Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Wspieraj Meczyki.pl

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy. Serwis Meczyki.pl tworzymy od wielu lat z pasji, hołdując zasadzie "kibice dla kibiców".
Dochody z reklam pomagają nam stale utrzymać redakcję i opłacać serwery, niezbędne do funkcjonowania strony.

Mamy zatem wielką prośbę o dodanie Meczyków do "białej listy" i odblokowanie wyświetlania reklam. By to zrobić, kliknij w przycisk poniżej, a następnie odśwież stronę.

Jak odblokować reklamy na Meczykach?

A nie znalazł się nawet w trójce nominowanych

22 sie 2018 | 09:38 34 przez: Sintmaarten
A nie znalazł się nawet w trójce nominowanych
-138
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dyskusja 34
22 sie 2018 | 15:29
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie od dziś wiadomo, że w uefie wszystko jest pod real :)
22 sie 2018 | 13:33
(Edytowany)
To są statystyki za cały sezon z LM LL i PH. Tak więc jako piłkarz sezonu powinien wygrać, a argumenty typu, że nabijał staty na Levante itp są słabe, bo Ronaldo też grał w tych rozgrywkach, a nawet się nie zbliżył do Messiego.

Natomiast nagroda jest wręczana za LM więc to naturalne, że Messiego nie ma. W 1-szej trójce.
Jak będą wręczać nagrodę za cały sezon to Messi będzie bezkonkurencyjny. Może wygrać Złotą pilkę, ale ja obstawiam kogoś z Francji, albo Modricia.
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To są statystyki za cały sezon z LM LL i PH. Tak więc jako piłkarz sezonu powinien wygrać, a argumenty typu, że nabijał staty na Levante itp są słabe, bo Ronaldo też grał w tych rozgrywkach, a nawet się nie zbliżył do Messiego.

Natomiast nagroda jest wręczana za LM więc to naturalne, że Messiego nie ma w 1-szej trójce, bo w tych rozgrywkach nie był najlepszy.
Jak będą wręczać nagrodę za cały sezon to Messi będzie bezkonkurencyjny. Może wygrać Złotą pilkę, ale ja obstawiam kogoś z Francji, albo Modricia.
22 sie 2018 | 13:54
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ronaldo był zawieszony na chyba 10 spotkań stąd taka ilość bramek w lidze. Statystyki Ronaldo są lepsze i to on był bezkonkurencyjny nie żaden messi. A to jest nagroda za cały sezon nie tylko za LM. Może weź sobie poczytaj to się czegoś dowiesz a nie piszesz takie głupoty
22 sie 2018 | 21:51
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To masz statystyki z całego sezonu i Ronaldo w żadnej nie był lepszy, a tylko w jednej sie zbliżył do Messiego. To chyba nie jest nagroda z LL bo tam Ronaldo nie istniał w PH też, jedynie w LM więc to chyba jasne, że jest to nagroda za LM. Skoro w 1 na 3 rozgrywki byl lepszy od Messiego, a Messi w 2 na 3, a nie ma go nawet w 3 chociaż zmiażdżył konkurencje statystycznie.
22 sie 2018 | 22:02
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Najważniejsze były mistrzostwa świata tam Ronaldo grał bardzo dobrze ciągną całą reprezentację a messi człapał po boisku śmiejąc się wszystkim kibicom Argentyny w twarz i nie pisz mi, że się starał bo to nie prawda. Potem Najważniejsze jest LM gdzie Ronaldo został królem strzelców i wiele razy dzięki niemu awansowali. nie wiem gdzie ty znalazłeś że messi w 2/3 był lepszy. Miał więcej bramek od Ronaldo w lidze ale to było spowodowane przez zawieszenie.
22 sie 2018 | 22:45
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Proszę Cię, na MŚ zagrał jeden dobry mecz, 1-szy. Przygodę skończył w 1/8 jak Messi. W LM od rewanżu w ćwierćfinale go nie było. Wygrał jeden puchar Messi 2. Bramki to tylko jeden z elementów gry, powyżej masz inne istotne elementy, które świadczą o kompletności zawodnika. Messi więcej wygrał i ma lepsze statystyki. Z tym się nie da polemizować bo to są fakty.

Dla tego ewidentnie widać, że to jest nagroda za LM.
22 sie 2018 | 23:58
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ronaldo grał dużo lepiej od messiego na MŚ. Grał w obronie i w atak a pchła tylko człapała. W taki wypadku to Mbappe powinien być nad messim w zestawieniu bo też wygrał ligę, wszystkie puchary z podwórka i doprowadził Francje do MŚ, a w bezpośrednim starcu wytarł messim podłogę.
23 sie 2018 | 06:11
(Edytowany)
Dla tego piszę, że za ten sezon ktoś z Francji powinien zdobyć nagrodę, albo Modric.
Ronaldo był bardzo słaby, MŚ oglądałem i poza 1-szym meczem był najslabszy na boisku. Messi próbował w każdym meczu, rozgrywał dryblował, strzelał.

Messi wygrał najlepszą Ligę świata, zostając tam królm strzelców i asystentem, do tego wygrał tam puchar krajowy. Zniszczył Real Madryt, który grał w tych rozhrywkach, a przy okazji w bezpośrednich starciach Ronaldo.

Newidzę dalszego sensu pisania, bo ewidentnie widać, że nagrodę wręczają za 13 meczowy turnien, a pozostałe rozgrywki nie są istotne.
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dla tego piszę, że za ten sezon ktoś z Francji powinien zdobyć nagrodę, albo Modric.
Ronaldo był bardzo słaby, MŚ oglądałem i poza 1-szym meczem był najslabszy na boisku. Messi próbował w każdym meczu, rozgrywał dryblował, strzelał.

Messi wygrał najlepszą Ligę świata, zostając tam królm strzelców i asystentem, do tego wygrał tam puchar krajowy. Zniszczył Real Madryt, który grał w tych rozhrywkach, a przy okazji w bezpośrednich starciach Ronaldo.

Newidzę dalszego sensu pisania, bo ewidentnie widać, że nagrodę wręczają za 13 meczowy turnien, a pozostałe rozgrywki nie są istotne.
22 sie 2018 | 10:31
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tylko że to jest nagroda za LM
22 sie 2018 | 10:23
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I bardzo dobrze że nie ma go w trójce. Ponabijał statystyki z jakimiś Levante czy Grenadą. W porównaniu z Salahem wypada strasznie słabo a przy Ronaldo to nawet nie powinien stać w jednym szeregu. Na MŚ dreptał sobie śmiejąc się w twarz wszystkim kibicom Argentyny.
22 sie 2018 | 10:46
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
akurat messi od kad pamietam trzyma bardzo wysoki poziom w la liga. nie do konca dziwi mnie jego brak w TOP3 mens player of the year ale na pewno bardziej zasluzyl na nominacje niz herry kane albo eden hazard. niestety w tym roku na jego nizsze miejsce w rankingu bedzie miec wplyw "porywajaca gra" w LM i szczegolnie na MS.
22 sie 2018 | 12:36
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ronaldo przez pierwsze 6 miesięcy kopał się po czole 50 strzał 1 gol. W LM faza grupowa nadesłał goli Ale co z tego jak wyszli z 2 miejsca A ciężko nie było bo Borusia się skompromitował. Ronadlo zagrał 2 mecze na wysokim poziomie z PSG i Juventusem A Bayern i Liverpool to nie istniał. MS co z tego że strzelił 3 gole Hiszpani jak nie potrafił strzelić ważnego karnego na 2-0 i zapewne wszyli by z pierwszego miejsca A takto z Urugwajem też pokazał jak znikać;)
22 sie 2018 | 12:53
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
musisz bardzo nienawidzic ronaldo skoro piszesz takie farmazony.
22 sie 2018 | 13:48
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
łukasz, Ronaldo był zawieszony na długi okres przez federacje przez co nie mógł wrócić do optymalnej formy. W decydującym momencie był wybitny gdy trzeba było być liderem np: z Juve, PSG. Mentalnie zjada pchłę i jest prawdziwym liderem w porównaniu do słabiutkiego messiego. A co do karnego to każdemu się zdarzy nie strzelić, w szczególności fan barcy nie powinien o tym mówić bo messi pudłował jak na zawołanie.
29 sie 2018 | 20:04
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ronaldo ma więcej nie strzelonych karnych niż Messi chodzi o te ważne nie na wynik 4-0 czy 5-0 czyli złota piłka za 2 mecze z PSG i Juventusem ;)
29 sie 2018 | 20:05
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
5 meczy to długo? 20 meczy to bym rozumiał
22 sie 2018 | 10:03
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ładne staty ale nabite Alavesom czy innym Leganesom. Messi był cieniem samego siebie na mundialu i w lidze mistrzów, a to są najważniejsze rozgrywki. Trójka nominowanych jak najbardziej zasłużona
22 sie 2018 | 10:57
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
w kazdej lidze jest pare mocniejszych zespolow, wielu przecietniakow i zespoly slabe okupujace dół tabeli. messi strzelal Alavesom czy innym Leganesom ale patrzac na reszte lig europejskich np. Salah za to strzelał takim West Bromom, Stokeom czy West Hamom a Neymar Metzom i Troyesom.
22 sie 2018 | 12:35
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
tyle ze te slabsze zespoly z premier league moga sobie pozwolic na drozszych i lepszych zawodnikow i maja wiekszy budzet niż ci slabsi z la liga
22 sie 2018 | 12:52
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zgodze sie w 100% ze w anglii maja wiekszy budzet i moga sobie pozwolic na drozszych pilkarzy. ale czy to idzie w parze z wieksza jakoscia tych pilkarzy? tego nie jestem juz taki pewien bo jakby nie bylo LM i LE bardzo brutalnie wyryfikuja twoje powyzsze stwierdzenie o "lepszosci" klubow z ligi angielskiej nad reszta europy.
23 sie 2018 | 08:05
(Edytowany)
czemu brutalnie weryfikuje skoro wszystkie angielskie druzyny wyszly ze swoich grup w LM,a manchester city odpadl z innym angielskim zespolem i przyszlym finalistą?
w LE tez coraz lepiej bo arsenal odpadl w polfinale dopiero z atletico,a rok temu zwyciezca zostało united
zgadzam sie ze cena ma sie nijak do jakosci,ale wielu graczy przechodzących np do west hamu to naprawde dobre wzmocnienia,a to jak ich wykorzysta trener to coś innego
a teraz napisz mi gdzie twierdzilem wyzszosc klubow z premier league nad resztą europy skoro pisalem jedynie o wiekszych mozliwosciach konkurowania słabszych zespołów z tymi czołowymi
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
czemu brutalnie weryfikuje skoro wszystkie angielskie druzyny wyszly ze swoich grup w LM,a manchester city odpadl dopiero z innym angielskim zespolem i przyszlym finalistą?
w LE tez coraz lepiej bo arsenal odpadl w polfinale dopiero z atletico,a rok temu zwyciezca zostało united
zgadzam sie ze cena ma sie nijak do jakosci,ale wielu graczy przechodzących np do west hamu to naprawde dobre wzmocnienia,a to jak ich wykorzysta trener to coś innego
a teraz napisz mi gdzie twierdzilem wyzszosc klubow z premier league nad resztą europy skoro pisalem jedynie o wiekszych mozliwosciach konkurowania słabszych zespołów z tymi czołowymi
22 sie 2018 | 21:52
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To czemu Ronaldo takich nie nabił? Przecież też grał z tymi zespołami.
22 sie 2018 | 10:03
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czego wy nie rozumiecie ? Messi w tamtym sezonie zagrał dobrze, ale nie wybitnie, do tego występu w reprezentacji były słabe. Salah jednak wyciągnął Liverpool wysoko, MŚ mu nie wyszły, lecz każdy normalny kibic wie dlaczego. Ronaldo też pokazał się bardzo dobrze na MŚ, w Realu też grał na wysokim poziomie.
22 sie 2018 | 09:52
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
22 sie 2018 | 09:42
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
co te statystyki dały Barcelonie? Messi jest wielkim piłkarzem, ale w ostatnim sezonie w Europie Barca odpadła w ćwierćfinale LM
22 sie 2018 | 09:48
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dały mistrzostwo Hiszpanii. A nagrody są indywidualne, nie za osiągnięcia drużyn.
22 sie 2018 | 10:08
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ale to jest nagroda UEFA, a nie nagroda dla najlepszego gracza La Ligi. W LM Messi nie pokazał nic nadzwyczajnego, to Liga Mistrzów jest wyznacznikiem do kogo nagroda powędruje.
22 sie 2018 | 09:41
-21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I tak powiedzą, że nie zasłużył ;D
22 sie 2018 | 11:54
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W lidze mistrzów nic nie pokazał, a z tego co mi wiadomo to nagroda głównie za właśnie ligę mistrzów, więc nie zasłużył, ale Wy, czyt. kibicie Barcelony i tak będziecie wpychali go na siłę do każdej nagrody xD
22 sie 2018 | 13:21
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
bo jest najlepszy ;D
22 sie 2018 | 22:39
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kolego, dla Ciebie jest najlepszy, dla mnie najlepszy jest Ronaldo, dla kogoś innego najlepszy będzie Hazard, a dla kolejnego Modrić. ALe takie gadanie, że Leo jest najlepszy i w każdym poście pisanie o tym, to jest żałosne co najmniej. Pozdrawiam.
23 sie 2018 | 11:07
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przecież nawet piłkarze ówcześni i legendy twierdzą, iż Messi jest najlepszy ever ..
23 sie 2018 | 19:28
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Legendy mówią różne rzeczy, dla niektórych lepszy jest Messi, a dla innych legend Ronaldo, po co Ty wypierasz to? xd
22 sie 2018 | 09:40
-18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niestety w piłce są równi i równiejsi.
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})
Ranking

Bukmacherzy

Jeden z największych legalnych bukmacherów w Polsce. Brak ryzyka na start!
Borek i Smokowski polecają grę u tego bukmachera. Gra ofensywna to Twoje przeznaczenie!
Firma, którą znają wszyscy. Jeden z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich bukmacherów.
Do góry Obrazek Najnowsze News Promocje Dyskusja