Lechia Gdańsk
Lechia Gdańsk
{{supporters}}
{{supporters}}
2:2
Data
2013-07-30
FC Barcelona
FC Barcelona
{{supporters}}
{{supporters}}

Skrót meczu



Video dodane przez: pct 30 lip 2013 | 22:38
Komentarze
2 sie 2013 | 20:19
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Polska to przykry kraj przyjezdza barcelona a caly stadion zamiast zielony jest granatowo-bordowy jako kibic barcelony powinienem sie cieszyc ale jakos nie moge Duma nie pozwala
31 lip 2013 | 20:55
+18
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Przyjechali jacyś miszcze Hiszpani i myśleli że im Neymar pomoze :D
31 lip 2013 | 17:38
+8
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
PRAWDA JEST TAKA :

Kibice Barcelony teraz się bronią że 90% rezerwy sratatata. Gdyby w tym samym sładzie wygrali to mówiliby: "Normalka", "Ten mecz był z góry wygrany", "Visca el Barca Lechia sie starała lol". Jedyne co to Messi grał na boisku, Neymar nie zdążył się pokazać bo nie dostał zbytnio czasy ( późne weście na boisko, a Alexis jak zwykle sam się kopał po czole.

Jak dla mnie to Barcelona pomimo składu "B" nie miała prawa tego przegrać, a Lechia walczyła jak tylko potrafiła.
31 lip 2013 | 17:39
-10
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
czasy - czasu*
31 lip 2013 | 20:37
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Yyy nie przegrała ;)
31 lip 2013 | 17:35
-6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Z Lechii moim zdaniem najlepszy był Matsui kto za łapka w górę :)
31 lip 2013 | 16:51
-21
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
szczerze to gdyby nie ustawili tego meczu to Messi sam mógłby kiwać wszystkich na boisku i gole strzelać.Lechia radzi sobie ledwo w ekstraklasie a remis z Barceloną w nie ustawionym meczu to by było chyba koniec świata..
31 lip 2013 | 16:43
-15
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Mecz był ustawiony, dostali kase, i zagrali żeby był show. To nie przypadek, że po jednej i drugiej bramce wyrównywali. Mieli zagrać zwykły meczyk na luzie, byle nie przegrać ;)
31 lip 2013 | 15:44
-6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
nienawidze barcelony ale musze prznac ze Pinto to clown i bronic nie umie i gdyby nie on to moze barca by wygrala...
31 lip 2013 | 14:04
-16
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Messi to piz...a. Poczytajcie biografie Zlatana to sie dowiecie co to za szmata.
31 lip 2013 | 13:38
-9
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
MECZ PRZEKUPIONY !!!
31 lip 2013 | 12:31
+34
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Może i nic nie znaczący mecz ale i tak ogromne gratulacje , każdy gadał że będzie minumum 7:0 dla barcy a tu proszę lechia uciszyła każdego piękne bramki , dobra gra ( nawet odziwo z pierwszej piłki) były szanse na zwycięstwo ale i tak dobry remis z dumą katalonii :) Gratulacje z Warszawy !
31 lip 2013 | 12:21
-11
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
a tak na serio to i tak ten wynik gowno odzwierciedla...dzieci antyFarsy maja tylko radoche bo wielka Barca z trampkarzami z polski zremisowala:) na pewno wynik bylby inny a Lechia nawrt strzalu by nie oddala gdyby grali np o stawke w LM, i to nie tylko z nimi ale z Realem, Manu, Milanem czy innymi silnymi klubami z europy. sezon za pasem i nie ma co kontuzja ryzykowac a widac bylo ze nogi Neymara po wejsciu byly nr 1 dla obroncow:) nie mniej jednak ciesze sie ze nie dali sie oklepac jak dzieci. Moze np Legia w koncu trafi do LM, na jakies mocne kluby europy i wtedy sie okaze na serio gdzie jest polska pilka:)
31 lip 2013 | 17:32
-2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Po pierwsze oczywiście, że FCB by wygrało z Lechią swoim pierwszym składem z 7:0, ale FCB grało ogólnie 2 składem i na pewno mecz wcale nie był ustawiony (moim zdaniem). Jeśli Barcelona grała drugim składem, a Lechia pierwszym no to zmienia postać rzeczy. Wtedy jest możliwe, że Lechia może zremisować :) Może z tym Neymarem i Messim trochę masz rację, ale wątpię. Nie wiem jak wy, ale MOIM zdaniem ten mecz nie był ustawiony.
31 lip 2013 | 11:57
+12
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Typowy fan Farsy:
remis?? przecież mielismy wieksze posiadnie piłki :D
31 lip 2013 | 11:47
+8
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Motywacja! ileż potrafi zdziałać, taka Lechia była zmotywowana by pokazać na co ich stać a Barca no niestety nie oszukujmy się nawet nie zacisnęli pośladów....
31 lip 2013 | 11:20
+5
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Dobrze ze przynajmniej kibice nie zrobili przypału tak jak Ronaldo gral z Polska gwiżdżąc na niego. Messiego przynajmniej dopingowali.
31 lip 2013 | 11:19
+18
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
cuż za mecz co za emocje...
31 lip 2013 | 11:17
+19
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
A i jeszcze coś kurde fajną przygodę mieli zagrać przeciwko Mesiemu Neymarowi coś pięknego będą mieli pamiątkę do końca życia nie powiem trochę zazdroszczę :D
31 lip 2013 | 11:14
-2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
japierdole barcelona se wstydu narobiła brawo lechia!!!
31 lip 2013 | 10:57
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
powiem tak bylem na zajebistym wyjezdzie i ogladalem ten skrot i powiem ze to kurwa jest sensacja barca 5 skladem powinna rozjechac 8 lechie z poprzedniego sezonu, ja pierd zeby messi musiel tyle grac z alexisem???, masakra
31 lip 2013 | 10:44
-8
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Barca nic nie pokazała bo to są cioty lechia ich rozjebała
31 lip 2013 | 10:32
+25
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Chociaż kibicuje Barcelonie to ciesze sie, że polski zespół nie dał się i można powiedzieć po wyniku, że walczył jak równy z równym (z rezerwowym składem ale i tak).
31 lip 2013 | 10:24
+19
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
hehe Nie no fajnie sobie Lechia grała łądne bramki fajny meczyk :D
31 lip 2013 | 10:06
+11
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
ale o co wam chodzi? ;d
mecz sparingowy, grany w bardzo fajnej atmosferze, Barca przyjeżdżając tutaj dała kibicom wiele frajdy, a wynik był sprawą drugorzędną...
Tak więc kibice Realu nie martwcie się o nasz klub, damy sobie radę i do zobaczenie w Superpucharze Hiszpanii...a nie sorry, tam gra inna drużyna z Madrytu
31 lip 2013 | 10:06
+24
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Grzelczak wymiatał :D
31 lip 2013 | 09:41
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Jak Neymar wszedł na boisko to gdy tylko był przy piłce to go faulowali. A co do Realu to jest różnica klasy między Lechią Gdańsk ,a Pogonią Szczecin.Więc pomyślcie zanim coś powiecie
31 lip 2013 | 11:15
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Dostał krótką lekcje na temat europejskiej piłki, jeszcze nie jedną kosę dostanie, szczególnie w LM, więc niech się przyzwyczaja
31 lip 2013 | 09:23
+29
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Jestem kibicem BARCY i jestem zadowolony z występu Lechii Gdańsk
31 lip 2013 | 11:17
-13
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Jestem kibicem Lechii i nie jestem zadowolony z występu Barcelony...
31 lip 2013 | 09:15
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
hmmm... i co tam kibice Barcelony ? podniecaliście się, że Real zremisował z Olympique Lyon (2:2), gdzie klub z Francji wcześniej zremisował z Pogonią Szczecin i się cieszyliście, że Lyon nie potrafił strzelić bramki Pogoni, a Realowi strzelił, aż dwie. A jak tu widzimy to Barca wcale nie lepsza ...
31 lip 2013 | 10:54
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Kolego ale nie można robić takich porównań,no bo gdyby zmierzyły się ze sobą Pogoń i Real to jak myslisz kto by wygrał,hm?.Nie można robić porónania ze jak ten wygral z tym to ten z tamtym a jak ten z tym to ten przegra:)Pozdrawiam.
31 lip 2013 | 08:46
+24
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
HAHAHA Neymar ledwo wszedł na boisku i już ataki xd..
31 lip 2013 | 08:26
+22
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Jeśli Messi gra w Barcy B, C albo X to myślę, że będzie mu ciężko o piątą Złotą Piłkę
31 lip 2013 | 07:53
+28
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
No musze powiedziec ze Barcelona sobie swietnie radzila i nie spodziewalem sie tak dobrego dla nich wyniku! Widac ze Lechia nie ryzykowala kontuzji, zagrala spokojnie i punktowala hiszpanskie ogorki...a o Barcelonie na pewno teraz swiat uslyszy.
31 lip 2013 | 07:29
+8
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Dlaczego nikt nie mówi o tym że Lechia mogła jeszcze strzelić dwie bramki jej piłkarze nie potrafili strzelić w 100% sytuacji ???
31 lip 2013 | 07:14
+41
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ależ patrioci na trybunach. Zamiast kibicować Lechii i cieszyć się, że łoją z czołowych drużyn na świecie to krzyczą Messi, Messi który ma szeroko i głęboko w du... Polskę. Po meczu z łaską zapewne dał kilkanaście autografów, żeby nie było wielkiej afery i wsiadł do samolotu zapominając o całej historii ...
31 lip 2013 | 05:03
-6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
gdzie jesteś mała cioto papier się skończył masz mi wylizać dupe po sraniu a ten znowu daje dupy za komary
31 lip 2013 | 08:19
+7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
nie, ty nie jesteś śmieszny
31 lip 2013 | 01:06
+27
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Kibice Barcy po meczu : "od dziecka byłem za Lechią Gdańsk " ^^ .
31 lip 2013 | 08:08
-17
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Krzyczą Messi,ponieważ zdobywca czterech złotych piłek -.- i to szok,że przyjeżdża do Polski ... i dawał autografy. a wsiadają do samolotu i lecą to hotelu i cały zespół w tedy patrzy co źle robił lub zrobił każdy tak robi nawet nasz Polski koszykarz Marcin Gortat ...
31 lip 2013 | 01:04
+37
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
To. że Barca grała rezerwami nie zmienia faktu, że i tak byli faworytami. No bo blagam przecież tam nawet nie licząc Messiego pewnie z jeden zawodnik by się znalazł warty tyle co cała Lechia więc to nie jest usprawiedliwienie. Lechia pokazała pazur i wolę walki ale widać, że motywacja była, takie jest piękno futbolu zaskakuje. Tzn ja sam gadałem, że Lechia wygra ale wiadomo tak sb dla beki a tu co? Niewiele brakowało... Oczywiście nie bd wjeżdżał na Barcelone tekstami typu "Farselona" tak naprawdę oryginalne... Po Prostu można powiedzieć, że dzisiaj serce i wola walki przewyższyły trochę niezaprzeczalne umiejętności zawodników z Katalonii.
31 lip 2013 | 00:57
+31
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
kurwa zcemu nie po polsku skrot? chcialem zobaczyc polska podniete xD
31 lip 2013 | 00:43
+18
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
tak tak minusujcie dalej widać jak sie na piłce znacie skoro nie widzieliście tego !
31 lip 2013 | 00:16
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
haha Beka Barca sprzedała mecz a Betony sie jarają smieszne to przeciez ewidentnie było widać ze Barca nie chce zrobić krzywdy Polakom może to w zamian za te przełożenie meczu o 10 dni :)
31 lip 2013 | 00:00
+41
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Wiedzialem ze tak bedzie,fani Barcelony beda pisac na wszystkich forach internetowych ze grali 2 albo 3 skladem,,no fakt w sumie Messi to w rezerwach gra..
30 lip 2013 | 23:53
+17
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
i teraz lecą hejty "jaka ta barcelona słaba" .... -,- to był tylko zwykły towarzyski mecz a wy tak się podniecacie ....
31 lip 2013 | 00:25
-15
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Należy dodać kolego, że Lechia miała 100% mocny skład, natomiast messi miał przy sobie grajków z Barcelony B. ;)
31 lip 2013 | 08:12
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Owszem wiemy,że to towarzyski mecz,ale nawet na jedynce (TVP1) pisało super mecz -.- i kto ma się nie podniecać jak ponad 6 kibiców Barcy,było a w tym Messi,który rozdawał autografy -,-
31 lip 2013 | 10:10
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
No wiesz ale pewnie przed meczem powiedział bys, że KAZDY zespół z polskiej ligi, z jakąkolwiek drużyną Barcelony B,C czy W, dostanie łomot Prawda jest taka, że tylko zlośliwcy powiedza, że Barca jest słaba Lecz chwala drużynie Lechii, że wyszla zagrała z zębem i, że już przed meczem nie mieli gaci do prania, co naszym druzynom w takich wypadkach zdarza się prawie zawsze Kazdy kto jest choc trochę jest "w temacie" wie jacy zawodnicy grali wczoraj na boisku i jaki jest ich status na codzien ale też trzeba pamiętać, że ci ludzie do tego klubu nie trafili przypadkowo i na tle średniej druzyny z naszej bieda-ligi powinni pokazac coś więcej Więc naprawdę brawa dla naszych chłopaków Tak na marginesie na codzień jestem kibicem Arki a Messiego uważam za najlepszego obecnie zawodnika Lubię go tez za to jakim jest czlowiekiem czyli raczej cichym nie pojwiającym sie w kol. pisemkach
30 lip 2013 | 23:36
+6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
I tak wszyscy będą sapać że bramka na 2-1 zdobyta prawidłowo bo przecież takie rzeczy to normalność w piłce nożnej
{{comment.created_datetime}}
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}