Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w Polityce prywatności
2:1
Data
2012-01-08

Skrót meczu

Video dodane przez: admin 8 sty 2012 | 16:03
Komentarze
17 sty 2012 | 17:28
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
JUTRO GODZINA 22 PRZEKONAMY SIE KTO JEST (ZNOWU) NAJLEPSZY !!
Licze na to że Real wytrzyma więcej niż 22 sekundy ;dd i nie będzie miał potem 100000 wymówek dlaczego przegrali
Visca El Barca:) !!
17 sty 2012 | 13:49
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Messi jest najlepszy
17 sty 2012 | 09:29
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
pedrekar
Messi jest lepszy od Ronaldo bo on wystarczy że zdobył więcej i sukcesów z zespołem oraz indywidualnie...;p
Pozdro
17 sty 2012 | 09:27
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Może i wy se twierdzicie, że Barca jest najgorsza, ale za to Real tak nie faulował jak teraz, ponieważ ten Murinho czy jakoś tak doszedł a więc nie można powiedzieć, że Barca jest najlepsza bo ona tak nie fauluje jak Real. Jestem za Barcą, ale nie jestem jakimś pseudo kibicę chce bronić Barce.
Visca el Barca
16 sty 2012 | 22:21
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
szlugoo jak się o ronaldo wyrażasz że jest cipką to ty pewnie wogule nie umiesz grać w piłkę nożną hyba że grasz jak messi w co wątpie
16 sty 2012 | 20:53
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Barcelona dopiero przeciwko 10 dała rade podwyższyć stan goli; Betis był lepszy
17 sty 2012 | 13:50
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
takie zasady gry, nie ma co gdybać, mogli nei faulować to nei dostaliby kartki i nie przegraliby meczu ;)
16 sty 2012 | 18:13
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
flamingo1141 na następny rok poproś mamusie żeby ci pod choinkę ukradła ze sklepu słonik i dała pod choinkę tepe heh tępy leszcz
16 sty 2012 | 16:58
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
szacunek dla betisu bo naprawdę zagrali dobrze
16 sty 2012 | 16:23
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo o to chodzi pięknie . Visca El Barca!!!!! Nie na widze realu. Wieże że Barca wygra mecze pucharowe i wygra puchar .
16 sty 2012 | 15:15
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja zgodze sie z (mlody778) ponieważ ja jestem tylko za Barceloną inne drużyny to dno za przeproszeniem. Lecz wiem też że w tym sezonie real jest dobry choć jeden mecz z Barca przegrał:) Ale wszystko okaże sie w dwóch meczach pucharowych kto jest lepszy:)
Licze na Barce lecz wiem że bedzie to cieżki mecz dla Barcelony.

Visca El Barca:)
16 sty 2012 | 15:14
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kto wie, co by było, gdyby nie czerwona kartka ; D
16 sty 2012 | 14:32
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jestem za reale ale jednak w tym meczu lepsza okazała się barcelona i gratuluję im zwycięstwa ale szkoda że betis nie wywalczył przynajmniej remisu z barceloną.....W środe zobaczym kto jest lepszy barcelona czy real :)
16 sty 2012 | 13:53
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ehh... Ludzie! Rozumiem że może niektórzy są zaciekłymi fanami realu ale to nie jest powód żeby tak bluzgać na barcelone!! To jeszcze nie GD! W środy 18 i 25 okaże się kto jest lepszy! Wtedy możecie sobie pisać, ale bez przesady! to tylko był mecz ligowy. Betis zagrał ładnie ale zabrakło mu szczęścia. Real dalej jest pierwszy w lidze ale w i tak macie problemy ogarnijcie się!
16 sty 2012 | 13:43
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
gościowi niżej żal bo cr7 miał w ostatnim meczu tylko jeden strzał , tak to sie przewracał cały czas i płakał jaki to on nie jest poszkodowany :)
16 sty 2012 | 14:31
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie jest mi zal moze i tez cr7 symuluje ale zobacz sobie jak barcelona symuluje "tutaj na tej stronie masz tych nowych filmach" chodzi mi o to ze ile razy jest kopany faulowany i nic nie ma, jak ciebie by ktos ciagle kopał w meczu to czy byś tez sie nie flustrował a messiego sie popchnie przewróci odrazu kartki faule itp no co to ma byc ?? noi gdzie tu fair play ??
17 sty 2012 | 09:42
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
flustrował...
16 sty 2012 | 13:17
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ale ŻAL ale porażka, co to jest za co czerwona kartka za co ten karny ile razy cr7 jest traktowany w ten sam sposób albo gorzej i nic nie ma, a co do karnego karnego nie powinno być !!! Barca stacza sie na psy
16 sty 2012 | 13:14
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Flamingo1141- dlatego że wygrywają z Realem każdy mecz :) ?
16 sty 2012 | 12:53
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
barca to tepe H***
16 sty 2012 | 15:58
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a real to cipki na których czele stoi wielka cipa RONaLDO
16 sty 2012 | 12:51
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zgadzam sie z komentarzem niżej :)
jak to napisał ostatnio jakiś kibic realu ,,zwycięzców sie nie sądzi :)
16 sty 2012 | 06:49
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
custodian - jak gówno wiesz to gówno piszesz . Co do meczu to Betis mnie zaskoczył , że się nie bali , zasłużone zwycięstwo Barcy . Na moje Betis lepiej niż Real w GD . Barca oby tak dalej !!!
16 sty 2012 | 12:42
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"...że się nie bali..." ten tekst mnie rozpierdolił. a czego sie mnie qrwa bac? bez przesady ludzie...
16 sty 2012 | 02:41
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
hej gimnazjalisci i panienki!dalej kibicujecie tej smiesznej Farselonie? oni sa najlepsi ale w symulowaniu,no i sedzia zawsze jest z nimi oraz fifa i uefa!dziekuje dobranoc!
16 sty 2012 | 03:44
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a w ryj ?
16 sty 2012 | 13:02
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie denerwuj się, to prowokacja, nikt nie jest na tyle popier*olony żeby mówić to na poważnie ;)
15 sty 2012 | 23:58
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
no szacunek dla betisu. gdyby nie kartka mogoła być niespodzianka
15 sty 2012 | 23:53
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
szkoda bo kibicowałem Betisowi
aleksis senszesz wszystko spieprzył :)
15 sty 2012 | 23:45
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Barcelona sie zdenerwowala ??
16 sty 2012 | 02:06
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie?
15 sty 2012 | 23:28
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
przy winiku 2-2 i 70 min na jednej stronie barcy napisalem ze bedzie 4-2 i tak sie stalo :D
ciekawy mecz i moim zdaniem betis gral lepiej z barca niz real
{{comment.created_datetime}}
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Ranking

Promocje bukmacherskie

Bonus 350 PLN dla nowych graczy u najpopularniejszego bukmachera w Polsce
Odbierz bonus 400PLN na start i korzystaj z szerokiej oferty zakładów i wysokich kursów
Wpisz kod 'meczyki' i wpłać min. 100zł, a poza bonusem 100% do 600zł, otrzymasz też dodatkowych 50zł na start!
Postaw pierwszy zakład, a jeśli przegrasz, otrzymasz zwrot utraconych środków. Załóż konto z Meczyków, aby otrzymać 110zł bez ryzyka.
Do góry Zdarzenia Skrót Terminarz Tabela Dyskusja