bez takich grajków jak Modric, Messi i Ronaldo takich statystyk by za chuja nie kręcili. Sorry dla mnie to są legendy i dalej grają na TOP poziomie ale mimo potencjału swoich drużyn mundial mieli zwyczajnie nie udany gdzie Chorwacja pod wodzą tego "chucherka" zapierdalała do finału po 3 dogrywkach i zostawiła kawał serca na boisku.
8 gru 2018 | 00:12
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dla Messiego w tym roku? Dla Ronaldo w tym roku???? RIvaldo chyba na glowe updal.
7 gru 2018 | 23:57
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zacznijmy od tego, że ta nagroda powinna być przyznawana za sezon, a nie za rok, wtedy miało by to większy sens. Co do Modricia, może faktycznie nie zasłużył, ale były sezony, w których mógł być inny zwycięzca niż Ronaldo czy Messi i ta dwójka wtedy też nie zasłużyła, a jednak wygrywali.
8 gru 2018 | 01:06
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak się nie myle to istneje już nagroda za sezon - Piłkarz Roku UEFA. Moim zdaniem Ronaldo i Messi są niezmiennie najlepsi ,ale dużo osob miało już dosyć ich dominacji i chciało jakiejś zmiany dlatego Modric nie musiał ich przebić a wystarczyło że zagrał świetny rok .
8 gru 2018 | 13:20
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak wiem, że jest taka nagroda. Chodzi mi o to, że nagroda przyznawana za rok gry mija się z celem. Zauważ jak wiele potrafi się zmienić w nowym sezonie. Wpływa na to wiele czynników. Dla mnie też są najlepsi, ale pamiętam sezony, gdzie Złota Piłka spokojnie mogła powędrować do Iniesty czy Sneijdera, jednak tacy zawodnicy mają ciężej ze względu na swoje pozycje.
9 gru 2018 | 15:58
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale dzięki temu Złota Piłka jest w jakis sposób odmienna i tak prestiżowa . Gdyby była przyznawana za to samo co Piłkarz Roku UEFA wydaje mi sie że nie zyskała by takiej sławy i była by uznawana za tą mniej prestiżową . Może obrońca czy bramkarz maja ciężej ale powiedziec że ofensywny pomocnik ma ciężej to troche na wyrost. Tacy piłkarze jak np . Zidane czy Kaka grali efektownie i efektywnie właśnie na takiej pozycji.
7 gru 2018 | 23:43
-16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pora leczyć ten pusty łeb Panie Rivaldo stary bucu.
7 gru 2018 | 22:14
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
powiedział w sendo "nie było powodów by nie dać Messiemu lub Ronaldo"
Gówno prawda Modrić jak Sneijder czy Iniesta w 2010 był.
Nie można dawać Ronaldo czy Messiemu bez powodu a jak dla mnie przynajmniej po razie na wyrost za nazwisko dostawali
8 gru 2018 | 01:09
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie wiem jak możesz ocenić że ktorys z nich dostał Złotą Piłke bez powodu . Byli najlepsi i jak widać niektorych już to bolało że nic sie nie zmieniało w tym temacie .
8 gru 2018 | 09:08
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
2010 to Messi na wyrost dostał, Iniesta robił całą grę, na MŚ grał cudo i strzelił decydująca bramkę w finale, Messi miał świetne statystyki
7 gru 2018 | 20:46
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"zdobył nieprawdopodobną bramkę z Juventusem" - no to trzeba mu było dać Bramkę Roku, bo na ZP w sposób oczywisty nie zasłużył
7 gru 2018 | 20:30
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dziwna sprawa sprawa z tą Złotą Piłką w tym roku, bo niby wszyscy którzy blyszczeli na Mundialu w drugiej części sezonu zaliczyli zjazd i niby jakoś miało to wpłynąć na wyniki głosowania. O tym kto dostanie ZP przeważnie wiadomo już w lipcu i nic się w tej kwestii nie zmieniło. Czy to że Ronaldo miał fatalną drugą połowę 2017 poddał jakkolwiek w wątpliwość to że zgranie nagrodę? Nie, bo już po finale LM wiadomo było że ją dostanie i jest to całkowicie naturalne. W tym roku problem polegał na tym że po zakończeniu MŚ ani Messi ani Ronaldo nie wysuneli się wyraźnie przed szereg, a każdy rozpływał się nad Chorwacją tak bardzo, że przycimiewalo to nawet sukces Francji co jest nienormalne. Modric był twarzą tej reprezentacji i już wtedy wiadomo było kto odbierze ZP. Gdyby Ronaldo dorzucił w fazie grupowej ze 2-3 bramki, a Messi nie był tak bardzo kojarzony z tą żałosną postawą całej Argentyny wyglądałoby to inaczej. Niemniej absurdem było przyznanie Modricowi nagrody UEFA ale co zrobić, taka polityka i niech nikt się nagle nie dziwi że obiektywnie rzecz biorąc to ktoś założył a ktoś nie. Obiektywnie to można ocenić że jest dziś beznadziejna pogoda.
7 gru 2018 | 20:30
(Edytowany)
Zgadzam się z Rivaldo w stu procentach. Modric owszem, gral swietnie i zdobył LM i wicemistrzostwo świata, ale dopóki grają Messi i Ronaldo, dopóty nikt inny nie ma prawa do Złotej Piłki.
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się z Rivaldo w stu procentach. Modric owszem, gral swietnie i zdobył LM i wicemistrzostwo świata, ale dopóki na kosmicznym poziomie grają Messi i Ronaldo, dopóty nikt inny nie ma prawa do Złotej Piłki.
7 gru 2018 | 20:22
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rivaldo znawca kwaśnych jabłek.
7 gru 2018 | 19:15
-27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rivaldo się myli. Trium Modricia to zwycięstwo intelektu i instynktu. Rozegrać jest trudniej niż strzelić z kilku metrów.....Wyjątkiem jest Mylik....;-)))))
7 gru 2018 | 19:08
(Edytowany)
Pełna zgoda. To co Ronaldo odwalił w meczu z Hiszpanią, to majstersztyk. To była pokazówka jego możliwości.
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pełna zgoda. To co Ronaldo odwalił w meczu z Hiszpanią, to majstersztyk. To była pokazówka jego możliwości. Winien był zgarnąć nagrodę za ten sezon, bo był świetny w jego wykonaniu. Kolejny taki może się już nie zdarzyć...
7 gru 2018 | 18:55
+73
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Modrić dostał ZP za uśmiech, bycie sympatycznym i lubianym i za łzawą historię o wojnie, oraz za to, że na siłę chcieli wyróżnić kogoś innego niż Messi i Ronaldo, choć nie ma ku temu żadnej logicznej przyczyny.
7 gru 2018 | 18:41
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak ma być sprawiedliwie skoro uwaga tu nowość " świat jest zepsuty, z mafią i pie...ymi pieniędzmi" No jak???
Proste?? Proste.
7 gru 2018 | 18:38
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A ja mam to gdzieś. Te wszystkie nagrody dla "najlepszych" to o dupę rozbić. Jedyne nagrody, które się liczą to puchary Ligi Mistrzów, Europy oraz Mistrzostw Świata i Europy. Piłka nożna to sport wyjątkowo drużynowy, nagrody indywidualne nie powinny być tak istotną sprawą.
7 gru 2018 | 18:34
-15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ronaldo miał słaby mundial to musieli wspomnieć o tym hat-tricku co z tego że jeden gol był z karnego a drugi po ogromnym błędzie de Gei, ale no nic bramka to bramka.
7 gru 2018 | 21:04
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A zazdrość, że Laysi nic na mundialu nie zrobił musi być
7 gru 2018 | 21:09
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie nie jest to żadna zazdrość. A po pierwsze to mówię o Ronaldo a ty tu z Messi wyjeżdżasz, typowo tak trochę, ktoś powie coś nie tak o Ronaldo, to trzeba w drugą stronę zaatakować z Messim
7 gru 2018 | 18:30
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
8 gru 2018 | 03:34
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli mówisz poważnie to polecam udać się jak najszybciej do lekarza.
7 gru 2018 | 18:27
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A już niech skończą pierdolić. Messi z Ronaldo mają na zmianę wygrywać złotą piłkę aż do zakończenia kariery?
7 gru 2018 | 19:31
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie, jeśli znajdzie się ktoś faktycznie lepszy to powinien wygrać z tym, że nie było nikogo takiego, a zauważyłem od początku poprzedniego sezonu, że media ciągle robiły nagonkę na graczy, którzy coś pokazali, żeby tylko któryś z nich przerwał hegemonię duetu CR7-LM10. Tak próbowano zrobić z Salah, kiedy spuścił z tonu to zaczęto pierdolić o złotej piłce dla Mbappe po zaledwie jednym dobrym meczu na mundialu, a później zaczęła się nagonka na Modrica bo zaimponował liczbą przebiegniętych kilometrów i zaraz znawcy sobie przypomnieli, że przecież on też był w drużynie która wygrała LM(wcześniej nie pamiętali bo nic tam nie pokazał, dosłownie "NIC"). Teraz nie pamiętam, ale jeszcze przed Salah też kreowano jeszcze innego zawodnika na zwycięzcę ZP, ale z tylu już na siłę robiono największą na świecie gwiazdę, że aż zacząłem się gubić;)
7 gru 2018 | 18:18
(Edytowany)
Media zrobiły swoje i napompowaly Modrica, do tego afera z Ronaldo w kluczowym momencie głosowania, a do tego ta Złota Gala to jest za cały sezon 17/18 a nie cały 2018 rok więc debilizm
+36
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Media zrobiły swoje i napompowaly Modrica, do tego afera z Ronaldo w kluczowym momencie głosowania, ta Złota Gala to jest za cały sezon 17/18 a nie cały 2018 rok więc debilizm
7 gru 2018 | 18:18
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Aha, czyli na korzyść Ronaldo przemawia to, że wygrał Ligę mistrzów ale już u Modricia to się nie liczy? Co z tego, że Ronaldo strzelił hat-tricka przeciw Hiszpanii? Modrić był liderem swojej drużyny przez cały Mundial i ośmielę się stwierdzić, że bez niego w składzie Chorwacja nie doszła by do finału. Poza tym co to za argument, że Ronaldo strzelił więcej goli? Modrić nie jest napastnikiem i jego zadaniem jest między innymi powodowanie by napastnicy strzelali bramki. Gdyby wygrał obrońca to też by było, że Ronaldo ma więcej bramek? Jak dla mnie nagroda dla chorwata w pełni zasłużona. A jakoś nikt nie robił takiej spruty gdy Messi zdobył Złotą piłkę w roku gdy Iniesta rozgrywał sezon życia i ratował dupsko Barcelonie w Lidze mistrzów i prowadził Hiszpanię do wygrania Mundialu. Jeśli robią się takie spiny, że nagrody nie dostał ten co strzela najwięcej to proponuję skasować nagrodę dla najlepszego zawodnika i zostawić po jednej nagrodzie dla najlepszego napastnika, pomocnika, obrońcy i bramkarza. Wtedy mogli by wyróznienie odebrać i Modrić i Ronaldo (lub Messi) i nie było by krzyku.
7 gru 2018 | 18:18
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się w 100% Była wielka nagonka na to od dłuższego czasu by dać Złota Piłkę komuś innemu niż Ronaldo i Messi. Modrić jest bardzo dobrym piłkarzem ale nie geniuszem który wpływa na losy meczów. W wieku 33 lat dali żeby wreszcie nie mówili że znowu to samo. Ale jak ma być nie to samo jak odebrać drużynie piłkarza o nazwisku Ronaldo i Messi i ekipy nie ma po prostu. Widać to po Realu a i jakby Messi odszedł to by to samo z Barcą było taka jest prawda. Wybrać ze składu Modricia nie ma różnicy żadnej w klasowym zespole.
7 gru 2018 | 18:08
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak to nie było? jest sympatyczny co z tego że nie potrafił wykorzystać karnych na mistrzostwach i w Chorwacji byli lepsi piłkarze ale gra w Realu i zasłużył za skromy usmiech na twarzy :)
7 gru 2018 | 17:59
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ta złota piłka z roku na rok przypomina bardziej wyścig szczurów niż nagrodzenie zawodnika za osiągi sportowe. Jednak fakt jest taki, że sam nie wiem za co Modrič dostał tą nagrodę, wygląda to bardziej tak by wbić szpilke Ronaldo, za odejście z Realu, do czego mógł się przyczynić sam Perez. Ale to tylko moje wewnętrzne spekulacje :)
7 gru 2018 | 17:55
(Edytowany)
Jest wielu piłkarzy ,którzy powinni dostać złotą piłkę chociaż by INIESTA który był lepszym zawodnikiem od Modrića a jej nie dostał...
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jest wielu piłkarzy ,którzy powinni dostać złotą piłkę chociaż by INIESTA który był lepszym zawodnikiem od Modrića a jej nie dostał...
7 gru 2018 | 18:19
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dodał bym Pavla Nedveda
7 gru 2018 | 18:25
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mordzia, chyba nie powiesz, że w poprzednim sezonie Iniesta był lepszym zawodnikiem od Modricia. Iniesta zasłuzył po Mundialu (albo Euro - już nie pamiętam) na złotą piłkę tylko, że miał pecha, bo wtedy Messi zdobywał wszystko bez względu na trofea.
8 gru 2018 | 23:11
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Myśle, że chodziło o tą drugą opcje. Teraz ludzie patrząc na indywidualne osiągniecia Iniesty i Modricia powiedzą że Modrić był lepszym zawodnikiem niz Iniesta ze względu na ZP...
7 gru 2018 | 20:28
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Idź spać visca łebku. Inie$ta kurwa? Naprawdę dzieciaku?
8 gru 2018 | 11:46
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Łebek to cię zrobił a kurwa urodziła :)
7 gru 2018 | 17:37
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spuszczają się nad tą złotą piłką, jakby to nie wiadomo co było. Ot, zwykły konkurs popularności - nie wybierała komisja, na podstawie statystyk czy czegokolwiek, tylko masa ludzi głosowała wedle swojego uznania. Jak w "Tańcu z Gwiazdami" ktoś odpada, to też się tak burzą, że ludzie źle SMSy wysyłali?
7 gru 2018 | 17:36
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rivaldo ma 100% racji. Tak naprawdę każdy normalny kibic ,uczciwie powinien przyznać ,że Cristiano zasłużył i powinien dostać Złotą Piłkę za 2018 rok .
7 gru 2018 | 18:00
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdzie byli ci "normalni kibice" gdy FF wstawiło ankietę, w której można było wybierać najlepszego piłkarza świata?

Ani zwykli kibice, ani eksperci nie stawiali na Cristiano. Takie są fakty.
7 gru 2018 | 17:27
-61
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nikt nie spostrzega Modrica poważnie tak jest wszędzie czy na galach czy kogoś to boli że wygrał , zasłużone jak nic. Crystyna i tak ma kilka takich piłek jedna go nie zbawi ;-) ..
7 gru 2018 | 18:00
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Takie twierdzenie, że ma już kilka i jedna go nie zbawi jest bez sensu. Skoro nadal on i Messi są najlepsi na świecie to nadal oni powinni zgarniać te nagrody dopóki są na szczycie.
7 gru 2018 | 18:01
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Takie twierdzenie, że ma już kilka i jedna go nie zbawi jest bez sensu. Skoro nadal on i Messi są najlepsi na świecie to nadal oni powinni zgarniać te nagrody dopóki są na szczycie.
PS. Przepraszam, że ci tak pocisnąłem 4 grudnia, pijany wtedy byłem i mnie poniosło.
7 gru 2018 | 17:27
-22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wg mnie sprawiedliwe
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})
Ranking

Bukmacherzy

Jeden z największych legalnych bukmacherów w Polsce. Brak ryzyka na start!
Borek i Smokowski polecają grę u tego bukmachera. Skorzystaj z podwojenia na start!
Firma, którą znają wszyscy. Jeden z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich bukmacherów.
Do góry Czat News Tabela Strzelcy Dyskusja
×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.