W trakcie
Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

No to sobie gościu problemów narobił

10 gru 2018 | 11:55 22 przez: Kevinmecz
No to sobie gościu problemów narobił
+305
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}

Dyskusja

22
10 gru 2018 | 18:17
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
mogła mu odpowiedzieć: a pan się tylko do mycia sracza nadaje :D
10 gru 2018 | 17:12
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wyszło słabo, bo każdy może teraz dopisać sobie zawartą w zdaniu sugestię, że kobiety nadają się tylko do garów. Ale gdyby powiedział facetowi, że się nie zna i niech idzie do domu wynieść śmieci, zająć się swoim samochodem czy czymkolwiek innym, co kojarzy się z męskimi obowiązkami, nie byłoby mowy o seksizmie. W takiej sytuacji nie powinno się ulegać, a wyjaśnić, że przygotowanie obiadu było tutaj przykładem domowych obowiązków, niczym więcej. Chyba że pan Kosanovic ma na sumieniu coś więcej.
10 gru 2018 | 16:54
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tym ktorym takie slowa w strone kobiety sie podobaja i pochwalaja takie zachowanie mezczyzny wobec kobiety zycze byscie zostali ojcami corki/corek.
10 gru 2018 | 16:33
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przypomniała mi się "dziennikarka" i jej "hat-trick" CR7 :)
10 gru 2018 | 16:14
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czyjaś niekompetencja nie jest żadnym usprawiedliwieniem seksizmu.
10 gru 2018 | 15:47
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Uuuu seksizm, szowinizm, faszyzm uuuu
10 gru 2018 | 16:14
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wymieniaj dalej błagaaam
10 gru 2018 | 18:18
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
lubisz to suko !!
10 gru 2018 | 15:29
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Morze chociaż potrafi twerkowac :dd
10 gru 2018 | 18:20
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nad morzem twerkować jak już...
10 gru 2018 | 14:40
+45
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak to jest jak ktoś niekompetentny bierze się za zadawanie pytań. Na pewno trener miał powód, aby tak powiedzieć i nerwy mu puściły, ale teraz takie czasy, że już z pewnością będzie posądzony o dyskryminację kobiet. Śmiech na sali.
10 gru 2018 | 14:38
(Edytowany)
Polecam wstukać sobie Milorad Kosanović w Google grafika.
Jakoś po ujrzeniu oblicza tego dżentelmena nie dziwi mnie to, co zasugerował dziennikarce :)
Facet wygląda trochę jak bałkański Wojciech Kowalczyk
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Polecam wstukać sobie Milorad Kosanović w Google grafika.
Jakoś po ujrzeniu oblicza tego dżentelmena nie dziwi mnie to, co zasugerował dziennikarce :)
Facet wygląda trochę jak bałkański Wojciech Kowalczyk po dodatkowym bigosie i setce.
Można komuś dać do zrozumienia, że się nie zna, ale nie trzeba być burakiem.
10 gru 2018 | 14:25
+72
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Beka z typa. Pewnie faktycznie chuja się znała to dobrze jej powiedział. Najgorsze, że gdyby powiedział to samo do gościa to byśmy mieli nagłówek, pt.: "Niekompetentny dziennikarz zaorany przez trenera jakiegoś tam klubu" i była by jeszcze beka z gościa, a że powiedział to lasce to zaraz jeszcze kurwa odszkodowanie zapłaci, klub będzie musiał wydać publiczne oświadczenie i przeznaczyć milion E na walkę kurwa z rakiem szyjki macicy.
10 gru 2018 | 14:38
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokładnie
10 gru 2018 | 18:00
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokladnie wiesz.Na moje oko beda mu kazali wydac oswiadczenie i przeprosic.
10 gru 2018 | 19:02
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeszcze pójdzie akcja metoo i koleś dostanie taką grzywnę, że posprzedaje swoje narządy :D
10 gru 2018 | 20:40
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I dostanie dożywotni zakaz wykonywania zawodu :D
10 gru 2018 | 14:22
+35
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Do bigosu!
10 gru 2018 | 16:50
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Do matki tez tak mowisz?
10 gru 2018 | 17:59
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak, twojej XD
10 gru 2018 | 19:09
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Troche trudno skoro nie zyje od kilku lat.
11 gru 2018 | 21:01
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Juz wiem czemu ciagle jest przypalony XD
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})
Ranking

Bukmacherzy

Specjalna oferta dla czytelników Meczyki.pl, po wpisaniu kodu MEGABONUS. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

Jeden z największych legalnych bukmacherów w Polsce. Świetna, potrójna oferta startowa - szczegóły po kliknięciu w przycisk "SPRAWDŹ".

150% dla nowych graczy oraz dodatkowe punkty, które można wymienić na nagrody, z kodem rejestracyjnym MEGABONUSPZB.

Wszystkie

Sportbuzz

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.