Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w Polityce prywatności
0:1
Data
2012-03-08

Skrót meczu


Video dodane przez: admin 8 mar 2012 | 21:20
Komentarze
16 mar 2012 | 18:52
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
szoda city bo podnioslo sie po 2-0
Hala Madrid
16 mar 2012 | 15:29
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Może to i dobrze że City odpadło z LE teraz można skupić się tylko na PL .
16 mar 2012 | 15:28
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pierdole te komentarze nic nie mogę dodać odnośnie meczu ... ta stronka schodzi na psy !
16 mar 2012 | 15:24
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Też nie możecie dodać ? Ja nie których nie mogę ...
16 mar 2012 | 15:13
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co jest z tymi komentarzami że nie można dodać !?
16 mar 2012 | 15:10
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mecz był dobry tylko w 2 połowie , szkoda że tak nie zagrali w 1 połowie .
16 mar 2012 | 15:02
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ale chujowo,ze Hart tego nie strzelil.byla by mega bramka.szkoda w chuj.
16 mar 2012 | 14:57
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
fanni po ang to cipka LOL
16 mar 2012 | 14:56
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie wiedzialem,ze w Polsce jest tylu fanow Chelsea :) bardzo dobrze gdyż to najlepszy klub! ave chelsea! pozdro fani.
16 mar 2012 | 12:28
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wychodzi na to, że moja kochana Chelsea musi teraz bronić honoru klubów z Anglii w pucharach. Trzeba przyznać, że City na własne życzenie odpadło. Grając kapitalnie przez 45 minut w dwumeczu nie da się awansować dalej. United z kolei trafiło na naprawdę godnego przeciwnika i moim zdaniem Athletic Bilbao wyrasta na faworyta do wygrania LE z taką grą i zaangażowaniem. Aż miło się ogląda ich mecze.
16 mar 2012 | 05:51
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
to było bezcenne zobaczyć jak zadłużony czerwony i arabski niebieski klub z Manchesteru odpadają z europejskich rozgrywek :)
16 mar 2012 | 02:20
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gratulacje panowie za swietny Rajd w drugiej polowie walczyliscie jak Lwy czego brakowalo mojemu United :-( Spoko za rok Manchestery pokaza klase! Pozdro od kibica z czerwonej czesci Manchesteru ^^
16 mar 2012 | 00:15
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ładne brameczki,szkoda ze i City odpadlo.Liczylem ze choc jedna druzyna Manchesteru bedzie bronic honoru w LE.Coz za rok sie w LM odkujemy ;).Szacun dla was ze walke do konca,szkoda ze i czerwony Manchester dzis tak nie powalczyl :(.Niezla byla ta glowka Harta pod koniec meczu.Bylem juz pewien,ze bedzie gol :D.To by dopiero byla dramaturgia,
16 mar 2012 | 00:17
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zeby bramkarz juz w doliczonym czasie gry zdobyl bramke na wage awansu.Pomyslec ze liczylem na final badz polfinal United-City :D
16 mar 2012 | 10:45
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak niegdyś Palop w meczy z Szachtarem. ;) Bo wrzucie Alvesa i też w doliczonym czasie gry. To był mecz!
16 mar 2012 | 00:12
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
gdzie można zobaczyć jeszcze raz strzał Harta z głowki? bo chciał bym to na spokojnie zobaczyć ;p
16 mar 2012 | 00:18
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
na youtube,badz na innej stronie z materialami wideo :)
15 mar 2012 | 23:55
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale sie pięknie połozył przy tym karnym!
15 mar 2012 | 23:53
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wszyscy krzyczeli ze City rozjebie Sporting I co??????? Gratuluje Awansu !
15 mar 2012 | 23:34
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Specjalnie nie kibicuje CITY ale jestem za dobrą piłką! Ale..., i po tym co manchester pokazał w drugiej połowie szkoda że odpadli...tym bardziej ta sytuacja Harta z ostatniej "sekundy" mogła przejść do historii (kibiców którzy oglądają i pamiętają takie spotkania...)!
15 mar 2012 | 23:27
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ha jestem pierwszy! :)

edytowano: 2012-03-15 23:27 przez użytkownika
{{comment.created_datetime}}
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Ranking

Promocje bukmacherskie

Bonus 350 PLN dla nowych graczy u najpopularniejszego bukmachera w Polsce
Odbierz bonus 400PLN na start i korzystaj z szerokiej oferty zakładów i wysokich kursów
Wpisz kod 'meczyki' i wpłać min. 100zł, a poza bonusem 100% do 600zł, otrzymasz też dodatkowych 50zł na start!
Postaw pierwszy zakład, a jeśli przegrasz, otrzymasz zwrot utraconych środków. Załóż konto z Meczyków, aby otrzymać 110zł bez ryzyka.
Do góry Zdarzenia Skrót Terminarz Tabela Dyskusja