Pickford musiał wynająć ochronę

Pickford musiał wynająć ochronę
Dodał: dzikuss 28 paź 2020 | 11:17

Dyskusja 13

29 paź 2020 | 03:08
0
Smierc to moze nie ale porzadny wpierdol mu sie nalezy. Usmiercil noge Virgila,na dlugo
28 paź 2020 | 14:01
0
Kto to Pickfordord
28 paź 2020 | 12:40
0
Ludzie to chuje
28 paź 2020 | 12:09
0
Śmierć to gruba przesada, ale ze dwa placki powinien dostać na ocknięcie za taki wjazd
28 paź 2020 | 12:49
0
Takie pogróżki są częste, a jeszcze nikt nikogo nie zabił, wiec moim zdaniem to tylko wyraz pogardy za to co zrobił i chęć zamsty jesli nie fizycznej to psychicznej. Wykluczył najlepszego piłkarza lfc na rok, a sam nie dostal nawet kartki. I nie bylo to coś przypadkowego. Do pilki nie mial zbytnio szans dojsc a tylko ryzykowal uszkodzenie Van dajka. Jak widać nie przejmowal sie
28 paź 2020 | 12:01
(Edytowany)
ten Pickfordod to jakiś król Unii Kalmarskiej?
0
ten Pickfordod to jakiś król Danii albo Norwegii?
28 paź 2020 | 11:48
0
A taki Borek wyjdzie i pierdoli 'jaki niby piłkarz ma mieć stres? idziesz pograć w piłkę i dostajesz kupę kasy, jaki stres?'. I on tak na prawdę powiedział.
28 paź 2020 | 12:02
0
I on naprawde mial racje

Kretyn dostaje pogróżki nie za toz e sobie gra, tylko za to ze wjechał perfidnie w Van dajka i go wykluczył z gry na rok. Inni bramkarze wypowiadali sie, ze nie miał szans dojsc do pilki, i jego wjazd był bez szacunku dla rywala. "Wjade i chuj"
28 paź 2020 | 12:42
0
taka jest piłka nożna, straszny pech Virgila.
28 paź 2020 | 15:51
0
Czyli grożenie piłkarzowi i jego żonie śmiercią, bo niechcący (fakt faktem bezmyślnie, ale nie specjalnie) doprowadził do kontuzji innego zawodnika jest ok? Ja rozumiem, że wyjątkowo Cię boli ta konkretna sytuacja, ale trzeba być totalną kupą gówna, żeby albo 12-letnim bachorem, żeby w jakikolwiek sposób usprawiedliwiać takie pogróżki. To po pierwsze.

Po drugie jakiś Austriak (nie pamiętam nazwiska) w 1938 został znaleziony martwy wraz z dziewczyną, bo po zajęciu Austrii przez Niemcy nie zgodził się grać na MŚ dla Rzeszy. Georg Best kiedyś w przerwie meczu odebrał telefon i usłyszał, że na stadionie jest snajper i chce go zabić. Ostatecznie nic się nie stało, ale strachu się najadł. Jakiś Kolumbijczyk został kiedyś zamordowany w kraju po powrocie z MŚ, bo szybko odpadli. Beckham i jego rodzina byli prześladowani, bo dostał czerwoną kartkę w meczu na MŚ, który Anglia przegrała i odpadła. Kilka miesięcy temu banda kiboli Manchesteru poszła pod dom dyrektora i wrzucili mu chyba koktajale mołotowa na podwórko czy coś w tym stylu, bo transferów nie robił. To tylko kilka przykładów, a historia jest pełna podobnych przypadków.

No i po trzecie, nawet w internecie można czasem przeczytać jak jakiś matoł pisze jak bardzo źle życzy jakiemuś piłkarzowi, albo nawet widać jak często różne pogróżki piłkarze dostają. No i sobie teraz wyobraź, że prędzej czy później znajdzie się ktoś, kto pójdzie i zrobi to o czym napisał.

Piłkarz, trener itd to też tylko ludzie i mają cierpieć wraz z rodzinami, bo czasem puszczą im nerwy, albo zrobią coś bezmyślnego?
28 paź 2020 | 11:44
0
Pickfordord a może Megazord. To było do przewidzenia że debile będą mu grozić.
28 paź 2020 | 12:06
0
On sam jest debil. Moze nauczy sie troche szacunku do rywala na drugi raz
28 paź 2020 | 13:19
0
Miej pretensje do sędziów że mu kartki nie dali bo też są winni całego zamieszania.
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

600 PLN

Nowy pakiet startowy w Betfan! m.in. trzy zakłady bez ryzyka na 600 PLN łącznie

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę dla nowych graczy z Meczyki.pl + cashback 500 PLN + bonus 50 PLN