Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w Polityce prywatności
Profil użytkownika mrskee
  • Zarejestrowany od 1487 dni
  • Dodanych komentarzy 668
  • Dodanych do sportbuzz 1
  • Łącznie ocen 6948
  • Plusów 6560
  • Minusów 388
Kibicuje drużynom
Ostatnio dodane do sportbuzz
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
{{resource.title}} ({{resource.comments_count}})
Ostatnio dodane komentarze
Wczoraj | 17:38
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czyżby skauci Barcy byli na meczu? :)
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ta, jasne...
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nejman zachował się jak zepsute dziecko. Nie podchodzisz do kolesia ustawiającego piłkę na wapnie i nie mówisz mu, że to TY chcesz strzelać. Wkurwianie go należy do bramkarza przeciwnika, a nie swojego kolegi. Czuje, ze od następnego meczu to trener bedzie ustalał gwiazdom kolejność :)
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niestety, ale takie obrazki będą się zdarzać, gdy klub budowany jest w sposób w jaki jest budowane PSG. Każdy z nich przychodził tam, żeby być gwiazdą, a ciężko być jedyną gwiazdą, gdy ma się gwiazdozbiór dookoła.
+33
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Forma jest tymczasowa, klasa zostaje na zawsze."
16 wrz | 00:06
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie zesraj sie przypadkiem pustaku :)
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Serio to dla ciebie takie dziwne? Przeciez mozesz mu zrobic krzywde, to raz,, a dwa to zwykły brak szacunku, szczególnie podczas gry.
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ameryki to on nie odkrył, ale w koncu ktos to powiedzial glosno. Gromkie brawa Andrzej :)
15 wrz | 12:54
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zluzuj poślady młody, bo ci zylka peknie.
15 wrz | 00:21
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po minie dzieciaka sadzac, to chyba tak :D
{{comment.created_datetime}}
{{comment.content}}
Do góry