Na boisku skompromitowała się kadra, na konferencji Karol Linetty. Ręce opadają

Na boisku skompromitowała się kadra, na konferencji Karol Linetty. Ręce opadają
Piotr Matusewicz / Pressfocus
Autor: Samuel Szczygielski 16 cze 2021 | 14:13
Jesteśmy niecałe 48 godzin po meczu ze Słowacją. Mamy prawo być rozgoryczeni, mamy prawo dalej mieć w sobie zadrę. Co więcej - dziwne byłoby, gdybyśmy podchodzili już na luziku do meczu z Hiszpanią, który dopiero za 3 dni. Ale Karol Linetty ma jakby inne podejście.
Polska to naród żyjący historią. To już mamy we krwi. Tyle świąt narodowych, tyle tradycji zostało nam z dawnych czasów. I czy coś w tym złego? Nie, to nasza specyfika. Dużo pamiętamy. Tak samo w piłce - lubimy historię lat 1972-1982. Dzięki temu legendy Włodzimierza Lubańskiego, Zbigniewa Bońka, Grzegorza Laty i wielu innych piłkarzy pozostają niezakurzone w pamięci kibiców.
Ale jako Polacy, chociaż możemy sądzić, że narzekamy za dużo i kierujemy się emocjami, w tym swoim wspominaniu jesteśmy obiektywni. Bo kiedy jest źle, to pali się grill, ale gdy rodzi się trochę nadziei w naszych piłkarskich zmaganiach, jak podczas Euro 2016, to wracamy do tego ile się da. I tak od pięciu lat.
Co więcej - nawet z kadencji Adama Nawałki częściej mówimy o ćwierćfinale na mistrzostwach Europy niż o blamażu z Senegalem i Kolumbią oraz kabarecie z Japonią w 2018 roku.
Wspominamy jak Pedro Pauleta kręcił Tomaszem Hajto w Korei. Jak Jerzego Dudka na mundial nie wzięli i Paweł Janas nie wybronił się ze swoich wyborów na mundial w Niemczech. Wspominamy jak Roger Guerreiro strzelił gola ze spalonego w Austrii, ale my wypadliśmy tak blado, że z debiutu na Euro wracaliśmy po trzech meczach. Wspominamy Franciszka Smudę, któremu najlepiej na naszym Euro 2012 wyszło losowanie grupowych rywali, a i to nie wystarczyło.
I do cholery, mamy święte prawo to wszystko wspominać. A tym bardziej ostatni poniedziałek.
Tymczasem na konferencji prasowej dziennikarze słyszą od rzecznika prasowego reprezentacji, że mecz ze Słowacją jest już zakończony i jest zalecenie pytań o przyszłość. Oliwy do ognia dolał też zdecydowanie Karol Linetty swoimi miałkimi wypowiedziami.
Oczywiście trzeba podkreślić też to, że we wtorek, mimo moralnego kaca, Grzegorz Krychowiak pojawił się na konferencji prasowej i wziął na klatę wszystko, co wiązało się z byciem naszym najgorszym zawodnikiem spotkania ze Słowacją. Brawa dla ’’Krychy”, pokazał charakter i chciał na tej konfie być szczery wobec kibiców.
Pech chciał, że podczas Euro spotkania piłkarzy z mediami są codziennie. Wychodzi dziś na konferencję Karol Linetty i zaczyna się katastrofa. Gola strzelonego przez Milana Skriniara widzieliście pewnie po 10 razy. Karol Linetty gada tak, jakby nie patrzył na ten strzał nawet na żywo, mimo że był na murawie. Oto jego słowa:
- Wiemy, że tracimy dużo bramek po stałych fragmentach gry, ale wczoraj mieliśmy pecha. Milan Skriniar był dobrze blokowany i mieliśmy pecha, że zdołał dobrze przyjąć piłkę.
A to rzeczywistość:
My nie mamy internetu, telewizorów, powtórek, żeby wmawiać nam taki kit? Ale Karol Linetty leci dalej.
Linetty: Wczoraj zamknęliśmy ten temat Słowacji odprawą, wiemy co zrobiliśmy źle i dzisiaj przygotowujemy się na Hiszpanię.
Dziennikarz: Była analiza i co przede wszystkim według pana robiliście źle?
Linetty: Analizowaliśmy w własnym gronie, no… Wiemy co robiliśmy źle, musimy to poprawić i przygotowaliśmy się na Hiszpanów.
Dziennikarz: Ale co zrobiliście źle? Zabrakło energii, wiary? Motywacji?
Linetty: Nie, myślę, że energia i wiara była, bo nawet w dziesiątkę doszliśmy do sytuacji bramkowej. Trochę tego szczęścia zabrakło i niestety jesteśmy źli po tej porażce.
Tu wideo, żebyście nie myśleli, że coś źle czytacie. Ale po wideo i tak będziecie mieć wrażenie, że się przesłyszeliście.
”Trochę tego szczęścia zabrakło i niestety jesteśmy źli po tej porażce”. Reprezentant Polski po przegranej w fatalny stylu ze Słowacją pytany 3 razy o wnioski z analizy pomeczowej mówi, że zabrakło szczęścia. Opadają nam ręce.
Żeby było jasne - trochę nam tego Linettego szkoda. Jest już na trzecim turnieju mistrzowskim, w końcu debiutuje na boisku, strzela gola, który dał nam nadzieję. Ale jak on może wypowiadać się w ten sposób z uśmiechem na twarzy?
Nie wątpimy, że Robert Lewandowski chodzi i klnie pod nosem. To dla nas jasne, że Kamil Glik, Bartosz Bereszyński, Mateusz Klich i praktycznie cała drużyna jest zła po poniedziałku. Że pragnie pokazać z Hiszpanią, jak bardzo będzie walczyć o byt na tych mistrzostwach. Ale w poniedziałek nasza reprezentacja zagrała tak, że swoje jeszcze musi posłuchać i powiedzieć. Tego oczekują wszyscy. A dzisiejsza konferencja temu nie służyła.
author picture

Samuel Szczygielski

Spodobał Ci się tekst tego autora?

Czytaj kolejne
Źródło: Własne
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

ETOTO
2500 PLN

1500 PLN od pierwszej wpłaty i dodatkowo 1000 PLN w bonusach i freebetach

 

Dyskusja 177

16 cze 2021 | 14:24
0
uśmiech może wynikać z zdenerwowania i stresu, dużo ludzi ma taką reakcje obronną organizmu. Niestety przyszedł nieprzygotowany i gadał głupoty.
To jest brak szacunku dla dziennikarzy i kibiców, mógł przynajmniej jakoś przygotować swoją wypowiedź. Zabrakło im szczęścia czyli co gra w piłkę to jest jak rzucanie kośćmi ? wygrywa ten kto ma szczęście? nie ma w tej kadrze ,żadnego faceta z jajami który przynajmniej otwarcie potrafi powiedzieć jak jest a rzuca pustymi frazesami które nic nie wyjaśniają ?
16 cze 2021 | 15:30
0
Najgłupszego wysłali na pastwę dziennikarzy, a że jeszcze gola strzelił, to miał lżej.
16 cze 2021 | 15:32
0
prawda, do usmieszku nie przywiazywalbym duzej wagi
16 cze 2021 | 15:32
0
Może po prostu nie chciał zdradzać co poprawiają i co było przyczyną aby reszta tego nie wykorzystała w kolejnych meczach? Nie wiem, ale jak go słucham, to Brzęczek 2.0, który powtarzał zawsze to samo i tak na około jak tylko się dało. To już w Football Managerze masz więcej opcji do wyboru na konferencji niz to co nam serwują w tej kadrze od lat. Sousa, to tam jest chyba jedynym, który wyjdzie i powie szczerze o co chodzi albo wyjaśni, że nie może o czymś mówić.
16 cze 2021 | 23:20
0
Gadają co ślina na język przyniesie. Nawet się tym nie przejmują. Myslami i tak są juz na wakacjach. Od ponad 20 lat ogladam kadrę... Po meczu ze Słowacją serio zastanawiam się po co? Czas przestac się tym interesować, bo sukcesu i tak nie dożyje.
16 cze 2021 | 14:50
0
Oglądać tego tego nie chce, weźcie przykład z Węgier przegrali 3-0 ale zapierdalali na boisku za swój kraj na tyle ile mieli umiejętności i nikt im złego słowa nie powie.
16 cze 2021 | 17:25
(Edytowany)
Precz z komuną
0
Precz z komuną to raz
A dwa to weźmy przykład z Portugalii która jako faworyzowany zespół w koncowce meczu zachowuje zimną krew i rozbija rywala. Węgry to zły przykład, nie patrzmy na przegranych.
16 cze 2021 | 17:41
0
Napisałem o Węgrach z racji podobnego poziomu na chwilę obecną z tym że oni mają wole walki a u nas ewidentnie jej brak. Portugalia ma tyle jakości piłkarskiej że zimna krew przygodzi im w bardziej oczywisty sposób, wystarczy zobaczyć że zmiany dają mega jakość.
16 cze 2021 | 19:49
0
Poziom Węgier jest taki że mieli 30% posiadania piłki i przyjeli 3 gole na jape w końcówce a gdyby Portugalia dobrze rozpoczęła spotkanie to 3 na jape przyjeliby po 30 minutach gry wiec dajmy sobie spokoj z porownywaniem sie do takiej hujowej drużyny i uczmy grania od najlepszych.
16 cze 2021 | 20:16
0
Poziom Węgier jest taki że jakby Szaboszlai nie wyleciał przez kontuzje to Portugalia miałaby pełne gacie. A przypuszczam że i tak mieli
17 cze 2021 | 12:00
0
Ta Portugalia, mistrz Europy ma pelne gacie przed drużyną która nigdy niczego nie wygrała, pomyśl człowieku zanim coś napiszesz...
16 cze 2021 | 20:32
0
No ok pełna zgoda, ja jedynie mówie że przydała by się Polsce chociaż determinacja taka jaką pokazali Węgrzy mimo porażki
16 cze 2021 | 23:15
0
Zajebisty wzór do nasladowania, pokazać determinacje w spotkaniu przyjmując 3 gole w 7 minut pod koniec meczu. Determinacje kolego to pokazali Szwedzi z Hiszpania jak wybronili rekami i nogami 0:0 mimo ze na boisku pilkarsko nie istnieli.
16 cze 2021 | 23:20
0
No zgadzam się, abstrahując od wyniku końcowego te kadry pokazały ze maja jaja, można przegrać mecz byłe by walczyć przez 90 min
17 cze 2021 | 07:03
0
No dobrze to gdybysmy my wyszli zamiast Węgrów na Portugalie i z 30% posiadaniem piłki przegralibysmy u siebie 0:3 to bylbys zadowolony z meczu czy nie ?
17 cze 2021 | 09:44
0
Słuchaj, mogli by przegrać nawet 5-0 ale jeżeli widział bym że gryzą trawę przez 90 min to nie powiedział bym złego słowa, ze względu na świadomość tego gdzie jest piłkarsko Portugalia a gdzie jesteśmy my bądźmy realistami.
17 cze 2021 | 12:03
0
gówno pokazali, ludzie sie zachwycają meczem Szwedów, a oni w ostatnich 5 minutach mogli stracic 3 bramki. To nie było tak, że bronili sie tak, ze Hiszpanie nie mieli sytuacji bramkowych. Mieli i to sporo, dobrych i klarownych. Tak jak Niemcy w sławnym przegranym meczu z nami. To ze sie zdobędzie punkt albo zwyciestwo, to nie oznacza zawsze ze to był dobry mecz i dokladnie tak bylo ze Szwedami. Bronili sie masakrycznie, a tylko dlatego ze Hiszpanie nie mieli dnia, to nie wykorzystali od cholery okazji do strzelenia bramki.
Pewnie Polacy zagrają dokładnie tak samo jak Szwedzi, zamurują się, tylko Hiszpanie w koncu trafią i nagle sie posypie ze gownioany ecz itd, itd. A bedzie dokladnie taki sam jak Szwedów, czyli desperacka obrona Czestochowy.
17 cze 2021 | 15:53
(Edytowany)
Tak dokładnie to Szwedzi nie grali w piłkę tylko bronili się 90minut przed stratą gola ,,mniej-więcej" zgodnie z zasadami gry w piłkę nożną. Cel wykonali, punkt zdobyty z Hiszpanami.
0
Tak dokładnie to Szwedzi nie grali w piłkę tylko bronili się 90minut przed stratą gola ,,mniej-więcej" zgodnie z zasadami gry w piłkę nożną. Cel wykonali, punkt zdobyty z Hiszpanami. Niemcy kilka miesiecy temu grali w piłkę lepiej niż Szwedzi i przyjeli 6 na jape, to tak a propo oceny stylu jakim graja drużyny. Nie styl panowie a efekt sie liczy, nie ogladamy skoków narciarskich czy łyżwiarstwa figurowego.
23 cze 2021 | 22:08
0
Hmm. Jakoś dziwnym trafem mistrzostwa praktycznie zawsze wygrywają druzyny które grają w piłkę a nie się bronią rozpaczliwie cał mecz. Oczywiście, że wynik sie liczy, ale on z czegoś wynika. Na jednej próbie można pomyśleć ze czasami z przypadku, ale przy bardzo dużej liczbie ocenianych spotkań widać dokładnie, że zespoły grające w piłkę osiągają dużo lepsze wyniki, niż te, które rozpaczliwie się bronią. Jedna jedyna Grecja która w ostatnich latach cokolwiek wygrała grając totalny antyfutbol.
16 cze 2021 | 19:28
0
Weźmy przykład z Ukrainy, a nawet Macedonii Połnocnej i chociaż zawalczmy z faworyzowaną Hiszpanią. Są drużyny, które w sytuacji kryzysowej reagują większym zaangażowaniem. Nasza do tego grona nie należy patrząc jak zeszło powietrze z zespołu po kartce dla Krychowiaka.
16 cze 2021 | 14:40
0
Co z tego, że my jesteśmy źli na piłkarzy, jak za miesiąc zapomnimy co się działo podczas Euro. Za 3 miesiące znowu będziemy się podniecać, że Lewandowski strzelił hat tricka Augsburgowi, a Klich bramkę przeciwko jakiemuś Evertonowi i będzie gadanie "ooo niech rośnie forma na MS". I tak w koło Panie Macieju. Pamiętam po MS 2018 jak każdy byl wkurwiony, było też pelno jadu i co? I chuj, zapomnieliśmy po 2 miesiącach i się podniecalismy, że nasi strzelają za granica.
16 cze 2021 | 17:00
0
I dobrze, lepiej trochę radości zamiast wieczny wqrw. Co ci da ten wieczny smutek i żal, nic a życie jest jedno. Pozdro
16 cze 2021 | 19:18
0
Masz rację, cieszmy się ze w ogóle wyszli na boisko. Powinniśmy im za to podziękować
17 cze 2021 | 00:09
0
@greg
W sumie, to tak, powinni dostać podziękowanie, że reprezentują kraj, bo to nie jest ich obowiązek. Równie dobrze mogliby po prostu teraz być na wakacjach i sobie odpoczywać, a zamiast tego przyjechali na turniej i kibice ich wyzywają.
18 cze 2021 | 11:27
0
Jak możesz żyć będąc taką skwaszoną pizdą przez cały rok? Pewnie ktoś cię skrzywdził w dzieciństwie
0
Brak mi słów. Brak jaj- to jest bolączka tej pseudo reprezentacji.
16 cze 2021 | 16:19
0
Dokładnie , A lewy wyglądał jak by był przestraszony. Krychwiak rezerwa .
16 cze 2021 | 18:12
(Edytowany)
mi się wydaje że stać nas na dużo więcej, ale potrzebujemy czasu żeby się zagrać - jak pierwszy raz wychodzą w takim składzie to trudno oczekiwać, że będzie tiki taka i automatyzmy
0
mi się wydaje że stać nas na dużo więcej, ale potrzebujemy czasu żeby się zgrać - jak pierwszy raz wychodzą w takim składzie to trudno oczekiwać, że będzie tiki taka i automatyzmy
16 cze 2021 | 18:16
0
oni wyglądają na takich zagubionych - nowa taktyka, nowe ustawienie, nowy skład,
a sousa tylko daje im piłkę i mówi - OK, próbujcie, może tym razem trafiłem ze wszystkim
17 cze 2021 | 12:05
0
Tak tak,a jakby tylko wygrali 2;1 po takim meczu to by wszyscy wniebozięci byli. Ludzie przestańcie pisać idiotyczne dyrdymały, a bierzcie przykład z dziennikarza T. Ćwiąkały - konkretne argumenty poparte statystykami. I wtedy mozna rozmawiać.
A nie idiotyczne wpisy typu: brak jaj, nie chce im sie, brak zaangażowania itd.
0
Ekspert z koziego tyłka.
18 cze 2021 | 11:28
0
no to musisz znaleźć wyjście z tej dupy xD
23 cze 2021 | 22:05
0
z ciebie owszem.
16 cze 2021 | 14:40
0
Konferencje, pytania, sranie w banie. Widzieliście jak grali, grają i będą grać. Czego wy oczekujecie dziennikarzyny od przeciętnej drużyny?
16 cze 2021 | 18:16
(Edytowany)
JA bym zaplacil Ronaldowi ze swoich pieniedzy po sto zl od lba czyli z1600,i kazdego pokoleii ma dymac ile wlezieee!!!!!i skurwysynow NAGRYWAC ..
0
JA bym zaplacil Ronaldowi ze swoich pieniedzy po sto zl od lba czyli z1600,i kazdego pokoleii ma dymac ile wlezieee!!!!!i skurwysynow NAGRYWAC ..
16 cze 2021 | 15:09
0
Te konferencje z naszymi piłkarzami nie mają sensu. Oni tylko bełkoczą, że popełnili błędy, trzeba wyciągnąć wnioski i inne tego typu bzdury. Skoro po każdym meczu trzeba wyciągnąć wnioski, to dlaczego tego nie robią?
Żal przyznać, ale nasza kadra to banda zestresowanych przeciętniaków, którzy w klubach jeszcze jako tako grają, bo mają wokół siebie lepiej rozgarniętych kolegów. Ale jak się razem zjadą na kadrę, to tych rozgarniętych nie ma... I nagle okazuje się, że królowie są nadzy...
16 cze 2021 | 14:24
0
No i ma rację w momencie strzału stało przy nim 3 zawodników którzy chcieli go zablokować a piłka i tak przeleciała po między nimi( to był pech), drugi fakt to dlaczego dopuścili do przyjęcia tej piłki w takim miejscu jak było ich tak wielu a on sam 😒
16 cze 2021 | 14:40
(Edytowany)
Weź zobacz sobie powtórkę. Przed wykonaniem rzutu rożnego stał przy Skriniarze Polak. Po wykonaniu nikt nie patrzył na przeciwników, a każdy na piłkę i ruszyli jak debile pod bramkę gdzie Skriniar dostał podanie.

To nie był pech. To jest brak umiejętności. Sorry, nie przyjmuje takich wymówek. To amatorzy wiedzą jak kryć. Urwał się czy coś, a tu kurwa ZOSTAWILI GO SAMEGO!

Pech to ja mam, że takich kutasów muszę oglądać jako reprezentantów kraju. I na boisku i na tych konferencjach.
0
Weź zobacz sobie powtórkę. Przed wykonaniem rzutu rożnego stał przy Skriniarze Polak. Po wykonaniu nikt nie patrzył na przeciwników, a każdy na piłkę i ruszyli jak debile pod bramkę gdzie Skriniar po prostu został i dostał podanie. On tam jedyny wiedział jak się gra w piłkę.

To nie był pech. To jest brak umiejętności. Sorry, nie przyjmuje takich wymówek. To amatorzy wiedzą jak kryć. Urwał się czy coś, a tu kurwa ZOSTAWILI GO SAMEGO!

Pech to ja mam, że takich kutasów muszę oglądać jako reprezentantów kraju. I na boisku i na tych konferencjach.
16 cze 2021 | 14:59
0
To ich nie oglądaj i przestań komentować w raz z resztą znafcuw
16 cze 2021 | 17:41
0
ojojojojoj... nie oglądam, zerkam konkretne sytuacje tak jak ta czy wcześniej występ Puchacza z kamery, która łapie całe boisko, by wyjaśnic jednemu znafcy, że zagrał chujowo i nic nie wniósł.

A jak ci nie pasują moje komentarze to nie komentuj i spierdalaj.

Będę komentował, bo chcę, by w końcu w reprezentacji zagrali godni reprezentanci, a nie okupanci i banda poprzebieranych kutasów.
Uwierz, nie byłoby tych komentarzy gdyby nie ich chujowa gra, więc załatw problem u źródła. Ja jestem tylko objawem choroby.
16 cze 2021 | 21:27
0
Ty pajacu komentujesz dla laików i żeby po hejtować. Będę robił co chce i ci chłopcze nic do tego
16 cze 2021 | 17:43
(Edytowany)
Szczerze to zbyt długo mnie nabierali i zbyt długo im wierzyłem. Teraz ja mam używanie. Jak mi skurwili tyle godzin oglądania i kibicowania to sobie odbije. Będę komentował, bo są pizdy.
A jak nie chcą być pizdami to niech nie występują, bo na lepszą grę nie ma co liczyć.

Co? Tylko dobre komentarze przez cenzurę mogą przejść i słowa otuchy?
Kurwa, a dlaczego chujowa gra przechodzi przez cenzurę? Oni mnie bardziej obrażają swoim kopaniem się po czołach niż ja ich. Uwierz.
0
Szczerze to zbyt długo mnie nabierali i zbyt długo im wierzyłem. Teraz ja mam używanie. Jak mi skurwili tyle godzin oglądania i kibicowania to sobie odbije. Będę komentował, bo są pizdy.
A jak nie chcą być pizdami to niech nie występują, bo na lepszą grę nie ma co liczyć.

Co? Tylko dobre komentarze przez cenzurę mogą przejść i słowa otuchy?
Kurwa, a dlaczego chujowa gra przechodzi przez cenzurę? Oni mnie bardziej obrażają swoim kopaniem się po czołach niż ja ich. Uwierz.

Niech przestaną mnie reprezentować to ja nie będę się na temat ich występów wypowiadał. Czy ja obrażam Niemców, Finów, Rosjan itd? Nie, bo ich reprezentacja mnie nie obchodzi. Niech tam idą grać jak szmaty.
16 cze 2021 | 16:36
0
Żeby było śmiesznie to wyglądało jakby Skriniara krył Jóżwiak :))) Ten go przestawił jak dzieciaka i został sam na pozycji.
16 cze 2021 | 17:46
0
Do wysokiego obrońcy poszedł chyba najniższy z Polaków. W tej reprezentacji nie ma chyba połowy mózgu. Serio, mam ułatwione zadanie, bo mam taki wachlarz kierunków do narzekań, że nie wiem od czego zacząć. To nie to co u Francuzów np. Że trzeba się doszukiwać i przykładać dużo pracy do tego, by znaleźć błędy.

Tutaj ci piłkarze to chodzące błędy.
16 cze 2021 | 15:21
0
Trzeci fakt to Skriniar nie spojrzał w światło bramki po prostu strzelił a czwartym faktem jest to że to ich pierwsza akcja pod naszą bramką w drugiej połowie
16 cze 2021 | 16:38
0
W studiu TVP pokazali dokładnie jak to było z tym Skriniarem. Słowak był pilnowany przez Jóźwiaka (głowę niższy), ale tuż przed dośrodkowaniem po prostu odepchnął Kamila na jakieś 2-3 metry i Kamil już do niego nie wrócił. Skriniar miał szczęście, że piłka trafiła idealnie do niego, ale temu szczęściu bardzo pomógł. I takie wnioski powinni wyciągnąć nasi z tego meczu.
16 cze 2021 | 14:32
0
męczyli go na tej konferencji, że ja pierdole. Chciałoby się powiedzieć - Spierdalaj! :)
16 cze 2021 | 14:26
(Edytowany)
Ten gościu zaprezentował się najlepiej ze wszystkich w ostatnim meczu.
0
Ten gościu zaprezentował się najlepiej ze wszystkich w ostatnim meczu. Ludzie ogarnijcie się. Co miał płakać bo nie udało się wygrać. Przecież on wie gdzie gra i może marzyć i wierzyć w cuda. Pseudo gwiazdeczka to pewnie lepiej by się zachowała bo przecież z nim w składzie to trzeba wygrywać.
18 cze 2021 | 11:31
0
Śmieciu niedojebany, jebnij się w ten pusty czerep
21 cze 2021 | 07:39
0
Nie interesuje mnie jak do ciebie mowia rowiesnicy.
16 cze 2021 | 15:44
0
Linetty nigdy nie był erudytą, nie bronię też reprezentacji, bo zagrali żałośnie, ale takie sranie jadem to gówno, a nie dziennikarstwo. Dziennikarz w newsie powinien chociaż spróbować zachować bezstronność, a takie osobiste wycieczki to można uskuteczniać w felietonach. Aż spojrzałem, czy przypadkiem nie jestem w dziale "Meczyki Plus".
16 cze 2021 | 15:45
0
Te dziennikarzyny szukają sensacji na siłę. Co miał niby Linetty powiedzieć na konferencji przygotowują się już do meczu z Hiszpania. Temat Słowacji jest zamknięty,przegrali po co o tym gadać. Zresztą analiza spotkań na pewno zostanie ujawniona po Euro. Fakt jest taki że w grupie mamy rywali gdzie bilans z tymi drużynami mamy niekorzystny. Wszyscy ci rywale delikatnie mówiąc nam nie leżą. Trzeba walczyć o kolejne punkty żeby poprawić bilans z tymi drużynami. Nie ma co rozpamiętywać Słowacji bo choćby z punktu psychologicznego w czym to pomoże. Ja mimo kiepskiego początku dalej wierzę w naszych piłkarzy.
16 cze 2021 | 14:48
0
Powinna być jedna, poważna konferencja prasowa dzień po meczu - z trenerem i kapitanem reprezentacji. Niech się wypowiedzą konkretnie i zamykamy temat aż do następnego meczu. A takie przepytywanie codziennie pojedynczych piłkarzy jest śmieszne i niczemu nie służy.
16 cze 2021 | 15:21
0
Zgoda, ale dziennikarzom pracy to nie da, szczególnie, gdy można kilka stosów całopalnych porozstawiać. Przeca w barze nie będą siedzieć całymi dniami, wypada choć na godzinkę wyjść i rozprostować kości
16 cze 2021 | 15:16
0
A w mediach dziennikarzyny jak ty autorze kompromitujecie się codziennie i co? Nikt was nie rozlicza.
16 cze 2021 | 16:16
0
No jak to nie? Ja po nich jadę przy każdej możliwej okazji :-D Brzydale zafajdane! :-D
16 cze 2021 | 17:36
0
Wincyj takich jak Ty wincyj ;)
16 cze 2021 | 14:38
0
Plucie w twarz. Oni żyją w innym świecie, tfu... w bańce gdzie nakręcają się i mają inną rzeczywistość. Taka sekta kopania się po czołach.
Pierdolą te swoje mądrości i kocopoły, a prawda jest taka, że są po prostu chujowi.
Zamiast to przyznać to wychodzi taki debil na konferencję i pierdoli swoje przemyślenia. Jak on w szkole zdał do następnej klasy?

I gdzie kurwa jest kapitan reprezentacji?
Jaki kapitan taka reprezentacja.
18 cze 2021 | 11:33
0
pizdeczko niemyta nawet taki Karolek przerasta ciebie inteligencją o milion razy. Jesteś znafca ale pyty swojego tatusia
16 cze 2021 | 14:41
0
Ja uważam że czas rozliczeń przyjdzie po turnieju. Może lepiej żeby teraz skupili się na zawodach i nastawieniu mentalnym niż szumie w mediach. Fakt jesteśmy wkurwieni ale obiektywnie mogą jeszcze wyjść z grupy. Poczekajmy
16 cze 2021 | 14:55
0
Jakim nastawieniu? Oni mają mentalność pizd i tego nie zmienisz
16 cze 2021 | 16:50
0
Nie wszyscy, aktualnie brakuje charyzmy która by coponiektórych zmotywowała i kopnela w dupe ale nie winiłbym młodych że mają miękko w gaciach jak seniorzy dają hujowy przykład i nie umieją ich poprowadzić
16 cze 2021 | 16:51
0
O Lewandowskim chyba nie powiesz że jest pizda ;)
16 cze 2021 | 14:39
0
Dobrze blokowany 🤣🤣🤣Jak Jóźwiak z pełnym pampersem odwrócił się od piłki bo już drugi klocek w getre leciał
16 cze 2021 | 14:33
0
Piłkarski grali lepiej niż za brzeczka, to można przyznać że lepiej to wyglądało, no ale po stracie zawodnika ciężko było.
16 cze 2021 | 14:31
0
Moja analiza przy drugiej straconej bramce i prosta, Skriniar byl nie pilnowany mimo ze mielismy przewage liczebna w polu karnym no wiec: po pierwsze zawodnicy nie widzieli go, po drugie, swiadczy to o tym ze czuja sie zagubieni w tym co maja grac i nie ogarniaja rywala, po trzecie sa zestresowani bo nie wiedza co maja grac i czuja sie przytloczenia, po czwarte sa zle ustawieni. A wniosek jest taki ze to choc moze zabrzmiec dziwnie to jednak glownie wina trenra poniewaz widac tutaj chaos. Gdyby byl porzadek to Sriniarowi nikt by nie pozwolil oddac strzal na bramke przy liczebnej przewadze.
16 cze 2021 | 14:34
0
pytanie, dlaczego po raz kolejny na wielkim turnieju nasi piłkarze wychodzą niepoukładani psychicznie - bo albo lekceważą rywala i nie są skupieni, albo się go boją już w tunelu - a nasi rywale są spokojni i grają swoje? kto za to odpowiada? dlaczego tam nie ma ludzi, którzy nad tym pracują?
16 cze 2021 | 15:31
0
przede wszystkim nie idzie im gra w nowym ustawieniu, za malo czasu bylo na przygotowania, druzyna chociaz jedne eliminacje powinna rozegrac grajac w ten sposob a nie na turniej zmieiac system gry... zdecydowanie to jest najwazniejszy powod
16 cze 2021 | 18:21
(Edytowany)
Dlaczego wychodzą zestresowani? Polscy sportowcy zwykle wychodzą zestresowani na wielkie turnieje i wypadają poniżej oczekiwań. Prawdopodobnie dlatego, że z wyniku na wielkiej imprezie rozliczani są zarówno oni, jak ich przełożeni. Dlatego koncentrują się na tym żeby nie zawalić, a nie na tym, żeby wypaść jak najlepiej. najlepszą ilustracją tego zjawiska jest ustawiczny ciąg klęsk, jakie spadają na polskich chorążych olimpijskich (sprawdzić czy nie Baszanowski alb o Legień). Olimpiady i wielkie turnieje piłkarskie nie są dla Polaków, bo występują tam jako żołnierze patriotycznej propagandy, nie jako sportowcy. Ci, którzy zapomną, że sport to zabawa i gra, nie mają w takich sytuacjach szans.
0
Dlaczego wychodzą zestresowani? Polscy sportowcy zwykle wychodzą zestresowani na wielkie turnieje i wypadają poniżej oczekiwań. Prawdopodobnie dlatego, że z wyniku na wielkiej imprezie rozliczani są zarówno oni, jak ich przełożeni. Dlatego koncentrują się na tym żeby nie zawalić, a nie na tym, żeby wypaść jak najlepiej. Najlepszą ilustracją tego zjawiska jest ustawiczny ciąg klęsk, jakie spadają na polskich chorążych olimpijskich (sprawdzić czy nie Baszanowski alb o Legień). Olimpiady i wielkie turnieje piłkarskie nie są dla Polaków, bo występują tam jako żołnierze patriotycznej propagandy, nie jako sportowcy. Ci, którzy zapomną, że sport to zabawa i gra, nie mają w takich sytuacjach szans.
16 cze 2021 | 14:34
0
Bo jego miał piłować Krycha, który wyleciał kilka min wcześniej 🤢🤣😂😭
16 cze 2021 | 14:21
0
Dzban
16 cze 2021 | 15:09
0
Kabaret jest, nie sądziłem , że stać ich na cokolwiek, a tu proszę, mają poczucie humoru XD
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

ETOTO
2500 PLN

1500 PLN od pierwszej wpłaty i dodatkowo 1000 PLN w bonusach i freebetach