Król Ligi Mistrzów jest tylko jeden

Król Ligi Mistrzów jest tylko jeden
Dodał: Maciej_Szełęga 22 wrz 2021 | 16:49

Dyskusja 59

22 wrz 2021 | 18:25
0
Królem Ligi Mistrzów jest Cristiano Ronaldo. Z całym szacunkiem do Lewego
22 wrz 2021 | 18:26
0
Poczekajmy 2 sezony jak Haalanda przejdzie do lepszego klubu niż BVB (na moje nieszczęście) Jak z RB Salzburg i BVB ma 20 bramek :)
22 wrz 2021 | 20:01
0
Nie poczekajmy, bo mówimy co jest tu i teraz. Za dwa lata Haalanda może być po ciężkiej kontuzji i stać się przeciętniakiem. Jak pobije rekord Ronaldo, będziemy mówili, że on jest królem. Na ten moment to daleko mu do tego.
22 wrz 2021 | 22:32
0
Jeśli tu i teraz to aktualnym królem strzelców jest Haaland :) (za zeszły sezon ) :)
22 wrz 2021 | 23:31
0
Czego nie zrozumiałeś w zdaniu "Królem Ligi Mistrzów jest Cristiano Ronaldo."? Zauważyłeś gdzieś, żeby mowa była o aktualnym królu strzelców?
24 wrz 2021 | 19:52
0
A z tym sie zgadzam, myślałem, ze nadal mówisz o Lewandowskim
25 wrz 2021 | 16:04
0
Szacunek, że odpisałeś. Mój komentarz był zdecydowanie zbyt agresywny. Sorry :(
23 wrz 2021 | 00:09
0
W takim razie o lweym też tak nie możemy powiedzieć skoro nie pobił Ronaldo
23 wrz 2021 | 06:26
0
Tego nie powiedziałem, ale Buzz wyraźnie podkreśla, że bierze pod uwagę okres ostatnich 4 lat, w których Lewandowski ewidentnie dominował nad Ronaldo jak i każdym innym. Strzelasz z ślepaków ogarnij się, bo nawet w dyskusje nie trafiasz, nie mówiąc już o argumentach xd
23 wrz 2021 | 10:57
0
Cymbale najpierw mówisz, że mówimy o tym co jest tu i teraz, a potem coś pierdolisz, że buzz bierze pod uwagę ostatnie 4 lata xDDDDDDDDDD żołosne, dlaej kombinuj, żeby udowadniać sowje racje przygłupie
23 wrz 2021 | 12:32
(Edytowany)
Cofnij się kilka lat i spróbuj je powtórzyć, bo coś ewidentnie poszło nie tak.
Mała ściąga:
Mój pierwszy wpis odnosił się do komentarza @Toman_. Ty próbowałeś włączyć się do dyskusji, ale nie bardzo rozumiałeś o co chodzi i odniosłeś się bezpośrednio do Buzza mieszając go z moją odpowiedzią na komentarz Toman_.
Reasumując:
1. Możemy uznać Ronaldo królem ligi mistrzów ze względu na jego dokonania na przestrzeni całej kariery.
1. Możemy uznać Lewego królem ostatnich 4 latach komentując Buzza, który się do tego odnosi.
2. Nie możemy uznać Haalanda za pewniaka do przejęcia tego tytułu, bo to zbytnie wybieganie w przyszłość, której przecież nie znamy.

Widzisz? To nie było takie trudne, wystarczyło przeciętne IQ i szczypta skupienia podczas czytania. Niestety Tobie się nie udało, więc przeproś teraz grzecznie za swoje wyzwiska i zmykaj do klasy :)
0
Cofnij się kilka lat i spróbuj je powtórzyć, bo coś ewidentnie poszło nie tak.
Mała ściąga:
Mój pierwszy wpis odnosił się do komentarza @Toman_. Ty próbowałeś włączyć się do dyskusji, ale nie bardzo rozumiałeś o co chodzi i odniosłeś się bezpośrednio do Buzza mieszając go z moją odpowiedzią na komentarz Toman_.
Reasumując:
1. Możemy uznać Ronaldo królem ligi mistrzów ze względu na jego dokonania na przestrzeni całej kariery.
2. Możemy uznać Lewego królem ostatnich 4 latach komentując Buzza, który się do tego odnosi.
3. Nie możemy uznać Haalanda za pewniaka do przejęcia tego tytułu, bo to zbytnie wybieganie w przyszłość, której przecież nie znamy.

Widzisz? To nie było takie trudne, wystarczyło przeciętne IQ i szczypta skupienia podczas czytania. Niestety Tobie się nie udało, więc przeproś teraz grzecznie za swoje wyzwiska i zmykaj do klasy :)
23 wrz 2021 | 12:36
(Edytowany)
xDDDDDDD gościu zjedź sobie niżej do komentarza
JuanRomanRiquelme i skończ juz pierdolić o tym sowim królu, bo wzięcie pod uwagę tych ostatnich 4 lat jest tak naciągane, że aż żałosne
0
xDDDDDDD gościu zjedź sobie niżej do komentarza
JuanRomanRiquelme i skończ juz pierdolić o tym swoim królu, bo wzięcie pod uwagę tych ostatnich 4 lat jest tak naciągane, że aż żałosne
23 wrz 2021 | 13:09
0
Czyli jednak nie dotarło xD po za tym znowu nie trafiłeś. Nigdzie nie wspominałem o swoim królu. JuanRomanRiquelme nie był brany pod uwagę w dyskusji w którą się wtrąciłeś. To inny wątek xD
Spróbuj jeszcze raz.. Moim zdaniem nie masz się czym przejmować, tak jak nie każdy rodzi piękny, tak nie każdy musi być inteligentny
23 wrz 2021 | 13:29
(Edytowany)
xDDDD Dobrze jesteś pierdolnięty. Co z tego, że to inny wątek skoro świetnie przedstawie to jak te ostatnie 4 lata są naciągane
0
xDDDD Dobrze jesteś pierdolnięty. Co z tego, że to inny wątek skoro świetnie przedstawia to jak te ostatnie 4 lata są naciągane
23 wrz 2021 | 13:47
0
Inny wątek to inny wątek. W ciągu 4 lat Lewy strzelił w LM 30 goli. W jaki sposób jest to naciągane? :D
23 wrz 2021 | 14:10
0
Chodzi mi o to, że branie pod uwagę akurat 4 lat jest naciągane, bo tylko wtedy jego wyniki wyglądają tak dobrze
23 wrz 2021 | 14:18
0
No właśnie nie tylko wtedy, wyjaśniłem to pod postem Juana.
23 wrz 2021 | 14:27
0
No i co i przytaczasz tam jakieś pojedyncze sezony ja pierdole xD. Dobra wracaj już do spuszczania się nad robercikiem. lewy nie jest żadnym królem ligi mistrzów i nigdy nie będzie. Branie 4 ostatnich lat, żeby to stwierdzać to zwykłe naciąganie na siłe. I nie pierdol mi tylko znów, że autorowi chodzi tylko o ostatnie 4 lata w kontekście tego jego bycia królem, bo nie tak podpisał buzza, więc wziął te 4 lata, bo wyglądają najlepiej i na tej podstawie stwierdza, że jest królem. Takie są fakty, a co ty uważasz, że autor miał na mysli to tylko domysły
23 wrz 2021 | 14:39
0
Jesteś odporny na wiedze, nic nie zrozumiałeś xD
"No i co i przytaczasz tam jakieś pojedyncze sezony ja pierdole xD" to joan przytoczył, a ja mu wyjaśniłem, że zrobił to niepoprawnie, czytaj ze zrozumieniem.
" lewy nie jest żadnym królem ligi mistrzów i nigdy nie będzie. Branie 4 ostatnich lat, żeby to stwierdzać to zwykłe naciąganie na siłe" - przecież cała dyskusja jest o tym, że to CR7 jest królem LM, a Robert jest najlepszy w ciągu ostatnich 4 lat, that's it. Nie pamiętasz poprzednich postów?

"bo nie tak podpisał buzza, więc wziął te 4 lata" - osoba która wrzuciła buzza nie jest jest jego autorem, a jedynie pośrednikiem. Autor grafiki wyraźnie podkreśla, że chodzi o ostatnie 4 lata.

"Takie są fakty, a co ty uważasz, że autor miał na mysli to tylko domysły" - autor w swojej grafice wyraźnie podkreśla, że chodzi o ostatnie 4 lata. Gdzie tu domysły??
23 wrz 2021 | 14:54
0
No nie ukrywam nie rozumiem czemu uważasz, że Juan zrobił to niepoprawnie. Przedstawił tam same fakty może poza jakimś niepotrzebnym akapicie o pozycjach
23 wrz 2021 | 15:32
0
Ponieważ Juan w swoim poście zastanawia się dlaczego autor grafiki wybrał okres 4 ostatnich lat, a nie np 6 lub 2. Juan uważa, że wybierając okres od sezonu 16/17 udowodni, że Lewandowski nie był w tym okresie najlepszym strzelcem, następnie przytacza statystyki, które dowodzą, że Lewandowski w tym okresie był najlepszy.
Joan pisze:
"Od 16/17 do teraz: Lewandowski 43 bramki, CR7: 42, czyli kwestia jednego-dwóch spotkań i może się to zmienić.

Sam zobacz, nie ma znaczenia czy o 1 czy 5. Podany przez niego okres dalej faworyzuje Lewego, więc jest chybiony. To jest fakt, ale świadczący przeciwko tezie Joana.

"Bo tylko w takiej konfiguracji Robercik jest "Królem Ligii Mistrzów?"

Sam sobie udowodnił, że nie tylko w takiej konfiguracji "Robercik" jest najlepszy.

Jaon idzie dalej:

"Od sezonu 19/20: Lewandowski 22 bramki, Haaland 21"

Zauważ, że teraz statystyka również przemawia za lewym, ale tym razem Joan nie mógł porównać go do Ronaldo, ponieważ w tym okresie Ronaldo strzelił tylko 5 bramek. Wybrał więc drugiego najlepszego - Haalanda, który i tak był gorszy.

Joan manipulował statystykami wybierając różnych przeciwników (najlepszych dla danego okresu ) chcąc nas przekonać że Lewandowski był od nich gorszy, ale przytoczone przez niego liczby świadczyły o tym, że właśnie był najlepszy, nieważne do kogo próbował by go porównać.

Zgadzam się, że w ogólnym rozrachunku CR7 był najlepszy (sam o tym pisałem). Ale nie to próbował udowodnić Joan. Dlatego uważam, że zrobił to niepoprawnie.

Mam nadzieję, że teraz się ze mną zgodzisz.
23 wrz 2021 | 17:37
0
Ok teraz rozumiem co miałeś na myśli
23 wrz 2021 | 13:29
0
Odniosłem się do komentarza JuanRomanRiquelme który, w mojej opinii również jest mocno chybiony. Polecam poszukać sobie inny autorytet i zapraszam do lektury.
23 wrz 2021 | 13:31
0
HHAHAHAHAHAHAH mocny chybiony? Przeciez on przedstawia fakty idioto, jak może być chybiony
23 wrz 2021 | 13:43
0
Fakty trzeba przytaczać w odpowiedniej korelacji co bardziej szczegółowo wyjaśniłem w odpowiedzi do to posta. Wyzwiska w niczym Ci nie pomogą, musisz nauczyć się wygrywać konfrontacje bez ich użycia :D
23 wrz 2021 | 14:11
0
Co ty pierdolisz gościu xD
23 wrz 2021 | 14:20
0
Rozumiem, że to może być dla Ciebie trudne, ale wierze że z odrobiną skupienia dasz sobie rade.
22 wrz 2021 | 20:21
0
Jeszcze niedawno człowiek by się zastanawiał czy jest ktoś w stanie pobić rekord Ronaldo i masz racje na ten moment może tego dokonać haaland
22 wrz 2021 | 20:27
0
Ronaldo ma 135 i pewnie do konca kariery da rade dojsc do 150+. Gdyby Haaland strzelal nawet przecietnie 13 bramek na sezon co jest juz bardzo duza liczba to by zajelo mu to 10 lat wiec jeszcze dluga droga przed nim.
22 wrz 2021 | 19:33
(Edytowany)
Ktoś się tutaj zesrał: CR7 135 bramek w LM, Messi- 120, Lewandowski- 75. Gość nie jest nawet blisko tej pary. I dlaczego 2 ostatnie sezony, a nie 2 albo 5? Bo tylko w takiej konfiguracji Robercik jest "Królem Ligii Mistrzów?

Od 16/17 do teraz: Lewandowski 43 bramki, CR7: 42, czyli kwestia jednego-dwóch spotkań i może się to zmienić.

Od sezonu 19/20: Lewandowski 22 bramki, Haaland 21: jak wyżej.

Od sezonu 20/21 do teraz: Haaland 11 bramek, Mbappe 8, Lewandowski, Salah, Morata po 7

I nie pomijajmy też następujących faktów: Cristiano przez ogromną większość swojej kariery był skrzydłowym, a nie "9". Messi nigdy nie był "9". Haaland gra w nieporównywalnie słabszym klubie, niż Lewandowski.
0
Ktoś się tutaj zesrał: CR7 135 bramek w LM, Messi- 120, Lewandowski- 75. Gość nie jest nawet blisko tej pary. I dlaczego 4 ostatnie sezony, a nie 2 albo 6? Bo tylko w takiej konfiguracji Robercik jest "Królem Ligii Mistrzów?

Od 16/17 do teraz: Lewandowski 43 bramki, CR7: 42, czyli kwestia jednego-dwóch spotkań i może się to zmienić.

Od sezonu 19/20: Lewandowski 22 bramki, Haaland 21: jak wyżej.

Od sezonu 20/21 do teraz: Haaland 11 bramek, Mbappe 8, Lewandowski, Salah, Morata po 7

I nie pomijajmy też następujących faktów: Cristiano przez ogromną większość swojej kariery był skrzydłowym, a nie "9". Messi nigdy nie był "9". Haaland gra w nieporównywalnie słabszym klubie, niż Lewandowski.
22 wrz 2021 | 20:02
0
Dokładnie tak jak napisałeś. Ale wiesz jak to polaczki, zawsze musza na siłę pokazać jaki to lewy nie jest zajebisty
22 wrz 2021 | 20:03
0
Pięknie wyjaśniłeś tych meczykowych ekspertów.
22 wrz 2021 | 20:35
0
Dobra robota, ładnie podsumowane
23 wrz 2021 | 13:26
0
Podejrzewam, że 4 lata dlatego, że tak wymyślił sobie autor. możesz stworzyć swojego Buzza i podjąć w nim temat 6 lat jednak:

(16/17) Lewy ma najwięcej bramek, a reszta to domysły.
(19/20) Lewy dalej ma najwięcej bramek, reszta to także domysły.
(20/21) Ten sezon dalej trwa więc statystyka jest nieproporcjonalna do pozostałych.

Twój ostatni akapit porusza kwestię, której autor buzza nie kwestionował. Autor porównał osoby, a nie pozycje. Messi grał jako fałszywa 9 pod wodzą Guardioli. W kwestii klubów zapomniałeś wspomnieć, że Lewy również występował w tym klubie i strzelił w nim 4 bramki Realowi Madryt.
22 wrz 2021 | 18:25
0
Chyba będzie musiał abdykować … Haaland 2 sezony i 20 bramek…
22 wrz 2021 | 20:38
0
Królem ligi mistrzów jest CR7 Lewandowski nigdy nie miał i nie bedzie miec do niego podjazdu
22 wrz 2021 | 20:38
0
Messi:

3 finały LM, 2 bramki
CR7 6 finałów LM, 4 bramki
Lewandowski 2 finały LM, 0 bramek
22 wrz 2021 | 20:59
0
Nie mam więcej pytań, statystyka mówi sama za siebie
22 wrz 2021 | 18:32
0
królem jasne...
22 wrz 2021 | 19:39
0
Komentarz usunięty
22 wrz 2021 | 20:04
0
HAHAHAHAHHAHA dokładnie. On w wieku Haalanda nawet na treningach w Lechu nie strzelił tylu goli co Haaland najlepszy napastnik Bundesligi w samej Lidze Mistrzów
22 wrz 2021 | 20:31
0
Pakował Realowi 4 bramki w jednym meczu albo 5 bramek w 9 minut Oo Takie tam mało istotne rzeczy robił.
22 wrz 2021 | 20:35
0
Komentarz usunięty
22 wrz 2021 | 20:39
0
Ty też zapitaczysz raz na pięć lat....
22 wrz 2021 | 21:04
0
Komentarz usunięty
23 wrz 2021 | 09:49
0
wiesz co mnie to obchodzi ?..... Rozumiem statystyczne rozstrzyganie kto jest lepszy. I ok, Ronaldo i Messi są wielkimi graczami, ale Robert wcale nie jest gorszy. Tym bardziej nie można rozstrzygać tak wprost,, kto jest lepszy, ponieważ każdy z nich gra na innej pozycji. Dla mnie Lewy, to najlepsza klasowa 9 na świecie , i jest jeszcze coś takiego, jak fascynacja i uwielbienie tego co nasze, co najbliższe sercu. I z niego jestem dumny jako Polak, i zyczę Wam wszystkim tego samego.
23 wrz 2021 | 14:40
0
Komentarz usunięty
23 wrz 2021 | 20:08
0
kawał to Cię zrobił
23 wrz 2021 | 20:26
0
Komentarz usunięty
25 wrz 2021 | 23:01
0
jesteś pierdolnięty czy tylko udajesz???
26 wrz 2021 | 18:43
0
Komentarz usunięty
22 wrz 2021 | 20:57
(Edytowany)
Te 5 bramek to nie Lidze Mistrzów więc argument z dupy
0
Te 5 bramek to nie w Lidze Mistrzów więc argument z dupy
22 wrz 2021 | 21:04
0
Dobra jeszcze 20 kont załóż trollu.
22 wrz 2021 | 21:07
0
O wuj ci chodzi??
23 wrz 2021 | 00:12
0
Fajnie podać przykłady dwóch meczów (z czego jeden nawet nie z Ligi Mistrzów), żeby porównać kilkunastoletnie kariery. TY JEBANY GŁĄBIE!!!
23 wrz 2021 | 07:35
0
Dobra dzieciaku, idź zakładaj więcej kont.
22 wrz 2021 | 22:10
0
A do tego Lewy nie ma zamiaru się zatrzymywać! 😏
23 wrz 2021 | 00:10
0
Ty się w końcu zatrzymaj pojebie
23 wrz 2021 | 00:18
0
Może innym razem 🤭
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI

Newsy