Profil użytkownika Hiszpanx

Kluczowy zawodnik
  • Zarejestrowany od 1729 dni
  • Dodanych komentarzy 3376
  • Dodanych do sportbuzz 0
  • Łącznie ocen 19117
  • +
    Plusów 13451
  • -
    Minusów -5666

Ostatnio dodane do Sportbuzz

Ostatnio dodane komentarze

Wczoraj | 16:00
Za slaby to jest twoj stary, 3 mecze 3 gole strzelil, potem go Artreta sadza na lawce bo co? strzelil wiecej goli niz Abu? bo jaki powod znalazl zeby wybic go z rytmu meczowego? zal mi takich typow jak ty co ogladaja pilke i jej nie rozumieja,..Abu strzelil 1 gola w tym sezonie i to fulham :)) Willian kolejny super gracz sciagniety przez trenera ktory nic nie wygral nigdy,. do klepania w srodku pola ma tylko Ceballosa a ty sie dziwisz ze napastnicy nie strzelaja goli, niby kto ma im wyprowadzac akcje? acha Xhaka z Belerrinem i Saka z Pepe dwuch sprinterow,.. za slaby to jest trener Arsenalu, odsunac Ozila od skladu i sciagnac Williana hahahahaha
Wczoraj | 15:56
Pep tylu pilkarzy kupil, i nie ma biedak kim grac no, kazdy zespol ma napiety grafik meczy tylko Pep narzeka i wymienia to jako glowny powod porazek, poszedl by se do takiego Leicester, gdzie nie moze kupowac tylu pilkarzy,mial by ograniczona ilosc zawodnikow, musial by korzystac z mlodziezy ze szkolki wtedy by zmierzyl sie zprawdziwa trenera, a nie wziac klub samograj i sweterki zmieniac do wywiadow :))
Wczoraj | 04:23
przeciez Ozil jest w czolowce podajacych PL :) ma podania ale nie ma dyscypliny :) ale nie widzi go trener w kadrze, co zrobic, kupil Williana przeciez.
Przedwczoraj | 16:09
Daniel James jest od biegania po boisku i nie robienia nic a De Beek ma mu recznik nosic angolowi :)
Przedwczoraj | 16:07
mi sie nawet nie chce meczy juz ogladac, jeszcze jakis czas temu siedzialem i ogladalem caly weekend mecze, ale teraz nie ma co, Var obsluguja kledzy szefostwa jak w biurach w firmach, pracuja debile, a ludzie maja to akceptowac,. pilka na psy schodzi,.. moze nie tyle co pilka, co zasady ustawiane przez bananowych idiotow,.. Var widzi to co chce, juz lepiej jak Varu nie bylo, bledy sedziow tak nie bolaly, bo musieli decyzje podjac z dalek od akcji czasem, a tu widac golym okiem faul a oni nie ma faulu,.. a co do De Beeka no coz,.. OGS wie po co go kupil hahahahaha
24 paź 2020 | 22:42
Lampard nie nadaje sie na trenera, stawia 4 z przodu, i kto ma im dograc pilke?Kante?Zouma?Jorghinio?? oprocz Chilwella to nikt tam nie jest w stanie pilki rozegrac na tylach, na 70 meczy 65 roznych jedenastek,.. jak Frank ma wiedziec co ma grac jak nie wie kto zagra next game :)))) jeszcze sie okaze ze CFC strzeli mniej bramek po wydaniu kasy jak w tamtym :)
18 paź 2020 | 01:28
Frank jak zamiast kovacicia na uspokojenie gry i dowiezienie wyniku, wpuszczasz Jamesa, mlodego ktory ma ciag na bramke, to sry,.. trzeba bylo kogos takiego jak chorwat wpuscic,.. Mount gral tez slabiutko,. ale to nie byl blad Kepy, zeby ten lamus Zouma normalnie podal to nie bylo by bramki,.. Kepa juz nie mogl nic zrobic,.co prawa potem mogl wslizg lepiej zrobic, ale to i tak nie jego bramka moim zdaniem, Zouma podal za lekko,.
17 paź 2020 | 15:38
bravo sedzia,. Pickford nie dostal nawej zoltej za faul na Van Dijku - Black live maters hahahahahaha :)))
17 paź 2020 | 15:37
no to nawet bez formy strzelal tyle goli ze zaden napastnik takiej sredniej nie ma, wogole widac o czym tu dyskutowac z toba jak OGS wystawial Lukaku na skrzydle, jak mial miec forme grajac na nieswojej pozycji?
16 paź 2020 | 18:24
do Utd to juz gracze nie ida wygrywac tylko zarobic, widac to jak na dloni ,.. jak OGS sprzedaje mloda 9 w szczycie formy Lukaku, zeby zastapic go emerytem Cavani,.. to Solskier za glupi jest zeby wpasc na pomysl ze silna 9 na rotacji utrudnia rywalom ustawienie taktyczne w obronie na mecz, musial stracic pkt zeby wpasc na to,.. dla mnie to nie trener, on nic nie osiagnie z tym klubem, .. do tej pory nic nie osiagnol i choc wyda setki milionow dalej bedzie tak gdzie jest,.a co do Pogby, to co gral w Juve a teraz to porazka,.. OGS potrafi z super gracza zrobic przecietniaka