Bayern Monachium
{{supporters}}
{{supporters}}
1-1 {{score}}
Data
28 kwi 2015 | 20:30 ( {{time}}'
{{extra}}'
)
(zakończony) (przełożony) ( 120'
15'
)
(zakończony) (przełożony)
Rozgrywki
Puchar Niemiec
Sędzia
Peter Gagelmann
Kibiców
75000
Borussia Dortmund
{{supporters}}
{{supporters}}
1 Połowa
2 Połowa
64'
 
70'
72'
75'
 
 
84'
90'
 
 
Dogrywka
108'
113'
Rzuty karne
120'
1'
(niestrz. karny)
 
 
120'
2'
(niestrz. karny)
 
 
120'
2'
120'
3'
 
120'
4'
(niestrz. karny)
 
 
120'
4'
(niestrz. karny)
 
 
120'
5'
(niestrz. karny)
 
 
120'
5'
{{periods_name[current_period]}}
{{event.time}}'
{{event.extra}}'
{{event.person_1_name}}
(niestrz. karny)
(obr. karny)
(samobój)
(rzut karny)
({{event.person_2_name}})
(asysta {{event.person_2_name}})
 
 
{{event.time}}'
{{event.extra}}'
{{event.person_1_name}}
(niestrz. karny)
(obr. karny)
(samobój)
(rzut karny)
({{event.person_2_name}})
(asysta {{event.person_2_name}})
 
 
Zakończony Zakończony Przerwa Trwa {{time}}' + {{extra}}'
Mecz jeszcze się nie rozpoczął. Wynik i zdarzenia meczowe będą aktualizowane na bieżąco od pierwszego gwizdka sędziego.
Statystyki meczu (Aktualizowane co 10 minut)
66% Posiadanie piłki 34%
19 Strzałów 12
10 Strzałów celnych 9
86 Ataków 67
67 Groźnych ataków 45
14 Rzutów rożnych 7
19 Fauli 14
3 Kartek 3
16 Rzutów wolnych 19
37 Wyrzutów z autów 24
0 Spalonych 2

Skrót meczu





Rzuty karne:
Video dodane przez: kamyk019 28 kwi 2015 | 22:26
Komentarze
1 maj 2015 | 11:37
+5
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Fajny meczyk chciał bym aby finał był jeszcze lepszy brawo dla BVB za walkę do końca karne Bayernu zostawiają wiele do życzenia no ale jak wiadomo karne - loteria BVB miało więcej szczęścia i tyle.Jak Australijczyk zderzył się z lewym to myślałem że Guardiola pieprz nie temu sędziemu xD


30 kwi 2015 | 22:20
+9
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
to co zrobili w karnych to była poezja :D
30 kwi 2015 | 19:43
+11
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Borussia wymiata :D Jeszcze zagrają w pucharach europy
30 kwi 2015 | 16:26
+4
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Biedny Lewy wstrząs muzgu złamana podobno szczęka ojojojoj
29 kwi 2015 | 23:30
+6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
nie jestem fanem ani tego ani tego klubu, jednakże osobiścię cięszę się że BVB wygrali. Nie oglądałem meczu, jedynie skrót, ale sercem byłem z Borussią. Nie zacząłem woleć Bayernu (jak co niektórzy) od Borussi tylko dlatego że tam Lewy gra, zawsze z Borussią i mam nadzieję że wygrają finał. Życzę im tego. Teraz jeszcze żeby Barca wygrała z Bayernem bo jakoś nie przepadam za tą drużyną. Oprócz tego to trochę się zawiodłem że Lewy celebrował bramkę przeciwko dawnemu klubowi, wcześniej o ile się nie mylę to nie celebrował. No ale cóż, nic tylko pogratulować BVB :)
29 kwi 2015 | 23:28
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Mam nadzieje że Lewy wróci na mecz z barca bo inaczej cienko to widze xd
29 kwi 2015 | 23:18
+13
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Mam nadzieję że BVB wygra ten finał i na pożegnanie Klopp coś miłego będzie miał!
Robert wracaj do zdrowia!
29 kwi 2015 | 21:28
+4
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
wczoraj Bayern sie nie popisał i borusia to wykozystała
29 kwi 2015 | 20:00
-26
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Langerak super mecz, prawdziwy koks( ci co to zminusuja to dlatego, ze lobelcik jest taki supel i wow, as mam ciecke i zly Lanelak plawie go zabil- no tak dobrze ku*wa ze Karawan nieprzyjechal po lobelcika .Langerak robil co mogl zeby uratowac swoj zespol i zrobil prawidlowo a jak Lobelcik debil jest slepy i niewidzi ze bramkarz skacze do pilki aby ja zlapac to juz jego problem, Byl mial odrobine oleju by pomyslal ) ;)Takie moje zdanie
Narazie czesc, pompa,........Fubu,Sol macz
Trzymajcie sie fani Lobelcika
29 kwi 2015 | 20:17
+14
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Minusów nie dostaniesz za to że mówisz źle o Bayernie, masz do tego prawo, minusy należą ci sie za styl w jakim to napisałeś. Jeśli kierowałbym sie twoją wypowiedzią stwierdziłbym że jesteś jednym z tych nie dorozwinietych gimbusów w stylu Hala Madrid=jebać barca. Nie bede ci oceniał bo cie nie znam, chciałbym tylko zauwarzyć że jakiś poziom wypowiedzi na forach powinien występować, bo inaczej czym bedziemy sie różnić od tłustych głupich amerykanów(nie licząc mniejszej ilości znanych gwiazd porno).
29 kwi 2015 | 20:30
-31
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
nienawidze Realu ,od 3 roku zycia kibicuje wielkiemu klubowi z Katalonii- FC Barcelonie, a mam 17 lat po prostu wkurza mnie to ze "Langerak- glupi a Lewandowskiemu- pomnik"
29 kwi 2015 | 21:02
+27
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Masz 17 lat, a mózg 6-latka. Dialog z tobą przypomina dialog z gównem. Dobranoc.
29 kwi 2015 | 21:53
Komentarz usunięty
29 kwi 2015 | 22:06
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ale jak w nie wdepniesz, to musisz się sporo napocić, by gówno wypłukać z każdego rowka w podeszwie.
30 kwi 2015 | 22:03
-2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
mobing dziekuje bardzo, prokurator sie ucieszy
30 kwi 2015 | 22:06
-2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
mobing -0 wedlug paragrafu 25 us. z dn 25.03.2009 na mocy zawartej przez sejm RP zabrania sie obrazania uzytkownikow publiczniue w internecie.juz bylem z tym w prokuraturze i zostalo przyjete , zlozono pismo do portalu meczyki.pl o ujawnienie ip i dalej zobaczymy jak to sie potoczy.
Zegnam
30 kwi 2015 | 09:09
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
poprostu wychował sie na jakimś osiedlu blokowym,jego matka widziałem tv wykłada dawała swoje pieniadze na jego treningu co za sam fakt idzie 500 zł na sam klub...poprostu lewy nie jest frajerem jak ty i pucuje na kontrze do takich jak ty nie wierze w jego telewizyjny wizerunek poprostu nie jest frajerem i robi to dla kasy ja też bym tak się uśmiechał za grube pieniądze...i młot powiedział co wiedział wszystko...
30 kwi 2015 | 09:12
-7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
sam fakt że wybrał Bundeslige i Bawarie z Robenem i Ribery mówi o nim że jedzie do końca a że jakiś młody bramkarz Borussi mu wyjebał bo miał prawo w polu karnym sorry,myśle żę tem bramkarz po wyciąga z 10 piłek z siatki swojej bramki po strzałach Lewego...
29 kwi 2015 | 19:52
+8
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
BRawo BVB
29 kwi 2015 | 19:51
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Alonso, Lahm, Gotze i cala banda niech sie uczy od Gundogana i Kehla bo oni wiedza ze takie szanse sie wykorzystuje a pilkarze fc hollywoord chybanie ;/
29 kwi 2015 | 19:51
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
o karne chodzi a dokladniej jak je strzelac
29 kwi 2015 | 19:50
+10
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Brawa dla BVB!
29 kwi 2015 | 19:50
+5
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Bayern podkręca wszystkie rekordy w tym sezonie 1-3 od Porto pózniej 6-0. Teraz 4 zepsute karne
29 kwi 2015 | 19:47
-3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Neuer już dawno nie jest najelpszym bramkarzem
29 kwi 2015 | 19:30
+16
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Brawo BVB! Może chociaż wygracie Puchar w tym sezonie! A te karne Bayernu to... bez komentarza, no bo jak można spieprzyć 4 karne?! ;D
29 kwi 2015 | 19:08
+7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Bayern sam sobie na to zasluzyl, bardzo duzo dobry sytuacji nie wykorzystali, no i te karne ;| Brawo BVB
29 kwi 2015 | 18:43
+6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
OLEEEE KOMMT DER BVB <33!!! Uwielbiam takie mecze :D Brawo Borussia ;)!
29 kwi 2015 | 18:38
+9
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
coś chyba ślisko było...
29 kwi 2015 | 18:27
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Wkońcu ktoś im przeszkodził :)
29 kwi 2015 | 18:20
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Brawo Dortmund!!!
29 kwi 2015 | 17:56
+4
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Echte Liebe BvB! :D
29 kwi 2015 | 17:49
+50
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Kurwa, nie do uwierzenia. Jestem w stanie zaakceptować wyjebki Alonso i Lahma, ale chujowizny w wykonaniu Goetze - nie! Neuer - po chuja w tak ważnym momencie Bayern bawi się w wykonywanie karnych przez bramkarza? Bawił się w Schmeichela? Daleko mu jeszcze do niego.
Takiej spermy w wykonywaniu karnych dawno nie widziałem. Bayern przegrał na własne życzenie.
29 kwi 2015 | 22:03
-1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
http://www.transfermarkt.de/spielbericht/index/spielbericht/1020440
29 kwi 2015 | 17:44
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Borussia miała niewiarygodnego farta - Schmelzer ręka, poprzeczka Roberta i Langelak który go znokautował - później Lewy nie wiedział co się dzieje, ale chciałem zwrócić uwagę na sędziego który zachowywał się jakby na haju był...

Aha, i jak to możliwe żeby czołowy klub europejski nie strzelił 4 karnych - dziwny mecz, dawno takiego nie oglądałem :D
29 kwi 2015 | 17:04
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
twój nick opisuje ciebie jak rozumiem ?
29 kwi 2015 | 17:01
+20
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Haha, mina Neuera - bezcenny widok!
29 kwi 2015 | 16:45
+7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Super BVB oglądałem mecz cąły zesrany i błagając żeby Borussia wygrała no i proszę szczęscie ich nie opuściło i Europejskie puchary sa w zasięgu
29 kwi 2015 | 16:32
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
STFU u r lame as fck nie dorastasz im nawet do pięt więc nie mów bezsensownie, bo tylko potrafisz hejtować, a pewnie nawet w klubach klasy B cie nie chcą.
29 kwi 2015 | 16:19
+5
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Trepem to ty jesteś jeżeli mówisz takie słowa o tak mocnych klubach. Sam byś chciał zagrać w jednym z nich ( jak zapewne każdy), a że kibicujesz jakimś innym klubom to nie oznacza że możesz ich bezpodstawnie obrażać. Jak coś to nie jestem fanem barcy ani bayernu (REAL).
29 kwi 2015 | 15:53
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
"bo murawa była za mokra" xD

ładna końcówka w wykonaniu BvB, Bayern pod koniec rozczarował, zwłaszcza grając z przewagą 1 zawodnika

bardzo dobry mecz w wykonaniu Lewego (brameczka) jak i Kuby który miał kluczowe podanie przy bramce i mimo braku szybkości celnie podawał kolegom
29 kwi 2015 | 15:42
+36
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Brawo dla BVB za awans, niesamowite rzuty karne, kto by się spodziewał, że żadnego karnego niestrzelą gracze Bayernu.
29 kwi 2015 | 15:21
+14
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Brawo Borussia! Nie spodziewałem się tego że awansują do finału! SZCAUN!
29 kwi 2015 | 15:15
+9
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Nie no Guardiola swietnie przygotowal zespol na karne ... :D
29 kwi 2015 | 15:08
-17
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Bardzo słaby mecz Błaszczykowskiego ten rzut wolny niczego nie zmienia i widocznie słusznie nie został powołany.
29 kwi 2015 | 19:53
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
spokojnie , za jego miejsce ty zostaniesz powolany i pokazez jak sie gra w pilke nozna , co nie :)
29 kwi 2015 | 14:53
+24
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Brawa dla BVB oczywiście :)
29 kwi 2015 | 14:49
+12
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Wreszcie ktoś mi utarł nosa, dobrze że Borussia zagra w finale może coś w tym roku wygrają
29 kwi 2015 | 19:53
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
a co do nosa Lewandowski za zlamane kosc nosowa i zuchwowa
29 kwi 2015 | 14:33
-22
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Świetny Mecz, na takie spotkania czeka się, a następnie miło ogląda!
Co do ręki Schmelzera, to kontrowersyjna, ponieważ był lekki ruch, ale nie oderwał od ciała czyli nie powiększył objętości ciała. Był ruch, ale całego ciała.

Weiser - młody zawodnik, a według mnie zagrał świetny mecz! Przemyślane podania i ładna gra!
Langerak - no bez wątpienia bohater Borussi, co prawda dwa karne zostały nietrafione, ale Lahm by i tak nie strzelił, a co do Neuer, to za dużo pewności siebie może zgubić!

Mecz świetny, oglądałem i aż się cieszyłem!
Karny na Lewandowskim? A skąd! Bramkarz jest nietykalny w swoim polu.

Brawo BVB!
29 kwi 2015 | 15:39
-1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
A widziałeś jak twoj bohater wyjebał Lewemu w polu karnym? To cud że sędzia nie podyktował karnego bo to był oczywisty faul
29 kwi 2015 | 15:53
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
"Karny na Lewandowskim? A skąd! Bramkarz jest nietykalny w swoim polu."

Nie masz pojecia gościu po pierwsze moze byc nietylkany ale w obrebie swojej 5. Myśle ze jakby sedzia podyktowal rzut karny to krzywdy by nie wyrzadzil bvb. Róznie sedziowie to interpretuja
29 kwi 2015 | 17:10
+9
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
To życze zeby bramkarz złamal ci noge, bo przeciez jest nietykalny
29 kwi 2015 | 14:06
-21
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
BVB dotarł do finału prawidłowo i uczciwie a Lewandowski ma złamany nos i część złamanej szczęki xD
29 kwi 2015 | 16:30
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ciekawe czy tobie byłoby dalej do śmiechu jak ty byś tak dostał debilu. Ty chyba nie wierz co to znaczy mieć złamaną szczękę, nos i wstrząs mózgu. Zastanów się co mówisz albo wgl się nie wypowiadaj. Nie pozdrawiam
29 kwi 2015 | 13:45
-35
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
brawo dla Langeraka i czekamy na 6 maja ( 2 mecz półfinałowy ) Heja BVB!!
29 kwi 2015 | 13:23
+13
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Guardiola Mówił, że jego piłkarze nie ćwiczą karnych. Nie wierzyłem mu ale po tym meczu zmieniłem zdanie. BRAWO BVB
29 kwi 2015 | 11:55
+59
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Jak można schrzanić 4 karne ?:D to jakiś kabaret był :D