Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w Polityce prywatności
0:0
Data
2011-11-19

Skrót meczu


Video dodane przez: admin 20 lis 2011 | 11:09
Komentarze
13 gru 2011 | 12:40
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ale lipa
3 gru 2011 | 14:31
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
oby 9 pkt przewagi to było by coś !
1 gru 2011 | 11:52
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
real będzie mistrzem hiszpani w tym sezonie barca nie ma z nimi szans dlatego, że ich gra opiera się na 1 zawodniku za to real ma drużyne
30 lis 2011 | 17:19
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Real 10.12 wygra i to bez dwóch zdań :)
28 lis 2011 | 21:10
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie przepadalem za Krystyna, ale trzzeba przyznac ze stal sie jeszcze lepszym pilkarzem, zaczal grac zespolowo. Jego asysta i podanie przed ostatnia bramka palce lizac.
28 lis 2011 | 19:41
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
tak jest TYLKO REAL . czekamy na barce
28 lis 2011 | 13:57
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Smutne to jest że takie piekne derby niszczy koleś z gwizdkiem bramka Adriana coś pieknego

Z czego on tą czerwono pokazał to nie mam pojecia


a zapomniał bym kochajcie swoj real

rojiblancos 4 ever
28 lis 2011 | 13:32
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
czekamy na 10 GRUDNIA ;):) FANI REALU TO BĘDZIE NASZ DZIEŃ ;) POZDRO
27 lis 2011 | 21:09
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ZAJEBISCIE REAL WYGRYWA KOLEJNY MECZ POZDRO DLA WSZYSTKICH FANOW REALU

edytowano: 2011-11-27 21:12 przez użytkownika
27 lis 2011 | 21:02
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bardziej lubię Barce, ale muszę przyznać, że Real w tym sezonie gra naprawdę zarąbiście. Barca się osłabiła i moim zdaniem jak tak dalej pójdzie to Real ma mistrza bez problemu
27 lis 2011 | 11:07
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kurde, jaką Ronaldo rulete odjebał w polu karnym O_o
27 lis 2011 | 11:06
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bravo Real
27 lis 2011 | 10:47
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
pięknie real! jebać barce
27 lis 2011 | 10:33
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fajna bramka higuaina wszyscy się przed nim kładą ;d . Real najlepszy ;)
27 lis 2011 | 10:28
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
BRAWO KRÓLEWSCY !! znakomity mecz . REAL pokazał wole walki po tym jak przegrywali 0-1 a mecz skończył się 4-1 ;) a barca przegrywa z Getafe i (6) pkt Nasz Real prowadzi w lidze znakomicie ;) Real rządzi na świecie wraz z znakomitym trenerem MOURINHO !! czekamy na 10 Grudnia Panowie ;) POZDRO
{{comment.created_datetime}}
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Ranking

Promocje bukmacherskie

Bonus 350 PLN dla nowych graczy u najpopularniejszego bukmachera w Polsce
Odbierz bonus 400PLN na start i korzystaj z szerokiej oferty zakładów i wysokich kursów
Wpisz kod 'meczyki' i wpłać min. 100zł, a poza bonusem 100% do 600zł, otrzymasz też dodatkowych 50zł na start!
Postaw pierwszy zakład, a jeśli przegrasz, otrzymasz zwrot utraconych środków. Załóż konto z Meczyków, aby otrzymać 110zł bez ryzyka.
Do góry Zdarzenia Skrót Terminarz Tabela Dyskusja