1:1
Data
2012-04-23

Skrót meczu


Video dodane przez: admin 23 kwi 2012 | 22:03
Komentarze
5 maj 2012 | 12:02
-2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
ja tam nie chcę nic mówić ,ale ta gra na jeden kontakt i wymienianie 1000000 podań nie pomogło Barcy wygrać z Realem ani z Chelsea więc Radzio13 nie obrażaj Realu bo nikt tak jak oni nie potrafi grać z kontry i tyle pozdrawiam :D
4 maj 2012 | 16:29
+6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Co wam sie podoba w piłce jaką gra real? Chyba jestescie pedały i oglądacie ronaldo i co zwalacie wtedy?A pepe to już wogóle on sie nadaje do kopania dołków w kanalizacji a nie piłki. Te akcje jakie robi barca to dopiero piękno futbolu szybka akcja na jeden kontakt. Real by się usrał a takich akcji nie robił.

edytowano: 2012-05-04 16:30 przez użytkownika
4 maj 2012 | 13:44
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Nie obrażając tutaj nikogo napisze tylko ,że Real był zdecydowanie lepszy w tym sezonie niż Barcelona,taka prawda pogódźcie się z tym,Madryt od 2 lat był w cieniu Katalonii teraz to się zmieniło : )
4 maj 2012 | 18:20
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Od 4 lat! i myślę że rok i spowrotem wrócą na swoje miejsce..
4 maj 2012 | 10:43
-18
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
O jezu, jaki biedaczek ten Iniesta jak wchodzi w pole karne ; >>...
Ja to bym mu kurwa pokazał, jakbym sędziował.
Od razu czerwona i wypierdalaj za symulowanie.
Po za tym co to za gra, grają jak Cipki i bramki strzelają szmaciane...
dla mnie to nie piłka nożna.
pozdrawiam, możecie minusować ;D.
4 maj 2012 | 16:28
+4
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
zjebany ryju
3 maj 2012 | 22:49
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Gdyby nie sędziowie nie byli za realem-kurwaaMi to barca by wygrała mistrzostwo w tym sezonie Primera Division.Ale i tak dobrze że Lionel Messi zdobędzie króla strzelców,a Victor Valdes zdobędzie nagrode za najmniej puszczonych goli w lidze hehee ale i tak w następnym roku BARCA będzie mistrzem JEBAĆ REAL MADRID!!!
3 maj 2012 | 23:14
-1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Kolego przeczytaj w regulaminie ze aby wypowiadac sie na tym forum trzeba miec skonczone 7 lat. Lepiej wyloguj sie sam bo zadzwonie do twojej karłowatej matki zeby zchowała sobie w pochwe kabel od twojego monitora.
4 maj 2012 | 12:55
+11
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
On obraża Real, a dlaczego Ty jego matke?
5 maj 2012 | 12:07
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
dobre ;D
3 maj 2012 | 21:49
-5
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
I znowu jeb....a barca wylizala tylek sedziom 2 karne smiechu warte......REAL PARA SIEMPRE!!!!!
3 maj 2012 | 21:53
-1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Drugi karny powinien być, coś jest z tym sędziowaniem :(
3 maj 2012 | 22:27
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
skoro Barca wylizała sędziom tyłek, to Real w takim przypadku musiał oprócz lizania dać d.py, bo na czyją korzyść bardziej w tym sezonie gwiżdżą sędziowie każdy wie... a jak jesteś przy karnych, to sobie przelicz ile w tym sezonie dostała ich Barca a ile Real...żal mi takich ludzi jak ty, zawistny "kibicu"
4 maj 2012 | 16:25
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
.Ty tobie ktoś chujem oczy zaślepił przecież obydwa karne ewidentne.
Chyba chciałAś napisać real para nienormalne cweluchy
3 maj 2012 | 21:30
+8
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Pierwszy karny bez podstaw, ale nie miało to wpływu na zwycięstwo
3 maj 2012 | 19:13
-2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
do roberthinio10! widziałem i faktycznie nieładnie ale wiesz co tam było najlepsze? jak pepe się pukał w głowe a sam leżącego piłkarza skopał i...! a i wymieniaj dalej bo bym jeszcze coś obejrzał! tylko nie ucieknij ze strony z braku kolejnych przykładów!
3 maj 2012 | 18:19
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
mAster haHAHhahahahhahahah
sorry nie moglem wytrzymac rozwaliles mnie "nie zobaczysz Messiego zachowującego się jak cham, prostak! "
Oplucie piłkarza Malagi Dude (wpisz w google to se zobaczysz :D)

kopniecie w kibiców Realu
www.youtube.com/watch?v=XfROdza2xAU&feature=player_embedded
dalej wymieniać?:D
3 maj 2012 | 22:36
-3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Oj przepraszam zdarzyło mu się, zwracam honor... Nie zabłysnął z tym opluciem, a co do kopania w kibiców - piłka opuściła boisko? Chyba nie, więc miał prawo kopnąć piłke. Lepsze to niż złamanie nosa własnemu kibicowi ;) (Ronaldo)
Ale suma sumarum nie ma co o chamstwie pisać, bo ja Ci moge wymienić kilka przykładów - Pepe dwa razy, Ramos faul na Messim, Ronaldo wczoraj? Jeszcze?
3 maj 2012 | 15:09
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
dzieki! ale wiem to tylko z historii bo za młody jestem żeby to pamiętać!
3 maj 2012 | 15:12
-1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
ale przynajmniej znasz historie i to sie liczy
niezla pojechana na banaroo

edytowano: 2012-05-03 15:14 przez użytkownika
3 maj 2012 | 15:54
-4
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
taka prawda! wchodzi żeby sie zjebać!
3 maj 2012 | 17:11
-1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
buahahaha czyżby?

edytowano: 2012-05-03 17:11 przez użytkownika
3 maj 2012 | 15:05
-1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
fan brawo prawdziwy kibic
3 maj 2012 | 15:03
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
stoiczkow jeżeli o niego ci chodzi?
3 maj 2012 | 15:01
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
hehe pierwszy minus od sezonowca barcy loool
3 maj 2012 | 14:45
-4
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
elo dla sezonowcow barcy
pytanie za 100 punktow
jak nazywal sie bolgarski zawodnik grajacy w latach 90 w barwach barcy ????jego numer na koszulce to 8
pozdro dla prawdziwych kibicow
3 maj 2012 | 14:38
+4
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
do banaroo! ty się nadajesz na sędziego ale polskiego sądu, ty przypadkem z WESOŁOWSKĄ do szkoły nie latałeś? a prowokacje walisz jak RUTKOWSKI, rodzina jakaś? tylko przy faul na inieśćie pomyłka o 20cm ale sędzia niema powtórek żeby to zobaczyć! a dalej nie ogladałeś bo ładny gol i na siłe niema sie do czego czepić! ale słaby jesteś!!!!!!
3 maj 2012 | 14:24
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
pierwszy gol-spalony, drugi gol - nie bylo karnego faul przed polem karnym, trzeci gol - obronca trafia w pilke, dalej nie ogladalm bo sie mozna porzygac
3 maj 2012 | 22:29
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Znajdź i pokaż mi gdzie był ten spalony? Bo Iniesta na pewno nie był, a przy podaniu do Puyola linie spalonego wyznaczała piłka.
4 maj 2012 | 21:51
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
No właśnie co ty chrzanisz? Okulary se kup albo poznaj się lepiej na piłce nożnej bo jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj takie akcje jak oni robią to nikt inny lepiej nie potrafi. Chciałbym ciebie zobaczyć jak grasz hahaa ciekawe oj ciekawe!!!!!!
3 maj 2012 | 13:16
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
barca the best
3 maj 2012 | 13:04
-4
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
REAL TO EST A RONALDO TO FRAJER CAŁY ZESPÓŁ TO DOPIERO SĄ PRZYJEBANI JAK 100 GWOŻDZI DO DESEK HAHAHAHA
3 maj 2012 | 12:46
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Malaga dobrze było. Ale jak by bramkarz jebnął Messiego to by go zabił hehe...
3 maj 2012 | 12:38
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
I tak śmierdzicie Barca to potęga! do kopania węgla! Real najlepszy !
3 maj 2012 | 12:54
-5
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
morda kapciu!! Real to dopiero szmaty sa do podłogi!!
3 maj 2012 | 11:33
-1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
BARSA ZAGRAŁA ZNOWU JAK POTRAFI A MESSI ZALICZYŁ 3 BRAMKI ZNOWU ZBIERZE WSZYSTKIE NAGRODY HAHAHAHAHAHAHAHAH
3 maj 2012 | 14:59
+4
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
HAHHAHAHAHAHHA
nie wszystkie nagrody zbierze np. złotej piłki nie da rady :D
3 maj 2012 | 11:31
-6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
2 karne za nic!!!!!!!! Malaga mogła to zremisować albo nawet wygrać
3 maj 2012 | 11:03
-2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Zgadzam się z oceną FanReal szczęscie ze sedzia mu odpuscil i dal żółtąa nie czerwoną kartkę .
3 maj 2012 | 10:53
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
do fanreal! widze ze chciaz ty potrafisz obiektywnie ocenic! oby wiecej takich jak ty, gratuluje mistrza i do nastepnego sezonu! pozdro
3 maj 2012 | 10:45
+8
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Pierwszy karny przed polem pomyłka sędziego ale takiego czegoś nie da się za uwarzyć przed polem karnym dokładnie czy był w nim czy nie. Co do drugiego Messi chciał strzelać a Dudu ślizg w nogi to musi być karny. Dobrze że piłkarz nie wyleciał z boiska. Ale mecz ogólnie spoko fajne ataki Malagi.
3 maj 2012 | 10:27
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
do real1! pierwszy oczywiste ze faul przed polem karnym ale iniesta nie wymusil tylko sam sedzia dal a drugi to nie powiedzial bym ze nie bylo! a zazalenia do federacji pisz! GRATULUJE MISTRZOSTWA
3 maj 2012 | 10:07
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
ty koki ty wiesz co kto jest mistrzem
3 maj 2012 | 10:05
+5
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
campeone REAL
3 maj 2012 | 10:01
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
dwa karne z rękawa ale dla barcy to norma
3 maj 2012 | 15:03
-1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
taką normą jak powoli robi się pudłowanie Cr7 z rzutów karnych :)
3 maj 2012 | 09:53
-2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Welcome to ..........insiderkingtips.com
3 maj 2012 | 09:51
-3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
obstawiam ze masz ze 12 lat trafiłem? ;P
3 maj 2012 | 09:24
-1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
barca wspaniale , Messi najlepszy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3 maj 2012 | 09:14
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
do dvei! a ty prowokatorko wal sie do dup* szmacianym huje* i argumentowal nie bede bo juz ci nizej zgluche zajebal*!
3 maj 2012 | 09:05
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
brawo za wynik! no i messi na prowadzeniu strzelcow i najleprzy wszechczasow ale jeszcze krola strzelcow niema wiec ze swietowaniem trzeba poczekac do konca sezonu! a i nikt nie pisze ze sedzia pomogl pzy karnym, dziwne!!!
3 maj 2012 | 01:24
-4
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ale nie przystoi zeby pomocnik zdobywal krola strzelcow.
3 maj 2012 | 01:09
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
bardzo dobrze że Messi zdobył króla strzelców
3 maj 2012 | 00:08
-35
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
i tak oto dzięki bramkom z karnych Lessi zdobędzie króla strzelców..żal
3 maj 2012 | 00:16
+15
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Karny - nie zawsze bramka :) Cr7 coś wie o tym ...
3 maj 2012 | 00:16
+6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Karny - nie zawsze bramka :) Cr7 coś wie o tym ...
3 maj 2012 | 00:23
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
zal to mi cię cwelu ...zobacz ile Ronaldo bramek strzelił z rzutów karnych więcej nisze Messi . A tak więcej bramek strzeli Messi bo jest lepszy od tego pedała ...
3 maj 2012 | 00:35
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Dvei chyba nie wie co gada, skoro to Ronaldo ma nadal kilka bramek więcej z karnych. Chciałbym zobaczyć jego Ronaldo który przebiega nad bramkarzem tak jak przy tej 3-ciej bramce :P Zesrałby sie zanim dobiegłby do bramki..
A karne jak widać ostatnio Krystynie nie wchodzą :P
3 maj 2012 | 10:19
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
ja z chęcią zobaczyłbym messiego strzelającego bombę z 30 metrów
tylko szkoda ze piłka by nawet do bramki nie doleciała ;D
zesramy się prędzej niż to zobaczymy ^^
3 maj 2012 | 11:56
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Nie zobaczysz, tak jak i nie zobaczysz Messiego zachowującego się jak cham, prostak! Nawiązuję do żelusia, bo ktoś kto ma dostac złotą piłke robi takie coś?
2 maj 2012 | 23:03
-8
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Barca i tak już o nic nie walczy. Bardziej messi o króla strzelców :)
3 maj 2012 | 00:41
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
nie wiem czemu kolesia zminusowaliście xd
ta, też jestem za Barca, ale przecież te mecze to jedynie dokończenie sezonu, mistrza ma już Real.

Za rok będzie nasz ;)
2 maj 2012 | 22:16
+14
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
BRAWO Barca !! oby tak dalej :>
{{comment.created_datetime}}
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Ranking

Promocje bukmacherskie

Bonus 350 PLN dla nowych graczy u najpopularniejszego bukmachera w Polsce
Odbierz bonus 400PLN na start i korzystaj z szerokiej oferty zakładów i wysokich kursów
Wpisz kod 'meczyki' i wpłać min. 100zł, a poza bonusem 100% do 600zł, otrzymasz też dodatkowych 50zł na start!
Postaw pierwszy zakład, a jeśli przegrasz, otrzymasz zwrot utraconych środków. Załóż konto z Meczyków, aby otrzymać 110zł bez ryzyka.
Do góry Zdarzenia Skrót Terminarz Tabela Dyskusja