Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?
Profil użytkownika realfan1989
  • Zarejestrowany od 678 dni
  • Dodanych komentarzy 2093
  • Dodanych do sportbuzz 0
  • Łącznie ocen 16503
  • Plusów 6945
  • Minusów 9558
Kibicuje drużynom
Ostatnio dodane komentarze
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Straci ?! Griezman to jakies 200 baniek a juz mu sie nie chce , simeone dokona 2-3 madrych transferow a barca znowu wyda na galactico i nie bedzie mial kto grac w drogiej lini , suarez , messi , dembele , coutinho i griez w 1 skladzie to nie mozliwe , ktos bedzie musial odejsc :)
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja sie nie dziwie , atletico juz swoje okazje mialo , lepiej nie bedzie a gorzej napewno dlatego nie dziwie sie ze odchodzi do barcy , GSM ?! A co zrobia z dembele i coutinho ? Bo oni w pomocy bie za bardzo tzn w drogiej lini , a wydali 300 baniek na obu , ciekawe ile za griezmana ? Barcelona bawi sie w galacticos :)
-23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ogladam kazdy magazyn ( na 36 kolejek co najmniej 30 ) la liga w pndzialek , wszystkie mecze realu i wiekszosc ciekawych ligi hiszpanskiej i jako kibic realu wiem tylko tyle ze ta 11 to jest smiech na sali , suarrz messi i ronaldo to 3 ofensywna , pomoc to iniesta ( bo mu sie nalezy taki uklon w jego strone ) kondogbia ( fenomenalny sezon ) i modric ( kroos jest ok ale do 11 napewno nie ) obrona to ramos ( najlepszy obronca swiata ) umtiti i marcelo a na prwego niech bedzie ten oyatzabal a co do bramki to niech sobie zobacza na ilosc parad bo atletico to ma obrone dobra a nie bramkarza ;)
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Karne trzzeba strzelic
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wszystko fajnie i pieknie ale roma nic nie wygrala , jak moj nick wskazuje nie przepadam za barcelona ale to jest football i barcelona skonczy z dwoma pucharami ( napewno mistrzostwo ) a roma moze nie zdobyc nic i nie zagrac w lidze mistrzow za rok , jest takie powiedzenie " myslal indyk ( roma ) o niedzieli ( o pucharach ) a w sobote ( w polfinale z Realem ) leb ucieli ( kompromitacja romy ) .
-18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Odszedl do. Psg zeby grac w Realu ?! tak mi sie wydaje i zeby nie bylo problemow jak z figo to zrobi to w troche innym stylu , a co.do neymara to mu sie nie dziwie bo jest zajebisty a zeby byc najlepszy ( jak ronaldo a nie steryd messi , armstrong pilki noznej ) musi grac w najlepszym klubie ( 3x lm z rzedu ? ) !!
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Moj drogi Psg jest najlepszym przykladem jak nie podchodzic do rewanzu , a rewanz jest dla nas formalnoscia bo teraz my poczekamy i ich zjemy kontratakami ;) i jedno jest pewne ze Emery to marny trener i nic nie wymysli :)
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
dla milanu i arsenalu to mecz o byc albo nie byc w lidze mistrzow na nastepny rok , raczej w lidze ich szanse na 4 miejsce jest znikome !
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
football to piekny sport :)
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wypadles mamie z rak po porodzie czy juz tak od urodzenia ;)
{{comment.created_datetime}}
{{comment.content}}
Do góry