Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące
Profil użytkownika tyskie871
  • Zarejestrowany od 2675 dni
  • Dodanych komentarzy 2004
  • Dodanych do sportbuzz 43
  • Łącznie ocen 18031
  • Plusów 16033
  • Minusów 1998
Ostatnio dodane komentarze
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie!
2020-01-20 16:43:47
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ja pierdole i co jeszcze może sam perez go chce w realu co to za jebane gówno :D?
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
tvpis w pigułce!
2020-01-19 21:20:03
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
co nie przejmie kloop to jest kurwa poezja!
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ktoś gorzej? psg!
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jebany przechuj idzie jak burza ;)
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
co się dziwić jak dali nieudacznika gattuso na trenera to mają za swoje!
2020-01-19 19:32:23
+26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ja pierdole ale jebańce idą jak burza nie ma chuja we wsi że ktoś im zabierze mistrza :D
+46
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
mistrz Anglii i chuj!
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jako piłkarz świetny ale jako trener masakra dno dna..... niech już się pakuje on lepiej z tego napoli..
{{comment.created_datetime}}
{{comment.content}}
×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.