Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w Polityce prywatności
Pogoń Szczecin
{{supporters}}
{{supporters}}
3:2
Data
14 paź 2016 | 20:30 ( {{time}}'
{{extra}}'
)
(zakończony) (przełożony) ( 90'
5'
)
(zakończony) (przełożony)
Rozgrywki
Kibiców
9328
Legia Warszawa
{{supporters}}
{{supporters}}
1 Połowa
7'
24'
40'
(rzut karny)
 
 
2 Połowa
64'
71'
72'
74'
76'
{{periods_name[current_period]}} {{(current_period == 4) ? ps_score : ''}}
{{event.time}}'
{{event.extra}}'
(niestrz. karny)
(obr. karny)
(samobój)
(rzut karny)
 
 
{{event.time}}'
{{event.extra}}'
(niestrz. karny)
(obr. karny)
(samobój)
(rzut karny)
 
 
Zakończony
Zakończony Przerwa Trwa {{time}}' + {{extra}}'
Mecz jeszcze się nie rozpoczął. Wynik i zdarzenia meczowe będą aktualizowane na bieżąco od pierwszego gwizdka sędziego.
{{time}}|{{extra}}|{{status}}|{{period}}|{{(period == 'HT') ? 'yes' : 'no'}}|show:{{show}}|
{{events_num}}|
{{events_base}}
Statystyki meczu (Aktualizowane co 10 minut)
35% Posiadanie piłki 65%
7 Strzałów 11
5 Strzałów celnych 5
65 Ataków 78
25 Groźnych ataków 44
1 Rzutów rożnych 3
18 Fauli 20
2 Kartek 2
20 Rzutów wolnych 21
16 Wyrzutów z autów 36
3 Spalonych 0

Skrót meczu

ekstraklasa

Mieszkasz za granicą i nie możesz oglądać skrótów ekstraklasy? Pobierz za darmo Hola! i ustaw polskie IP.
Video dodane przez: admin 14 paź 2016 | 22:23
Komentarze
15 paź 2016 | 15:03
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
http://m.ekstraklasa.tv/skroty,fzzgb3


Macie skrót:)
15 paź 2016 | 14:28
Komentarz usunięty
15 paź 2016 | 14:05
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rzezniczak nie jest stoperem tylko prawym obronca na siłę przestawionym on nawet warunkow fizycznych nie ma umiejetnosci tez nie a kto wie moze z boku obrony cos by z niego bylo.Mozna sie pomylic ale najsmiesniejsze jest ze niktnie wyciaga wnioskow igo nie przestawi z powrotem albo nie pozbedzie sie z klubu.Tak to w
Polsce sie profesjonalnie zarzadza klubami i prowadzi piłkarzy sprzedaz Lewczuka kolejny przyklad glupoty
15 paź 2016 | 13:10
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szkoda tych straconych punktów , karny i zachowanie Rzeźniczaka fatalne oj naprawdę co on miał w głowie ... chłopaczyna się pogubił kiedyś stabilny teraz strach na niego stawiać mimo że go lubię to musi spiąć dupsko a szansę na to dostaje więc praca , Czekam na powrót Pazdana który powinien tu poprawić stabilność z tyłu tego brakuje , akcje fajne do przodu Legia robi ale brakuje jeszcze troszkę komunikacji pomiędzy niektórymi pracować panowie bo nieciekawie tabela wygląda.
15 paź 2016 | 13:02
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Legia cioty
15 paź 2016 | 12:42
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeba*a legia ( przepraszam za wulgaryzm ) dzis tylko Tottenham i 220£ do przodu :( , co oni robia ??? Real ich rozjedzie I jeszcze bez kibicow , beda sie czuli jak na treningu strzeleckim :) nienawidze polskiej pilki , kibicuje termalice poniewaz ta druzyna odzwierciedla Cala polska pilke.
15 paź 2016 | 13:10
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kogo cepie obchodzi twój SIERDOLONY kupon. WYPIERDALAJ LAMUSIE.
15 paź 2016 | 13:10
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
SPIER DA LAJ z tym swoim kuponem cioto.
15 paź 2016 | 14:59
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nienawidzisz polskiej piłki, bo KUPONIKI nie wchodzą..? Prawdziwy z ciebie kibic!
15 paź 2016 | 12:30
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czemu nadal nie ma skrótu?
http://ekstraklasa.tv/skroty/pogon-legia-3-2-zobacz-skrot-meczu/f3t4sx
15 paź 2016 | 13:08
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kogo cepie obchodzi jakiś twój spierdolony kupon. WYPIERDALAJ.
15 paź 2016 | 12:07
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zrozumiały wynik Legia oszczędza się przed meczem z Realem :)
15 paź 2016 | 10:52
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Robi się wyrównana Liga :) nie ma co obstawiać
15 paź 2016 | 09:59
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo Pogoń MKS
15 paź 2016 | 09:39
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie no co z nimi Panie Magiera już miało być tak fajnie po przerwie na reprezętacje i co jak zwykle Rzeżniczak w podstawowym składzie wszyscy tylko nie on!!!
15 paź 2016 | 09:31
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zajebiście <3 <3
15 paź 2016 | 09:29
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja pier... dalej to samo?
15 paź 2016 | 09:28
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rado po powrocie do Legii znowu błyszczy szkoda że koledzy nie w formie bo by coś więcej pokazał
15 paź 2016 | 09:25
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przegrywają z Pogonią a co dopiero z Realem
15 paź 2016 | 09:18
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niestety znowu ciala dal Rzezniczak. Pierwsze dwa gole na jego konto. Ma chlop wielki problem z glowa, mowil nawet o tym wczoraj w wywiadzie. Ogolnie przecietna gra Legii. Zamiast odrabiac straty to rozsiadamy sie wygodnie na dole tabeli...
15 paź 2016 | 08:22
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Legia odpuściła ten mecz bo we wtorek gra o o być albo nie być w LM :D
15 paź 2016 | 06:36
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Porażka z Pogonią, teraz zapewne z Realem...Legia w dalszym ciągu gra poniżej oczekiwań i możliwości... Coś czuję, że w tym sezonie o mistrzostwo to Warszawiacy raczej nie powalczą.
15 paź 2016 | 04:23
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ależ ta polska liga jest szalona, niczym premier league w angli ... :)
15 paź 2016 | 02:33
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Im juz wisi granie,zaplanowana kasae wzieli,nic wiecej do szczescia im nie potrzeba.
15 paź 2016 | 01:48
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jestem lekko rozbity bo Pogoń kocham i Legię również. Co tu dużo mówić. Brawo Portowcy...
15 paź 2016 | 01:01
-17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ale mistrza zal
15 paź 2016 | 00:11
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba pomyliłeś skróty. Gra ładna dla oka. Czas zmienić szkielka w oprawkach.
14 paź 2016 | 23:53
+37
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spoczko, odbiją sobie w następnym meczu. ... A nie czekaj...

XDDD
14 paź 2016 | 23:51
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ta liga jest nie do opisania haha Jestem o dziecka kibicem Cracovii ale to co zobaczyłem dzisiaj nie dało się oglądać!! Cała nasza liga to jedna wielka kopanina z przebłyskami co jakiś czas!! no to jest dramat! Mecz Cracovii z Wisła P to dawno nie widziałem tylu strat niedokladnych podan po obu stronach DRAMAT!!! Tego nie ogladałem ale nie spodziewam sie po nim nic więcej poza bramkami
15 paź 2016 | 01:34
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a przepraszam bardzo!czy Ty sie wczoraj urodziles?
Gran Derbi sie spodziewasz w lotto ekstraklasie?
15 paź 2016 | 18:07
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
spodziewam sie chociaz walki checi sprobowania poklepac wiecej niz 2 podania! lepszych sędziów i mniej urodzonych wczoraj jak Ty którzy mówią grand derbi haha w hiszpanii tak nikt tego nie nazywa nawet haha
14 paź 2016 | 23:51
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Odegrają się w dwumeczu z Realem!
14 paź 2016 | 23:41
+37
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Radovic przychodzi do ekstraklapy i strzela bramki jakby zszedł do ligi gorszej o dwa poziomy xDDD ale ta polska liga jest tragiczna...
14 paź 2016 | 23:34
+93
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo Pogoń, jeśli chcemy awansować do górnej ósemki to musimy wygrywać z drużynami z dolnej części tabeli.
14 paź 2016 | 23:25
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No to Legia o mistrzostwie może już zapomnieć. Tylu punktów na pewno nie odrobi.
15 paź 2016 | 00:43
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To jest taka liga,że jeszcze Wisła zdobędzie mistrza
14 paź 2016 | 23:14
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spokojnie, odbiją porażkę w nastepnym meczu ;)
14 paź 2016 | 23:12
-39
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czy wygrywssz czy nie ja i tsk kocham Cie.... Legiaaa
14 paź 2016 | 23:10
+26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
hahahahaha
14 paź 2016 | 23:09
-32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Legia mistrz polski!!!
15 paź 2016 | 16:55
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Poczekaj. Już niedługo
14 paź 2016 | 23:04
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Skoro z Rzeźniczakiem Legia traci 3 gole (i przegrywa, nic nowego) z Pogonią, to nie wyobrażam sobie wyniku w Madrycie. Pobiją rekord Malmo, które dostało 8-0.
14 paź 2016 | 23:03
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ciesze sie niezmiernie z wyniku "Dumny z \P/omorza " choć to było do przewidzenia , typowałem 2:1 dla Portowców ...przewinął mi sie taki wynik przez mysl ...no ale nie chciałem byc za bardzo pazerny ;) teraz małe Derby Pomorza ..i puchary są naszę ...Gramy miły dla oka futbol..cos sie kuzwa w koncu należy kibicom ...j3bac stadion , mi nasz kocioł na Twardowskiego nie przeszkadza , jeszcze sie dorobimy areny na miare europejskiego formatu...Tylko MKS \P/ 1948
14 paź 2016 | 23:00
Komentarz usunięty
14 paź 2016 | 22:58
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
O nie! Strach lecieć do Hiszpanii.

14 paź 2016 | 22:57
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spokojnie;-) Legia odpuszcza Lige bo zbiera sily na Lige Mistrzow;-) wpier... z Realem moze nawet 8-0;-) pozniej stara spiewka ze odpusszczamy Lige Mistzrow bo musimy skupic sie na lidze;-) i tak kreci sie sezon;-) gra Legi to niewiadomo czy sie smiac czy plakac! Legia Tragedia;-)
14 paź 2016 | 22:52
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo Legio, tymi dwoma golami napędziłaś stracha Realowi Madryt :D Legiunia znów w pizdunie - piékny sezon :)
14 paź 2016 | 22:45
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z taką gra to nie wiem nawet czy Legia będzie w pierwszej ósemce
{{comment.created_datetime}}
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}

Zawodnicy

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
7 (0)
2
5 (1)
3
4 (0)
4
4 (3)
5
3 (0)
6
3 (0)
7
2 (0)
8
2 (0)
9
2 (0)
10
2 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Pełna tabela

Ekstraklasa

#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
30
18
25
59
2
30
17
28
58
3
30
16
28
55
4
30
16
9
53
5
30
13
-1
44
6
30
10
7
42
7
30
12
-7
42
8
30
12
-16
39
9
30
10
-2
39
10
30
10
1
39
11
30
8
-11
34
12
30
8
-13
31
13
30
6
-5
31
14
30
10
-9
30
15
30
7
-18
30
16
30
7
-16
30
Ranking

Promocje bukmacherskie

Bonus 350 PLN dla nowych graczy u najpopularniejszego bukmachera w Polsce
Odbierz bonus 400PLN na start i korzystaj z szerokiej oferty zakładów i wysokich kursów
Wpisz kod 'meczyki' i wpłać min. 100zł, a poza bonusem 100% do 600zł, otrzymasz też dodatkowych 50zł na start!
Postaw pierwszy zakład, a jeśli przegrasz, otrzymasz zwrot utraconych środków. Załóż konto z Meczyków, aby otrzymać 110zł bez ryzyka.
Do góry Zdarzenia Skrót Terminarz Tabela Dyskusja