W trakcie
Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Nie zgadzam się z rankingiem najlepszych polskich piłkarzy. Zieliński jest w moim TOP 5

Piotr Zieliński
Źródło zdjęcia: Marco Iacobucci EPP / Shutterstock.com

W poniedziałek dość napięte dyskusje wywołał ranking polskich piłkarzy sezonu 2018/19. Oczywistym jest, że stworzenie zestawienia, z którym zgodzą się wszyscy jest niemożliwe. W tym tekście postaram się uargumentować, kogo i dlaczego mi w nim zabrakło oraz kto, według mnie, nie zasłużył na miejsce w czołowej dziesiątce.

Największe oburzenie, swoją drogą dość zasadne, wywołał brak Piotra Zielińskiego, który był wyróżniającym się zawodnikiem świetnie grającej drużyny Napoli - drugiej siły włoskiej Serie A. Jego grę bardzo docenił Carlo Ancelotti, który już zapowiedział, że postara się o to, aby Polak został w Neapolu. Który trener nie chciałby mieć piłkarza strzelającego tak piękne i ważne gole?

Piotrek Zieliński w tym sezonie jest kluczowym zawodnikiem Napoli, co potwierdzają jego statystyki - 48 spotkań, 7 goli i 2 asysty. Liczba ostatnich podań być może nie jest zbyt spektakularna i jestem świadomy, że użyję tu porównania na duży wyrost, ale jeden z najlepszych, o ile nie najlepszy, ze środkowych pomocników naszych czasów, Andres Iniesta, również nie słynął ze spektakularnych liczb.

Tak czy inaczej, włoskie media chwalą Zielińskiego nie tylko za znakomity strzał z dystansu, ale również przegląd pola, otwierające podanie i spokój w rozegraniu. Ciepłe słowa na temat jego gry mogliśmy czytać tak regularnie, że niegłupim pomysłem byłoby założenie tygodnika pod tytułem “Pochwały dla Piotra Zielińskiego”.

Nie zgodzić się można również z nieobecnością Grzegorza Krychowiaka. Pomocnik Lokomotiwu rzeczywiście nie gra już w czołowym europejskim klubie liczącym się na międzynarodowej arenie, ale jest bardzo ważną częścią drużyny, która najpewniej zostanie wicemistrzem Rosji i jest faworytem w finale krajowego pucharu. Władze klubu zdecydowały się na wykupienie go z PSG, co oznacza, że są z niego zadowolone. Oby regularna gra w klubie przełożyła się na jego formę w meczach reprezentacji Polski.

Zdecydowanie zbyt wysoko w tym rankingu znalazł się natomiast Arkadiusz Milik. Napastnik Napoli miał lepsze i słabsze momenty sezonu, zdobył kilka pięknych goli i zaliczył parę spektakularnych pudeł. Z jednej strony potrafił odbudować swoją formę po dwóch zerwanych więzadłach krzyżowych, z drugiej zaś to właśnie on zmarnował sytuację, która powinna dać Napoli awans do 1/8 Ligi Mistrzów kosztem Liverpoolu. Oby w kolejnym sezonie Arek mógł pochwalić się większą skutecznością.

Pozostaje jeszcze kwestia obecności Kamila Grosickiego. W tym zestawieniu na miejsce zasłużył tylko jeden piłkarz grający w Championship i jest nim Mateusz Klich. “Grosik” ma za sobą dobry sezon, ale to za mało, by znaleźć się w czołowej dziesiątce. W dodatku jego Hull City zakończyło sezon w dolnej połowie tabeli z ujemnym bilansem bramkowym.

Cała reszta rankingu wygląda już sensownie. Według mnie, na większe uznanie zasługuje Jan Bednarek, który już lada moment będzie jednym z trzech najważniejszych polskich piłkarzy grających w polu, a Krzysztof Piątek, mimo znakomitego sezonu, nie wszedł jeszcze na poziom Lewandowskiego, który poprowadził Bayern do tytułu mistrza Niemiec i został królem strzelców Bundesligi.

Ranking dziesięciu najlepszych polskich piłkarzy:

1. Robert Lewandowski
2. Jan Bednarek
3. Krzysztof Piątek
4. Piotr Zieliński
5. Łukasz Fabiański
6. Wojciech Szczęsny
7. Mateusz Klich
8. Łukasz Piszczek
9. Arkadiusz Milik
10. Grzegorz Krychowiak

Kacper Dąderewicz

Źródło: własne
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

46
23 maj 2019 | 19:42
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sprzeczka między adminami ,czy jak? Róbcie jak już konkretne rankingi patrząc na formę ,i grę ,a nie w stylu kogo lubię ,brakuje tylko by trzeci napisał że moim top5 jest ten ,i ten ,i się nie zgadzam się z poprzednimi rankingami.
25 maj 2019 | 12:38
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie klikaj na takie linki. Oni przecież zamieszczają te bzdury dla kasy. Taki PUDELEK
23 maj 2019 | 11:20
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ma rację gość
22 maj 2019 | 23:32
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zielu jebaj te rantingi i głosowania głowa do góry zęby zaciśnij a krytykę na klatę i do roboty trochę spokojnej głowy, stabilizacji formy na dłuższy okres i będzie git. A ci, którzy porównują ligę rosyjską, ukraińską czy turecką do włoskiej niech się pukną w głowy. Jebać was hejterzy.
22 maj 2019 | 22:18
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Piotrek Zieliński w tym sezonie jest kluczowym zawodnikiem Napoli, co potwierdzają jego statystyki - 48 spotkań, 7 goli i 2 asysty" - O KURWA ALE KOSMOS!
24 maj 2019 | 07:04
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Statystyki to nie tylko bramki i asysty
24 maj 2019 | 09:01
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ale tylko takie podali a to nie robi wrażenia na nikim (chyba że na fanach ekstraklapy)
28 maj 2019 | 18:43
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No jeżeli 48 spotkań rozegranych w barwach wicemistrza Włoch (co czyni go kluczowym zawodnikiem tej drużyny - potwierdzenie tezy autora tekstu) nie robi na Tobie wrażenia to Ty pewnie na co dzień grasz w Juventusie albo Barcelonie.
22 maj 2019 | 21:56
Komentarz usunięty
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
22 maj 2019 | 08:54
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Znacznie lepszy ten ranking.
23 maj 2019 | 11:21
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
dokładnie
21 maj 2019 | 18:23
(Edytowany)
Zielu jest jeszcze młodym, obiecującym piłkarzem haha
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zielu jest jeszcze młodym, obiecującym piłkarzem haha. Powiem szczerze de Bruyne z niego nie będzie, nie łudźmy się. Moim zdaniem Zielu powinien przejść do ligi hiszpańskiej, jest bdb technicznie, myślę że by tam się sprawdził. Liga włoska nie potrzebuje wirtuozów w środku pola
21 maj 2019 | 14:41
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Thiago też słaby. 2 bramki i 6 asyst. Jorginho 2 gole 0 asyst- 37 meczów w PL. Kroos w poprzednim sezonie 5 i 7 asyst, Bernardo Silva 7, 7. Jak Wy mi w tym momencie imponujecie głupotą przytaczając liczby Zielińskiego, w kontekście tego jaki to jest niby słaby.
21 maj 2019 | 16:49
(Edytowany)
Za to jak Ty blyszczysz inteligencja! Ujebales się jakiś statystyk i porównujęsz szarego Piotrusia bez sukcesów do Kroosa, Thiago czy Silvy gości, którzy prawie co rok coś wygrywają ze swoimi klubami.
Przybliz Nam proszę jakieś większe osiągnięcia Zielińskiego i wkład w sukcesy... mało tego podaj jakieś ważne mecze w których zagrał na miarę swojego "wielkiego" talentu :)
-25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Za to jak Ty blyszczysz inteligencja! Ujebales się jakiś statystyk i porównujęsz szarego Piotrusia bez sukcesów do Kroosa, Thiago czy Silvy gości, którzy prawie co rok coś wygrywają ze swoimi klubami.
Przybliz Nam proszę jakieś większe osiągnięcia Zielińskiego i wkład w sukcesy... mało tego podaj jakieś ważne mecze w których zagrał na miarę swojego "wielkiego" talentu :) Tylko proszę nie pisz, że strzelił bramkę z wielkim Interem
21 maj 2019 | 17:15
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W większości meczów w tym sezonie grał bardzo dobrze. Gdyby tak nie było, to by nie wychodził na każdy mecz od pierwszej minuty. Gdyby tak nie było, to Hamsik nie musiałby odchodzić z Napoli. Gdyby tak nie było, to nie byłby w kręgu zainteresowań drużyn z topu PL
21 maj 2019 | 17:46
(Edytowany)
1. Nie na każdy i tak jak powiedzialem gra dużo z braku rywalizacji
2. Chyba nie wiesz dlaczego odszedł Hamsik, bo na pewno nie dlatego, że przegrał rywalizację z Zieliński :D
3. To zainteresowanie jego osoba klubów z topu jest od 3 lat, niestety tylko w mediach, bo nigdy konkretów nie było - co mni nie dziwi :)
Proszę odpisz na temat tego ważnego meczu w którym Zielu miał wkład lub przypomnij jakieś sukcesy, jeżeli miałeś odwage porównywać go z takimi pilkarzami
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
1. Nie na każdy i tak jak powiedzialem gra dużo z braku rywalizacji
2. Chyba nie wiesz dlaczego odszedł Hamsik, bo na pewno nie dlatego, że przegrał rywalizację z Zielińskim :D
3. To zainteresowanie jego osoba klubów z topu jest od 3 lat, niestety tylko w mediach, bo nigdy konkretów nie było - co mni nie dziwi :)
Proszę odpisz na temat tego ważnego meczu w którym Zielu miał wkład lub przypomnij jakieś sukcesy, jeżeli miałeś odwage porównywać go z takimi pilkarzami
21 maj 2019 | 18:04
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja go nie porównywałem, a jedynie uświadamiałem gawiedź, że statystyki goli i asyst przy pewnej specyfice zawodnika to nie wyznacznik jego poziomu piłkarskiego. Druga kwestia jest taka, że Zieliński to pomocnik, który wypracował w sezonie najwięcej sytuacji bramkowych w lidze. Jeżeli chodzi o wkład, no to jest to wkład w vice mistrzostwo ligi, i tak jak pisałem w większości meczów grał bardzo dobrze, ale przeciętny internauta nie może mieć o tym pojęcia, bo mecze to on ogląda na itvp. Co do zainteresowania innych klubów, to plotki medialne nie biorą się znikąd, to tak nie działa. Żeby ktoś coś takiego napisał, to ktoś coś takiego musiał wcześniej powiedzieć. A nie mówi się o byle kim
21 maj 2019 | 18:19
(Edytowany)
Co Ty nie powiesz, szkoda, że te plotki kreowane są zazwyczaj, bo takim meczu jak ostatnio z Interem. Sam nie dawno przyszydziles na temat Bayernu ile jest z nimi nazwisk łączonych, a teraz temu przeczysz i mówisz, że coś prawdy w tym wszystkim jest. Media są coraz gorsze i w połowie z nich w ogóle nie ma prawdy, a siła internetu jest tak mocna, że nawet czasem nie opłaca się wszystkiego dementowac.
To jak, gdzie i z kim oglądam mecze nie jest Twoja sprawa, jak i odwrotnie. Przykro mi jednak stwierdzić, że walisz teoriami typowo z meczykow.
Jeszcze jedno gdzie znajdę artykuł czy jakieś info, że Zieliński ma najwięcej wykreowanych w Serie A?
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co Ty nie powiesz, szkoda, że te plotki kreowane są zazwyczaj, bo takim meczu jak ostatnio z Interem. Sam nie dawno przyszydziles na temat Bayernu ile jest z nimi nazwisk łączonych, a teraz temu przeczysz i mówisz, że coś prawdy w tym wszystkim jest? Trochę żałosne. Media są coraz gorsze i w połowie z nich w ogóle nie ma prawdy, a siła internetu jest tak mocna, że nawet czasem nie opłaca się wszystkiego dementowac.
To jak, gdzie i z kim oglądam mecze nie jest Twoja sprawa, jak i odwrotnie. Przykro mi jednak stwierdzić, że walisz teoriami typowo z meczykow.
Jeszcze jedno gdzie znajdę artykuł czy jakieś info, że Zieliński ma najwięcej wykreowanych w Serie A?
21 maj 2019 | 18:31
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A Ty myślisz, że w kręgu zainteresowań danego klubu jest 1-3 piłkarzy? Oczywiście, że na przestrzeni kilku miesięcy może się przewinąć przez ich skanery większa ilość graczy. Zauważ jednak, że w przypadku wielkich klubów są to wielkie piłkarskie nazwiska. Wniosek chyba oczywisty. Czy kiedyś czytałeś o tym, żeby Liverpool interesował się Grosickim, Klichem, Linettym czy jakimś Kurzawą? Kolejną sprawą jest fakt, że ja nie mówię tylko o polskich mediach. A jeżeli jakiś zagraniczny portal pisze o zainteresowaniu Arsenalu Zielińskim, to myślisz, że robią to po to żeby przyciągnąć czytających nazwiskiem Zieliński? Przecież wiadomo, że on nie jest medialną postacią, więc jeśli tak piszą zagraniczne media, których targetem jest angielskojęzyczny odbiorca, to coś jest na rzeczy. Zobacz sobie ile jest filmików na YT typu ''zielinski welcome to arsenal/liverpool" Hmmm... ciekawe skąd one się tam wzięły.
Odnośnie wykreowanych przez niego sytuacji w Serie A, to informacja była niestety usłyszana, nie przeczytana. Przynajmniej w 2 meczach mówili o tym komentatorzy Eleven i nie dziwię się, że o tym nie wiedziałeś, skoro nie oglądasz meczów Napoli, a swoją wiedzę na temat poziomu Zielińskiego bierzesz z opowieści szkolnych.
21 maj 2019 | 18:44
(Edytowany)
Czyli Twoja informacja od komentatorów jest tak samo potwierdzona jak i zainteresowanie Realu, Arsenalu czy Liverpoolu. Twoim tokiem myślenia jest tak, że jeżeli Ty coś słyszałeś w telewizor ku, a ja nie to Ty masz rację?
W ogóle widzę masz straszne kompleksy odnośnie szkoły, bili Cię tam...?
-15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czyli Twoja informacja od komentatorów jest tak samo potwierdzona jak i zainteresowanie Realu, Arsenalu czy Liverpoolu? Twoim tokiem myślenia jest, że jeżeli Ty coś słyszałeś w telewizorku, a ja nie to Ty masz rację?
W ogóle widzę masz straszne kompleksy odnośnie szkoły, bili Cię tam...?
21 maj 2019 | 18:52
(Edytowany)
Czyli Twoja informacja od komentatorów jest tak samo potwierdzona jak i zainteresowanie Realu, Arsenalu czy Liverpoolu? Twoim tokiem myślenia jest, że jeżeli Ty coś słyszałeś w telewizorku, a ja nie to Ty masz rację?
W ogóle widzę masz straszne kompleksy odnośnie szkoły, bili Cię tam...?
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dobra kończymy ta dyskusje, bo do niczego nie dąży. Ty masz swoje racje, ja swoje.
Nie jestem mu wróg, bo jest Polakiem i chciałbym, żeby mi kiedyś gębę zamknął, pokazując coś naprawdę dobrego. Słyszę o nim od 5 lat, jaki to nie jest talent, obserwuje go, ale dla mnie tak jak mówiłem ten talent rozwija się w bardzo powolnym tempie.
Jeżeli kiedyś eksploduje i będzie regularnie grał na miarę "wielkiego talentu" wejdę tu i przyznam, że warto było w niego wierzyc
21 maj 2019 | 18:55
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Moja informacja jest do sprawdzenia jeśli komuś bardzo zależy, niektóre Twoje też. Cytuję "Z lepszymi typu Arsenal, Juve, Milan - padaka". Mecz z Arsenalem: 5ty najwyżej oceniony gracz na boisku na whoscored (90% celnych podań), mecz z Juve: 3ci najwyżej oceniony zawodnik na boisku (100% celnych podań), mecz z Milanem: drugi najwyżej oceniony na boisku (93% celnych podań). Tak więc widzisz, nie oglądasz meczów, podajesz nieprawdziwe informacje, myślę więc że koniec dyskusji z Tobą będzie najlepszą decyzją.
21 maj 2019 | 19:21
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jednak jesteś Bobek i tyle w temacie! :D Chciałeś zakończyć rozmowe i zablysnac wybierając swoje mecze, wyszukales najlepsze oceny dla danych meczy w necie co zajęło Ci 2h. Zapomniałeś tylko Bobasku, że z Arsenalem, chodziło mi o 1 mecz, a z Milanem o pucharowy.
21 maj 2019 | 13:59
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
sorry, ale Grosik w wielu meczach był motorem napędowym drużyny, zwłaszcza w drugiej części sezonu (a przecież na początku nie łapał się nawet na ławkę!!). Klich po świetnym początku obniżył poziom, jak to się skończyło dla niego i drużyny - wszyscy wiedzą.
a jeśli Zieliński podobne liczby wykręcał w Empoli, to tylko świadczy o jego rozwoju, a raczej jego braku
21 maj 2019 | 13:55
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hehe, to tak jak pupilki w klasie, ktorych ktos nie wyroznil bo niczym sie nie wyrozniaja, a pan nauczyciel, ktory uwielbia pupilkow za nazwisko (i oczywiscie nie tylko) na sile chcial pokazac swoja racje.
Zenujace Kacperku.
P.S
Swoja droga imie Kacper, kojarzy sie z malym chlopcem a nie z mezczyzna.
Pozdrawiam.
21 maj 2019 | 13:11
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja pierdole xd twoja wola ze sie nie zgadzasz nią trzeba kurwa oddzieknego artykułu pisać bo nasz inne zdanie ja pierdole xd xd xd
21 maj 2019 | 13:08
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zieliński gra bardzo nierówno, poza tym ciągle brakuje mu liczb. Gdyby strzelał co sezon 10-15 goli i miał 10-15 asyst pewnie najlepsze kluby by się o niego biły. Mi brakuje w zestawieniu Kędziory, który miał bardzo dobry sezon.
21 maj 2019 | 12:58
(Edytowany)
Człowieku piszesz o nie równej formie Milika, wychwalajac tym samym Zielińskiego? Ten gość znika w meczach częściej niż Arek. Walnal piękna bramę i podniety. Na początku sezonu strzelił 2 w meczu w tym jedna po rajdzie i znikł na kilka kolejnych. Z nim jest tak, że jak Napoli gra dobry mecz to i on gra, jak Napoli słabo jego nie widać. Gadamy o nim jak nie wiadomo o kim, a nawet Carlo w niektórych ważnych meczach sadzal go na ławce i z tego co wiem wcale nie ma tam pewnego miejsca... ale ostatnio jebnal piękna bramę z Interem i najlepszy. Porównania do Iniesty nawet nie komentuje
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Człowieku piszesz o nierównej formie Milika, wychwalajac tym samym Zielińskiego? Ten gość znika w meczach częściej niż Arek. Walnal piękna bramę i podniety. Na początku sezonu strzelił 2 w meczu w tym jedna po rajdzie, a później znikł na kilka kolejnych. Z nim jest tak, że jak Napoli gra dobry mecz to i on gra, jak Napoli gra słabo, jego nie widać. Gadamy o nim jak nie wiadomo o kim, a nawet Carlo w niektórych ważnych meczach sadzal go na ławce i z tego co wiem wcale nie ma tam pewnego miejsca... ale ostatnio jebnal piękna bramę z Interem i najlepszy. Porównania do Iniesty nawet nie komentuje
21 maj 2019 | 13:56
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gość gra w 48 spotkaniach w sezonie i nie ma pewnego miejsca?
21 maj 2019 | 16:33
(Edytowany)
Hehe w tym 9 z ławki np z Liverpoolem, PSG, Juve. Z lepszymi typu Arsenal, Juve, Milan - padaka. Rywalizuje o skład z Fabianem, Verdim czy Diawara (więc średnie grajki). Allan jest niekwestionowany, ale to inna pozycja. Napoli na płaszczyźnie europejskiej ma jeden z gorszych ostatnio sezonów, a tego, gdzie Włoskie drużyny były w tym sezonie nie muszę przypominać (oczywiście jedynie Juve jakiś poziom trzymało). Zmierzam do tego, że odszedł Hamsik i Jorginho, dzięki temu częściej gra Zieliński. Napoli ma ambicje i na pewno się wzmocni, a jednym z tych który ucierpi będzie właśnie Piotruś, jak narazie Ancelotti to po prostu nie ma kim rotowac
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hehe w tym 9 z ławki np z Liverpoolem, PSG, Juve. Z lepszymi typu Arsenal, Juve, Milan - padaka. Rywalizuje o skład z Fabianem, Verdim czy Diawara (więc średnie grajki). Allan jest niekwestionowany, ale to inna pozycja. Napoli na płaszczyźnie europejskiej ma jeden z gorszych ostatnio sezonów, a tego, gdzie Włoskie drużyny były w tym sezonie nie muszę przypominać (oczywiście jedynie Juve jakiś poziom trzymało). Zmierzam do tego, że odszedł Hamsik i Jorginho, dzięki temu częściej gra Zieliński. Napoli ma ambicje i na pewno się wzmocni, a jednym z tych który ucierpi będzie właśnie Piotruś, jak narazie Ancelotti to po prostu nie ma kim rotowac, a na 2 miejsce w słabej lidze wystarczy
21 maj 2019 | 17:44
(Edytowany)
Ty typie albo masz jakiegoś dobrego dealera i widzisz rzeczywistość w krzywym zwierciadle, albo po prostu kłamiesz. Stawiam na to drugie, bo dzieci rzadko ćpają. Nawet mi się nie chce odnosić do Twoich kłamstw, bo są w każdym zdaniu.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ty typie albo masz jakiegoś dobrego dealera i widzisz rzeczywistość w krzywym zwierciadle, albo po prostu kłamiesz. Stawiam na to drugie, bo dzieci rzadko ćpają. Nawet mi się nie chce odnosić do Twoich kłamstw, bo są w każdym zdaniu.
Edit: Przeczytałem to jeszcze raz i tylko w jednym zdaniu tego bełkotu nie ma kłamstwa. Smutne.
21 maj 2019 | 17:51
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hehe, ale konkretnie nic napisać nie potrafisz, tylko ogolnikowo. Oj Bobek, Bobek
21 maj 2019 | 12:47
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
1.Lewandowski (król strzelców, najlepszy napastnik BL)
2.Fabianski (Najlepszy bramkarz PL)
3.Bednarek (szkoda, że rozegrał tylko pół sezonu, ale mimo wszystko 3 razy w 11 kolejki)
4.Zielinski (trochę hustawke zaliczył, ale mimo wszystko najlepszy nasz zawodnik z pola)
5.Szczęsny (nie raz ratował swój zespół, ale zdarzały mu się babole)
6.Piatek (strzelił sporo bramek, ale zaliczył zjazd w dół pod koniec sezonu)
7.Krychowiak (początek słaby, ale z każdym meczem się rozkrecal, poprawił grę w ataku)
8.Klich (podstawowy zawodnik drużyny która biła się o PL, najlepszy sezon w jego karierze)
9. Milik (Arek jak to Arek, potrafi pięknie strzelić lub przestrzelic)
10.Linetty/Bereszynski (obaj mocne punkty Sampdoria, solidni ligowcy)

Oczywiście to tylko mój mały ranking, nie każdemu można dogodzić
21 maj 2019 | 12:22
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ładnie was wyczułem z powszednim artykułem
21 maj 2019 | 13:59
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Widzę że dla Ciebie wyczucie takich rzeczy to poprzednia bułka XD Hajto school :"D
21 maj 2019 | 15:42
(Edytowany)
Nie łykak jak pelikan i tyle
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie łykam jak pelikan i tyle
21 maj 2019 | 12:22
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
WSZYSTKO FAJNIE DO MOMENTU KIEDY ZOBACZYŁEM KRYCHOWIAKA
21 maj 2019 | 12:15
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niech każdy teraz redaktor meczyków zacznie się nie zgadzać z rankingiem swego poprzednika. Im więcej opinii tych pseudo ekspertów tym lepiej, przynajmniej mamy się z kogo pośmiać, a tutaj widzimy kolejny chujowy ranking.
1. Lewy/Piątek 2. Zielu 3.Bednarek 4.Milik 5. Szczęsny/Klich
21 maj 2019 | 11:57
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ooo, tak. Z tym rankingiem się zgadzam :)
21 maj 2019 | 11:31
+49
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zarzucanie Milikowi, że zmarnował szansę Napoli na LM to jakiś żart. Zdecydowana większość napastników by w tamtej sytuacji nie doszła nawet do tej piłki. Połowa by pewnie nawet nie próbowała dojść. Zrobił co mógł, a nawet mam wrażenie, że więcej niż mógł.
21 maj 2019 | 11:29
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A to mój ranking top 5:
Jakub Krul Warzywniak
Sebuś Walduś Mila
Sławomir 07 Peszkin
Grzegorz Rasialdo Rasiak
Emanuel Alibaba Olisadebe
Kolejność dowolna, bo ciężko mi zdecydować, który z nich bardziej przysłużył się dla chwały naszej piłki.
Miłego dnia ;))
21 maj 2019 | 13:17
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak mogłeś pominąć Tomasza Gianniego Hajto i Michała Fatalnego Kucharczyka
21 maj 2019 | 13:53
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Truskawki już i tak jest wszędzie za dużo, a kuchy king league teraz niech sie zajmie Legią, bo jej ostatnio coś nie idzie
21 maj 2019 | 11:17
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ma rację postawić mu 🤝
21 maj 2019 | 11:04
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ten ranking tez z dupy wziety xD czemu Piatek na 3 miejscu ? Gra w padace zwanej Milan a i tak strzela bramki i podtrzymuje szsnse na gre w lidze mistrzow.Wedlug mnie Top 5
5.Milik
4.Bednarek
3.Zielinski
2.Piatek
1.Lewandowski
21 maj 2019 | 11:02
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja również byłem mocno zdziwiony brakiem Ziela w zestawieniu TOP polskich piłkarzy. Może nie dałbym go przed naszych bramkarzy ale zasłużył jak najbardziej :)
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})
Ranking

Bukmacherzy

Specjalna oferta dla czytelników Meczyki.pl, po wpisaniu kodu MEGABONUS. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

Jeden z największych legalnych bukmacherów w Polsce. Świetna, potrójna oferta startowa - szczegóły po kliknięciu w przycisk "SPRAWDŹ".

150% dla nowych graczy oraz dodatkowe punkty, które można wymienić na nagrody, z kodem rejestracyjnym MEGABONUSPZB.

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.