Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w Polityce prywatności
Nottingham Forest FC
{{supporters}}
{{supporters}}
0:4
Data
20 wrz 2016 | 20:45
Rozgrywki
Sędzia
Paul Tierney
Kibiców
28567
Arsenal Londyn
{{supporters}}
{{supporters}}
1 Połowa
16'
23'
37'
2 Połowa
60'
(rzut karny)
 
 
67'
68'
75'
80'
81'
 
 
90'
3'
{{periods_name[current_period]}}
{{event.time}}'
{{event.extra}}'
{{event.person_1_name}}
(niestrz. karny)
(obr. karny)
(samobój)
(rzut karny)
({{event.person_2_name}})
(asysta {{event.person_2_name}})
 
 
{{event.time}}'
{{event.extra}}'
{{event.person_1_name}}
(niestrz. karny)
(obr. karny)
(samobój)
(rzut karny)
({{event.person_2_name}})
(asysta {{event.person_2_name}})
 
 
Zakończony Zakończony Przerwa Trwa {{time}}' + {{extra}}'
Mecz jeszcze się nie rozpoczął. Wynik i zdarzenia meczowe będą aktualizowane na bieżąco od pierwszego gwizdka sędziego.
Statystyki meczu (Aktualizowane co 10 minut)
36% Posiadanie piłki 64%
10 Strzałów 17
3 Strzałów celnych 12
66 Ataków 74
33 Groźnych ataków 54
2 Rzutów rożnych 4
12 Fauli 12
3 Kartek 1
14 Rzutów wolnych 13
24 Wyrzutów z autów 12
1 Spalonych 2

Skrót meczu

Video dodane przez: kamyk019 20 wrz 2016 | 22:32
Komentarze
24 wrz 2016 | 13:29
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Xhaka pierdolnol zajebiscie.
22 wrz 2016 | 03:28
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zagrali składem bardziej rezerwowym mimo to wygrali .
22 wrz 2016 | 03:26
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wspaniały mecz w wykonaniu Arsenalu!!!
21 wrz 2016 | 10:36
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Xhaka widze na powaznie wziął sie za to strzelanie z dystansu. Perez bardzo zdeterminowany, musi to cieszyć Wengera.
21 wrz 2016 | 07:14
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gratulacje dla Arsenalu. Transfery zespołu z Londynu na duży plus. Bramka Xhaki po prostu niesamowita...znowu. :) Cieszy parę minut Bielika.
21 wrz 2016 | 06:17
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Xhaka udowadnia swoja wartosc razem z Perezem , no i fajnie ze Milik dostał pare minutek :d
21 wrz 2016 | 06:28
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jaki Milik?
21 wrz 2016 | 08:49
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
sory Bielik , kurwa z rana na kacu kazdemu moze sie pojebac :| a sory tutaj dzieci do szkoly o tej godzinie zakurwiaja
21 wrz 2016 | 02:02
-17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A ci dalej z tym cztery.
20 wrz 2016 | 23:40
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Xhaka co mecz masakruje bramkę rywali czyżby nowy as w rękawie Wengera ?
20 wrz 2016 | 23:06
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nawet Bielik dostał kilka minut :)
20 wrz 2016 | 22:57
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Arsenal znowu na czwórkę! :) A tak serio to zasłużone zwycięstwo.
20 wrz 2016 | 22:51
Komentarz usunięty
20 wrz 2016 | 22:49
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Świetny mecz Pereza
20 wrz 2016 | 22:41
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
kurde te rezerwy z młodzikami ładnie klepały. ok mecz
20 wrz 2016 | 22:48
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Podobał mi się ten mecz był milszy dla oka niż te ostatnie.
20 wrz 2016 | 22:55
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Też tak uważam. Bardzo przyjemnie się oglądało dzisiaj kanonierów. Ox z młodzikami poszalał, Perez sobie postrzelał no i bardzo dobrze dzisiaj zagrali Elneny i Xhaka. Oby więcej takich pewnych wygranych było.
20 wrz 2016 | 22:41
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Perez to moze byc najlepszy transfer Arsenalu ostatnich lat :)
20 wrz 2016 | 22:46
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Xhaka bedzie lepszym transferem :)
20 wrz 2016 | 22:49
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wszystkie nasze ostatnie transfery można zaliczyć do udanych.Mustafi,Perez,Xhaka,Elneny,Cech.
20 wrz 2016 | 23:52
-23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nasze?

Jestem fajnem Arsenalu, ale daruj takie zwroty...

To sa transfery Arsenalu, nie Twoje. Arsenal byl przed Toba i bedzie po Tobie. Nic nie jest Twoje, jestes kibicem, kibicuj.
20 wrz 2016 | 23:53
-12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fanem*
21 wrz 2016 | 08:44
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie ma sie co podnieac napastnikiem ktory strzelil 2 bramki zespolowi z 2 ligi jak zacznie strzelac w Pl to dopiero wtedy bedzie mozna powiedziec ze trasnfer byl/jest udany
20 wrz 2016 | 22:40
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Xhaka :D 2 mecze, 2 piekne bramii, a na dodatek prawie identyczne :D
20 wrz 2016 | 22:40
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wreszcie się Perez odblokował, 2 gole i asysta dobry mecz ziomeczki AFC <3
20 wrz 2016 | 22:51
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
odblokowal?
dobrze slysze?
20 wrz 2016 | 22:39
Komentarz usunięty
20 wrz 2016 | 22:40
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
masz racje 0:4 straszny fart:) :D i 4 strzelilu HYhyHYhyhhyHHyHhHyHy cztyyyyyyyyyery smiejmy sie bo cztYYYery.



:D:D
20 wrz 2016 | 22:44
Komentarz usunięty
20 wrz 2016 | 22:47
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
masz + bo fajnie sie rymuje, aż mi z dupy zuje :)
20 wrz 2016 | 22:38
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Początek czegoś nowego, mam nadzieje
COYG !
20 wrz 2016 | 22:37
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Znowu to zrobiłem :D Piękny gol w moim wykonaniu.Cieszą bramki Lucasa Pereza.Nauczyłem go strzelać karne xd
20 wrz 2016 | 22:39
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
no jebniecie w lewej mnasz ostre:)
20 wrz 2016 | 22:43
Komentarz usunięty
{{comment.created_datetime}}
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}

Zawodnicy

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
4 (0)
2
4 (0)
4
3 (0)
5
3 (0)
6
3 (0)
7
3 (0)
8
3 (0)
9
3 (0)
10
3 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Promocje bukmacherskie

Bonus 350 PLN dla nowych graczy u najpopularniejszego bukmachera w Polsce
Odbierz bonus 400PLN na start i korzystaj z szerokiej oferty zakładów i wysokich kursów
Wpisz kod 'meczyki' i wpłać min. 100zł, a poza bonusem 100% do 600zł, otrzymasz też dodatkowych 50zł na start!
Postaw pierwszy zakład, a jeśli przegrasz, otrzymasz zwrot utraconych środków. Załóż konto z Meczyków, aby otrzymać 110zł bez ryzyka.
Do góry Zdarzenia Skrót Terminarz Tabela Dyskusja