Barca vs Real po 8. kolejce

Dodano: 05.10.2013 (23:57) przez
aib
Zarejestrowany od: 749 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: +20
Kliknij po szczegóły
(59 komentarzy)
barca_vs_real_po_8_kolejce
+1

Dodaj komentarz
c4muh
Zarejestrowany od: 932 dni
Ilość komentarzy: 833
Oceny: +5303
Kibicuje:
Legia Warszawa Real Madryt Pogoń Siedlce
Kliknij po szczegóły
07.10.2013 / 00:32:35
to teraz czekamy na statystyki bezposrednich konfrontacji barcelona-real w przeciagu roku czy tam 2 lat
GracjanoRonaldo7
Zarejestrowany od: 765 dni
Ilość komentarzy: 40
Oceny: +162
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 19:03:35
ida leb w leb :)
hala Barcelona !
visca el Madrid !!!
rocks12
Zarejestrowany od: 1070 dni
Ilość komentarzy: 25
Oceny: -15
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 13:55:40
Głupie są te porównania i tyle. Pomimo, że jestem fanem realu to szanuję i barcelonę, a także oglądam mecze obu zespołów.
Hala Madrid!
Visca el Barcelona !
Pirosek
Zarejestrowany od: 726 dni
Ilość komentarzy: 866
Oceny: +3100
Kibicuje:
Borussia Dortmund Niemcy
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 13:42:49
zauwazyliscie ze pilkarze barcy Maja mniej minut rozegranych i lepsze staty ?
Katane
Zarejestrowany od: 712 dni
Ilość komentarzy: 63
Oceny: +165
Kibicuje:
Liverpool FC AC Milan Polska FC Barcelona
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 12:20:06
Przynajmniej zmienił tytuł z "Statystyki La Liga" na " Barca vs. Real".
ad_riann
Zarejestrowany od: 1070 dni
Ilość komentarzy: 8052
Oceny: +32027
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 12:08:42
Znowu to pojebane porównanie :)
Brawo Barca za wczorajszą druga połowę, bo pierwsza dość słaba :/
VEB ♥
Warrpirek
Zarejestrowany od: 729 dni
Ilość komentarzy: 261
Oceny: +197
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 11:48:23
kurde problem macie to nie ogladajcie, mnie to ciekawi.
RealowiecHM
Zarejestrowany od: 742 dni
Ilość komentarzy: 3313
Oceny: +54326
Kibicuje:
Real Madryt
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 11:16:58
Autor obrazka = idota..
B R A X ~ FCB
Zarejestrowany od: 711 dni
Ilość komentarzy: 59
Oceny: +142
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 13:26:05
no tak. Gdyby Real miał lepsze statystyki , to ciekawe czy byś tak napisał.
Kamilcak
Zarejestrowany od: 702 dni
Ilość komentarzy: 905
Oceny: +8269
Kibicuje:
Lech Poznań Polska Real Madryt
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 10:14:34
i po chuj te porównanie jak i tak nie wszystko sie zgadza co jest na tym obrazku
Znawca98
Zarejestrowany od: 772 dni
Ilość komentarzy: 1375
Oceny: +13318
Kibicuje:
Borussia Dortmund Polska FC Barcelona
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 10:12:37
W każdej statystyce (z wyjątkiem goli Cesc'a i Isco) wygrywa Barca
SSal1ty
Zarejestrowany od: 871 dni
Ilość komentarzy: 671
Oceny: -135
Kibicuje:
Chelsea Londyn Manchester United Bayern Monachium Juventus Turyn Real Madryt
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 10:37:29
ta, ale nie wiem czy wiesz te statystyki się nie zgadzają, więc jakiś farselończyk ma kompleks proste i logiczne.
Filip1998
Zarejestrowany od: 1022 dni
Ilość komentarzy: 1161
Oceny: +3204
Kibicuje:
Argentyna Lech Poznań FC Barcelona
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 10:54:53
a co sie niby nie zgadza?
Arafat Stefan
Zarejestrowany od: 939 dni
Ilość komentarzy: 1265
Oceny: -674
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 18:00:56
to nie huj jego taty
czelsilondyn
Zarejestrowany od: 697 dni
Ilość komentarzy: 357
Oceny: +1471
Kibicuje:
AC Milan Podbeskidzie
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 09:55:37
to juz by bylo lepiej gdyby ktos porownal jakies dwa kluby z ligi angielskkiej naprzyklad chelsea
SSal1ty
Zarejestrowany od: 871 dni
Ilość komentarzy: 671
Oceny: -135
Kibicuje:
Chelsea Londyn Manchester United Bayern Monachium Juventus Turyn Real Madryt
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 09:46:32
Jakiemuś prawiczkowi się chyba nudzi i wrzuca co kolejke jakieś zjebane, nudne obrazki. Każdy kto sie tym interesuje to wie jak jest, po chuj to wrzucać co pare dni? Rozumiem, masz kompleks małego ptaka, ale żeby się dowartościowywać obrazkami na necie? bitch please.
Arafat Stefan
Zarejestrowany od: 939 dni
Ilość komentarzy: 1265
Oceny: -674
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 18:01:31
przestań się nudzidź
assasyn16344
Zarejestrowany od: 1035 dni
Ilość komentarzy: 21
Oceny: +83
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 09:18:44
skończcie z tymi debilnymi obrazkami bo jak bym chciał o nich co kolwiek sie dowiedziec to bym patrzał w statystyki bbva
ArturoJR44
Zarejestrowany od: 1070 dni
Ilość komentarzy: 733
Oceny: +5743
Kibicuje:
Real Madryt
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 09:15:59
Przestańcie wstawiać to gówno !
Arsimo
Zarejestrowany od: 1002 dni
Ilość komentarzy: 368
Oceny: +2828
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 09:06:10
Neymar 2 = 1 Bale : Gole
Autor obrazka, to debil :P
toni
Zarejestrowany od: 1070 dni
Ilość komentarzy: 1085
Oceny: +2946
Kibicuje:
FC Barcelona
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 08:55:00
dobre podsumowanie isco to pomocnik a nie napastnik epiej strzela jak podae paradoks realu.
no i barca bez messiego kolejny mecz, jak by sobie real bez ronaldo radzil..........
barcaasd
Zarejestrowany od: 799 dni
Ilość komentarzy: 307
Oceny: -1973
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 08:12:21
ronaldo prawie 2 razy słabszy niż messi
pilkarzyk123
Zarejestrowany od: 981 dni
Ilość komentarzy: 7524
Oceny: +31161
Kibicuje:
FC Barcelona Zawisza Bydgoszcz
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 08:02:17
mimo że mnie szlak trafia z tymi obrazkami to i tak fajnie popatrzeć na miazge Realu w każdym porównaniu
matixk2123
Zarejestrowany od: 1058 dni
Ilość komentarzy: 51
Oceny: +13
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 07:46:54
isco ma 5 asyst
MajkiPGWCh04
Zarejestrowany od: 1070 dni
Ilość komentarzy: 914
Oceny: +3427
Kibicuje:
Everton AS Monaco Werder Brema Sampdoria Polska Atlético Madryt
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 04:26:56
znowu sie porzygałem
MaxFCB
Zarejestrowany od: 872 dni
Ilość komentarzy: 458
Oceny: +4410
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 03:03:34
Najważniejsze , że strzelają bramki i dają radość swoim Kibicom :P
bebdzia
Zarejestrowany od: 912 dni
Ilość komentarzy: 1543
Oceny: +11685
Kibicuje:
Chelsea Londyn
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 01:31:09
Hmmm... Obrazek stworzył koleś z Hala Dzieci, a więc taki który nabija się z debilnych wypowiedzi 'kibiców' Realu. Tworząc ten obrazek sam popisał się kretynizmem wrzucając tylko po trzech graczy z każdej drużyny. W dodatku takich którzy nie grali w danej kolejce (Gdzie sens? Gdzie logika?). Swoją drogą, wg. autora obrazka wygląda na to, że gra tylko trzech piłkarzy na boisku. Te statystki robią się już irytujące. Zrozumiałbym wrzucanie tych statystyk co 5 kolejek lub po Gran Derbi, ale żeby po każdej kolejce? Ogarnijcie się trochę...
Filip1998
Zarejestrowany od: 1022 dni
Ilość komentarzy: 1161
Oceny: +3204
Kibicuje:
Argentyna Lech Poznań FC Barcelona
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 10:59:42
nie wiem czy wiesz, ale na poczatku bylo tylko porownanie barca-real i messi-ronaldo, pozniej chcieli najwieksze transfery czyli neymar i bale, kibice realu burzyli sie, bo real przegrywal w kazdym porownaniu, a isco gral bardzo dobrze, wiec chialei go do porownania z neymarem, wiec admin "hala dzieci" zrobil cesc-isco, widac, ze nie wiesz o co chodzi, wiec nie wypisuj takich bredni
Jacob94
Zarejestrowany od: 1070 dni
Ilość komentarzy: 977
Oceny: +3034
Kibicuje:
Arsenal Londyn FC Barcelona Villarreal
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 03:39:35
Czyli widzę że znasz stronę ale nie śledzisz jej od początku :) Przedstawię Ci zatem tą logikę:
1. Ronaldo jest w zestawieniu z Messim ponieważ zawsze są do siebie porównywani. A z kim miałby być zestawiony Messi? z Benzemą? a może z Moratą?
2. Neymar z Balem są zestawieni jako dwa najdroższe transfery drużyn z Hiszpanii. Takie było założenie od początku jeszcze zanim Bale dostał kontuzje. Opera mydlana z Balem oraz z Neymarem mówi Ci coś? po prostu gdy Neymar został kupiony przez Barcę a Królewscy chcieli kupić tego drugiego zaczęły się pięciuset postowe debaty na realmadryt.pl i nie tylko na temat tego, który z nich jest lepszy. Stąd to porównanie by ocenić, który transfer był póki co bardziej opłacalny (SPORTOWO! NIE EKONOMICZNIE!). I to że Bale ma kontuzje nie ma znaczenia, bo sportowo lepszy jest zawodnik grający.
3. Fabregas z Isco są w zestawieniu, ponieważ kibice RM chcieli Isco zestawić z Neymarem, jednak on był już wcześniej zaplanowany w zestawieniu z Balem (patrz pkt 2).
Dlatego też pojawiło się zestawienie z Cesciem, najlepszym playmakerem Barcelony w tym sezonie.
4. Autor miałby robić porównania wszystkich zawodników? chyba trochę za bardzo czasochłonne, nie sądzisz? 3 to i tak okej.
5. Gość mieszka w Barcelonie, więc sądzę, że autor zdaje sobie sprawę z istnienia pozostałych zawodników. Pozdrawiam.
6. Tak, zgadzam się że bez sensu są tutaj wrzucane te obrazki. Jeśli ktoś chce je śledzić niech polubi na facebooku portal Hala Dzieci.
Jacob94
Zarejestrowany od: 1070 dni
Ilość komentarzy: 977
Oceny: +3034
Kibicuje:
Arsenal Londyn FC Barcelona Villarreal
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 03:40:32
fanpage* a nie portal.
Sebaa2012
Zarejestrowany od: 923 dni
Ilość komentarzy: 964
Oceny: +6562
Kibicuje:
Arsenal Londyn Polska Portugalia Real Madryt
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 01:25:55
Szkoda , że nie porównacie Champions League : ( , barca 5/2 bodajze , Real Madryt 10/1 : ) , Cristiano 5 bramek , messi 3
toni
Zarejestrowany od: 1070 dni
Ilość komentarzy: 1085
Oceny: +2946
Kibicuje:
FC Barcelona
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 09:01:47
a kto barsie niby bramke strzeli co?? beksa kurwa z cebie ze hej...
Xal
Zarejestrowany od: 900 dni
Ilość komentarzy: 126
Oceny: +1302
Kibicuje:
Lech Poznań FC Barcelona
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 02:28:40
to idź sobie palcówkę strzel z radości, nie dość że pojebane obrazki dają co kolejkę, to debile i tak się napinają, brawo !
Kielce92
Zarejestrowany od: 928 dni
Ilość komentarzy: 1884
Oceny: +15346
Kibicuje:
Argentyna FC Barcelona Korona Kielce
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 02:16:42
juz sie posrales?...
Damian.pl
Zarejestrowany od: 694 dni
Ilość komentarzy: 36
Oceny: +335
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 00:29:57
/ -15
real najleprzy jest
Nicky
Zarejestrowany od: 738 dni
Ilość komentarzy: 226
Oceny: +1087
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 00:18:25
coś słabiutki real w tym sezonie, kiepsko, kiepsko !!!
fusiek123
Zarejestrowany od: 1070 dni
Ilość komentarzy: 1193
Oceny: +7974
Kibicuje:
Chelsea Londyn
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 09:40:33
widac ile dzieci z tej strony jest za barcelona
KarTar
Zarejestrowany od: 949 dni
Ilość komentarzy: 99
Oceny: +652
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 11:04:45
a jest inaczej? real gra dosyć słabo w tym zezonie, oby się to poprawiło
sojki89
Zarejestrowany od: 770 dni
Ilość komentarzy: 1207
Oceny: +17158
Kibicuje:
Chelsea Londyn Juventus Turyn Cracovia Polska
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 00:08:43
ŻENADA !! Dajcie już spokój z tymi pierdołami... wydra wsadzająca do kosza o niebo lepsza od tego czegoś :/
DarthArcio321
Zarejestrowany od: 715 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +748
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 00:07:39
/ -18
zaraz zaraz to Ronaldo i Messi graja na tej samej pozycji, tak samo jak Bale i Neymar??? Kolejne gówno.
Filip1998
Zarejestrowany od: 1022 dni
Ilość komentarzy: 1161
Oceny: +3204
Kibicuje:
Argentyna Lech Poznań FC Barcelona
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 00:18:38
nie, to messi i ronaldo sa ciagle do siebie porownywani
PS. zalecam masc na bol dupy
DarthArcio321
Zarejestrowany od: 715 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +748
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 11:03:08
chyba nie zrozumiałeś głąbie... Po co porownywac pilkarzy ktorzy graja na innych pozycjach? Rusz troche glowa cwelu :)
Filip1998
Zarejestrowany od: 1022 dni
Ilość komentarzy: 1161
Oceny: +3204
Kibicuje:
Argentyna Lech Poznań FC Barcelona
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 11:11:38
to chyba ty nie zrozumiales, co chwile slyszy sie porownania messi-ronaldo, wiec tutaj tez takie jest, sa to dwaj najlepsi pilkarze obecnie na swiecie, wiec dlaczego ich nie porownywac? glabie
DarthArcio321
Zarejestrowany od: 715 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +748
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 11:16:38
dobra,a po chuja neya i bale? 2 inne pozycje,
głąbie
Filip1998
Zarejestrowany od: 1022 dni
Ilość komentarzy: 1161
Oceny: +3204
Kibicuje:
Argentyna Lech Poznań FC Barcelona
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 17:23:17
najwieksze transfery obu klubow moze?
SSal1ty
Zarejestrowany od: 871 dni
Ilość komentarzy: 671
Oceny: -135
Kibicuje:
Chelsea Londyn Manchester United Bayern Monachium Juventus Turyn Real Madryt
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 10:39:39
ja ci polecam wyjście z domu czasami, dotlenienie tego siana w głowie, zamocz kija prawiczku, joł
Filip1998
Zarejestrowany od: 1022 dni
Ilość komentarzy: 1161
Oceny: +3204
Kibicuje:
Argentyna Lech Poznań FC Barcelona
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 11:09:07
i siano w glowie to moze ty masz a nie ja, skoro nie wiesz, ze kazdy porownuje messiego do ronaldo, chodz nie graja na tej samej pozycji
Filip1998
Zarejestrowany od: 1022 dni
Ilość komentarzy: 1161
Oceny: +3204
Kibicuje:
Argentyna Lech Poznań FC Barcelona
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 11:03:08
ja chociarz mam co zamoczyc, joł
pawel997402
Zarejestrowany od: 794 dni
Ilość komentarzy: 1552
Oceny: +7950
Kibicuje:
AS Roma Juventus Turyn Inter Mediolan Udinese Włochy
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 00:06:25
/ -11
Jebał pies te statystyki i te wasze reale i barcelony to jest takie gimbusiarstwo że ja pierdole jeszcze te komiksowe obrazki,bez komentarza...
krisss26
Zarejestrowany od: 726 dni
Ilość komentarzy: 453
Oceny: +2872
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 00:04:20
podsumowanie 8 kolejki -- autor obrazka jest idiotą??
antoniabc
Zarejestrowany od: 699 dni
Ilość komentarzy: 275
Oceny: -30
Kibicuje:
Chojniczanka Chojnice
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 18:45:49
Chyba ty jesteś idiota, bo nigdzie nie ma napisane ze to jest podsumowanie 8 kolejki. To sa statystyki poszczegolnych graczy Realu i Barcy po 8 kolejce.
Filip1998
Zarejestrowany od: 1022 dni
Ilość komentarzy: 1161
Oceny: +3204
Kibicuje:
Argentyna Lech Poznań FC Barcelona
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 11:13:31
wystarczy troche pomyslec, zeby wiedziec o co chodzi, myslenie nie boli ;)
fusiek123
Zarejestrowany od: 1070 dni
Ilość komentarzy: 1193
Oceny: +7974
Kibicuje:
Chelsea Londyn
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 00:02:26
/ -14
ja jee ciagle to owno sie bedzie pojwiac -,-
variacik
Zarejestrowany od: 944 dni
Ilość komentarzy: 53
Oceny: +358
Kliknij po szczegóły
06.10.2013 / 16:44:03
To nie wchodz na ten post i tyle jak cie to wkurwia ..