Profil użytkownika OkrutnyAteista

Junior starszy
  • Zarejestrowany od 957 dni
  • Dodanych komentarzy 218
  • Dodanych do sportbuzz 0
  • Łącznie ocen 2417
  • +
    Plusów 1788
  • -
    Minusów -629

Kibicuje drużynom

Ostatnio dodane do Sportbuzz

Ostatnio dodane komentarze

Wczoraj | 18:41
Pewnie żeś nawet meczu nie widzia xD ale jak tam sprawa Dzbanbele ? Kataloński bankrucie bierzecie już hohlanda czy jeszcze kase zebracie pod monopolowym / ?
13 sty 2022 | 12:01
Neapoli to ta barcelonka ogra spokojnie z Napoli to może już być problem
13 sty 2022 | 11:59
Albo dojebanego kontuzjami bankruta
13 sty 2022 | 11:57
O kurwa polonista jebany , ja pierdole miodek meczyki PL
12 sty 2022 | 23:49
W Warszwie tak nasrane do głowy macie bo my w Krakowie walimy klocki i szczamy do Wisły a wy potem to pijecie :) haha To było by dużo śmieszniejsze gdyby to nie była prawda xD
10 sty 2022 | 11:44
Tylko że ten drewniak ma karierę , rodzinę , hajs , nie jeden człowiek chciał by nim być . A tobą nikt nie chciał by być cienki bolku z meczyków xD
8 sty 2022 | 12:31
Hochland idzie do idzie do Kosy Morzeszczyn !!! Już jestem dogadany Rajolom że płacimy w bigosie i w białoruskich imigrantach . Transfer jest już dogadany w 100% 4 tiry syryjczyków i dwie cysterny bigosu na rok pracy
6 sty 2022 | 12:51
To nie CR7 tylko T-1000 z filmu Terminator 2 ;)
6 sty 2022 | 02:40
Ja mam gry zapisane w kałuży a muzykę trzymam w szklance . Ostatnio opracowuje metody leczenia raka i AIDS za pomocą modlitwy ale ze zmiennym skutkiem .
26 gru 2021 | 14:30
Ja jestem takim kibicem Barcelonki jak Sousa idzie do Brazylii , trolle są wszędzie a najwięcej w necie ;) . Jest beka