Real Madryt
Real Madryt
{{supporters}}
{{supporters}}
4:0
Data
2013-01-09
Celta de Vigo
Celta de Vigo
{{supporters}}
{{supporters}}

Skrót meczu



Video dodane przez: pawel 9 sty 2013 | 23:26
Komentarze
11 sty 2013 | 14:35
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
zelmanix podnieta hahahahh

hała madrit
10 sty 2013 | 20:02
-4
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
nie wim co ci zawodnicy realu tacy zlosliwi!! Gdyby sedzia nie widzial to by ze sprzetem jeszcze wyskoczy jeden i drugi !! najogrszy to pepe i ramos!
10 sty 2013 | 19:53
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
a i ładny mecz w wykonaniu Madrytu i Cristiano :D VeB
10 sty 2013 | 19:53
+6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
WaszMistrzLeszcz po twoich komentarzach widać kto cię wychowal i jak cie wychował. Jak dla mnie jesteś zerem,a wszelkie wyzwiska i obelgi kieruj do swojej mamy !!!
10 sty 2013 | 19:04
-2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
kurwa gosta pierdolij sie w leb to ze zmieniles nick nie znaczy ze nikt cie nie rozpozna bo tak popierdolonych i zjebanych rzeczy jak ty nikt jeszcze na tej stronie nie pisal. jestes najwieksza ciota i hejterem
10 sty 2013 | 18:35
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ładny mecz Realu Madryt.Piękne gole Cristiano Khedira jak rasowy sie zachował :D A tak wogóle każdy pisze że Mourinho to debil czy psychopata nie dla mnie to najlepszy trener na świecie ale Ferguson rządzi a kopnął piłkę bo sie wkurzył że karnego nie było spalonego uznał i z wielu innych sytuacji.
Hala Madrid !!! Vamos Madrid !!!!! Vamos Ronaldo

10 sty 2013 | 17:53
+5
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
zal mi was wszyscy zasrani sezonowcy barcelony i realu ronaldo i messi szanują sie nawzajem i tak powinno być międzuPRAWDZIWYMI kibicami ja pamiętam czasy gdy gran derbi to było święto pałne szacunku za czasów raula i ronaldinho,a teraz czy graą miedzy sobą czy rywalizują korespondencujnie w wszyscy ie gnoicie . Co do murinho trenerem jest wielkim ale ostatnio przesadza człowiek na takim stanowisku powinien być wzorowy. Piękny meczi asysta luki niech mi ktoś powie że nie nadaję sie do tego klubu
10 sty 2013 | 17:39
+8
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
kto uważa że WaszMistrzLeszcz jest niepoczytalny i tępy jak worek młotków niech da plusa.serio kibice Realu patrzcie kto jest kibicem waszego kochanego klubu.
i jeszcze jedno.
POKÓJ NA TEJ STRONIE.KTO SIE ZGADZA???
10 sty 2013 | 17:36
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
no nie piszesz przyjebay i myślisz że jesteś super bo zauważyłeś błąd w zdaniu.BRAWO.faworyt do idioty roku.ile już tych pucharów za głupote zdobyłeś?
wszystkie edycje z pewnością
10 sty 2013 | 17:31
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
w każdym zdaniu piszesz co innego.i odpierdol sie od mojej mamy bo jak cie spotkam ti ci tak przyjebie że bedziesz chodził na smyczy i przepraszał tych których zwyzywałeś pizdo jedna pierdolona.jesteś tylko w mordzie mocna.w rzeczywistości jesteś pewnie zwykłą cienką idiotkom.gratuluje twojej starej że urodziła kreta a nie człowieka.powodzenia z Valencia.
VeB cioto
10 sty 2013 | 17:26
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
ej a co ja takiego napisałem że mają oni pisać tak jak ja?
10 sty 2013 | 17:09
-1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
A skąd wiesz?
10 sty 2013 | 17:00
+7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Jesteś bardziej popierdolony niż można sobie wyobrazić.
10 sty 2013 | 16:59
-9
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Mourinho to debil, brawi dla Realu Cristiano ładnie pocisnął, a gracze Celty fajnie się wywracali.
10 sty 2013 | 15:39
+11
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ciekawe dlaczego teraz jak real wygrał 4-0 to tak mało kibiców barcelony dodaje komentarze???
10 sty 2013 | 15:30
-9
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
-16 nie zapominaj :)
10 sty 2013 | 14:54
-7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
o rany.wygrał 4-0 i już może dać im drużynową ZP??
jesteś żałosny.
każda wygrana Realu do dla ciebie wniebowzięcie.
zobaczymy ile wygra dzisiaj Barca z
10 sty 2013 | 14:55
-2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Codrobą i życze wam powodzenia z Valencią.
żartowałem
10 sty 2013 | 15:30
-2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Nie liczyłbym dzisiaj na spektakularne zwycięstwo Barcy. Wygrać raczej wygra ale wątpię w to, że spektakularnie, bo podobno będą grać "rezerwami" :)

VeB!
10 sty 2013 | 14:54
-2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
o rany.wygrał 4-0 i już może dać im drużynową ZP??
jesteś żałosny.
każda wygrana Realu do dla ciebie wniebowzięcie.
zobaczymy ile wygra dzisiaj Barca z
10 sty 2013 | 14:40
+17
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
brawo real!!!
10 sty 2013 | 14:33
+22
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Właśnie widać ten spadek formy Casillasa ... To był chyba tylko wymysł Mou .
10 sty 2013 | 14:00
-12
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
brawo Ronadlo w końcu Messi ma z kim rywalizować bo tamten rok to był a klapa ronaldo.totalna.
będzie ciekawy ten rok
10 sty 2013 | 13:59
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
my psami nie jesteśmy tylko ludźmi.a tak wogule gdzie cie znaleźli po urodzeniu.pod mostem,na złomie.
ty świata za tym swoim nażelowanym nie widzisz hazardzisto jebany.ty sie uzależniasz.psychiatryk już ci nie pomożer
10 sty 2013 | 13:41
+12
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ronaldo strzelił 4 bramki :) tylko 3 zostały uznane ;)
To trzeba być jehowym sędzią żeby zagwizdać takiego niespalonego spalonego xd. ;D
10 sty 2013 | 12:58
+25
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
nie ma się co dziwić, ze Cristiano strzela. Podrażniona duma u tak ambitnego sportowca robi swoje. Przy takiej formie jaką prezentuję naprawdę jest się czego obawiać - pisze to jako kibic Barcelony mający świadomość jak genialnym piłkarzem jest Portugalczyk. Mam nadzieję że pojedynek Cristiano i Messiego będzie jeszcze bardziej emocjonujący w tej rundzie.
10 sty 2013 | 11:35
+17
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
2013 rok zaczyna mi sie podobać w wykonaniu Realu.Dawno nie oglądałem tak ładnej gry Cristiano.Prosba do niektorych (kam3) nie nazywajcie sie prawdziwymi kibicami jezeli nie umiecie rzoumiec ze kazdy klub ma czasem kryzys.
Hala Madrid
10 sty 2013 | 10:52
+16
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
No musze przyznac ze 1 bramka ronaldo bardzo ladna chociaz go nie lubie ;)
10 sty 2013 | 10:20
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
@bardach88 ponoć sam sobie lache opierdalasz
10 sty 2013 | 09:41
-27
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ogladam wszystkie mecze Barcy i Realu- prosba- nie podniecajcie sie tak , bo bedzie jak zwykle, przy takiej grze Celty to i Lech Poznan wymiata, Kupcie zapas chusteczek- bedzie placz i zgryzota po dwumeczu z Valencja, VIVA BARCA
10 sty 2013 | 08:29
+21
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
No wkońcu CR zaczął strzelać. Mam nadzieje że to koniec kryzysu.
Hala Madrid !!!
10 sty 2013 | 10:11
+17
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Jakiego kryzysu ??? Przeciez byl i jest w formie a jak druzyna gra slabiej to i jemu trudniej strzelac. Dodam ,ze jestem (normalnym) sympatykiem Barcy .
10 sty 2013 | 07:53
-16
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
wizjonerem nie jestem ale pewnie skonczy sie jak w poprzednim roku na poczatek kilka bramek ale wtedy kiedy bedzie naprawde potrzebny to przestanie strzelac a messi bedzie gol za golem.pozdrawiam
10 sty 2013 | 07:53
+38
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ronaldo- Celta 4:0
10 sty 2013 | 07:48
-15
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
to ja teraz w stylu ciotek z realu.... strzelil bramki ogórkom i bramkarz przy pierwszej nic lepszy niz ten z soboty taka prawda..... bardzo wam współczuje
10 sty 2013 | 07:36
+24
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ronaldo się nam rozkręca .
10 sty 2013 | 02:02
-48
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Jeszcze do niedawna Real był moim ulubionym klubem, ale te szopki które oglądam ostatnimi czasy.. nie, nie, to nie dla mnie, mam nadzieję że odpadną z MU, pozdrawiam prawdziwych kibiców
10 sty 2013 | 05:41
+54
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
jebac takich sezonowcow jak ty

HALA MADRID FOREVER
10 sty 2013 | 00:09
+26
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
co zrobił ten obrońca przy czwartej ? :D
9 sty 2013 | 23:45
+14
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Nie lubie Krystyny ale wymiata dobrze nie ma co.
9 sty 2013 | 23:37
+40
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
no no rok się dopiero zaczął a CR masz już 5 goli i do tego asysty :D
9 sty 2013 | 23:35
+27
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Sędzia znów na hiszpańskim poziomie ;D
szkoda, że nic z tym nie robią (wprowadzenie powtórek i po kłopocie)
9 sty 2013 | 23:34
+30
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Pierwsza bramka po prostu magia, Ronaldo 2 mecze w nowym roku i juz 5 bramek, piekny poczatek:)
10 sty 2013 | 03:11
+17
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
widać, że nie przejął się bardzo tym iż nie zdobył ZP, a może już sie pozbierał. Nie mniej jednak pozbierał się solidnie. Brawo dla niego, potwierdza się jego potencjał.

Przy okazji brawo dla Modrica
9 sty 2013 | 23:31
+27
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ronaldo pokazał swój kunszt :) Hala Madrid! czan na Valencie!
{{comment.created_datetime}}
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Ranking

Promocje bukmacherskie

Bonus 350 PLN dla nowych graczy u najpopularniejszego bukmachera w Polsce
Odbierz bonus 400PLN na start i korzystaj z szerokiej oferty zakładów i wysokich kursów
Wpisz kod 'meczyki' i wpłać min. 100zł, a poza bonusem 100% do 600zł, otrzymasz też dodatkowych 50zł na start!
Postaw pierwszy zakład, a jeśli przegrasz, otrzymasz zwrot utraconych środków. Załóż konto z Meczyków, aby otrzymać 110zł bez ryzyka.
Do góry Zdarzenia Skrót Terminarz Tabela Dyskusja