Profil użytkownika ischar

Senior
  • Zarejestrowany od 1798 dni
  • Dodanych komentarzy 794
  • Dodanych do sportbuzz 1
  • Łącznie ocen 4677
  • +
    Plusów 3859
  • -
    Minusów -818

Kibicuje drużynom

Ostatnio dodane do Sportbuzz

Ostatnio dodane komentarze

6 paź 2021 | 20:33
Tak sie zdarzylo, ze w poprzednia noc pilem z mackiem ... maciek caly czas mowil ze go nie kopie (gralismy w pokera) nie powiem ja sie najebalem ale maciek stal na nogach i mowil do mnie amator.... tyle pamietam,... chyba mnie nawet zaniosl do lozka. Dzis wstalem z bomba w glowie jak w hiroszimie o 13 i czytam a tu maciek na 1 stronach ... musialem sie az napic zeby to jakos przetworzyc, probowalem dzwonic do niego, ale nie odbieral... nie wiem czy jest zly na mnie ... w pokera gralismy w pare osob (nie bede wymienial osob) MOJ APEL DO MACKA maciek ja cie nie podjebalem ja spalem najebany !!!
2 paź 2021 | 09:42
jest mlody gowno mu bedzie !!! (tak uslyszalem majac 18 lat i kopiac po jakis nizszych ligach to bylo 20 lat temu mozliwe ze Polska mysl szkoleniowa wraca na salony) p.s. rzeczywiscie gowno mi bylo
1 paź 2021 | 21:18
a moze to lewy oszukuje xd kogo nie wezmie na menagera to ten niby oszukuje ja bym polaczyl fakty xd
1 paź 2021 | 12:35
zapedziles sie 1 zdanie najwazniejsze ... chyba cos sie tutaj odjebalo bo odpisywalem do typa moze do ciebie moze do kogos innego co pisal ze spokojnie mogla wygrac 3-0 aha juz widze post wyzej ... wiec male nieporozumienie
30 wrz 2021 | 21:29
Z tym "spokojnie" to sie troche zagalapowales xd odkryli sie na koncu tak jakby kazda druzyna zrobila przy takim wyniku "spokojnie" to moglo byc 1:1 a przy takim wyniku to juz moglo byc roznie ale udalo sie legi pilke z lini bramkowej wybic tak czy tak gratulacje sie im naleza oby tak dalej !!!
30 wrz 2021 | 11:26
znowu pompowanie balona ilu juz takich bylo ... no nic zycze mu jak najlepiej ale jak sie za mlodego napompuje ten balon lubi szybko peknac, znamy to z historii
29 wrz 2021 | 22:01
heheh :P dobrza przeczytalem tylko naglowek wiec mozecie mnie zgnoic ... ale no rzeczywiscie mial bardzo zly wplyw przynajmniej teraz spokojnie zajmuja 1 pozycje w lidze zly ronaldo :p
29 wrz 2021 | 21:54
chlop strzelil w kazdym meczu bayernu w tym roku ... ogolnie jakby zaczal od dziecka w takim klubie grac jak bayern messi i ronaldo mogli by mu buty czyscic ...
28 wrz 2021 | 19:36
wole ms sa bardziej nieprzewidywalne i mniej taktyczne :) niestety nowoczesny football stracil kiedysiejszy urok walki i zastapila to taktyka oczywiscie to jest wielka przewaga ale dla kibica mniej atrakcyjne