Żużel. PGE Ekstraliga bije rekordy. Tak popularna nie była jeszcze nigdy

PGE Ekstraliga bije rekordy. Tak popularna nie była jeszcze nigdy
Andrzej, wikipedia
Wynik mediowy marki PGE Ekstraliga osiągnął w minionym sezonie rekordową wartość ponad 65 mln złotych - poinformował oficjalny serwis PGE Ekstraligi.
Ekspozycje telewizyjne (widownia skumulowana) dla PGE Ekstraligi to prawie 110 mln widzów. Nigdy wcześniej najlepsza żużlowa liga świata nie notowała takiego progresu medialnego. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Pentagon Research.
Dalsza część tekstu pod wideo
Bardzo dużym plusem marki PGE Ekstraliga okazała się doskonała frekwencja na stadionach, która osiągnęła prawie 700 tysięcy widzów w sezonie 2019.
Najważniejszy miesiąc, z punktu widzenia zainteresowania rozgrywkami, a także liczby ekspozycji, to kwiecień, a następnie maj i czerwiec 2019 roku. Zainteresowanie PGE Ekstraligą, co jest stałe, spadło w lipcu, miesiącu wakacyjnym. Największą telewizyjną widownię skumulowaną PGE Ekstraliga miała zaś we wrześniu, gdy odbywały się mecze decydujące o podziale medali.
W zakresie wartości wynikającej z wydarzeń stadionowych największe zyski wygenerował forBET Włókniarz Częstochowa - 616 tys. zł. Na drugim miejscu znalazła się BETARD Sparta Wrocław - 571 tys. zł, a na trzecim STELMET Falubaz Zielona Góra - 544 tys. zł.
Rekordowe były też PGE Indywidualne Międzynarodowe Mistrzostwa Ekstraligi, które rozegrano w lipcu w Gdańsku. Wygenerowały one w minionym roku wartość 2,6 mln zł.
Z każdym rokiem daje się również zauważyć rozwój konkursu Miss Startu PGE Ekstraligi. W edycji z sezonu 2019 przyniosła ona 533 tys. zł zwrotu medialnego. To wynik lepszy o 63 tys. zł od ubiegłorocznego.
(za speedwayekstraliga.pl)
Redakcja meczyki.pl
Maciej Pietrasik08 Jan 2020 · 20:07
Źródło: asinfo.

Przeczytaj również