Profil użytkownika ibdb

Senior
  • Zarejestrowany od 497 dni
  • Dodanych komentarzy 805
  • Dodanych do sportbuzz 2
  • Łącznie ocen 6626
  • +
    Plusów 5610
  • -
    Minusów -1016

Ostatnio dodane komentarze

19 paź 2020 | 19:27
takie rankingi to bardziej polityka niż sport - jeśli chcemy je komentować to trzebaby w kategoriach politycznych (jeden czarny jeden lgbt i jedna kobieta :) ) a nie sportowych, niemniej jednak - i w jednych i drugich kategoriach lewandowski jeszcze się nie mieści to tego ścisłego topu, nam jest ciężko o obiektywizm, ale pomijając tych "politycznych" pozostali na liście to magicy, lewy przy nich to solidny grajek ale jednak z innej półki
19 paź 2020 | 19:22
chciało by się powiedzieć "buk jeden wie dlaczego to zrobił" :)
19 paź 2020 | 16:23
to jest ofensywny lewy obrońca - grać w klubie który dostaje baty na obronie to masochizm - traciliby bramki robiłby błedy a przy okazji nie mógłby pokazać swoich atutów w ofensywie - iść do słabego klubu dla gracza o takim profilu to niezbyt dobry ruch -zwłaszcza w takim czasie gdzie z lechem będą grali w LE
18 paź 2020 | 15:11
tylko że za naruszenie nietykalności jest walkower - a jakby nie kombinował ten filmik nijak nie wykazuje znamion aż takiego przestępstwa - to już kwestia czysto wyczucia sytuacji - w mojej ocenie jako byłego sędziego, zawodnik nie powinien czegoś takiego robić, tym bardziej na takim poziomie, ale w tym konkretnym przypadku nic nikomu się nie stało nikt nic nie widział, nikt nie kontynuował spięcia, po prostu babka popełniła błąd (aguero wydawał się już być poza linią) i on troszkę przesadził.. nakręcanie tego mogłoby się róznie skończyć - z nieprzyjemnościami dla babeczki włącznie - więc moim zdaniem decyzja sędziego słuszna,choć może nie do końca prawidłowa :)
17 paź 2020 | 18:46
jakby go nabrał to ok, ale tutaj to bednarek nabrał sam siebie - błąd szkolny jak na A-klasie, werner nawet nie musiał tutaj zbyt wiele robić.. szczerze mówiąc nie do końća rozumiem zachwyty nad bednarkiem - może za parę lat nabierze doświadczenia - ale teraz nie jest to dobry pewny obrońca - walukiewiczowi też zdarzają się błędy, ale jest dużo młodszy więc są bardziej wybaczalne no i przede wszystkim - bednarek jest po prostu słaby fizycznie - silny walukiewicz takiego błedu jak powyżej by nie zrobił bo by się nie dał przepchać i tyle, wiem że to może niesprawiedliwe bo nie jest to sensu stricte "umiejętność" - ale fakt faktem że juz teraz walukiewicz jest bardziej wartościowy niż bednarek
17 paź 2020 | 18:41
rozmawiamy o innych rzeczach - rozumiem twj punkt widzenia i nawet zgadzam się z nim, twierdzę jedynie że manU zarządzają ludzie którzy patrzą na to inaczej - a mianowicie od strony finansowej, kupią takiego zawodnika który przyniesie im zysk - a największe kluby zarabiają niezależnie od wyników sportowych.. nie wiem na pewno, bo być może ktoś już tam został zwolniony za ten transfer i faktycznie był on niewypałem, moim zdaniem jednak, decyzja o jego zakupie nie była sportowa a marketingowa (względnie decyzja o przepłaceniu za niego - bo mogłow wyglądać to też tak że chcieli go kupić, wiedzieli że sportowo wart jest może 30mln, ale wiedzieli też że przepłacając zyskają wizerunkowo bo wszędzie pojawią się newsy o "najdroższym obróncy" - z pogbą przecież było tak samo - też nie jest wart takich pieniedzy, nie mówiąc już o 35 letnim ronaldo :)
17 paź 2020 | 14:47
broń boże nie porównywałem obu panów :) - to był przykład apropo tego że wartość marketingowa nie zawsze przelicza się na koszulki - owszem, czasem jest tak że zawodnik zwróci się już na samych koszulkach, czasem jest tak że zawodnik zwróci się bo bedzie dobrze grał, ale w przypadku manU jest to zupełnie inny poziom - to się jakoś ładnie nazywa naukowo "wartość marki" etc - w uproszczeniu lewandowski jest świetny ale reklamuje szampony i maszynki do golenia - bo taki jest target do którego on dociera i na tej podstawie określa się jego wartość marketingową - ronaldo kochają w chinach więc może robić inne reklamy ale wciąż targetem wiekszosci piłkarzy jest motłoch - targetem tenisistó czy golfistów są inni ludzie i dlatego igę sposnosruje lexus etc - ogląda ją 1000xmniej ludzi ale ci ludzie mają 100 000 x wiecej kasy do wydania - dlatego wartość marketingowa nie równa się ilości kibiców... małysz był geniszem ale reklamował herbatę bo skoki oglądają najwieksze biedaki które kupują najtansze rzeczy... i teraz przechodzimy do ManU - które ma zbudowaną markę wykraczającą poza piłkę - dlatego nie jest tak mocno uzalezniona od wyników klubu na boisku i dlatego zakup maguirea nie musial byc dyktowany jego wartoscią sportową
17 paź 2020 | 11:32
słyszałeś o takim gościu jak Tiger Woods? myślisz że te setki milionów które zarobił to ze sprzedaży koszulek? albo z nagród za zwycistwa? koleś był produktem marketingowym, sponsorzy wkładali w niego kase po to żeby wyciągnąć jeszcze więcej - tak samo działa manU obraca takimi pieniędzmi że gdyby potrzebował wygrać LM to by wygrał LM ale nie potrzebuje - bo zarabia miliony i bez tego, za to gdzieś tam panowie zupełnie nie związani z piłką policzyli że klubowi w budowie wizerunku przydałoby się posiadać jakiegoś Anglika "naj" więc "zrobili" sobie takiego anglika.. myślisz że taka iga swiatek, albo kubica to wygrywali dlatego że mieli talent? sport stał się przedsiębiorstwem, korporacją, promuje siętych którzy są potrzebni.. Lewandowski dogadał się Zahavim i zaczął wreszcie wygrywać trofea, finał Bayernu oglądało więcej polaków niż niemców.. w polsce 10 lat temu najlepsi napastnicy byli warci 100tys bo polski rynek był nieopłacalny - kiedy w polsce można zarobić, nagle mamy też lepszych zawodników którzy są warci miliony... wiem że przecietny kibic nie lubi o tym myśleć, ale takie są smutne fakty
16 paź 2020 | 17:20
ale wiesz to czy podejrzewasz?? bo raczej podejrzewasz a nie popatrzyłeś sobie na statystyki - łatwo dostępne - najbardziej dochodowych klubów w europie, - sprawdź sobie i potem pogadamy
15 paź 2020 | 20:33
manU to maszyna marketingowa - nie wydawaliby nawet 1$ gdyby nie była to inwestycja, nie wiem czy przestrzelili czy zarobią i tak, ale wciąż koleś jest "naj" bo jest najdroższy a to buduje markę - z punktu widzenia "marketingowego" nikt nie patrzy czy zawodnik gra dobrze, za to "najdroższy obrońca świata" to już jest niezły haczyk - nie chcę się tu doktoryzować, bo sam doktorem nie jestem, ale zapewniam cie że zakup tego grajka nie był powodowany sportowymi pobudkami - a ktokolwiek go widział na boisku wiedział że przepłacają