Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

Wichniarek: Odejście Nawałki z kadry to błąd. W dwa tygodnie zniszczono to, co budowano dwa lata

Kamil Kaczmarek 
9 gru 2018 | 09:29 30
Wichniarek: Odejście Nawałki z kadry to błąd. W dwa tygodnie zniszczono to, co budowano dwa lata
Źródło zdjęcia: Marco Iacobucci EPP

Artur Wichniarek uważa, że Adam Nawałka nadal powinien prowadzić reprezentację Polski. - Jego odejście do błąd - ocenia ekspert Polsatu Sport.

Nawałkę ze stanowiska zmiótł nieudany mundial. Wichniarek twierdzi jednak, że mimo klęski na mistrzostwach świata selekcjoner powinien pracować dalej.
Rezygnację z jego usług porównuje do... wyrzucenia z pracy nauczyciela, którego klasa słabo napisała kartkówkę.

- To był błąd - mówi Wichniarek o rezygnacji z Nawałki. - Nie chciałem, żeby odchodził. To był pierwszy od lat trener zatrudniony na stanowisku selekcjonera, który odniósł z naszą kadrą sukces. I jasne, inni też robili awanse na wielkie turnieje. Ale Nawałka robił to w konkretnym stylu. Sprawił, że reprezentacja prezentowała pewien określony sposób grania. Można więc teraz powiedzieć, że to co było mozolnie budowane przez lata, zostało zniszczone w dwa tygodnie. Tego właśnie było i jest mi szkoda - mówi Wichniarek w rozmowie z portalem Sportowe Fakty.

Jerzy Brzęczek, który zastąpił Nawałkę, wciąż czeka na premierowe zwycięstwo w roli selekcjonera. Biało-czerwoni pod jego wodzą zanotowali trzy remisy i trzy porażki.

- Brzęczek nie ma doświadczenia. Taki wybór selekcjonera zaskoczył każdego z nas. Jurek jako trener odniósł sukces tylko w Wiśle Płock. A wcześniej, w Katowicach czy Gdańsku, sukcesu nie było. Jest więc pytanie, czy to nie była pochopna decyzja także w przypadku samego Brzęczka. Wiadomo, każdy trener powie: reprezentacji się nie odmawia. Ale czasem jednak trzeba powiedzieć nie - uważa Wichniarek.

Źródło: Sportowe Fakty
Dyskusja 30
9 gru 2018 | 12:56
(Edytowany)
Zgadzam się z Panem Wichniarkiem i najbardziej boli to zdanie, że to co Pan Nawałka budował przez 2 lata zostało zniszczone w 2 tygodnie.

Druga sprawa nie zapominajmy, że Reprezentacja za kadencji Pana Adam Nawałki, naprawdę grała ładną dla oka piłkę i co najważniejsze skuteczną, czasami były słabsze mecze ale była skuteczność i przede wszystkim walka bo nie tylko umiejętności się liczą, + dyscyplina w zespole i obrana przez Pana Nawałkę taktyka do której miał przysłowiowego "nosa".

A co do sprawa Mundialu, to nie ma co się długo rozpisywać, Mundial to nie są Eliminacje, że można pierwsze 2 mecze zagrać słabo a potem można i tak awansować to są 3 mecze w grupie i 1 mecz jest najważniejszy który daje przysłowiowego "kopa" lub też nie, niestety ale na Mundialu nam się nie udało, pewnie spytacie czyja to wina ? Moim zdaniem w ponad 50 % wina leży po stronie naszej a dokładnie "polskich - wszystkowiedzących ekspertów, którzy już po 10 minutach po losowaniu Grup Mistrzostw Świata zalali INTERNET swoimi wywodami, że to : 1. Najłatwiejsza grupa jaka może być. 2. Awans pewny tylko ciekawe z którego miejsca. 3. Awans jest nasz. itd itp. pojawiły się komentarze, że lepiej będzie zająć 1 miejsce w grupie, żeby w 1/8 trafić na kogoś słabszego, jak ja to wszystko zacząłem czytać to aż się złapałem za głowę, do Mistrzostw jeszcze zostało ponad pół roku, nie wiadomo kto zagra, kto będzie w formie, czy jakaś kontuzja się nie trafi, jak się odbędzie obóz przygotowawczy itd itp, nic jeszcze nie było wiadomo, ale "MY" oczywiście "pompujemy balonik" do granic wytrzymałości po to, żeby on potem na nasze nieszczęście pękł. Po co to wszystko?

Abstrahując to nie jest pierwszy raz kiedy nasi "eksperci" coś takiego robią, pamiętam ostatni raz jak na Igrzyskach czy Mistrzostwach w pierwszych zawodach Kamil Stoch wygrał konkurs zdobył medal i zaraz po konkursie na wszystkich stronach sportowych, informacyjnych w radiu, huczeli, że na następnej małej skoczni medal ma gwarantowany już pisali, że jako wygra 2 złote medale pod rząd ble ble ble i co się okazało ? Na małej skoczni zajął gdzieś 10-15 miejsce ( nie pamiętam dokładnego miejsca które wtedy zajął ) Jaki z tego morał? Dodam jeszcze, że przy 1 konkursie media siedziały tak cicho, że nic o tym nie było słychać nawet pisali, że jak nie wygra to nic się nie stanie, że jest jeszcze czas itd, i wtedy to wygrał. Takich przypadków znam mnóstwo ale nie będę o nich pisał bo ta strona nie jest od tego.

Wracając do tego co powiedział Pan Wichniarek to się zgadzam w zupełności, nie zapominajmy, że na Mundialu sobie nie radzili wielcy szkoleniowcy i z całym szacunkiem do Pana Nawałki ale te nazwiska budziły o wiele większy respekt w świecie sportu, więc to nie jest tak, że tylko Pan Nawałka sobie nie poradził na Mundialu było świetnych trenerów którzy nie podołali temu turniejowi i to nie jest żaden wstyd się do tego przyznać. Po za tym nie oszukujmy się, ale na dzień dzisiejszy nie ma i na razie jakoś nie widzę lepszego selekcjonera na Reprezentację jak Pan Nawałka nie ujmując zasług Panu Brzęczkowi, ale czy on się okaże lepszym trener od Pana Nawałki ? Czas pokaże. Teraz nie ma co już gdybać bo wszystko zostało rozwiane, jest nowy trener, nowy sztab, nowa myśl, nowe pokolenie, nowa strategia - czy to się wszystko opłaci i będzie zmierzało w dobrym kierunku ? Zobaczymy, dajmy szansę naszemu teraźniejszemu selekcjonerowi i rozliczajmy bo po Eliminacjach do Mistrzostw Świata a nie teraz, nie zapominajmy, że jak Pan Nawałka przejmował Reprezentację to też wielu osób negatywnie na to patrzyło, i narzekało, że to nie jest odpowiedni trener, ale nie ma co się oszukiwać, w całym przedziale czasowym jaki pracował Pan Nawałka, Reprezentacja zaliczyła bardzo duży progres i staliśmy się solidna marką w Europie, i kto mi napisze, że tak nie jest to jest głupcem. Nadchodzi nowa era, kończy się powoli rok 2018, czy udany ? Każdy musi sobie na to pytanie sam odpowiedzieć, moim zdaniem w jakimś stopniu udany, miejmy tylko nadzieję, że w 2019 roku, my ludzie jako polacy nie będziemy się mieli czego wstydzić w Europejskim futbolu i nie będziemy wyśmiewanie przez inne nacje europejskie,

Życzę każdemu spokojnej niedzieli i pozdrawiam.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się z Panem Wichniarkiem i najbardziej boli to zdanie, że to co Pan Nawałka budował przez 2 lata zostało zniszczone w 2 tygodnie.

Druga sprawa nie zapominajmy, że Reprezentacja za kadencji Pana Adam Nawałki, naprawdę grała ładną dla oka piłkę i co najważniejsze skuteczną, czasami były słabsze mecze ale była skuteczność i przede wszystkim walka bo nie tylko umiejętności się liczą, + dyscyplina w zespole i obrana przez Pana Nawałkę taktyka do której miał przysłowiowego "nosa".

A co do sprawa Mundialu, to nie ma co się długo rozpisywać, Mundial to nie są Eliminacje, że można pierwsze 2 mecze zagrać słabo a potem można i tak awansować to są 3 mecze w grupie i 1 mecz jest najważniejszy który daje przysłowiowego "kopa" lub też nie, niestety ale na Mundialu nam się nie udało, pewnie spytacie czyja to wina ? Moim zdaniem w ponad 50 % wina leży po stronie naszej a dokładnie "polskich - wszystkowiedzących ekspertów, którzy już po 10 minutach po losowaniu Grup Mistrzostw Świata zalali INTERNET swoimi wywodami, że to : 1. Najłatwiejsza grupa jaka może być. 2. Awans pewny tylko ciekawe z którego miejsca. 3. Awans jest nasz. itd itp. pojawiły się komentarze, że lepiej będzie zająć 1 miejsce w grupie, żeby w 1/8 trafić na kogoś słabszego, jak ja to wszystko zacząłem czytać to aż się złapałem za głowę, do Mistrzostw jeszcze zostało ponad pół roku, nie wiadomo kto zagra, kto będzie w formie, czy jakaś kontuzja się nie trafi, jak się odbędzie obóz przygotowawczy itd itp, nic jeszcze nie było wiadomo, ale "MY" oczywiście "pompujemy balonik" do granic wytrzymałości po to, żeby on potem na nasze nieszczęście pękł. Po co to wszystko?

Abstrahując to nie jest pierwszy raz kiedy nasi "eksperci" coś takiego robią, pamiętam ostatni raz jak na Igrzyskach czy Mistrzostwach w pierwszych zawodach Kamil Stoch wygrał konkurs zdobył medal i zaraz po konkursie na wszystkich stronach sportowych, informacyjnych w radiu, huczeli, że na następnej małej skoczni medal ma gwarantowany już pisali, że jako wygra 2 złote medale pod rząd ble ble ble i co się okazało ? Na małej skoczni zajął gdzieś 10-15 miejsce ( nie pamiętam dokładnego miejsca które wtedy zajął ) Jaki z tego morał?

Dodam jeszcze, że przy 1 konkursie media siedziały tak cicho, że nic o tym nie było słychać nawet pisali, że jak nie wygra to nic się nie stanie, że jest jeszcze czas itd, i wtedy to wygrał. Takich przypadków znam mnóstwo ale nie będę o nich pisał bo ta strona nie jest od tego.

Wracając do tego co powiedział Pan Wichniarek to się zgadzam w zupełności, nie zapominajmy, że na Mundialu sobie nie radzili wielcy szkoleniowcy i z całym szacunkiem do Pana Nawałki ale te nazwiska budziły o wiele większy respekt w świecie sportu, więc to nie jest tak, że tylko Pan Nawałka sobie nie poradził na Mundialu było świetnych trenerów którzy nie podołali temu turniejowi i to nie jest żaden wstyd się do tego przyznać. Po za tym nie oszukujmy się, ale na dzień dzisiejszy nie ma i na razie jakoś nie widzę lepszego selekcjonera na Reprezentację jak Pan Nawałka nie ujmując zasług Panu Brzęczkowi, ale czy on się okaże lepszym trener od Pana Nawałki ? Czas pokaże. Teraz nie ma co już gdybać bo wszystko zostało rozwiane, jest nowy trener, nowy sztab, nowa myśl, nowe pokolenie, nowa strategia - czy to się wszystko opłaci i będzie zmierzało w dobrym kierunku ? Zobaczymy, dajmy szansę naszemu teraźniejszemu selekcjonerowi i rozliczajmy bo po Eliminacjach do Mistrzostw Świata a nie teraz, nie zapominajmy, że jak Pan Nawałka przejmował Reprezentację to też wielu osób negatywnie na to patrzyło, i narzekało, że to nie jest odpowiedni trener, ale nie ma co się oszukiwać, w całym przedziale czasowym jaki pracował Pan Nawałka, Reprezentacja zaliczyła bardzo duży progres i staliśmy się solidna marką w Europie, i kto mi napisze, że tak nie jest to jest głupcem. Nadchodzi nowa era, kończy się powoli rok 2018, czy udany ? Każdy musi sobie na to pytanie sam odpowiedzieć, moim zdaniem w jakimś stopniu udany, miejmy tylko nadzieję, że w 2019 roku, my ludzie jako polacy nie będziemy się mieli czego wstydzić w Europejskim futbolu i nie będziemy wyśmiewanie przez inne nacje europejskie,

Życzę każdemu spokojnej niedzieli i pozdrawiam.
9 gru 2018 | 11:05
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Moim zdaniem nie można winić Brzeczka za to jak teraz wygląda granie naszej kadry.
Jak ktos oglądał wszystkie mecze przed mundialem to wszystko zaczelo juz sie psuc pod koniec 2017 roku, porażka z Meksykiem. Nastepnie przyszedł rok 2018,wiosna i beznadziejny mecz z Chile... Wygraliśmy tylko z Litwą 4:0 i to bylo wszystko przed samym mundialem. Zawodnicy stracili ducha walki i serce wojownika, Mundial pokazał jak u naszych wyglądał pressing. Także zrzucanie calej winy na Brzęczka to głupota, Nawałka zostawił mu rozsypaną kadre
9 gru 2018 | 11:17
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dwumecz z Danią pokazal jak wygladala ta reprezentacja. W pierwszym meczu potrafili wbic im kilka bramek, zeby w drugiej polowie stracic sily i prawie przejeebac mecz. Drugi mecz z dunczykami juz calkowicie pokazal oblicze zespolu Nawalki, juz wtedy mozna bylo przypuszczac , ze nic z taka grą nie osiagniemy na mundialu. Moim zdaniem dobrze , ze zwolnili Nawalke, bo koles juz sie wypalil z tą reprą i nic by wiecej nie zdzialal, pokazal to podczas eliminacji , jak i podczas mundialu.
9 gru 2018 | 11:50
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A co zrobił Brzeczek? Zmienił formacje? Wprowadził cokolwiek nowego? Powołuje nowych piłkarzy? Piątek w formie siedział na ławce a grał Milik
Nie wieże że w Ekstraklasie nie ma środkowego obrońcy na poziomie który zagrał by na poziomie dawnego Pazdana zamiast Bednarka
To samo tyczy się skrzydłowych
9 gru 2018 | 12:03
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nawalka to najwiekszy fuksiarz w historii naszej pilki reprezentacyjnej -Dyzma naszej pilki NR -1 ..( z cala odpowiedzialnoscia za slowa i fakty..)
9 gru 2018 | 12:01
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokladnie.....
9 gru 2018 | 11:05
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No shit sherlock.
9 gru 2018 | 11:03
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na miejscu Brzęczka ja bym próbował jak Nawałka grać 4-4-2 z dwoma defensywnymi pomocnikami. Zauważcie jak na siłę do kadry wprowadzany jest Zielinski nasza wymarzona '10' wyniki się posypały. Przecież Zielu w eliminacji do mundialu zagrał ok.3 spotkań.
Zatem ja bym na Austrię wystawił taki skład
Szczęsny
Bereszynski Glik Belik Rybus
Krychowiak Zurkowski
Frankowski Grosicki
Lewandowski Milik
9 gru 2018 | 10:52
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nawał Adamka jest najlepszym Polskim trenerem i kropka.
9 gru 2018 | 10:46
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nawalka to ten sam poziom tylko trafil na pilkarzy w formie. Poza tym 2 lata temu wygladali jakby im sie bardziej chcialo. Stracili pewnosc siebie po 4:0 z dania, to bylo widoczne. Juz nigdy pozniej po tym gwalcie nie grali tak samo.
9 gru 2018 | 10:45
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szkoda że odszedł. Faktycznie popełnił błąd na mistrzostwach ale wyszedł by z tego jeszcze mądrzejszy myślę. A z nim miało się wrażenie że wszyscy tam byli jak jedna wielka rodzina, piłkarze go traktowali jak ojca.
9 gru 2018 | 10:43
(Edytowany)
na MŚ coś mu odyebauo i zmienił taktykę na bardziej ofensywną, która nie tylko nam nie leżała, ale i nie mieliśmy umiejętności żeby ją zastosować, ale jakby się przyznał do błędu i obiecał, że więcej tak nie zrobi to bym mu wybaczył i zostawił na stanowisku

boniek potrzebował kozła, którego będzie można ukarać za porażkę, ale zastąpienie doświadczonego juz adama jakimś jurkiem trzecioligowym, z którym pewnie wódkę pije nikomu na dobre nie wyjdzie
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
na MŚ coś mu odyebauo i zmienił taktykę na bardziej ofensywną, która nie tylko nam nie leżała, ale i nie mieliśmy umiejętności żeby ją zastosować, ale jakby się przyznał do błędu i obiecał, że więcej tak nie zrobi to bym mu wybaczył i zostawił na stanowisku

boniek potrzebował kozła, którego będzie można ukarać za porażkę, ale zastąpienie doświadczonego już adama, który pokazaływał w przeszłości, że potrafi,, jakimś jurkiem trzecioligowym, z którym pewnie rudy wódkę pije, nikomu na dobre nie wyjdzie
9 gru 2018 | 10:01
(Edytowany)
Gościu jak już coś wrzucaj to chociaż sprawdzaj, bo ci kilka wyrazów uciekło
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gościu jak już coś wrzucasz to chociaż sprawdzaj, bo ci kilka wyrazów uciekło
9 gru 2018 | 10:11
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Uspokój się bo Ci żyłka pierdyknie...
9 gru 2018 | 14:27
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Skąd wniosek, że byłem niespokojny gdy to pisałem? beka
9 gru 2018 | 14:36
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak tylko dmuchałem na zimne...?
9 gru 2018 | 09:33
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niby tak,ale Mś zweryfikowały Nawałkę.Na ch*j drazyc temat.Jest więc pytanie, czy to nie była pochopna decyzja także w przypadku samego Brzęczka.Jak nie jak tak
9 gru 2018 | 09:42
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
MŚ nie zweryfikowały Nawałki, tylko zawodników.
9 gru 2018 | 09:43
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A zawodników prowadził święty mikołaj?
9 gru 2018 | 09:55
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie, ale i Senegal, Kolumbia miały/mają dużo lepszych zawodników.
9 gru 2018 | 09:52
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
MŚ pokazaly ze trzeba grac to co jest wycwiczone a nie eksperymentowac i to jedyny blad Nawalki ktory przyslonil wszystko co zrobil wczesniej, jasne ze go szkoda bo dal w koncu nadzieje i pilkarzom i kibicom pp tylu latach osmieszania sie ale co zrobic zwolnili i kolejne lata profanacji polskiej reprezentacji na swiecie sie zaczynaja pod wodza tego pseudo trenera ktoremu myslenie podczas meczu spierdala przez szpare miedzy jedynkami
9 gru 2018 | 09:55
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brakuje zebyście Nawałkę geniuszem nazywali.Przedewszystkim awansowalismy na Mś,bo mielismy słabą grupę.Przypominam o wpierdolu z Danią 4:0.Nam od zawsze potrzeba trenera,a nie Polskiej mysli szkoleniowej!Tłumaczcie sobie to jak chcecie ja tam swoje wiem
9 gru 2018 | 10:21
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Popieram....obserwujac tego geniusza mozna odniesc wrazenie ze sam po Mundialu uciekl z tonacego okretu....( to bylo najlatwiejsze- jesli Senegal i Kolumbia mialy silniejszych pilkarzy to trzeba bylo kurwa tam nie jechac i tym samym rozwiazac problem..) nagle sie okazalo ze kolumbijczycy to sa nadludzie ,ale dopiero po wpierdolu- wczesnie grupa byla super,cacy...
9 gru 2018 | 10:46
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak tak... Pierdol w dupę.. hamuj piętą....
9 gru 2018 | 10:51
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zaczepki szukasz przyglupie???
9 gru 2018 | 10:56
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lekcje odrobione że tak kozaczysz...?
9 gru 2018 | 11:01
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lekcje odrabialem 20 lat temu - obronco cienkiego trenera od w-f-nawalki....
9 gru 2018 | 11:03
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lepszego nie mamy..
9 gru 2018 | 11:07
(Edytowany)
To ci sie tylko tak wydaje - taki Stokowiec jest juz lepszy ...
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To ci sie tylko tak wydaje - taki Stokowiec jest juz lepszy ...I koncze temat bo nie potrafisz wymieniac pogladow bez obrazania tych co maja inne zdanie ( a jest ich niemalo..)
9 gru 2018 | 11:12
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Skąd wiesz jak sprawdziłby się trenując kadrę...? Nawałka mimo słabego mundialu osiągnął sukces, bo tak trzeba nazwać ME u żabojadów
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})
Pełna tabela

Eliminacje Mistrzostw Europy

#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
Awans
0
0
0
0
2
Awans
0
0
0
0
3
0
0
0
0
4
0
0
0
0
5
0
0
0
0
6
0
0
0
0
Ranking

Bukmacherzy

Specjalna oferta dla użytkowników Meczyki.pl: podczas rejestracji wpisz kod promocyjny 1000plus27pln, a - oprócz oferty powitalnej - otrzymasz darmowy zakład o wartości 27zł!

Jeden z największych legalnych bukmacherów w Polsce. Brak ryzyka na start!

Firma, którą znają wszyscy. Jeden z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich bukmacherów.

Do góry Czat News Tabela Strzelcy Dyskusja
×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.