Profil użytkownika OfficialEX

Junior starszy
  • Zarejestrowany od 2197 dni
  • Dodanych komentarzy 306
  • Dodanych do sportbuzz 0
  • Łącznie ocen 2910
  • +
    Plusów 2448
  • -
    Minusów -462

Kibicuje drużynom

Ostatnio dodane do Sportbuzz

Ostatnio dodane komentarze

Wczoraj | 17:26
To chyba nie ogladales jak tydzien temu Gumny gral i zatrzymal Bayern.
Wczoraj | 17:25
Popelnil jeden blad a ty go wyzywasz? lol. A ostatnio wygrali z Bayernem i byl jednym z najlepszych w swojej druzynie.
25 lis 2021 | 22:00
No wygrali grajac super defensywnie i parkujac autobus, ale tak sie nie da wygrywac caly czas. Na euro U21 tez Michniewicz pokonal Belgie i Wlochy ale jak juz Hiszpania strzelila to motywacja zeszla i bylo widac róznice pomiedzy zawodnikami.
24 lis 2021 | 14:26
w Lidze Mistrzów jak juz cos.
19 lis 2021 | 21:41
Goat? Koza to jest twoja stara, a Messi to najwyzej jest pchłą.
19 lis 2021 | 21:38
No nie do konca bo jakby zlapal zolta kartke w meczu z Wegrami (co by sie stalo, on lapie kartke co mecz) to wtedy i tak nie mogl by zagrac w pierwszym meczu jak Klich.
18 lis 2021 | 14:26
Widac ze komus sie nie spodobalo to ze Sousa dostal hejt za fatalny mecz z rezerwami Wegier, 0 taktyki i dziwne wybory zawodników, wiec teraz caly hejt schodzi na Lewandowskiego.
17 lis 2021 | 23:33
Koza to jest moze twoja matka. Messi to karzel.
17 lis 2021 | 21:44
Widac ze ta strona musi miec duzo czytelników z U.S.A albo Azji.