Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące
Profil użytkownika Sprawiedliwy777
  • Zarejestrowany od 1022 dni
  • Dodanych komentarzy 1773
  • Dodanych do sportbuzz 0
  • Łącznie ocen 18300
  • Plusów 16723
  • Minusów 1577
Ostatnio dodane komentarze
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
i Elegancko , Inter wziął sie do roboty i sciąga porzadnych graczy , nie to co Milan, widac ze chcą wrócic tam gdzie ich miejsce , Eriksen bedzie gwiazdą w Serie A , pilkarz który siedzi w Premier Legaue kilka lat , nie bedzie miał problemu z Serie A , szczególnie taki co ma talent jak Eriksen.
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jak on ma 27 lat , dla Ciebie to jest emeryt xD? aleś ty glupi
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bayern to zenujący klub , kupią Lemara co sie nie sprawdzi , jakby byl dobry to atletico by go trzymalo a poprostu nie zdaje egzaminu, w bayernie duzo takich leszczy trafia bez formy.
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
mimo ze nie jest zle w tabeli to z takim oslabionym skladem ciezko bedzie przez to przejść ;d
+40
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
fajnie ze wkoncu wygrali i to z liderem , szacun dla zielinskiego , ale Ronaldo widac ze profesjonalista, gra do konca .
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
taki sportowiec , taki bogacz i umarł , zyjemy z myslą by zabezpieczyć sie na przyszlosc a nie wiemy jaki czeka nas los i co to zycie warte , trzeba z niego korzystać póki jest .
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kamil wkoncu wskoczyl tu gdzie jego miejsce ! Brawo Polacy !
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
żenadą jesteś ty, kim ty jestes zeby krytykować kogokolwiek dzieciaku.
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
żenada to nie wygrać nigdy Ligi Mistrzów wiec jaka róznica czy Auba bedzie w Arsenalu czy PSG
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
tych co boli dupa ,pamietajcie ze sportowcy tez duzo dają od siebie , sam fakt ze Polska zrobi turniej w zakopanem i jest komu skakać z Polaków to juz generuje korzysci dla PL , mialby jakis sens turniej bez polskich skoczków w Polsce ?
{{comment.created_datetime}}
{{comment.content}}
×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.