Arsenal Londyn
{{supporters}}
{{supporters}}
1-2 {{score}}
Data
13 mar 2016 | 14:30 ( {{time}}'
{{extra}}'
)
(zakończony) (przełożony) ( 90'
5'
)
(zakończony) (przełożony)
Rozgrywki
Puchar FA
Sędzia
Andre Marriner
Kibiców
58436
Watford FC
{{supporters}}
{{supporters}}
1 Połowa
43'
2 Połowa
50'
(as T. Deeney)
 
 
63'
 
 
67'
73'
 
 
74'
77'
82'
88'
(as M. Özil)
 
 
{{periods_name[current_period]}}
{{event.time}}'
{{event.extra}}'
{{event.person_1_name}}
(niestrz. karny)
(obr. karny)
(samobój)
(rzut karny)
({{event.person_2_name}})
(asysta {{event.person_2_name}})
 
 
{{event.time}}'
{{event.extra}}'
{{event.person_1_name}}
(niestrz. karny)
(obr. karny)
(samobój)
(rzut karny)
({{event.person_2_name}})
(asysta {{event.person_2_name}})
 
 
Zakończony Zakończony Przerwa Trwa {{time}}' + {{extra}}'
Mecz jeszcze się nie rozpoczął. Wynik i zdarzenia meczowe będą aktualizowane na bieżąco od pierwszego gwizdka sędziego.
Statystyki meczu (Aktualizowane co 10 minut)
66% Posiadanie piłki 34%
14 Strzałów 5
4 Strzałów celnych 2
67 Ataków 64
49 Groźnych ataków 23
7 Rzutów rożnych 1
8 Fauli 6
1 Kartek 1
9 Rzutów wolnych 11
22 Wyrzutów z autów 15
3 Spalonych 3

Skrót meczu

Video dodane przez: kamyk019 13 mar 2016 | 16:28
Komentarze
15 mar 2016 | 17:47
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Arsenal chyba bardzo nie chce niczego wygrać w tym sezonie. Jedno zwycięstwo w ostatnich 7 meczach.
14 mar 2016 | 17:07
-3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ojejku Arsenalku co sie stalo
14 mar 2016 | 10:16
+8
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Goodbye CL, goodbye FA ...goodbye PL ...goodbye Wenger
14 mar 2016 | 09:57
+11
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
No duże zaskoczenie. Pewnie wiele kuponów poszło do kosza przez ten mecz. Gratulacje dla Watford.
14 mar 2016 | 02:07
+6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
2) To jakaś moda na wyśmiewanie Arsenalu i Wengera? To co mają powiedzieć inne "potęgi" za ich plecami, włącznie z tymi, co wydali miliard funtów na zawodników, którzy grają to samo, co moja Mama...
14 mar 2016 | 01:55
+5
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
mogli dojsc do polfinalu, zajeli by 4 miejsce
15 mar 2016 | 17:48
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Patrząc na ogólną sytuacje i tę porażke z Watford, wnioskuje że celują w stare dobre i sprawdzone czwarte miejsce w BPL.
14 mar 2016 | 01:53
-3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Znowu wysyp ogórków na "meczyki", aż mi was żal znafcy football'u od siedmiu boleści! Widzieliście w ogóle mecz? Jakim prawem nie doceniacie "Watford" ja się pytam? Chłopaki w formie, bardziej niż solidny zespół z 37 punktami na koncie. To jest puchar, rządzi się swoimi prawami, każdy gra jak o życie a i los płata figle. Arsenal mógł i powinien mieć kilka goli na koncie, zabrakło tylko i wyłącznie szczęścia, koniec tematu! Często w takich meczach zdarzają się bramki życia i tak było w tym przypadku. Ogarnijcie się trochę!
14 mar 2016 | 01:05
-2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Buahaha :D jeszcze tylko niech się okaże że na koniec będą na 4 miejscu w lidze to Wengerowi można śmiało przyznać tytuł "frajera roku".
13 mar 2016 | 21:51
+11
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Tymczasem na Emirates dzien jak codzien... :)
13 mar 2016 | 21:33
0
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Raczej w Barcelonie mniej nie przyjmą niż 3 bramki. Skończą jak zwykle. A Wenger już myślami w następnym sezonie. :-)
13 mar 2016 | 20:48
+5
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ten mecz dla Arsenalu to wstyd!
13 mar 2016 | 20:35
+7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Kanonierzy kończą sezon jak zwykle....
15 mar 2016 | 17:49
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Dokładnie. Ja rozumiem, że w LM ciężko bo Barca, ale FA i przede wszystkim Premier League jeszcze przed chwilą stały otworem jak nigdy. Teraz nie ma już niczego..
13 mar 2016 | 20:28
+13
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Brawo Watford!
13 mar 2016 | 20:09
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Arsenal łamagą sezonu można powiedzieć.
13 mar 2016 | 19:46
+8
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
I bardzo dobrze. Kibicuję Arsenalowi od dawna i myślę, że najwyższy czas sprowadzić tych pajacyków na ziemię. Teraz czekam na lanie od Barcelony i mam nadzieję, że będzie z 5:0 :)
13 mar 2016 | 20:18
+13
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
no to się zdecyduj, kibicujesz czy nie
14 mar 2016 | 11:04
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Pewnie ze kibicuje. W tym sezonie forma meganiestabilna i mysle, ze przyda sie kubel zimnej wody na glowy wielu graczy zeby w koncu wzieli sie w garsc i grali na 100% ;)
13 mar 2016 | 19:36
Komentarz usunięty
13 mar 2016 | 20:28
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Wypierdalaj.
13 mar 2016 | 19:02
-23
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
to się porobiło . . . w Leicester pewnie już przygotowują imprezę zwieńczającą zdobycie tytułu :)
13 mar 2016 | 19:18
+46
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
co ma do tego meczu leicester? to nie była liga tylko fa cup man

13 mar 2016 | 18:19
-1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
WENGER OUT ARSENAL !!!!
13 mar 2016 | 19:56
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
To marzenie sie akurat nie spelni, nie zwolnia go, on sam tez nie odejdzie
13 mar 2016 | 20:18
+2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
jeszcze jeden sezon, sam tak powiedział że dokończy kontrakt
13 mar 2016 | 18:17
+8
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
O kurwa serio
13 mar 2016 | 18:06
+62
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Oszczędzali siły na środę więc Barca może się już powoli żegnać z ligą mistrzów
13 mar 2016 | 18:48
+7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
W meczu z Hull tez oszczedzali sily na barce i tak dostali 0-2 a teraz dostana ok.4-0
13 mar 2016 | 18:01
+10
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
A ja w uszach mam komentatora: "Guardiola" i myślę o co biega xD
13 mar 2016 | 17:28
-13
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Uffffff to tylko puchar,
13 mar 2016 | 17:20
+73
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Szanuje bardzo kibiców Arsenalu, tyle lat bez sukcesów a dalej trzymają z tym klubem. Nie jacyś sezonowcy jak 75% kibiców z barcy albo 90% fanboi i onanistów żelka Ronaldo.
13 mar 2016 | 17:31
+23
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
A ty co? Kibic Bragi?
13 mar 2016 | 17:34
+15
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Muszka, skąd bierzesz do swoich obliczeń?
14 mar 2016 | 13:46
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
z gwiazd na niebie...
13 mar 2016 | 17:05
+12
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Wstyd, smialismy sie z chelsea ze nic nie wygra w tym roku i nie zagra w zadnych pucharach, a ja bede zadowolony jak arsenal na lige europy sie zalapie w przyszlym sezonie, zenada!!!!
13 mar 2016 | 17:05
+10
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
No i jak tu sie nie smiac, panie Wenger?
13 mar 2016 | 16:58
+15
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Wieczna beka z kibiców Arsenalu, pamietam jak się napinali jeszcze niedawno :D Chcieli wygrać tytuł z tak słabą kadrą...
13 mar 2016 | 17:00
+5
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
wieczna bk z cb... bo jak 2 lata ostatnie wygrywali ten puchar to sie spuszczałeś ze to i tak chujowy puchar... hehe pozatym pewnie nawet nie wiesz ze to FA cup nie liga była grana heheheeh

nie wiesz? przyznaj się chociaż raz :)
13 mar 2016 | 17:11
-2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Na krótkiej przestrzeni czasu przegrali ligę, ligę mistrzów i puchar, o to mi chodziło.
13 mar 2016 | 17:52
+9
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ligi jeszcze nie przegrali:) a LM przeciwko Barcelonie to idz i wygraj jak nawet Real zbili 4:0 ostatnio "WOW"
13 mar 2016 | 16:57
Komentarz usunięty
13 mar 2016 | 16:59
+10
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
nie prawda Żagiel Piecki nie dał by rady :)
13 mar 2016 | 16:57
+4
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
I te panienki chcą jechać na Camp Nou? Barca ich unicestwi.
13 mar 2016 | 16:58
+16
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Wenger to tam chyba jedzie pozwiedzać Barcelonę.
13 mar 2016 | 16:53
Komentarz usunięty
13 mar 2016 | 19:23
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
poki co trzymaja sie i maja rewanz
13 mar 2016 | 16:48
+29
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
barca znowu będzie mieć mecz sparingowy piątaka im założy
13 mar 2016 | 17:21
+7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Zaraz twój tata wróci z monopolowego i piątakiem da ci klapsa po tyłku.
13 mar 2016 | 16:47
+18
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Wstyd mi jak chuj ;/ przepraszam
13 mar 2016 | 16:58
+7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
co sie martwisz jakby Arsenal wygrał 3 raz fa cup to by i tak wszyscy powiedzieli ze to chuj nie trofeum za to jak przegrali to beda mowic ze sa za słabi na puchar. daj na luz:0 jeszcze w Srode wpierdol od Barcelony i wracac lige dograc :)
13 mar 2016 | 16:45
-24
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
hahaahaha, brawo Arsenal, u siebie jeszcze... :) tak się przegrywa mistrzostwo Anglii.
13 mar 2016 | 16:51
+30
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Szkoda,że to mecz pucharowy :v
13 mar 2016 | 19:24
+7
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
jak to puchar byl
13 mar 2016 | 16:45
Komentarz usunięty
13 mar 2016 | 16:41
+10
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Dzięki Watford ze zabraliscie Arsenal z tego pucharu 2 razy juz to zdobyli teraz powinni sie czyms powaznym zajac nie pierdołami :)
13 mar 2016 | 16:49
Komentarz usunięty
13 mar 2016 | 16:56
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
hehe smieszny ludziku tak jak wyjebane mam na wynik meczu tak samo na cb. elo i pozdro
13 mar 2016 | 19:14
Komentarz usunięty
13 mar 2016 | 22:50
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
nie o to chodzi wygrali ten puchar 2 razy i dosc idz tam kibicowac Mu zeby znowu do ligi europy sie doczolgali.... ale z drugiej str po co? zeby ich znowu Live zbiło młeheheheheheheheehehehehehehehheheheehehehhe
13 mar 2016 | 23:09
Komentarz usunięty
14 mar 2016 | 13:32
+1
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
jaki lepszy sezon Arsenal zawsze gra na miniumum 4 te problem tkwi w tym ze onie na 1wsze sie nie moga zebrac.
13 mar 2016 | 22:57
+3
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Hehe "pizdo jebana" takie txt to sie na meczykach pisało 10 lat temu... ale wtedy nie mieliście internetu po wsiach :) teraz to heheszki trzeba na lightcie anie wulgarnie z morda jak na marszu Kodu. Wypij meliske pomysl zastanow sie przyjdz i mnie ładnie przepros to nie bede cie uważał za wieśniaka z OHP dobrze?

Jutro jak bedziesz w oborze pomagał ojcu to wtedy sie zastanow po co te wulgaryzmy? po co?! jestesmy bracmi Polakami nie po to Stalin Hitler chcial nas zniszczyc a my sie nie dalismy, zebys teraz gluptasie mnie obrażał na forum naprawde szanuj rodzine bo tam słyszałem ze po kolegach rozpowiadasz, ze mama to , ze tata tamto odpuść nie warto! masz rodzicow jakich masz te dwie krowy swinke szanuj to. :) wiec w niedziele w koscułku tam rachunek sumienia i bedzie zgoda. elo i pozdro :)
13 mar 2016 | 16:39
+5
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Jak miec pecha to po calosci.
13 mar 2016 | 16:38
-2
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
To jest nieprawdopodobne i nie wytłumaczalne, że klubu na papierze z dużoooo mocniejszym składem: Arsenal, Chelsea, City, United, czy Liverpool potrafią przegrywać z drużynami typu Watford, Norwich, WBA itd...
13 mar 2016 | 16:40
+18
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
To piłka nożna, kasa i statystyki nie grają.
13 mar 2016 | 17:53
+6
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Właśnie że kasa gra to dzięki niej ta liga jest taka wyrównana
13 mar 2016 | 16:38
+26
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Ale mnie smieszą takie gwiazdeczki jak gościu który stracił piłke przy drugiej bramce. Straciłeś piłke to zapierdalasz żeby ją odzyskać, a nie stoisz i machasz ręką. Tymbardzej jak robisz to w tak głupi sposób. Gdybym był jego trenerem tak bym go opierdolił że by przez sen zapierdlał po boisku. Ale cóż Wenger to miękka pipa.
13 mar 2016 | 16:43
+18
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Uderzyłeś w sedno. Arsenal to po prostu panienki. Żal patrzeć co się dzieje z tym klubem.
13 mar 2016 | 16:35
+8
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Trudno mi to mówic wiele zrobil dla tego klubu ale Wenger out :(
13 mar 2016 | 16:34
+8
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
Obstawiałem remis, a tu proszę bardzo jeszcze większa niespodzianka
13 mar 2016 | 16:32
-10
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{votes_count}}
{{message}}
kompromitacja angielskiego futbolu
{{comment.created_datetime}}
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}

Zawodnicy

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
7 (0)
2
6 (0)
3
6 (0)
4
5 (0)
5
5 (0)
6
5 (0)
7
5 (1)
8
5 (1)
9
5 (2)
10
4 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Promocje bukmacherskie

Bonus 350 PLN dla nowych graczy u najpopularniejszego bukmachera w Polsce
Odbierz bonus 400PLN na start i korzystaj z szerokiej oferty zakładów i wysokich kursów
Wpisz kod 'meczyki' i wpłać min. 100zł, a poza bonusem 100% do 600zł, otrzymasz też dodatkowych 50zł na start!
Postaw pierwszy zakład, a jeśli przegrasz, otrzymasz zwrot utraconych środków. Załóż konto z Meczyków, aby otrzymać 110zł bez ryzyka.
Do góry Zdarzenia Skrót Terminarz Tabela Dyskusja