Profil użytkownika Dawidddd

Solidny ligowiec
  • Zarejestrowany od 2931 dni
  • Dodanych komentarzy 1270
  • Dodanych do sportbuzz 0
  • Łącznie ocen 12412
  • +
    Plusów 8561
  • -
    Minusów -3851

Ostatnio dodane do Sportbuzz

Ostatnio dodane komentarze

20 lut 2021 | 12:24
Na dzien dzisiejszy poszedlbym do tych 3 klubow: Bayern, PSG i City. Sa one najlepsze na dzien dzisiejszy
18 lut 2021 | 20:12
Ceny wyjete z dupy
18 lut 2021 | 20:10
Zydzi wracaja do Łodzi. Hah taka ich ziemia obiecana i tak duzo juz jest w Lodzi tego kurestwa
17 lut 2021 | 15:10
Nie tylko w pilce ale i w robocie rowniez
14 lut 2021 | 08:31
Za latwo maja w Ajaxie/eredivisie i Holandii. Niestety ale ta liga jest oszukana. De Ligt dupa w Juve, ciapak dupa w Chelsea, Milik 1 dobry sezon pomimo kontuzji w Napoli. Ostatnimi czasy tak z 80% wytransferowanych zawodnikow z Ajaxu sie nie sprawdza w innym klubie.
13 lut 2021 | 21:20
Milan ma margines w postaci 2 potkniec. Ciekawe czy Gattuso zostanie. Mysle ze nie i Sarri wroci
13 lut 2021 | 14:05
Alaba za Abidala, Lahm za Alvesa, na lewej Neymar, Kimmich za Busquetsa i De Bruyne za Xaviego
12 lut 2021 | 21:53
Nikt nie karze ich brac na sile. Chcesz to sobie zapal, nie chcesz to nie. Holandia uczy zycia i przy tym czuj sie luz w zyciu codziennym, serio.
12 lut 2021 | 20:14
Holandia to najlepszy kraj dla mlodych. Mozna sie wyszalec i popracowac. Nie mowie tylko o pilkarzach ;)