Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w Polityce prywatności
Manchester United
Manchester United
{{supporters}}
{{supporters}}
0:1
Data
2013-05-05
Chelsea Londyn
Chelsea Londyn
{{supporters}}
{{supporters}}

Skrót meczu

Video dodane przez: kamyk019 5 maj 2013 | 18:47
Komentarze
7 maj 2013 | 12:49
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ferguson całe życie żuje gume xD
Ale jeden z najlepszych trenerów na świecie :D
7 maj 2013 | 09:24
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
LEWANDOWSKI w szpitalu po tragicznym w skutkach wypadku samochodowym. Jest teraz w stanie ciężkim. Zdjęcia z miejsca zdarzenia oraz więcej informacji znajdziecie tylko na:
http://24live.prv.pl
6 maj 2013 | 19:08
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Grubylolo szacun! Widzę jeden normalny kibic Chelsea,szacun dla was wygrana sie wam należała! A komentarze dzieci z gimbazy tylko pokazują poziom oleju albo brak jego w bani! Głowy głowy Man Utd!
6 maj 2013 | 17:51
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ogarnij się baranie!!!!
6 maj 2013 | 16:46
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Luiz chyba naoglądał sie barcelony
6 maj 2013 | 12:39
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
i jak tu mieć szacunek do innych klubów jak taki przyjeb obraża klub, którego jest się kibicem -.-
6 maj 2013 | 12:19
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
City musiałoby się 2 razy potknąć w 3 meczach a Chelsea wygrać wszystko. Mało prawdopodobne ale możliwe, też po cichu maże o wicemistrzostwie dla CFC. :P
6 maj 2013 | 11:08
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Luiz swietny usmiech :D haha, zagral na gulu kibicom :)
5 maj 2013 | 23:38
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a ja i kibice cfc brzydza sie toba zjebancu
5 maj 2013 | 23:16
-67
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To jest CFC , chamstwo , agresja i oszustwo . Teraz walczą o LM , a nawet to może im się nie udać .
5 maj 2013 | 23:41
+48
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a to jest HUBCIOTROLOLO cham,zjeb,oszust i pedał
5 maj 2013 | 22:00
+26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ach ten mata
5 maj 2013 | 21:40
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sory panowie i panie za spam , ale mam pytanie co zrobić aby zamiast starej babki pojawiał się skrót meczu...?
5 maj 2013 | 21:40
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
łahahahahah..., Man.Uted. mistrz! imperium footbalu teatr Old_trafor and dr.Sir Alex, runner. Man U. to genialny experyment,ale musze przyznac ze Luiz pokazał jakie braki maja małe i poprostu rozbił mnie jak wysmiał rafaela
0 symulowania poprostu niewierzył ze udało mu sie sprowokowac rafaela do takiego zachowania i ze zrobił takie głupstwo na jego zyczenie luiz geniusz
5 maj 2013 | 22:26
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"łahahahahah..., Man.Uted. mistrz! imperium footbalu teatr Old_trafor and dr.Sir Alex, runner. Man U. to genialny experyment,ale musze przyznac ze Luiz pokazał jakie braki maja małe i poprostu rozbił mnie jak wysmiał rafaela" ROZJEBAŁEŚ MNIE TYM STARY XDD
5 maj 2013 | 22:26
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"łahahahahah..., Man.Uted. mistrz! imperium footbalu teatr Old_trafor and dr.Sir Alex, runner. Man U. to genialny experyment,ale musze przyznac ze Luiz pokazał jakie braki maja małe i poprostu rozbił mnie jak wysmiał rafaela" ROZJEBAŁEŚ MNIE TYM STARY XDD
5 maj 2013 | 22:26
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"łahahahahah..., Man.Uted. mistrz! imperium footbalu teatr Old_trafor and dr.Sir Alex, runner. Man U. to genialny experyment,ale musze przyznac ze Luiz pokazał jakie braki maja małe i poprostu rozbił mnie jak wysmiał rafaela" ROZJEBAŁEŚ MNIE TYM STARY XDD
5 maj 2013 | 21:36
-18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
sory czerwonom
7 maj 2013 | 08:12
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba chciałeś napisać "czerwoną" ;)
5 maj 2013 | 21:36
-23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a niby Weeb to sędzia manu a Rafaelowi dał czerwomom
5 maj 2013 | 20:18
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
mata w wiekszosci byc moze zapewnil LM dla Chelsea, to najlepszy transfer chelsea ostatnich lat a tak wgl luiz mnie rozbroil, to nie byla symulacja bo sfaulowany zostal ale sie z rafaela smial
5 maj 2013 | 20:05
+26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mata to istny fenomen :D
5 maj 2013 | 19:47
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
byl remis prezerwatywo !!! cb chyba ostatnie polfinaly bola wyjebala was CHELSEA i wyjebal was Bayern uswiadom sobie ze ta kataluunska banda chuja nie nie jest taka zajebista
5 maj 2013 | 19:45
+46
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wporzo typek z Cb , widac kibice CHELSEA I Manu jako tako sie szanuja nie to co Hiszpanskie cipki ; )
5 maj 2013 | 20:12
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
hehe dobrze powiedziane chociaz do arsenalu nie mam nic to mnie wkurzaja z tym ze narzekaja ze inni wydaja duzo kasy na transfery bo ich klubu po prostu nie stac
5 maj 2013 | 20:14
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
znaczy moze tam stac ale polityka klubu ustawiona na zarabianie a nie tytuly
5 maj 2013 | 20:22
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ja ogolnie mam szacunek do samego Wengera , bez zadnego trofeum i dalej nie opuszcza kanonierow , ale calego arsenalu nie lubie
5 maj 2013 | 21:51
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
fakt, Wenger to jeden z lepszych trenerów, ale co kogoś wylansuje to zaraz bierze City, albo Barca (Nasri, Song, Cesc etc.) RvP się nie liczy bo ma swoje lata i chłopina chyba poszła żeby w końcu coś wygrać przed zakończeniem kariery (nie ma co, Manu urwało kurze złote jaja)
5 maj 2013 | 19:43
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ciekawe od kiedy oddanie jednego celnego strzału w 90 minucie nazywa się dostaniem w dupkę, prędzej bym tak delikatnie ujął tegoroczny półfinał
5 maj 2013 | 19:20
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie wiem jak wy, ale ja dopatruje sie lekkiego spisku :) MU robi wszystko, zeby utrudnic gre w LM Tottenhamowi, po czym sciagnie Bale'a do siebie, bo bedzie duzo latwiej niz jakby totki mialy grac w LM... :)
5 maj 2013 | 19:19
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jestem Kibicem CHELSEA ale czerwonej sie nie nalezalo , minimalnie żółta ogolnie nudny mecz jak na tak wielkie zespoly ale 3 pkt. najwazniejsze :)
5 maj 2013 | 19:16
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nawet nie wspominaj mi tego oszukanego meczu, bo krew mnie zalewa.
5 maj 2013 | 19:15
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo dla Chelsea ! 3 pkt w tej sytuacji to dużo !


Jeszcze raz brawo !
5 maj 2013 | 19:08
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Był faul? Był. Czy to od Luiza zależało co dostanie? Nie. Gdyby kartka była żółta to byś nic nie mówił, ale tak już jest z fanami Barcelony.
5 maj 2013 | 19:07
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
haha i gdzie jest ta pierdolnieta gimbaza, co mowi, ze Webb to fan MU? bezobiektywne chujki sie pochowaly, co? zal mi was jebane lamusy. jest niedziela, a czlowiek sie musi az tak na was wkurwiac...
5 maj 2013 | 19:13
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
dokladnie ,gdyby to ktorys z Chelsea dostal czerwien za takie cos odrazu by gimbusy pierdolily ze Webb sedziuje pod United...
5 maj 2013 | 19:05
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ortografia też na wysokim poziomie.
5 maj 2013 | 19:05
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
https://www.facebook.com/WielkieKluby
5 maj 2013 | 19:04
Komentarz usunięty
5 maj 2013 | 19:13
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
świetny z ciebie kibic ... naprawdę !

pojęcia o angielskiej piłce to masz wielkie !!


Podłożył ? ciekawie w takim razie pewnie wg ciebie to Barca się podłożyła Bayernowi bo przecież niemożliwe jest wg sezonowych kibiców, aby Barca tyle przegrała ...

CHŁOPIE DOROŚNIJ , PRZEŻYJ TROCHĘ NA TYM ŚWIECIE A POTEM KOMENTUJ !
5 maj 2013 | 19:04
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
BRAWO Chelsea
5 maj 2013 | 19:02
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo Chelsea! Już sie bałem, że będziemy za The Gunners, ale jednak końcówka pełna emocji dała nam zwycięstwo. Dzięki wam wygrałem 102zł :)
5 maj 2013 | 19:02
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Man Utd i tak ma mistrza więc nic im się nie stało, a dla Chelsea to super ważne punkty :)
5 maj 2013 | 18:58
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pięknie, brawo SAF, brawo Webb (czerwona kartka), gratuluje Chelsea miejsca w Top 3 pięknie wam United pomogli tym składem i zaangażowaniem, szkoda, że akurat w tym meczu musieli odpuścić :(
5 maj 2013 | 19:01
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie ma to jak zobaczyć wynik na meczykach i pisać o Webbie, piłkarzach i trenerze. Chelsea była poprostu lepsza i się pogódz, albo nie oglądaj meczy bo słabe masz nerwy chłopcze.
5 maj 2013 | 19:28
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Cały mecz oglądałem pieprzona parówo, po co pierdolisz jak nie wiesz, tylko twardziela w necie zgrywasz
5 maj 2013 | 19:03
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
przez was mozliwosc pobicia rekordu pkt Chelsea poszla sie jebac,takze o co niby SAF mial jeszcze grac...
5 maj 2013 | 18:56
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale zarabiscie, bardzo ważne 3pkt! BRAWO CHELSEA!
KTBFFH<3
5 maj 2013 | 18:56
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Uff. Bardzo wazne zwyciestwo Chelsea!
5 maj 2013 | 18:56
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
po pierwsze wylacz caps po drugie chyba cie pojebalo a po trzecie jestes jakims gimbusem lecz sie

a co do meczu to pierwsza polowe byla nudna ale druga juz byla lepsza
5 maj 2013 | 19:16
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
często 2 połowa jest na bardzo wysokim poziomie :)

Brawo dla Chelsea !
5 maj 2013 | 18:54
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czas na płacz kibiców United, Webbowi się nie zapłaciło to nie sędziował pod United ;D
5 maj 2013 | 18:53
-22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Webb jednak odszedł z United do Chelsei
5 maj 2013 | 18:52
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jedna sytuacja przypomniała mi coś... D.Luiz =(>) Busquets?
5 maj 2013 | 18:53
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na pewno dostał mocniej niż Busquets, może cieszył się z wywalczonego wolnego?
5 maj 2013 | 18:55
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
On raczej sie smial z Rafaela niz udawal.
5 maj 2013 | 18:58
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
On to traktował jako spine, było widać, że nie chciał wybijać piłki tylko szukał faulu, a Rafael troche dał się podpuścić.
5 maj 2013 | 18:59
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
mnie osobiście rozbawił jego śmiech mimo wszystko :D
{{comment.created_datetime}}
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Ranking

Promocje bukmacherskie

Bonus 350 PLN dla nowych graczy u najpopularniejszego bukmachera w Polsce
Odbierz bonus 400PLN na start i korzystaj z szerokiej oferty zakładów i wysokich kursów
Wpisz kod 'meczyki' i wpłać min. 100zł, a poza bonusem 100% do 600zł, otrzymasz też dodatkowych 50zł na start!
Postaw pierwszy zakład, a jeśli przegrasz, otrzymasz zwrot utraconych środków. Załóż konto z Meczyków, aby otrzymać 110zł bez ryzyka.
Do góry Zdarzenia Skrót Terminarz Tabela Dyskusja