Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w Polityce prywatności

Robben: Lewandowski też mi nie podaje

11 lis 2015 | 12:39 51
Robben: Lewandowski też mi nie podaje
Źródło zdjęcia: Fingerhut / Shutterstock.com
Konflikt między Robertem Lewandowskim a Arjenem Robbenem? Tak przynajmniej sugeruje niemiecka prasa, która pisze, że relacje między dwoma piłkarzami Bayernu Monachium są bardzo chłodne.

Arjen Robben wraca do wysokiej formy, ale również do starych nawyków. Holenderski skrzydłowy Bayernu gra egoistycznie, nie dostrzega partnerów, a każdą akcję chce kończyć sam. Podczas niedawnego meczu z VfB Stuttgart z tego powodu wściekał się Robert Lewandowski, który w dobrych sytuacjach nie otrzymywał podań od partnera z drużyny.

Sam Robben nie widzi problemu w swoim zachowaniu na boisku.

- W drugą stronę też to się zdarza. Były takie sytuacje w pierwszej połowie, gdy to on mógł mi podać - twierdzi Holender.

Niemiecka prasa rozpisuje się jednak o kiepskich relacjach między Lewandowskim i Robbenem. "Sport Bild" uważa, że "nazwanie ich chłodnymi byłoby bardzo delikatne", a problem narasta od dłuższego czasu.

Do sposobu gry Robbena odniósł się także Josep Guardiola, który wydaje się bezsilny wobec sposobu gry swojego skrzydłowego.

- Każdy wie jaki jest Arjen Robben. Jestem dobrym trenerem, ale nie na tyle, by zmieniać mentalność 31-letniego zawodnika - powiedział trener Bayernu.
Źródło: Sport.pl, Sport Bild
Komentarze
11 lis 2015 | 23:03
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wniosek prosty,Roben nie moze sie pogodzic z faktem ze Lewandowski moglby miec wiecej strzelonych bramek niz on.
11 lis 2015 | 20:29
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ty lysa samolubna szmato...
11 lis 2015 | 19:27
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jednym słowem zawsze go sumuję: PIZDUŚ!!! I do tego bez szkoły! Naoglądał się polskiej reprezentacji i wydaje mu się, że 9-ka jest od podawania!
11 lis 2015 | 19:17
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
piłkarz klasy światowej a zachowuje się niczym rozkapryszony bachor- WSTYD!
11 lis 2015 | 18:23
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tu już nawet nie chodzi o Roberta. W ostatnim meczu ligowym nie podał także do pieknie wychodzącego na pustą bramkę Alaby. Zresztą Robben to już nie ten zawodnik co kiedyś. Dlaczego? A dlatego że strzela tylko lewą nogą i do lewej schodzi, więc prawie każdy ogarnięty obrońca jest w stanie go powstrzymać, bo zagrywki Holendra są do przewidzenia. Poza tym to cholerny nurek.
Chociaż z drugiej strony to nadal niebezpieczny gracz.
11 lis 2015 | 18:06
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Problem z Robbenem jest taki że nie potrafi współpracować wszystko probóje zdziałać sam co niestety kończy się niczym .
11 lis 2015 | 17:43
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Robben... jak dla mnie wypowiedź w stylu: "on mi też nie podaje" pasuje do ośmiolatka a nie do piłkarza jednej z najlepszych drużyn na świecie. Moim zdaniem Lewy króla strzelców zdobędzie i bez jego pomocy ale powinien dorosnąć. :P
11 lis 2015 | 17:38
+26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lewy to wysuniety napastnik, ma strzelac gole a nie podawac, wiec o huj mu chodzi
11 lis 2015 | 17:38
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jak odejdzie Rober i Ribery to moze polubie Bayern, narazie glownie z nimi sie kojarzy - a jeszczez z schweinsteigerem, ale go juz na szczescie nie ma!
Costa i Lewandowski - wciaz za malo sympatycznych graczy w tej smutnej ekipie
ps zeby bylo jasne Mullera tez nie lubie
11 lis 2015 | 16:52
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A kij ci w oko,Robert strzeli swoje i bez Robbena pomocy ,są inni którzy chętnie mu podają:)
11 lis 2015 | 16:42
+43
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Robben!

co?

EURO!
11 lis 2015 | 20:41
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
lewy co? 3 miejsce na ostatnich mistrzostwach swiata
11 lis 2015 | 16:40
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trzeba by kogos sprytnego zeby lysemu chujowi zajebac takiego wslizga na treniolu i polamac cos przypadkiem!
11 lis 2015 | 16:28
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A i w tej wypowiedzi , nieświadomie sklasował Lewego , napastnik jest od tego by nie podawać a strzelać . widocznie Lewy ma instynkt snajpera a nie samoluba jak on hehe.
11 lis 2015 | 16:27
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Robben ma wiele asyst i jednocześnie jest samolubem, tak samo CR7, obaj mogą mieć wiele asyst bo ich drużyny strzelają dużo goli, pytanie brzmi czy w ważnym momencie wykona podanie czy zmarnuje akcję nie strzelając gola.
11 lis 2015 | 16:27
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jakoś nigdy go nie lubiłem. Wydaję się po sposobie jego gry i rozmowach że myśli że to on jest najlepszy na świecie, co z tego że ma 10 na plecach , to nie świadczy że każdy będzie grał tylko przez niego ... Durny holender. Lewy powinien się skupić na grze z Costą , Thiago i Mullerem jak nie było robbena to gra z nimi wychodziła mu zajebiście i strzelał więcej bramek z nimi , niż cały ten robben przed kontuzją.
11 lis 2015 | 16:19
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
co za kretyn :) napastnik jest od tego zeby strzelac gole a skrzydlowy powinien podawac do niego jak najwiecej przynajmniej przy taktyce guardioli tak to wyglada z reszta wystarczy spojrzec na statystyki douglasa costy ktory ma juz 8 asyst z czego wiekszosc do polaka, idz pan w chuj robben bedziesz sprzedany latem i tyle bez twojego chamstwa i egoizmu bayern spisuje sie o wiele lepiej
11 lis 2015 | 15:14
+50
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie, Ty łysa pało...

Bayern powinien go sprzedać póki jeszcze cos moze na nim zarobic.. bo swoje lata juz ma, i nie wiadomo czy za chwile znowu jakas kontuzje nie złapie.. lepiej stawiac na młodego Comana :)
11 lis 2015 | 15:05
+64
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Robben oburzony, bo Lewandowski spycha go w cień... Łysy dobrze wie, że Lewy gra dobrą piłkę i że wykorzystuje 80% tych podań... ;p Do tego wymówka roku "On mi też nie podaję", tak to się kiedyś na podwórku mówiło w wieku 10lat a nie 31 ;/
11 lis 2015 | 14:56
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dlaczego Robben nigdy nie dostanie się do pracy ? Bo nie złoży PODANIA o pracę :D
Trochę zażartowałem . Ale Lewandowski przez niego może teraz miej strzlać miej mieć okazji ... Szkoda :(
11 lis 2015 | 14:55
-18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wyczuwam zmasowany atak polaczkowosci,jeszcze dzisiaj swieto narodowe to juz wogole furia bedzie
11 lis 2015 | 14:54
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oj ty łysa dzido, byś się nie ośmieszał. Nie wierzę, że nie widzi w necie jak wszyscy z niego zieją, a i tak się pogrąża.
11 lis 2015 | 15:16
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ma zbyt wielkie ego zeby przejmowac sie tym co ktos o nim mowi, zwlaszcza w necie. tylko strzal w ryja moze jeszcze cos zdzialac, u nas w klubie dostal by strzala od pana mietka w przerwie i odrazu by mu sie odmienilo, partnerzy stali by sie jakos lepiej widoczni ze obawy przed poprawką w ryjek po meczu.
dla mnie robben jest przerosnietym dzieciakiem egoista, ktoremu jego stary nigdy nie zlal dupy gdy ten sie zle zachowywal i wyroslo takie cos.
najlepiej zeby mu nikt nie podawal i zeby sam z siebie wypierdolil z bayernu
11 lis 2015 | 14:51
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jacy jesteście zabawni xd zabijcie go odrazu
11 lis 2015 | 14:45
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
głupi chuj..
11 lis 2015 | 14:31
+56
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
-Robben!
+co?
-EURO!!!!!!!!!!

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

i jedno jest pewne, na Euro we Francji ten łysy samolubek nawet jeden piłki nie poda :P
11 lis 2015 | 15:13
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jakby gral to tez by nie podal :D
11 lis 2015 | 14:24
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a ty łysy chuju komu podajesz?
11 lis 2015 | 14:14
+50
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
On mi nie podaje, to ja jemu też nie - kurwa, co za przedszkole :')
Naprawdę Guardiola ma problem z Robbenem? Dla mnie problemu nie ma - ławka i koniec.
Costa i Coman dają dużo więcej niż ta holenderska, rozkapryszona gwiazdzeczka i Ribery.
Douglas ma mnóstwo asyst bodajże 12, Coman też ma 2 czy 3 i obaj nie mają problemu, kiedy muszą wyłożyć patelnie Robertowi, czy innemu zawodnikowi.
Robben, to taki cwaniaczek, który uważa się za najlepszego i wszystko musi kończyć sam, każda zasługa musi być przypisana jemu.
11 lis 2015 | 14:13
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spoko, Spoko ... Łysy pogra jeszcze w Bayernie na takim poziomie do następnej kontuzji, a później zacznie się kończyć i go sprzedadzą albo będzie ława. Cierpliwości Lewy, cierpliwości :D
11 lis 2015 | 14:08
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Robbena zadaniem jest asystować !!! Robert i tak ci już nie poda :D
11 lis 2015 | 14:07
Komentarz usunięty
11 lis 2015 | 13:48
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To Robert gra na szpicy więc to on powinien otrzymać więcej podań od Robbena a nie odwrotnie. Nigdy nie przepadałem za tym utykającym cymbałem. Już jako zawodnik Realu Madryt miał klapki na oczach. Myślę, że ten człowiek ma podobny gen co Jose Mourinho - chce być głównym aktorem każdego meczu.
11 lis 2015 | 13:48
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Robben powinien grac jako typowa "9" bo jest egoistą i debilem i przez niego Bayern strzela mniej bramek. Robben to jesteś pomocnikiem! skrzydłowym!
11 lis 2015 | 13:58
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Robben jest napastnikiem pajacu, podwieszonym na skrzydle ale to wciaż napastnik. Tak jak Ronaldo, Tak jak Messi, Tak jak Neymar.
11 lis 2015 | 14:27
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Costa gra na tej samej pozycji a jakoś potrafi mieć po 3 miechach najwięcej asyst w Bayernie, jeśli dla zawodnika liczy się dobro drużyny to zawsze poda lepiej ustawionemu koledze, a jak jest bucem to mu dobro drużyny wisi. :D
11 lis 2015 | 13:39
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wyraźnie widać spadek jakości gry Bayernu z łysym w składzie, ale Guardiola co tam - dalej wcisnie go w skład nawet jeśli trzeba przez to znakomitych Mullera czy Comana na ławkę dać. Było znakomicie Bayern demolował, żadnych konfliktów - łysy wrócił i sie zaczyna.
11 lis 2015 | 13:27
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No przecież to oczywiste, że wszyscy nie podają, bo piłka nożna to sport zespołowy.
Nie rozumiem tego zdziwienia.
11 lis 2015 | 13:26
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Guardiola fajnie dojebał. Nie jestem w stanie zmienic mentalnosci 31 letniego zawodnika :)
11 lis 2015 | 13:25
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
robben jest naprawde glupi bo gdyby zamiast strzelac w trudnej sytuacji podal do lewego, to nastepnym razem lewy by podal do niego i obaj by wyszli na swoje, a tak to ani jeden nie strzeli ani drugi
11 lis 2015 | 14:06
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To samo w drugą stronę. Lewy też nie podaje do Robbena i taka prawda.
Jakoś Mueller z Robbenem dobrze współpracują :)
A czekanie na to by pierwszy podał ktoś inny jest śmieszna.
Jeśli Lewy nie podaje do Robbena bo tamten nie podaje jemu to są tak samo winni.
11 lis 2015 | 20:15
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
sory ale p****sz, lewy nie podaje do robbena tylko jak sie wkurzy ze on nie podaje jemu, nawet w tym ostatnim meczu lewy na poczatku kilka razy podal do robbena i se tam jakies piatki przybijali i robben byl zadowolony, ale podaniami sie nie odwdzieczyl
11 lis 2015 | 13:25
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
możecie się kłócić ,ale obiektywnie przyznajcie ,że Lewandowski Robbenowi też nie podaje.
Po prostu się nie dogadują.
Co do wypowiedzi Guardioli to Robben aż tak egoistycznie zaczął grać właśnie za jego kadencji jako trenera Bayernu.
11 lis 2015 | 13:43
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Prawda, oni do siebie po prostu nie pasują. Guardiola powinien w końcu wybrać kogo woli, a nie tłumaczyć się że czegoś nie potrafi, bo konflikt między nimi w końcu doprowadzi do klapy w LM prędzej czy później.
11 lis 2015 | 12:50
+108
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Łysy chuj.
11 lis 2015 | 12:49
+133
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo jak łysy marnuje 10 setek nie podając do Lewego to niech się nie dziwi że w druga stronę też nie będzie podań ...
11 lis 2015 | 12:53
-100
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kiedy Lewy marnuje 10 setek , to Robben wchodzi w połowie spotkania i strzela bramkę przy pierwszym kontakcie z piłka. Ot Różnica.
11 lis 2015 | 13:06
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
lewy jest łysy?
11 lis 2015 | 13:13
+56
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
powiedz kiedy lewy zmarnował 10 setek, poza tym każdy wie, że robben nie podaje nawet jak ma kolegę ustawionego o wiele lepiej od siebie
11 lis 2015 | 14:04
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
spier*****. taki patriota jestes
11 lis 2015 | 14:15
+53
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A lewy wchodzi w przerwie przy chujowym wyniku i strzela 5 bramek w 9 min.

Taka jest kurwa różnica ty SMUTNY CIULU TY !!!
11 lis 2015 | 16:21
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
lewy marnuje 10 setek :D pierdolnij sie synek w łeb zrobisz w ten sposob swiatu ogromna przysluge :) typowy polaczek cebulaczek ktory zamiast byc dumny z rodaka to probuje go hejtowac - tak probuje bo ci to kurwa cioto nie wychodzi :D
{{comment.created_datetime}}
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}

Zawodnicy

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
31 (2)
2
30 (5)
3
25 (3)
4
21 (2)
5
16 (2)
6
15 (4)
7
15 (5)
8
13 (0)
9
12 (3)
10
11 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Promocje bukmacherskie

Bonus 350 PLN dla nowych graczy u najpopularniejszego bukmachera w Polsce
Odbierz bonus 400PLN na start i korzystaj z szerokiej oferty zakładów i wysokich kursów
Wpisz kod 'meczyki' i wpłać min. 100zł, a poza bonusem 100% do 600zł, otrzymasz też dodatkowych 50zł na start!
Postaw pierwszy zakład, a jeśli przegrasz, otrzymasz zwrot utraconych środków. Załóż konto z Meczyków, aby otrzymać 110zł bez ryzyka.
Do góry News Tabela Zawodnicy Dyskusja